Hahah!!111quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:44 schreef Beach het volgende:
2e FIPO!!!!!!1
Nou en, er past een piemel in. Dus je bent duidelijk in de pubertijd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:49 schreef Imberr het volgende:
mijn eerste PUB sc die ik heb geopend![]()
*trots is
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou en, er past een piemel in. Dus je bent duidelijk in de pubertijd!
Dat is een noodzakelijk kwaad om de mod's scherp te houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:46 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
baggeren in klb
ik nu ook echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:10 schreef BaggerUser het volgende:
ik ga slapen
Mijn ogen branden ook best welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben al bijna 36 uur wakker ofzoik wil slapen
Ik speelde vroegah Planetarion..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:36 schreef Mischa_NL het volgende:
Werk
Mijn forum zet zichzelf niet in elkaar.
Meer hobbie dan werk hehe.
eerst tot 3 uur gechat
Jij dan?
Same here.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:40 schreef Mischa_NL het volgende:
*muziekje opzet.
Ik denk dat ik het maar oversla vannacht!!
Daar gaat het tenslotte om in dit leven, om deze tijd!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:45 schreef Mischa_NL het volgende:
zolang internet en fok het maar doen is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:48 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Daar gaat het tenslotte om in dit leven, om deze tijd!![]()
Moet ik dit snappen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:55 schreef Mischa_NL het volgende:
onze duif die aan de muur hangt
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:08 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
xbwers zijn nou eenmaal bikkels he
Dude jij was toch die gozer van dat meisje-topic op XBWquote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:08 schreef Mischa_NL het volgende:
[..]
xbwers zijn nou eenmaal bikkels he
ik ga een half uurtje in me nest liggen om het gezeik van me ouders te voorkomen.quote:
En dat net op een moment dat er maar liefst 1 ander persoon lurktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Môgguh!Moet weer eens wat vaker hier gaan posten.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen.
En ik heb nu alweer zin om naar huis te gaan!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Môgâh
Moet jij niet webdesigneren?
Fok!ken en werken tegelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel!
Ik ben ook bezig ondertussen!
Jaquote:
Ah soquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb een langzame computer, dus in de tussentijd dat ie staat te laden post ik een berichtje.
daar begint het wel op te lijken... het is niet dat de werkgever het erg vind, maar het geeft wel een slechte indrukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat wordt een traditie niet waar?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weer? Kom je vaker telaat? Foei Foei.![]()
Mwua, volgens mij is mn Hard Disk kapot ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:24 schreef SpanCo het volgende:
Wil het een beetje lukken met je drivers e.d?
waar ben jij dan voor?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:14 schreef Casparovvv het volgende:
môge.
mijn broertje en vader zijn naar de open dag van Ajax, een zeer triest dieptepunt. Mijn familie heeft me teleurgesteld
Weer die spamzooiquote:
Ik zie Feyenoord graag voetballenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord graag voetballen
Niet zo slimquote:
quote:
spelen ook leuk voetbal hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |