Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag'squote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben er alleen dit weekend niet![]()
Misschien vanavond
zaterdag zit ik bij Mathilde Santingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet en morgen ook niet maar wel zaterdag's
En anders gewoon volgende week ff knallen![]()
Toen ik die ruimte nog niet had leek hij ook wel minder te pakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Call of duty united offensive ook zoiets. Vind het ook geen wonder dat ik soms hardwarelag heb ingame
oooh ja dat is waar ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zaterdag zit ik bij Mathilde Santing![]()
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hoezo heb jij op eens een sociaal leven dat je vanavond en morgen weg bent!
Heemskerkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou vanavond ben ik al weer 6maanden samen met Tats dus gaan we wat leuks doen
En morgen zit ik in heemskerk.
Hoezoquote:
Geen sex meer?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heemskerk![]()
6 maanden met tats?
jullie hebben al geen eens sex meer![]()
Op het moment heb ik wel de voordelen van een meid maar niet de nadelen. Perfect.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, aan de ene kant is't natuurlijk pech hebben, aan de andere kant scheelt het je behoorlijk wat euries
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen sex meer?
He we zijn niet allemaal zo als jij
Vertel het tegen Martyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Elke dag neuken is toch het beste hoor
hahahah Ik ook van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat je niet leke dag kan neuken zoals ik
Maar helemaal niet meer gaat wat ver sletjes
Tats heeft ook dr wensen![]()
Tatsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waaruit lijdt/leidt jij dat Marty niet elke dag neukt?
Mogguhquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag waen we al klaar om 8:10
ik dacht geld te verdienen met dit vakantiebaantje, zo gaat dat dus niet werken
(alhoewel, ik schat dat ik rond de 650 euro binnen haal voor 6 weken van ~23 uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |