Ach we leven weer beetjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik was iets te voorbarig geloof ik

Eén van de servers heeft last van een hoge load volgens Breuls. Dus vandaar dat het zo traag is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, ik was iets te voorbarig geloof ik

ik moet eigenlijk tot half 5, maar 't is zo verdomd rustig dat ik niet verwacht dat er nog enge dingen gebeuren in dat uur...quote:

afin half uur nadat je wegbent is het opeens extreem drukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk tot half 5, maar 't is zo verdomd rustig dat ik niet verwacht dat er nog enge dingen gebeuren in dat uur...

ik heb wellicht 2 personen tussen 9 en 15u gehad. De meeste onderzoekers zijn op vakantie momenteelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
afin half uur nadat je wegbent is het opeens extreem druk

wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wellicht 2 personen tussen 9 en 15u gehad. De meeste onderzoekers zijn op vakantie momenteel

Beetje pc's installeren, research doen *kuch* op fok (quote:

bedoelde meer waar werk je enzo? (vaste baan of niet)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beetje pc's installeren, research doen *kuch* op fok () en google, emailtjes behandelen etc.

a ha okquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Universiteit; werk nog op uitzendkracht-basis, moet diploma in September halen, dan vaste baan garantie
Over 45 min max terug, eerst op huis aan

klinkt idd ergh goed geregeld...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:41 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel goed geregeld denk ik zo
Ik ga even pizza (diepvries) enzo halen, tosso!

Het is bbq chicken geworden, zo'n big americanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt idd ergh goed geregeld...
ik weet nog niet wat me ma gklaar gaat maken vanavond...
wil in iedergeval nog eff een paar oordopjes hebben...

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is bbq chicken geworden, zo'n big american

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een zilveren Ps2 binnenkort

daar was ik te laat voorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]PS2 is ouder wets, koop dan die PS3

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |