Hahah!!111quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:44 schreef Beach het volgende:
2e FIPO!!!!!!1
Nou en, er past een piemel in. Dus je bent duidelijk in de pubertijd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:49 schreef Imberr het volgende:
mijn eerste PUB sc die ik heb geopend![]()
*trots is
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou en, er past een piemel in. Dus je bent duidelijk in de pubertijd!
Dat is een noodzakelijk kwaad om de mod's scherp te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:46 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
baggeren in klb
ik nu ook echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:10 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga slapen
Mijn ogen branden ook best welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben al bijna 36 uur wakker ofzoik wil slapen
Ik speelde vroegah Planetarion..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:36 schreef Mischa_NL het volgende:
Werk
Mijn forum zet zichzelf niet in elkaar.
Meer hobbie dan werk hehe.
eerst tot 3 uur gechat
Jij dan?
Same here.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:40 schreef Mischa_NL het volgende:
*muziekje opzet.
Ik denk dat ik het maar oversla vannacht!!
Daar gaat het tenslotte om in dit leven, om deze tijd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:45 schreef Mischa_NL het volgende:
zolang internet en fok het maar doen is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:48 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Daar gaat het tenslotte om in dit leven, om deze tijd!![]()
Moet ik dit snappen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:55 schreef Mischa_NL het volgende:
onze duif die aan de muur hangt
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:08 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
xbwers zijn nou eenmaal bikkels he
Dude jij was toch die gozer van dat meisje-topic op XBWquote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:08 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
xbwers zijn nou eenmaal bikkels he
ik ga een half uurtje in me nest liggen om het gezeik van me ouders te voorkomen.quote:
En dat net op een moment dat er maar liefst 1 ander persoon lurktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Môgguh!Moet weer eens wat vaker hier gaan posten.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen.
En ik heb nu alweer zin om naar huis te gaan!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Môgâh
Moet jij niet webdesigneren?
Fok!ken en werken tegelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!
Ik ben ook bezig ondertussen!
Jaquote:
Ah soquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb een langzame computer, dus in de tussentijd dat ie staat te laden post ik een berichtje.
daar begint het wel op te lijken... het is niet dat de werkgever het erg vind, maar het geeft wel een slechte indrukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat wordt een traditie niet waar?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer? Kom je vaker telaat? Foei Foei.![]()
Mwua, volgens mij is mn Hard Disk kapot ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:24 schreef SpanCo het volgende:
Wil het een beetje lukken met je drivers e.d?
waar ben jij dan voor?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef Casparovvv het volgende:
môge.
mijn broertje en vader zijn naar de open dag van Ajax, een zeer triest dieptepunt. Mijn familie heeft me teleurgesteld
Weer die spamzooiquote:
Ik zie Feyenoord graag voetballenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord graag voetballen
Niet zo slimquote:
quote:
spelen ook leuk voetbal hoorquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:17 schreef -Trinity- het volgende:
Leren?
*heeft nog een maand vakantie*![]()
quote:De link uit mijn post
Natuurkunde
Ik heb het dit jaar 'niet zo goed' heb gedaan op school. Ondanks mijn cijfers heeft de lerarenvergadering (vergadering waarbij wordt besloten of een leerling bevordert naar een volgende klas) besloten mij een herexamen te geven.
Het herexamen houdt in dat ik een heel jaar natuurkunde moet leren, om er vervolgens een proefwerk/examen over te maken. Als ik voor dit werk een 6,0 of hoger punt haal, dan bevorder ik naar 5 atheneum. Haal ik een lager cijfer, dan moet ik nog een jaar in de 4e blijven..
tis eerder de hele vakantie dat je moet leren, met het stof dat je het afgelopen jaar hebt gehad..quote:
* B_BOY gaat naar de 5e.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef 2Mini het volgende:
[..]
tis eerder de hele vakantie dat je moet leren, met het stof dat je het afgelopen jaar hebt gehad..
* 2Mini gaat naar de 6de
5de is het zwaarste jaar... ik waarschuw je alvast...quote:
op de basisschool zeiden ze dat van groep 7, in de onderbouw van de 3e en nu van de 5e, het is maar wat je er zelf aan doetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef 2Mini het volgende:
[..]
5de is het zwaarste jaar... ik waarschuw je alvast...
En je hebt nog duits en frans
ikke lekker niet meer
Je bent ni liev genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:43 schreef fokME2 het volgende:
Dat dacht ik ook... Maar de 4e is echt wel een groot versschil met de 3e..
Die leraar gaat me echt geen 6,0 geven.. Het laatste pw heb ik echt heel erg mijn best gedaan en ik verwachtte een 7, misschien wel een 8 ofzo.. Het werdt een 5,5.![]()
Je gaat toch niet naar die open dag hèquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:49 schreef Jeff89 het volgende:
Een goede morgen...
Straks maar eens even een dagje Amsterdam..Maximaal relaxen..
Tis vakantie... wat doet iedereen? Juist! Over school praten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef hollander76 het volgende:
Ow god, het grote stressen en het 'het-jaar-wat-ik-nu-ga-doen-is-het-moeilijkste-jaar' is weer begonnen
Ik begin met een heel nieuwe studie, das pas moeilijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef fokME2 het volgende:
Wat is het verschil tussen een koe en een brievenbus?![]()
Een brievenbus heeft small bills?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef fokME2 het volgende:
Wat is het verschil tussen een koe en een brievenbus?![]()
Erg stil hier inderdaad.. zit iedereen te vreten ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:37 schreef fokME2 het volgende:
Ok, poging tot nieuwe conversatie mislukt..
dan heb je 14 augustus al gelijk puntenverliesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord graag voetballen
quote:
3-8-2005 12:54:20 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
haha aap
3-8-2005 12:54:22 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
jij zit ook op Fok he
3-8-2005 12:54:44 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
in PUB
3-8-2005 12:54:44 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:![]()
3-8-2005 12:54:49 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
ik lees altijd op dat forum
3-8-2005 12:54:54 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
vind ik wel leuk
3-8-2005 12:54:55 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
hehe
3-8-2005 12:54:58 A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
maar ben zelf geen member
Niet het emailadres van Isabel posten ook.quote:
was jij nou die baggeruser?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:40 schreef BaggerUser het volgende:
goeie morgen![]()
hey ik ben volgens mij nergens gebanned
Welk feestje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:18 schreef 2Mini het volgende:
GVD!!!
Belt net die mongool me op... ja je feestje kan niet doorgaan de 10de..
Mag ik nu snel een nieuwe zaal zoeken
Dat heb ik niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet het emailadres van Isabel posten ook.![]()
Had al betaalt, echter hebben ze nog andere Muse shirts dus ze zeiden dat ik maar n nieuwe order ofsowiets moest maken. Beetje wazig maar t komt allemaal wel weer goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:22 schreef B_BOY het volgende:
@2mini wat voor feestje is het??? en voor wannee rmoet je een zaaltje hebben. as da snel is dan ben je wel genaaid. enne nog iets waar is de uitnodiging voor de fokkers:P
@eix. had je al betaalt? als dat zo is dan ben je echt genaait.
Oh die log van net was geen msn log?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:25 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet..Ik zal mijn best is doen
![]()
ik heb volgens mij gratie gehadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
was jij nou die baggeruser?
impotentie
Wat was er dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik heb volgens mij gratie gehad![]()
Dé vriendin?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:42 schreef fokME2 het volgende:
Jawel, maar Issabel is de vriendin van Alfa Corse << Dat is zijn nick![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Brechtje het volgende:
Hoi!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:40 schreef BaggerUser het volgende:
goeie morgen![]()
hey ik ben volgens mij nergens gebanned
vroeg hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat een fun vannochtend mên. Wat ben je vroeg op trouwens
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef BaggerUser het volgende:
wanneer gaan we een baan als nachtwaker zoeken ? is er in zwolle geen 24/7 PP ?![]()
Nopequote:
hoiquote:
en half 6 sliep je nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik was om 11 uur al wakker.. heb de hele dag gelezen
ik heb nog 2 Engelse boeken die ik uit wil lezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik was om 11 uur al wakker.. heb de hele dag gelezen
ik ben t wel gewend.. en veel koffie drinken wil ook nog wel es helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en half 6 sliep je nog niet
mên, ik zou dan om 11 uur mn ogen nog niet open kunnen houden
slaapproblemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben t wel gewend.. en veel koffie drinken wil ook nog wel es helpen
vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
slaapproblemen?
of gewoon vakantiemodus?
gewoon een nacht niet slapen en dan de nacht erop vroeg gaan slapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
vakantiemaar ik moet binnenkort weer in een normaal ritme zitten anders heb ik niks aan me vakantie in zandvoort
Brechtje laat dr neus ook even zienquote:
en dan ook nog snachts pizza etenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Brechtje laat dr neus ook even zien![]()
Inge je bent echt gestoord... das nie gezond hoor voor iemand zo jong als jij![]()
Wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inge je bent echt gestoord... das nie gezond hoor voor iemand zo jong als jij![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
en dan ook nog snachts pizza eten
Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gewoon een nacht niet slapen en dan de nacht erop vroeg gaan slapen.
Ja, om 6 uur gaan slapen en om 11 uur weer opstaanquote:
tja..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur gaan slapen en om 11 uur weer opstaan![]()
ik slaap meestal door de wekker heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.
Of mn schoolmanier... de wekker.![]()
Omdat ik nooit in t goede ritme kom als de school weer begint ben ik altijd de eerste dag meteen brak.
Toen sloeg ik mn boek dicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef fokME2 het volgende:
Hehe, ik lag netjes om 4u in bed 0:)
tis die rechts naast die rode tong.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
oja, Imberr, wil jij mijn oude avatar uit de OP verwijderen?
Die van mij staat aan t voeteneind dus ik word wel wakker na n kwartier Giel van 3FM (wekkerradio) te hebben gehoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik slaap meestal door de wekker heen![]()
en die duw ik uit in mijn slaap dus daar heb ik niet veel aan
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ffquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
oja, Imberr, wil jij mijn oude avatar uit de OP verwijderen?
Wat een werk he, topics openenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ff
Hou op wil jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.
Of mn schoolmanier... de wekker.![]()
Omdat ik nooit in t goede ritme kom als de school weer begint ben ik altijd de eerste dag meteen brak.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ff
Naja, mn zus die verslaapt zich altijd. Heeft een compleet luchtalarm naast haar bed staan waar zelfs de buurman wakker van werd, maar opstaan... neu.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hou op wil je
De wekker
En na die schooldag kan er om 11 uur wel weer induiken omdat je gesloopt bent
Wakker worden met Giel Beelen, 3 FMquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Die van mij staat aan t voeteneind dus ik word wel wakker na n kwartier Giel van 3FM (wekkerradio) te hebben gehoord.
Hey Jackquote:
OP een flat naast mijn hui staat dus echt het luchtalarm volgens mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, mn zus die verslaapt zich altijd. Heeft een compleet luchtalarm naast haar bed staan waar zelfs de buurman wakker van werd, maar opstaan... neu.![]()
Zo werd ik ook afgelopen maandag wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
OP een flat naast mijn hui staat dus echt het luchtalarm volgens mij
Normaal gesproken hoor ik dat ding op de 1e maandag van de maand nooit, nu schrik ik me de tyfus als dat ding naast mijn huis afgaat![]()
Ik heb hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet het emailadres van Isabel posten ook.![]()
Tsja... beter dan Sky Radio of RTLFM.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wakker worden met Giel Beelen, 3 FM
Men, wat moet jij een kuthumeur hebben als je wakker wordt![]()
Doet 'ns postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ik heb hetEn PC? (zo heet hij) Je kan me nu tegenhouden om het te posten
![]()
Graag gedaan schat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef hollander76 het volgende:
Dankje Eix, je hebt mijn multi-posts ketting verbroken
Last van je PMS, Jag?quote:
Tsja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Hehe, kan het doen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doet 'ns posten![]()
Mijn helt als je het doet![]()
Dat heb ik ook 2x gehad, toen ik de OP wou wijzigen...... met andere woorden 'je komt niet meer bij je OP'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
als je dat email adres van isabel post he
ME² | @ heeel verliefd | Forever yours! zegt:
rofl!
A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
ik weet je te vinden jonge
A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
echt
PUB kent geen newbies hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi, moet je je hier als PUB newbie melden of is daar een apart topic voor?.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
PUB kent geen newbies hoor
je mag PUB alleen betreden als je de beroemde foto's van brechtje op je PC hebt staan.
je moet het gewoon direct erna nog eens proberen, dan doet 'ie het.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2x gehad, toen ik de OP wou wijzigen...... met andere woorden 'je komt niet meer bij je OP'
Leuk he![]()
Kut, dan moet ik weer wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je mag PUB alleen betreden als je de beroemde foto's van brechtje op je PC hebt staan.
Wie is dat dan? Heb ik weer wat gemist tijdens het werk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef hollander76 het volgende:
Open vraag aan AFLACORSE (L) ISABEL :
Ben je van Turks/Marokkaanse afkomst?![]()
Dat heb ik aan Imberr overgelaten.quote:
Gewoon F5'enquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Gelul.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hij gaat zich registeren en komt straks postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef hollander76 het volgende:
Open vraag aan AFLACORSE (L) ISABEL :
Ben je van Turks/Marokkaanse afkomst?![]()
die schijnt er wel te zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelul.
Ik ben tot voor vandaag nog nooit in PUB geweest dus ben ik newbie, dus, waarom is er geen normaal hallo -> verwelkomings topic of iets dergelijks?.
Waarom wel? Dat heeft Onzin toch ook niet? Alleen voor heel Fok!, verder ken ik het nergens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelul.
Ik ben tot voor vandaag nog nooit in PUB geweest dus ben ik newbie, dus, waarom is er geen normaal hallo -> verwelkomings topic of iets dergelijks?.
Uiteraard hebben we een voorsteltopic voor nieuwelingen in PUB.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelul.
Onzin heeft het niet omdat het gemiddelde topic in Onzin een levensduur heeft van zo'n 2 minuten en omdat iedereen naar Onzin mag, dit is PUB, dit is voor de pubers, een minderheid, dan moeten we elkaar dus wel kennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom wel? Dat heeft Onzin toch ook niet? Alleen voor heel Fok!, verder ken ik het nergens.
Dope, merci, had ik nog niet gezien,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteraard hebben we een voorsteltopic voor nieuwelingen in PUB.
Het Pub-Voorsteltopic
dat zal ik je uitleggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelul.
Pas de probleme.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dope, merci, had ik nog niet gezien,.
Schoonheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Imberr het volgende:
heb t nou 9x geprobeerd en t werkt nog steeds niet
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen.
Een van de redenen waarom dit subforum er is, is dat jonge mensen/newbies elders op het forum weggepest werden. Het is zelfmoord als je jezelf voor gaat stellen in bijvoorbeeld ONZ, zeker met een postaantal lager dan 8000. Om mensen voor zulke rotreacties te behoeden heeft Brechtje in nauwe samenwerking met o.a. Braun en VAC besloten hier geen voorsteltopics toe te staan. We willen het woord newbie ook vermijden omdat dit een zeer negatieve lading draagt op dit forum.
kortom: je doet jezelf te kort door je voor te stellen.
Volgens mij is dit de langste post ooit in PUB SC, afgezien van de OP's.
Ach man, wat boeit t. Welkom in Pub, ik ben Eix. Kusje op je navel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dope, merci, had ik nog niet gezien,.
Heeft Brechtje iets besloten? Je bedoelt waarschijnlijk dat een hogere hand het besloten heeft en Brechtje het briggie mocht typen. Waar is dat ooit gezegd dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen.
Een van de redenen waarom dit subforum er is, is dat jonge mensen/newbies elders op het forum weggepest werden. Het is zelfmoord als je jezelf voor gaat stellen in bijvoorbeeld ONZ, zeker met een postaantal lager dan 8000. Om mensen voor zulke rotreacties te behoeden heeft Brechtje in nauwe samenwerking met o.a. Braun en VAC besloten hier geen voorsteltopics toe te staan. We willen het woord newbie ook vermijden omdat dit een zeer negatieve lading draagt op dit forum.
kortom: je doet jezelf te kort door je voor te stellen.
Volgens mij is dit de langste post ooit in PUB SC, afgezien van de OP's.
Zal de Führer het even doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Imberr het volgende:
heb t nou 9x geprobeerd en t werkt nog steeds niet
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft Brechtje iets besloten? Je bedoelt waarschijnlijk dat een hogere hand het besloten heeft en Brechtje het briggie mocht typen. Waar is dat ooit gezegd dan?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach man, wat boeit t. Welkom in Pub, ik ben Eix. Kusje op je navel.![]()
ik ben der onderhand allang mee gestopt hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Schoonheid, ik heb het een kwartier lang geprobeerd..... het werkt niet, en het gaat niet over
Brechtje heeft het toen voor me geprobeerd..... zij kon er ook niet bij, nog een andere mod ook niet
Het werkt dus gewoon niet, stop met proberen en ga lkkr fokken![]()
Jazeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Was Brechtje niet de dochter van Yvonne?
Maar was die niet 11 ofzo? Dat lijkt me toch wel kwalijk dat zij dan moderator is hier.quote:
Nee, ze draagt al een stringquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar was die niet 11 ofzo? Dat lijkt me toch wel kwalijk dat zij dan moderator is hier.
ze is na een paar jaar 14 gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Maar was die niet 11 ofzo? Dat lijkt me toch wel kwalijk dat zij dan moderator is hier.
Ja, die heeft ze van yvonne gekregen, een paarse, daar was Yvonne zo trots op dat ze die gekocht had dat ze er maar een topic voor had geopend,quote:
dan nogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze is na een paar jaar 14 geworden
Aber naturlich, herr Fuhrerquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, die heeft ze van yvonne gekregen, een paarse, daar was Yvonne zo trots op dat ze die gekocht had dat ze er maar een topic voor had geopend,.
Ze is 14. Brechtje heerscht als moderator!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je 14 bent dan ben je nog lang niet in staat om moderator te zijn, en zeker niet van een gevoelig sub-forum als PUB.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze is na een paar jaar 14 geworden
Bij deze dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die nooit van jou heb gekregen![]()
doe ik dalijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ingster, heb je het in Wiki al verbeterd?
Wieso niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je 14 bent dan ben je nog lang niet in staat om moderator te zijn, en zeker niet van een gevoelig sub-forum als PUB.
Wat moet een moderator voor eigenschappen en leeftijd hebben volgens jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je 14 bent dan ben je nog lang niet in staat om moderator te zijn, en zeker niet van een gevoelig sub-forum als PUB.
Voor de mensen die geenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij deze dan.![]()
![]()
Ik ben wel geen homo, ga geen hoop koesteren![]()
![]()
Doe het dan wel goed.quote:
volgens mij ben jij ook nog lang niet in staat hier te reageren, ga jij maar eens een uurtje oefenen met wat korreltjes zoutquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Wieso niet?
Onderbouwing? Sommige zouden t inderaad niet kunnen, maar dat geldt denk ik niet voor iedereen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Die moet gemeld worden in het feedback topic!
![]()
![]()
![]()
Vraag ik me ook af. Kan n topic helemaal nietmeer terugvinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef BaggerUser het volgende:
waarom verdwijnen slotjes uit pub eigenlijk direct![]()
Is niet bekend en wordt ook niet bekend gemaakt. Stuur een mail naar forum@fok.nl zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef BaggerUser het volgende:
waarom verdwijnen slotjes uit pub eigenlijk direct![]()
Plaats ik een topicreport, of doe jij het?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Die moet gemeld worden in het feedback topic!
![]()
![]()
![]()
moet jij niet op die open dag zitten?quote:
Ach, de dtjes en de ttjes... Iemand van mijn kaliber heeft wel belangrijkere zaken aan zn hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |