Aangezien jij het serieus genoeg vond om er een topic over te openen, vind ik het ook genoeg om hierop te reageren:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef 0 het volgende:
[..]
Ik probeer een atheistische wereld te creeren waar logica en gezond verstand centraal staan. Dit is de eerste stap
aub niet serieus op reageren.
Wel, dat het "all politics and money" is, daar ben ik net als jij van overtuigd. Desondanks meen ik toch een verschil te moeten maken tussen een "redelijk" wantrouwen in bv. de Amerikaanse overheid en een overdréven wantrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
, draai even de zaken om vent ..
[..]
naprater , de mensen die misstanden in bc 911 bespreken weten goed waar ze het over hebben
er zijn ook figuren die er van alles bij verzinnen , dezen verpesten het voor de serieuze onderzoekers
de officiele versie is een grote grap , klopt van geen kanten.
jij wilt gewoon de feiten niet zien , of denk je dat alleen mensen met een stropdas om de absolute waarheid wel even vertellen?
dan heb je dus geen id hoe de wereld in elkaar zit , its all politics and money.
Goed zo A_N!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:
shht ze horen alles
Dat geloof ik dus niet, om de eenvoudige reden dat daar geen bronnen voor zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
dat de Israelische veilig(kuch)heidsdienst altijd voorkennis heeft en hun mannetjes verwijderd is geen hoaxinfo , maar zoals ik al zei , er zijn mensne die er dingen bij bedenken om het verhaal wat meer urgent te maken , dezen dikken dingen dus ook aan en dan krijg je bs als dat mensen allemaal persoonlijk gebeld zouden worden.. nee , maar de belangrijke mensen zijn wel in het algemeen getipt thuis te blijven ja.
Ik vind trouwens, los van de discussie die we nu aan het voeren zijn, dat dit subforum gerust mag blijven bestaan zoals het nu is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef BaajGuardian het volgende:
even aanvulling op iteejers post van mijn kant :
er word nu al een tijdje truth gebruikt (door een aantal vaste hufters) om even te lachen om de *gekken en dwazen*
jullie vinden ons maar idioten die geen realiteitsbesef hebben
een stel doorgedraaiden die niets waard zijn in de oh zo heilige maatscappij van *gezond verstand*
inderdaad , alles wat daarbuiten valt spoort niet , en deze mensen kun je hier bewonderen , of eigenlijk met gorldepostjes uitlokken en/of uitlachen , mischien de ene keer even uit verveling een postje ergens maken zeggend : onzin , in een poging ook de vrijheids van meningsuiting dogma op te gooien
mensen , zo werkt dit niet , en ik ben het er ook mee eens , zoals ik al vaker heb laten weten , dat de bezem maar eens door truth geRAMT moet worden , een beetje dictatorschap mag wel eens hier
Fok is geen democratie , en men komt hier aan het hart van truth te kutten.
korreltje zout zoek je maar in ONz , dit is niet onz ,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef 0 het volgende:
Dit forum mag van mij ook rustig blijven bestaan. Zolang de onderwerpen maar met een korreltje zout genomen worden.
En het lijkt me verstandig om de gekken te weren.
Het is dat truth geen plek om psychiatrie te bedrijven is......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar weet je, imo zijn mensen als BG die geen vlieg kwaad doen, en hooguit af en toe een beetje opvliegen, heel wat betere mensen dan diegenen die uren en dagen steken in het verpesten van andermans lol.
Mensen die alles meehebben en tóch het voor anderen gaan verpesten.
Overleg ?quote:Mensen die zichzelf als ubermenschen beschouwen. Want zij kunnen en mogen dat kennelijk doen.
Ik zal het met Mirage overleggen, en met (F)A's maar ik denk dat we zo langzamerhand toe moeten naar een heel wat minder tolerante opstelling.
amenquote:Men vindt dat we de gekken van truth moeten gooien. Laten we beginnen om de onverdraagzamen en de zeikerds eraf te gooien. Want die doen veel meer kwaad.
sorry hoor, maar ik mag toch aannemen dat je niet alles geloofd wat hier voorbij komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
korreltje zout zoek je maar in ONz , dit is niet onz ,
en het lijkt me verstandig mensen als jou te weren.
Ik zie meer in het mensen weren die zichzelf zo geweldig inschatten dat ze denken te kunnen beoordelen wanneer iemand "gek" is.... grootheidswaanzin enzo......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef 0 het volgende:
Dit forum mag van mij ook rustig blijven bestaan. Zolang de onderwerpen maar met een korreltje zout genomen worden.
Als jij aanneemt dat mensen niet alles geloven wat hier voorbij komt, vanwaar je bezorgdheid topicje dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef 0 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik mag toch aannemen dat je niet alles geloofd wat hier voorbij komt.
Dus als het aan jou ligt, dan gaan alle poorten van alle inrichtingen voor geestelijk gestoorden open?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zie meer in het mensen weren die zichzelf zo geweldig inschatten dat ze denken te kunnen beoordelen wanneer iemand "gek" is.... grootheidswaanzin enzo......
Omdat ik bang ben dat Baaj wel alles gelooft.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als jij aanneemt dat mensen niet alles geloven wat hier voorbij komt, vanwaar je bezorgdheid topicje dan ?
Ja he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef 0 het volgende:
Ik heb veel vertrouwen in je, iteejer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja he?
Een uberforum
Voor alleen de besten onder ons.
De rest mag niet meedoen.
Maar, wie gaat dat beslissen? Wie gaat de rol van psychiater vervullen?
Krijgen we dan een tribunaal wie er goed genoeg is, en wie niet?
Zou jij die rol willen vervullen? Lijkt me uitstekend voor je geschikt!
Er is een groot verschil tussen een opgeleide arts (met de nodige ervaring) en iemand die achter zijn schermpje zit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef 0 het volgende:
[..]
Dus als het aan jou ligt, dan gaan alle poorten van alle inrichtingen voor geestelijk gestoorden open?
Immers niemand is in staat om iemand voor gek te verklaren.
Echte waanzinnigen herkenje vrij snel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een opgeleide arts (met de nodige ervaring) en iemand die achter zijn schermpje zit.
Dan is er nog een verschil tussen een praktijk!, het dagelijks leven en een discussieforum.
Je bezorgdheid ontroert me.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef 0 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat Baaj wel alles gelooft.
En een zogenaamd door jou als waanzinnig bestempelde persoon heeft geen recht zijn boodschappen in de supermarkt te halen, geen recht om naar het zwembad te gaan, geen recht om naar school te gaan, geen recht om te discussieren op een discussieforum ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |