abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29402080
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:50 schreef iteejer het volgende:

[..]

Er wordt altijd eerst gezocht naar een 'gewone' verklaring. Pas als die heel ongeloofwaardig of gezocht lijkt, wordt er verder gekeken.
Mensen komen meestal pas hier met hun verhaal als ze zelf de normale verklaringen niet konden vinden.
ik zal een voorbeeld noemen: Orbs.
Vlekjes/stof/regen op een lens. Toch zijn er hele volkstammen die geloven dat het geesten zijn.
Nog eentje: chemtrails.
Gewoon vliegtuigstrepen, niks bijzonders aan.

Mensen die vanwege dat soort kleine dingen allemaal vergezochte verklaringen gaan zoeken moeten toch eens bij zichzelf te rade gaan.
nuff said.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:59:33 #52
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29402194
Mag je nu ook al niet meer discussieren over dingen waarvoor er zogenaamd een logische verklaring is, maar jij en een bepaalde minderheid een andere mening hebben? Wat een bullshit.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29402284
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef Posdnous het volgende:
Mag je nu ook al niet meer discussieren over dingen waarvoor er zogenaamd een logische verklaring is, maar jij en een bepaalde minderheid een andere mening hebben? Wat een bullshit.
Je mag er rustig over discussieren. Zolang het maar een discussie blijft en geen "geloof met aanhangers".
nuff said.
pi_29402366
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef Posdnous het volgende:
Dat mag best, maar dan mag diezelfde meerderheid je best als 'raar' of 'achterlijk' bestempelen. Als je gelooft dat wij hier geregeerd worden door aliens ja dan moet ik daar wel om lachen ja.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29402376
quote:
Nee hoor er zijn er net zo goed die geen enkel respect tonen voor sceptici.
Uiteraard, maar dat geef ik ook aan. Maar, zoals ik al zei in m'n laatste post, andersom kun je hetzelfde zeggen voor de sceptici. En daarmee probeer ik dus aan te tonen dat iedereen in zekere zin de 'waarheid' spreekt; die volgens zijn visie op de dingen om hem (haar) heen. Dus zou je kunnen zeggen dat waarheid relatief is, niet?
quote:
Waar ik wel moeite mee heb zijn de zweverige types die in elke samenzweringstheorie geloven die ze voorgeschoteld krijgen hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou namen kunnen noemen maar dat doe ik niet.
Mee eens!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:04:32 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29402380
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:01 schreef 0 het volgende:

[..]

Je mag er rustig over discussieren. Zolang het maar een discussie blijft en geen "geloof met aanhangers".
Er wanneer begint een 'geloof met aanhangers' .

Ik mag rustig doorratelen over mijn heilige besef dat chemtrails wel degelijk UFO-dingen zijn of whatever, maar als opeens mensen het daarmee eens zijn moet het afgekapt worden?

Zo makkelijk lijkt me dat allemaal niet.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:05:15 #57
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29402406
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat mag best, maar dan mag diezelfde meerderheid je best als 'raar' of 'achterlijk' bestempelen.
Tuurlijk mag dat, al lijkt het me slimmer met argumenten te komen.
pi_29402454
ik zie dit topic: Truth en psychiatrie net pas.
Mijn punt komt ook in dat topic terug, dat dit subforum een gevaar vormt voor geestelijk labiele mensen.
nuff said.
pi_29402532
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat, al lijkt het me slimmer met argumenten te komen.
Ik vraag jou toch ook niet om De Wolf En De Zeven Geitjes te ontkrachten adhv argumenten?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:08:34 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29402538
Er kan zoveel een gevaar vormen voor geestelijk labiele mensen, daarvoor zijn ze ook geestelijk labiel.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:10:12 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29402601
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik vraag jou toch ook niet om De Wolf En De Zeven Geitjes te ontkrachten adhv argumenten?
.

Maar om bij aliens en dat soort gedoe maar een beetje bijdehand te zeggen dat iemand 'raar' is is me te makkelijk.
pi_29402602
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee hoor er zijn er net zo goed die geen enkel respect tonen voor sceptici. Ik heb ook niks tegen mensen die geloven in het bovennatuurlijke. Ik laat zelf ook de mogelijkheid open dat er meer is tussen hemel en aarde. Waar ik wel moeite mee heb zijn de zweverige types die in elke samenzweringstheorie geloven die ze voorgeschoteld krijgen hoe ongeloofwaardig ook. Ik zou namen kunnen noemen maar dat doe ik niet.
Ja, het punt is inderdaad dat vele "conspiracy"-aanhangers eigenlijk amper op de inhoud letten van een bepaalde theorie. Het feit dat het de "officiële" waarheid (bv. regeringsverklaringen, de bevindingen van de natuurwetenschappen etc.) tegenspreekt is voor hen eigenlijk al genoeg, en dan gaan ze er meteen in mee. Zo combineren ze uiteindelijk de meest bizarre zaken met elkaar.
pi_29402735
ok topicstarter..dat is jouw en jullie mening.
nu de mijne.
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef 0 het volgende:
Het gevaar van dit forum is dat mensen die vatbaar zijn voor waanbeelden aangemoedigd worden om in hun eigen waanbeelden te gaan geloven.
als er mensen vatbaar zijn voor waanbeelden hoef je er ook niet meer in te geloven he, dus wat lul je nu?
quote:
Zodadelijk gaan jullie met z'n allen een gigantische theepot aanbidden omdat aliens zeggen dat het moet om de aarde te redden
wie is jullie dan? je bedoelt jezelf zeker.., jij bent vatbaar anders schrijf je dit alles niet.
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef 0 het volgende:
Dit is geen bash, ik ben oprecht bezorgt over enkelen in dit subforum.
bel dan iemand..vlug dan komop, er is geen tijd meer te verliezen.
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef 0 het volgende:

Het probleem is blabla
het probleem voor jou is dat jij een probleem hebt.
weet je wat het probleem van dit subforum is?
dat er van die simpele sukkels als jij hier komen, die te simpel zijn om verder te kijken dan wat de media en schooltjes hen voorschoteld.
dat is het probleem boy...en niets meer..
het probleem is, de simpele zielen die normaal in andere fora zitten te blaten over "niets" komen steeds vaker hier, men is toch wel nieuwschierig.
mijn mening..oprotten naar waar je vandaan komt nu je nog de kans hebt..
pi_29402871
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zie jij aura's? Ben je helderziend?

Daar heeft men geen zin in ±
ach jee daar heb je hem ook weer.
wat moet je nu weer hier? met je 'skepsis site' bek.
waarom moet men er nu toch zin in hebben he?
je bedoelt mij toch, met je.."Daar heeft men geen zin in ±"
voor je verdere onderzoekjes?
stop de onderzoekjes toch in je aars man..waar doe je het anders voor..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:16:57 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29402876
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:10 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Ja, het punt is inderdaad dat vele "conspiracy"-aanhangers eigenlijk amper op de inhoud letten van een bepaalde theorie.
, draai even de zaken om vent ..
quote:
Het feit dat het de "officiële" waarheid (bv. regeringsverklaringen, de bevindingen van de natuurwetenschappen etc.) tegenspreekt is voor hen eigenlijk al genoeg, en dan gaan ze er meteen in mee. Zo combineren ze uiteindelijk de meest bizarre zaken met elkaar.
naprater , de mensen die misstanden in bc 911 bespreken weten goed waar ze het over hebben
er zijn ook figuren die er van alles bij verzinnen , dezen verpesten het voor de serieuze onderzoekers

de officiele versie is een grote grap , klopt van geen kanten.
jij wilt gewoon de feiten niet zien , of denk je dat alleen mensen met een stropdas om de absolute waarheid wel even vertellen?
dan heb je dus geen id hoe de wereld in elkaar zit , its all politics and money.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29403045
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:13 schreef JoZzephus het volgende:
ok topicstarter..dat is jouw en jullie mening.
nu de mijne.
[..]
Ik ben een simpele sukkel. Ok, dat is een sterk argument.
Nu ben ik overtuigd, ik ga een theepot aanbidden.
nuff said.
pi_29403094
truth is gewoon een grote leugen
degenen die rare topics openen over aliens, paranormale gebeurtenissen en meer van dat soort onzin moet gewoon geholpen worden
pies on joe toe
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:22:55 #68
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29403101
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:21 schreef 0 het volgende:

[..]

Ik ben een simpele sukkel. Ok, dat is een sterk argument.
Nu ben ik overtuigd, ik ga een theepot aanbidden.
Zou je mijn eerdere vraag willen beantwoorden? Want dit is een vrij zinloos topic, dat van TRU onderwerp naar TRU onderwerp springt..Wat wil je hiermee bereiken, je uit enkel je mening over TRU, en verder?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:24:12 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29403139
je bent iig beknopt , dat is zeker met jou vergelijking tussen mensen die in truth posten en theepot aanbidders argument

dat een groot percentage van de bevolking simpel is , weten we ook al.
pi_29403181
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
je bent iig beknopt , dat is zeker met jou vergelijking tussen mensen die in truth posten en theepot aanbidders argument

dat een groot percentage van de bevolking simpel is , weten we ook al.
shht ze horen alles
pi_29403229
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Choices het volgende:

[..]

Zou je mijn eerdere vraag willen beantwoorden? Want dit is een vrij zinloos topic, dat van TRU onderwerp naar TRU onderwerp springt..Wat wil je hiermee bereiken, je uit enkel je mening over TRU, en verder?
Ik probeer een atheistische wereld te creeren waar logica en gezond verstand centraal staan. Dit is de eerste stap
aub niet serieus op reageren.
nuff said.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:30:57 #72
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29403404
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef bonke het volgende:
truth is gewoon een grote leugen
degenen die rare topics openen over aliens, paranormale gebeurtenissen en meer van dat soort onzin moet gewoon geholpen worden
En mensen die zo simpel over dingen denken zijn gewoon simpele zielen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29403446
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

En mensen die zo simpel over dingen denken zijn gewoon simpele zielen die niet verder kijken dan hun neus lang is.
sorrie, dat was ik er vergeten bij te zetten
tnx
pies on joe toe
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:34:27 #74
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_29403542
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef bonke het volgende:

[..]

sorrie, dat was ik er vergeten bij te zetten
tnx
Jij grapjas, een beetje de dingen omkeren!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_29403601
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Jij grapjas, een beetje de dingen omkeren!
het truth forum is er niet om grapjes over te maken hoor
pies on joe toe
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:37:20 #76
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29403633
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef 0 het volgende:

[..]

Ik probeer een atheistische wereld te creeren waar logica en gezond verstand centraal staan. Dit is de eerste stap
aub niet serieus op reageren.
Aangezien jij het serieus genoeg vond om er een topic over te openen, vind ik het ook genoeg om hierop te reageren:
Begrijp jij wel hoe relatief de woorden zijn waar je het over hebt. Gezond verstand, en logica, zijn hardstikke relatieve en persoonlijke woorden. Om nog maar niet te spreken over de Culturele invloeden, die er altijd achter zulke woorden staan.
pi_29404946
een forum als dit zie ik absoluut niet als een gevaar.

"Labiele" mensen met waanideeën (zoals jij ze noemt) zullen in iedere context "gevaarlijk" (voorzichzelf) kúnnen zijn. Dat heeft niets met discussies over bepaalde gedachten of ervaringen mbt zaken in de wereld te maken. De discussies die hier plaatsvinden zijn niet anders dan discussies onder mensen die nergens in geloven... dood = dood bv kan een érg depirimerende gedachte zijn voor iemand die de wereld toch al niet helder of optimistisch ziet.
Dat je moet stoppen voor rood licht kan al teveel zijn voor een overdreven Christene.... "persoon kijkt het licht der duivel in de ogen".

Ik zie het probleem niet zo, zoals met alles moet je jezelf er niet in verliezen.
Niet in spirituele zaken, niet in paranormale zaken.. niet in paranode gedachten maar ook zeker niet in de materialistische wereld ( dan kan je ook hard op je b*k gaan).

Het forum hier is een mooie fijne plek voor mensen met allerlei gedachten / ervaringen. Het moge duidelijk zijn dat net als overal hier het merendeel gewoon met beide benen op de grond staat.
Het moge ook duidelijk zijn dat net als overal de minder stevige mensen in zekere zin geremd worden als ze doorslaan. Nét als dat ik mijn zoontje halt toeroep als hij volledig in de ban van het verjaardagsfeestje met wel "100" vriendjes de straat over wil rennen.
Dat hoort erbij.
Dat is een stukje verantwoordelijkheid. Heeft niets met truth of welke plek dan ook te maken. Alles met personen zelf.

En ja er zijn mensen die denken dat ene orb een geest is, so what ?
Net als dat er mensen zijn die denken dat je een cabrio moet rijden om chickies op te kunnen pikken. ( dat is voor veel mensen iig voor mij minstens zo'n "aparte" gedachte. )

Heb jij of ik er ook maar iets mee te maken wat een ander gelooft ?
ik denk het niet.

Toch bedankt voor je bezorgdheid
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29405915
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

, draai even de zaken om vent ..
[..]

naprater , de mensen die misstanden in bc 911 bespreken weten goed waar ze het over hebben
er zijn ook figuren die er van alles bij verzinnen , dezen verpesten het voor de serieuze onderzoekers

de officiele versie is een grote grap , klopt van geen kanten.
jij wilt gewoon de feiten niet zien , of denk je dat alleen mensen met een stropdas om de absolute waarheid wel even vertellen?
dan heb je dus geen id hoe de wereld in elkaar zit , its all politics and money.
Wel, dat het "all politics and money" is, daar ben ik net als jij van overtuigd. Desondanks meen ik toch een verschil te moeten maken tussen een "redelijk" wantrouwen in bv. de Amerikaanse overheid en een overdréven wantrouwen.

Ik weet dat die grens niet altijd even makkelijk te trekken is.

Bepaalde zaken wat betreft 9/11 zijn inderdaad verwonderlijk. Zoals het complete falen van de luchtmacht - waar je echter tegenover kan zetten dat dit wel een zéér onverwachte gebeurtenis was en dat er waarschijnlijk geen "draaiboeken" klaar lagen of zo.

Aan de andere kant zijn er echt wel conspiracy theories rond 9/11 die gewoon op lucht gebaseerd zijn. Wat doe jij met dat gerucht dat alle joden die in het WTC werkten een telefoontje zouden hebben gekregen om thuis te blijven van hun werk?

Dat is niet alleen onzin, het is zelfs gevaarlijk racistisch volgens mij.
pi_29406025
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:
shht ze horen alles
Goed zo A_N!
BG is niet zoals wij. Wij zijn de ubermenschen, de anderen mag je schofferen en kleineren.

Maar weet je, imo zijn mensen als BG die geen vlieg kwaad doen, en hooguit af en toe een beetje opvliegen, heel wat betere mensen dan diegenen die uren en dagen steken in het verpesten van andermans lol.
Mensen die alles meehebben en tóch het voor anderen gaan verpesten.
Mensen die zichzelf als ubermenschen beschouwen. Want zij kunnen en mogen dat kennelijk doen.

Ik zal het met Mirage overleggen, en met (F)A's maar ik denk dat we zo langzamerhand toe moeten naar een heel wat minder tolerante opstelling.

Men vindt dat we de gekken van truth moeten gooien. Laten we beginnen om de onverdraagzamen en de zeikerds eraf te gooien. Want die doen veel meer kwaad.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:48:56 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29406115
dat de Israelische veilig(kuch)heidsdienst altijd voorkennis heeft en hun mannetjes verwijderd is geen hoaxinfo , maar zoals ik al zei , er zijn mensne die er dingen bij bedenken om het verhaal wat meer urgent te maken , dezen dikken dingen dus ook aan en dan krijg je bs als dat mensen allemaal persoonlijk gebeld zouden worden.. nee , maar de belangrijke mensen zijn wel in het algemeen getipt thuis te blijven ja.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:55:28 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29406330
even aanvulling op iteejers post van mijn kant :
er word nu al een tijdje truth gebruikt (door een aantal vaste hufters) om even te lachen om de *gekken en dwazen*
jullie vinden ons maar idioten die geen realiteitsbesef hebben
een stel doorgedraaiden die niets waard zijn in de oh zo heilige maatscappij van *gezond verstand*
inderdaad , alles wat daarbuiten valt spoort niet , en deze mensen kun je hier bewonderen , of eigenlijk met gorldepostjes uitlokken en/of uitlachen , mischien de ene keer even uit verveling een postje ergens maken zeggend : onzin , in een poging ook de vrijheids van meningsuiting dogma op te gooien

mensen , zo werkt dit niet , en ik ben het er ook mee eens , zoals ik al vaker heb laten weten , dat de bezem maar eens door truth geRAMT moet worden , een beetje dictatorschap mag wel eens hier

Fok is geen democratie , en men komt hier aan het hart van truth te kutten.
pi_29406492
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
dat de Israelische veilig(kuch)heidsdienst altijd voorkennis heeft en hun mannetjes verwijderd is geen hoaxinfo , maar zoals ik al zei , er zijn mensne die er dingen bij bedenken om het verhaal wat meer urgent te maken , dezen dikken dingen dus ook aan en dan krijg je bs als dat mensen allemaal persoonlijk gebeld zouden worden.. nee , maar de belangrijke mensen zijn wel in het algemeen getipt thuis te blijven ja.
Dat geloof ik dus niet, om de eenvoudige reden dat daar geen bronnen voor zijn.

Overigens ben ik wantrouwend genoeg tegenover Amerika en hun "verhaaltjes", maar liefst wanneer er ook in de "serieuze" media over bericht wordt. Zoals het uitbesteden van martelingen door de VS, dat twee jaar geleden nog als een halve fabel werd afgedaan (maar niet door mij, in ieder geval):

'Marokko martelde voor de VS'

Het punt is dat dit soort dingen ook door gerespecteerde journalisten en experts wordt nagegaan, in tegenstelling tot bepaalde vage samenzweringstheorieën. Een westerse krant die zichzelf respecteert wil namelijk niet voor schut gezet worden en wil doorgaans dat artikels ook professioneel onderbouwd zijn met FEITEN.

Op het Internet hoeft dat niet, daar kan iedereen maar zeggen wat-ie wil.
pi_29406540
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
even aanvulling op iteejers post van mijn kant :
er word nu al een tijdje truth gebruikt (door een aantal vaste hufters) om even te lachen om de *gekken en dwazen*
jullie vinden ons maar idioten die geen realiteitsbesef hebben
een stel doorgedraaiden die niets waard zijn in de oh zo heilige maatscappij van *gezond verstand*
inderdaad , alles wat daarbuiten valt spoort niet , en deze mensen kun je hier bewonderen , of eigenlijk met gorldepostjes uitlokken en/of uitlachen , mischien de ene keer even uit verveling een postje ergens maken zeggend : onzin , in een poging ook de vrijheids van meningsuiting dogma op te gooien

mensen , zo werkt dit niet , en ik ben het er ook mee eens , zoals ik al vaker heb laten weten , dat de bezem maar eens door truth geRAMT moet worden , een beetje dictatorschap mag wel eens hier

Fok is geen democratie , en men komt hier aan het hart van truth te kutten.
Ik vind trouwens, los van de discussie die we nu aan het voeren zijn, dat dit subforum gerust mag blijven bestaan zoals het nu is.
pi_29406773
Dit forum mag van mij ook rustig blijven bestaan. Zolang de onderwerpen maar met een korreltje zout genomen worden.
En het lijkt me verstandig om de gekken te weren.
nuff said.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:11:25 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29406898
juist omdat kranten niet gezicht willen verliezen > mensen die niet verder willen denken dan amerika *kan mischien wel 911 hebben laten gebeuren*
laten ze bepaalde anderre Feiten niet horen.

neem bijv , dat Osama bin laden nooit heeft toegegeven achter 911 te zitten
de video waarop hij dat zogenaamd deed is nep , en dit is bewezen , op de tv en kranten na want dat mag je dus niet zien...
en dat hij zelf een brief heeft geschreven waarin hij het ontkende en wel meer dingen liet weten die men niet wil horen , omdat het compleet met amerikas sprookje van goed vs slecht , enge moslim terrorist bin laden leider wil onze vrijheid afpakken , waarom zegt men niet , maar hij is iig tegen vrijheid!

Al Qaeda BESTAAT NIET , er is geen groepering op de wereld die zo heet , nu hebben ze het al qaeda sprookje wel heel slim opgelost door te zeggen , dat Al Qaeda losse groepjes zijn
maar deze zogenaamde al qaedas zijn individuelen die deze naam krijgen om hun makkelijker te kunnen uitschakelen
Al Qaeda heeft nooit een leiding gehad, en heeft dus nooit bestaan.
Al Qaeda is de Cia grapjesbenaming die betekend : het toilet.
oftewel de mensen die je door gaat spoelen
opruimen.
net als de cia met zoveel mensen heeft gedaan maar je nooit wat over hoort

e hoort nooit wat over de aanslagen die regeringen ZELF hebben gedaan , om daarna terroristen de schuld te geven , zoals een van de WTC aanslagen , zoals een Vliegtuig in mexico , aanslagen op Cuba , aanslagen in LONDEN.
het is net als de hofstadgroep , die bestaat ook niet , gewoon een naam gegeven , en alles en iedereen kun je dan onder die naam uitschakelen.

dit soort dingen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:12:05 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29406928
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef 0 het volgende:
Dit forum mag van mij ook rustig blijven bestaan. Zolang de onderwerpen maar met een korreltje zout genomen worden.
korreltje zout zoek je maar in ONz , dit is niet onz ,
en het lijkt me verstandig mensen als jou te weren.
pi_29406933
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar weet je, imo zijn mensen als BG die geen vlieg kwaad doen, en hooguit af en toe een beetje opvliegen, heel wat betere mensen dan diegenen die uren en dagen steken in het verpesten van andermans lol.
Mensen die alles meehebben en tóch het voor anderen gaan verpesten.
Het is dat truth geen plek om psychiatrie te bedrijven is......

Ik werkelijk op dit soort mensen.
Het "goede" verstand en toch bashen op de in hun ogen "minder" bedeelden ?
in het midden gelaten of deze mensen werkelijk de minderbedeelden zijn....
Het is erg jammer, kinderachtig en onverantwoordelijk gedrag van mensen die zichzelf juist instaat achten psychologische analyses uit te voeren. Stelletje grapjassen !!
quote:
Mensen die zichzelf als ubermenschen beschouwen. Want zij kunnen en mogen dat kennelijk doen.

Ik zal het met Mirage overleggen, en met (F)A's maar ik denk dat we zo langzamerhand toe moeten naar een heel wat minder tolerante opstelling.
Overleg ?
Gevoelsmatig mogen ze wat mij betreft op de brandstapel !
Het is dat ik verstandelijk een iets andere oplossing prefereer.
De magische del knop en bij herhaling de ban knop.

Je kan bij mij werkelijk met iedere gedachte of mening terecht.
Enige eis is dat je niemand anders zijn plezier opzettelijk in de weg probeert te zitten.
quote:
Men vindt dat we de gekken van truth moeten gooien. Laten we beginnen om de onverdraagzamen en de zeikerds eraf te gooien. Want die doen veel meer kwaad.
amen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29406996
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

korreltje zout zoek je maar in ONz , dit is niet onz ,
en het lijkt me verstandig mensen als jou te weren.
sorry hoor, maar ik mag toch aannemen dat je niet alles geloofd wat hier voorbij komt.
nuff said.
pi_29407053
quote:
Ik zie meer in het mensen weren die zichzelf zo geweldig inschatten dat ze denken te kunnen beoordelen wanneer iemand "gek" is.... grootheidswaanzin enzo......
Sir Winston Churchill
pi_29407080
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef 0 het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik mag toch aannemen dat je niet alles geloofd wat hier voorbij komt.
Als jij aanneemt dat mensen niet alles geloven wat hier voorbij komt, vanwaar je bezorgdheid topicje dan ?
Sir Winston Churchill
pi_29407119
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik zie meer in het mensen weren die zichzelf zo geweldig inschatten dat ze denken te kunnen beoordelen wanneer iemand "gek" is.... grootheidswaanzin enzo......
Dus als het aan jou ligt, dan gaan alle poorten van alle inrichtingen voor geestelijk gestoorden open?
Immers niemand is in staat om iemand voor gek te verklaren.
nuff said.
pi_29407146
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als jij aanneemt dat mensen niet alles geloven wat hier voorbij komt, vanwaar je bezorgdheid topicje dan ?
Omdat ik bang ben dat Baaj wel alles gelooft.
nuff said.
pi_29407155
quote:
Ja he?
Een uberforum
Voor alleen de besten onder ons.
De rest mag niet meedoen.

Maar, wie gaat dat beslissen? Wie gaat de rol van psychiater vervullen?

Krijgen we dan een tribunaal wie er goed genoeg is, en wie niet?

Zou jij die rol willen vervullen? Lijkt me uitstekend voor je geschikt!
pi_29407191
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja he?
Een uberforum
Voor alleen de besten onder ons.
De rest mag niet meedoen.

Maar, wie gaat dat beslissen? Wie gaat de rol van psychiater vervullen?

Krijgen we dan een tribunaal wie er goed genoeg is, en wie niet?

Zou jij die rol willen vervullen? Lijkt me uitstekend voor je geschikt!
Ik heb veel vertrouwen in je, iteejer.
nuff said.
pi_29407237
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef 0 het volgende:

[..]

Dus als het aan jou ligt, dan gaan alle poorten van alle inrichtingen voor geestelijk gestoorden open?
Immers niemand is in staat om iemand voor gek te verklaren.
Er is een groot verschil tussen een opgeleide arts (met de nodige ervaring) en iemand die achter zijn schermpje zit.
Dan is er nog een verschil tussen een praktijk!, het dagelijks leven en een discussieforum.
Sir Winston Churchill
pi_29407254
Maargoed het punt is wel gemaakt en er loopt ook al een ander topic in FB.
Doe hem maar dicht.
nuff said.
pi_29407294
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen een opgeleide arts (met de nodige ervaring) en iemand die achter zijn schermpje zit.
Dan is er nog een verschil tussen een praktijk!, het dagelijks leven en een discussieforum.
Echte waanzinnigen herkenje vrij snel.
nuff said.
pi_29407307
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef 0 het volgende:

[..]

Omdat ik bang ben dat Baaj wel alles gelooft.
Je bezorgdheid ontroert me.
Sir Winston Churchill
pi_29407335
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je bezorgdheid ontroert me.
ik heb het beste voor met iedereen
nuff said.
pi_29407369
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef 0 het volgende:

[..]

Echte waanzinnigen herkenje vrij snel.
En een zogenaamd door jou als waanzinnig bestempelde persoon heeft geen recht zijn boodschappen in de supermarkt te halen, geen recht om naar het zwembad te gaan, geen recht om naar school te gaan, geen recht om te discussieren op een discussieforum ?
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')