Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gewoon een nacht niet slapen en dan de nacht erop vroeg gaan slapen.
Ja, om 6 uur gaan slapen en om 11 uur weer opstaanquote:
tja..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur gaan slapen en om 11 uur weer opstaan![]()
ik slaap meestal door de wekker heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.
Of mn schoolmanier... de wekker.![]()
Omdat ik nooit in t goede ritme kom als de school weer begint ben ik altijd de eerste dag meteen brak.
Toen sloeg ik mn boek dicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef fokME2 het volgende:
Hehe, ik lag netjes om 4u in bed 0:)
tis die rechts naast die rode tong.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
oja, Imberr, wil jij mijn oude avatar uit de OP verwijderen?
Die van mij staat aan t voeteneind dus ik word wel wakker na n kwartier Giel van 3FM (wekkerradio) te hebben gehoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik slaap meestal door de wekker heen![]()
en die duw ik uit in mijn slaap dus daar heb ik niet veel aan
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ffquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Casparovvv het volgende:
oja, Imberr, wil jij mijn oude avatar uit de OP verwijderen?
Wat een werk he, topics openenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ff
Hou op wil jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een hele cyclus doorlopen, uiteindelijk kom je weer terug op de normale tijd.
Of mn schoolmanier... de wekker.![]()
Omdat ik nooit in t goede ritme kom als de school weer begint ben ik altijd de eerste dag meteen brak.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. dan verander ik die van B_BOY ook meteen ff
Naja, mn zus die verslaapt zich altijd. Heeft een compleet luchtalarm naast haar bed staan waar zelfs de buurman wakker van werd, maar opstaan... neu.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hou op wil je
De wekker
En na die schooldag kan er om 11 uur wel weer induiken omdat je gesloopt bent
Wakker worden met Giel Beelen, 3 FMquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Die van mij staat aan t voeteneind dus ik word wel wakker na n kwartier Giel van 3FM (wekkerradio) te hebben gehoord.
Hey Jackquote:
OP een flat naast mijn hui staat dus echt het luchtalarm volgens mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, mn zus die verslaapt zich altijd. Heeft een compleet luchtalarm naast haar bed staan waar zelfs de buurman wakker van werd, maar opstaan... neu.![]()
Zo werd ik ook afgelopen maandag wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
OP een flat naast mijn hui staat dus echt het luchtalarm volgens mij
Normaal gesproken hoor ik dat ding op de 1e maandag van de maand nooit, nu schrik ik me de tyfus als dat ding naast mijn huis afgaat![]()
Ik heb hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet het emailadres van Isabel posten ook.![]()
Tsja... beter dan Sky Radio of RTLFM.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wakker worden met Giel Beelen, 3 FM
Men, wat moet jij een kuthumeur hebben als je wakker wordt![]()
Doet 'ns postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ik heb hetEn PC? (zo heet hij) Je kan me nu tegenhouden om het te posten
![]()
Graag gedaan schat.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef hollander76 het volgende:
Dankje Eix, je hebt mijn multi-posts ketting verbroken
Last van je PMS, Jag?quote:
Tsja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Hehe, kan het doen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doet 'ns posten![]()
Mijn helt als je het doet![]()
Dat heb ik ook 2x gehad, toen ik de OP wou wijzigen...... met andere woorden 'je komt niet meer bij je OP'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
als je dat email adres van isabel post he
ME² | @ heeel verliefd | Forever yours! zegt:
rofl!
A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
ik weet je te vinden jonge
A L F A C O R S E (L) I S A B E L zegt:
echt
PUB kent geen newbies hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi, moet je je hier als PUB newbie melden of is daar een apart topic voor?.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
PUB kent geen newbies hoor
je mag PUB alleen betreden als je de beroemde foto's van brechtje op je PC hebt staan.
je moet het gewoon direct erna nog eens proberen, dan doet 'ie het.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2x gehad, toen ik de OP wou wijzigen...... met andere woorden 'je komt niet meer bij je OP'
Leuk he![]()
Kut, dan moet ik weer wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je mag PUB alleen betreden als je de beroemde foto's van brechtje op je PC hebt staan.
Wie is dat dan? Heb ik weer wat gemist tijdens het werk?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef hollander76 het volgende:
Open vraag aan AFLACORSE (L) ISABEL :
Ben je van Turks/Marokkaanse afkomst?![]()
Dat heb ik aan Imberr overgelaten.quote:
Gewoon F5'enquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
Gelul.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hij gaat zich registeren en komt straks postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef hollander76 het volgende:
Open vraag aan AFLACORSE (L) ISABEL :
Ben je van Turks/Marokkaanse afkomst?![]()
die schijnt er wel te zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelul.
Ik ben tot voor vandaag nog nooit in PUB geweest dus ben ik newbie, dus, waarom is er geen normaal hallo -> verwelkomings topic of iets dergelijks?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |