12m2 ook een optie ?? (wel veel gezamelijke ruimtes)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef Mea.Culpa het volgende:
Jo, ik, gezellige 19 jarige studente, zoek in Enschede een mooie kamer. Max 300 euro en minimaal 18m2.
Ik ga de opleiding SPH volgen aan het Saxion..
dusse, heb je zin in een gezellige huisgenoot?? Mail mij:
anne@anneanne.nl
Merci!!
Ja, ik ook, doe alleen een andere opleiding: Technische Natuurkundequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:59 schreef Mea.Culpa het volgende:
Jo, ik, gezellige 19 jarige studente, zoek in Enschede een mooie kamer. Max 300 euro en minimaal 18m2.
Ik ga de opleiding SPH volgen aan het Saxion..
dusse, heb je zin in een gezellige huisgenoot?? Mail mij:
anne@anneanne.nl
Merci!!
Onderhuur betekent niet inschrijven bij de gemeente in deze?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:52 schreef PrincessFiona het volgende:
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com
AANGEBODEN IN NIJMEGEN voor degenen die een (tijdelijke) kamer zoeken in Nijmegen.
En voor welke periode is de kamer beschikbaar? Ik ga je mailadres iig ff doorgevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:21 schreef PrincessFiona het volgende:
Het gaat om een legale onderhuur dus inschrijven bij de gemeente is gewoon mogelijk. Je krijgt dus stufi van de IB-groep voor uitwonende studenten. Voorwaarden die de SSHN stelt aan de onderhuurder: je moet studeren aan een HBO-of WO instelling in Nijmegen, jonger zijn dan 30 jaar en je moet ingeschreven zijn/jezelf inschrijven bij de SSHN (Stichting Studentenhuisvesting Nijmegen).![]()
Betaal jij dus nu 545¤ per maand?quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:39 schreef BadBadPresident het volgende:
Aangeboden kamer Rotterdam:
huur 262,50 excl.
Dringend een kamer in Amsterdam of nabije omgeving gezocht!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef gekke_sandra het volgende:
Okeee![]()
Ik zoek een kamer/appartement in Amsterdam of omgeving. Het liefst heb ik een kamer van minstens 15m2 met eigen douche en toilet. Het hoogste bedrag, incl g/w/l, wat ik ervoor neer wil tellen is 350 euro. Ik heb nog twee buddy's die ook op zoek zijn, dus als iemand een heel pand beschikbaar weet.. dan ben je ook welkom om me via mijn fotoboek in te lichten!
Nou, die kamer krijg je wel in je schoot geworpen zo.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:48 schreef VrijeVal het volgende:
zoek kamer in grunn... anyone?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, die kamer krijg je wel in je schoot geworpen zo.
Sorry, overheen gelezen met m'n katertjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Je hebt een punt, maar de kernvraag gaat toch om een kamer zoeken. Hoe is de vraag, via Ad Hoc, Alvast of wat dan ook.quote:Renesite in mijn ogen kun je die vraag niet hier stellen. Waarom niet zult gij vragen? Omdat hier kamer aanbieders komen(af en toe). En mensen die een kamer hebben bij alvast of adhoc zijn geen kamer aanbieders.
Laten we dit eventjes in de FB doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef evil-me het volgende:
nee ik zoek iemand die al bij ad hoc woont en even zegt van eej zij is wel flex. Maar die komen hier niet. Ach het werkt toch niet
Dan nog vind ik het echt belachelijk veelquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.
Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
Signaleer ik hier een poging tot humor?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?
ken je niels pannevis?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Blergh kut hospiteren.
Maar ik zoek een kamer in Utrecht.
- Man
-18
- 1e jaars Natuurkunde
- type sociale student
- verantwoordelijk
Heey ik heb wel interessequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.
Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
Wel een bietje vroeg imho,quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:
Ikke nu in eindexamenjaarEn ga iets studeren in de exacte richting.
Als ik op kamers ga ben ik 17!(dus deze advertentie is voor volgend schooljaar!
)
Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandelInschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak
Ik heb een konijnenallergie
E-mail adres staat in m'n profiel.
Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:
Ikke nu in eindexamenjaarEn ga iets studeren in de exacte richting.
Als ik op kamers ga ben ik 17!(dus deze advertentie is voor volgend schooljaar!
)
Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandelInschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak
Ik heb een konijnenallergie
E-mail adres staat in m'n profiel.
Ze hebben geen aanbod op dit momentquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.
Lichteraan wanneer je een kamer wilt. Het is maar 13,60 als je over een jaar pas een kamer wiltquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze hebben geen aanbod op dit momentIets te onzeker voor m'n 13,60 inschrijfgeld
Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef JoVd_girl het volgende:
Ik zoek een kamer in Tilburg.
Niet verder dan ringbaan-noord![]()
min. 10 m2
max. 300 incl (niet in die combi)
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.
Huur is volgens mij zo rond de 190 euro... 10 of 11 m2.
ht hoeft niet perse in utrecht te zijn.. maar wel in de buurt van de Uithof;quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef teletubbies het volgende:
heeeeeeeeey
misschien ga ik volgend jaar naar utrecht.. ik ga dan zoeken naar een kamer niet te ver van de uithof..
enig idee hoe duur ze zijn? makkelijk te vinden?
wachttijd?
Ik heb er eentje voor je vrij in Appelscha.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef hiske het volgende:
Ik ben 55 jaar, toch nog een meisjes achtige vrouw. veel gereisd, dus nergens ingeschreven, wil nu weer rust voorlopig.
zoek een etage, met veel kasten (heb veel kleding) en ruimte voor bed en iets om te koken. en graag heel graag een badkamer MET bad....ik ben echt een bad mens.
kan niet meer betalen dan 350 per maand. dus dat Bad is belangrijk en kast ruimte. rest vind ik minder belangrijk, als ik maar een bed kan neerzetten en mijn PC en TV/stereo.
schrijven kan naar:
chiara635@hotmail.com
groetjes, en doe je best voor mij??????????????
Euh, als je echt woonruimte zoekt kan ik je beter doorverwijzen naarquote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef hiske het volgende:
Ik ben 55 jaar, toch nog een meisjes achtige vrouw. veel gereisd, dus nergens ingeschreven, wil nu weer rust voorlopig.
zoek een etage, met veel kasten (heb veel kleding) en ruimte voor bed en iets om te koken. en graag heel graag een badkamer MET bad....ik ben echt een bad mens.
kan niet meer betalen dan 350 per maand. dus dat Bad is belangrijk en kast ruimte. rest vind ik minder belangrijk, als ik maar een bed kan neerzetten en mijn PC en TV/stereo.
schrijven kan naar:
chiara635@hotmail.com
groetjes, en doe je best voor mij??????????????
augustus is niet echt een fijne tijd om een nieuwe kamer te zoeken! allemaal eerstejaars die dan ook een kamer nodig hebben ....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef Syytön het volgende:
Ik heb ondertussen een kamer in Zwolle, tijdelijk, tot Augustus![]()
Op kamernet.nl staan wel wat kamers in Kranenburg en Wyler.quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Greetings het volgende:
Het zal wel nutteloos zijn om het hier te melden, maar ik zoek een kamer in:
Kranenburg, Wyler of Zyfflich (in Duitsland allemaal, net over grens bij Nijmegen)
-20 jaar
-ruimte maakt niet veel uit
-prijs maakt niet veel uit
-internetaansluiting zou fijn zijn
Heeft iemand wat ik zoek (denk het niet) of kan iemand me wellicht wegwijs maken naar waar ik beter een oproep kan doen?
Ja, die site hou ik ook goed in de gaten. Er stond er 1 uit Kranenburg op, daar ben ik op kijkavond geweest, maar ben ik niet uitgekozen. En die in Wyler is behoorlijk duur (ook wel groot), ik heb er op gereageerd, maar geen antwoord.quote:Op maandag 5 december 2005 11:25 schreef Sann het volgende:
[..]
Op kamernet.nl staan wel wat kamers in Kranenburg en Wyler.
Ik woon zelf in Wyler![]()
Ik ben Nederlands verzekerd, omdat het het makkelijst was om dat gewoon door te laten lopen. Het is namelijk zo dat als je een inkomen hebt in Nederland dat je gewoon Nederlands verzekerd kunt blijven.quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, die site hou ik ook goed in de gaten. Er stond er 1 uit Kranenburg op, daar ben ik op kijkavond geweest, maar ben ik niet uitgekozen. En die in Wyler is behoorlijk duur (ook wel groot), ik heb er op gereageerd, maar geen antwoord.
Weet jij toevallig nog wat vrijstaande kamers?
En nog een vraagje: hoe ben jij verzekerd? Duits of Nederlands en waarom?
Dat is wat ingewikkeld uit te leggen. Heb je MSN, dan zet ik hier zometeen voor een paar minuten m'n emailadres neer...quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef Sann het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands verzekerd, omdat het het makkelijst was om dat gewoon door te laten lopen. Het is namelijk zo dat als je een inkomen hebt in Nederland dat je gewoon Nederlands verzekerd kunt blijven.
Ik geloof dat mijn overbuurvrouw nog wel eens een kamer verhuurd..ik zal het haar eens vragen.
Mag ik vragen waarom je een kamer in Duitsland wilt?
quote:Hoi! Ik ben Yvette, een 19-jarige studente uit Groningen en ik zoek een tijdelijke woonruimte in Amsterdam in verband met mijn stage. Het gaat om de periode van februari tot en met juni 2006. Ben of ken je iemand die zijn of haar kamer tijdelijk wil verhuren (inschrijving gemeente moet wel kunnen), mail of bel me dan!
Yvette Wittenberg
06-xxxxxxxx
yvettewittenberg@hotmail.com
Yvette heeft mail!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef anoukforza het volgende:
Voor een vriendin van mn middelbare school:
[..]
ja das waarschijnlijk via studentenwoningweb...dan kan het wel..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
nou is niet helemaal waar, kennisje van me zit voor 230 eurootjes aan de prinsengracht! (maar weet niet hoe groot hoor haha) Anyway, heb niet zo'n haast dus merk het wel!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja das waarschijnlijk via studentenwoningweb...dan kan het wel..
maar dan moet je eerst een jaar of 2 á 3 ingeschreven staan![]()
Wat bieden zequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Smaakpolitie het volgende:
In Lelystad-Centrum zijn kapot veel kamers vrij.
In het huis waar ik woon is nog een kamer vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik zoek voor ongeveer een jaar een kamer in Tilburg met eigen douche, toilet, keuken en voordeur. De huurprijs mag maximaal 350 euro zijn.
Ik ben rustig, maak geen herrie en verhaar niet.
Groetjes,
Croupouque.
Én geen enge huisgenoten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
In het huis waar ik woon is nog een kamer vrij.![]()
Maar ik zie dat je zo'n muts bent die een eigen voordeur en dat soort fratsen wil.
Niet zo mieten gast, gewoon delen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik zoek voor ongeveer een jaar een kamer in Tilburg met eigen douche, toilet, keuken en voordeur. De huurprijs mag maximaal 350 euro zijn.
Ik ben rustig, maak geen herrie en verhaar niet.
Groetjes,
Croupouque.
Ik heb geen zin in andermans troep in de keuken, remsporen in het toilet en haar in het doucheputje. Laat staan dat de douche vrij is wanneer ik dat wil, en zo kan ik nog tig redenen opnoemen. Dat noem ik niet 'mieten', ik vind dat vrij redelijk. Zeker met het oog op de toekomst, ik moet nog minder dan een jaar studeren en wil daarna niet in een studentenhuis blijven zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Niet zo mieten gast, gewoon delen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
Hoi!!
Ik, 'meisje' van 20, zoek per volgend collegejaar (dus 1-9-2006) een kamer in Amsterdam.
- min. 15 m2
- max E250 incl
- liefst in Jordaan, Oud-Zuid, Centrum
- inschrijven mogelijk
- internet aansluiting mogelijk/aanwezig
Een studiegenootje zoekt ook een kamer, we zouden graag samen op kamers willen. We studeren allebei Nederlands Recht, zijn nu 2e jaars, roken niet, zijn rustig en netjes!!![]()
Ben of ken jij iemand die voor mij/ons een leuke kamer heeft? Mail naar: eefje@bvdekwakel.nl!!
merry christmas!!
Dan moet je gewoon iets regelen via een woningbouwvereniging.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in andermans troep in de keuken, remsporen in het toilet en haar in het doucheputje. Laat staan dat de douche vrij is wanneer ik dat wil, en zo kan ik nog tig redenen opnoemen. Dat noemen ik niet 'mieten', ik vind dat vrij redelijk. Zeker met het oog op de toekomst, ik moet nog minder dan een jaar studeren en wil daarna niet in een studentenhuis blijven zitten.
Vandaar dat ik ook aangaf iets voor ongeveer een jaar te zoeken, dan weet ik zeker dat ik daarna iets via de woningbouwvereniging kan huren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iets regelen via een woningbouwvereniging.
Ok, maar ik denk niet dat je veel zult vinden hier op Fok of in de standaard studentenkamercircuits.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aangaf iets voor ongeveer een jaar te zoeken, dan weet ik zeker dat ik daarna iets via de woningbouwvereniging kan huren.
Liever één keer raak geschoten, dan tien keer in de hand. Of zoiets.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ok, maar ik denk niet dat je veel zult vinden hier op Fok of in de standaard studentenkamercircuits.
Niet geschoten is altijd mis?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Liever één keer raak geschoten, dan tien keer in de hand. Of zoiets.
Hmm, heb je opzich wel een puntquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is je telefoonnummer hier neer te zetten... nogal misbruikgevoelig. 'T is maar een tip
Roden is toch niet zo'n end??quote:
Bevalt perfect, mn broertjes hebben er al uren achter gezetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe bevalt de ps2 eigenlijk?
Heb je eigenlijk nog wat met m'n oude savegames gedaan?
Vanaf de goeie kant wel ja, maar laat ik nou net aan de verkeerde kant (dus kant nieuw-roden) wonenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Roden is toch niet zo'n end??
Met de fiets 3 kwartier toch?
oef ja, dát is balenquote:Op zondag 18 december 2005 04:27 schreef heinl het volgende:
[..]
Vanaf de goeie kant wel ja, maar laat ik nou net aan de verkeerde kant (dus kant nieuw-roden) wonen(ik ben nu een uurtje kwijt op de fiets, ook een uurtje met de bus)
zo beter??!quote:Hoi!!
Wij, 2 meiden van 19 en 20, zoeken per volgend collegejaar een kamer in Amsterdam.
- min. 12 m2 pp
- max E300 incl pp
- liefst in Jordaan, Oud-Zuid, Centrum (binnen de ring A'dam iig)
- inschrijven mogelijk
- internet aansluiting mogelijk/aanwezig
We zouden graag samen op kamers willen. We studeren allebei Nederlands Recht, zijn nu 2e jaars, roken niet, zijn rustig en netjes!!![]()
Ben of ken jij iemand die voor mij/ons een leuke kamer heeft? Mail naar: eefje@bvdekwakel.nl!!
maar ik heb m pas rond juli/augustus nodig en die zijn dus niet te vinden nu:s sta wel op n wachtlijst maar dat duurt nog 18 maandenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef Fatality het volgende:
begin nu maar vast
meissie, volgend collegejaar is pas over 9 maanden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:08 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
Oke, ik stel mn eisen wel wat bij...
[..]
zo beter??!![]()
Joh, dat vroeg beginnen is geen ramp tochquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:51 schreef anoukforza het volgende:
[..]
meissie, volgend collegejaar is pas over 9 maanden?![]()
mja maar das waar ik ook mee zit. ik heb voor volgend collegejaar dus ook een kamer nodig en het liefst rond juli. dat kun je nu toch nooit al vinden? meeste kamers zijn hooguit 2 maanden vooruitquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, dat vroeg beginnen is geen ramp toch
Nou, wie niet waagt die niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
mja maar das waar ik ook mee zit. ik heb voor volgend collegejaar dus ook een kamer nodig en het liefst rond juli. dat kun je nu toch nooit al vinden? meeste kamers zijn hooguit 2 maanden vooruit
Moet je ook geen toestemming krijgen van de hoofdverhuurder? Hoe vaak zouden ze dat doorgaans dan doen?quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Syytön het volgende:
Dat mag, moet je wel even aan de gemeente vragen of je mag verhuren. Hou er wel rekening mee dat je problemen kan krijgen de huurders eruit te zetten ivm huurbescherming
offtopic, maarwaarom niet in Utrecht...quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef ma_jojo het volgende:
Hai,
Ik ben een 17-jarige scholier, bijna 18, en doe 6VWO. Hierna wil ik in Utrecht gaan studeren. Ik zoek per direct in Zoetermeer een kamer. Ik woon al in Zoetermeer, maar wegens meningsverschillen met m'n vader leek het ons beide het beste als ik op kamers ga.
Ik ben een vriendelijk en gezellig meisje. Ben ook erg netjes.
Het liefst een kamer onder de 300 euro.
Heb jij of weet jij een kamer voor me? marjolijnruygrok@gmail.com
Wil m'n examenjaar hier afmaken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Fatality het volgende:
[..]
offtopic, maarwaarom niet in Utrecht...
zoetermeer ligt ver van utrecht af als je het elke dag wil reizen.
Daarom, ik ben nu een beetje aan het netwerken en zie wel wat er uit komt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, wie niet waagt die niet...
Je hebt vaak wel een hoger(e) kans als je al vroeg begint.
als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Schubbekut het volgende:Het kan niet meer dan max 250,- incl kosten en een kamer niet kleiner dan 16m2.
voor een kamer in luetten ?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bij
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:
Kamer gevonden. Wel duur, maar een superplek..
Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
edit: in Groningen dus
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een kamer in Amsterdam Osdorp meer en vaart en kan die me daar iets over vertellen?
Klinkt opbeurend.. Nouja morgen even om 10 uur (quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he.
Klinkt bekend. Vriendin van me woont er ook, en in haar gang woont een oude man met zijn zoon op 1 kamertje? En die zoon studeert dan in de keuken? Vond het maar vreemd..maar 't hangt maar net van je gang af natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he.
Dan wordt de buurt er ook direct beter op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:31 schreef Perruche het volgende:
Hallo! Wegens mijn slechte buurt en zo wil ik hier erg graag weg, zoek een kamer in een leuke buurt in rotterdam, voor max. 300 euro in de maand, minimaal 15 m2.
Lefst met meerdere mensen, mag tijdelijk zijn voor ongeveer 7 maanden. Ben een studente van 20 jaar en k doe niet moeilijk en ben best wel erg gezellig :-)
Bedankt enzo!
Allemachtig. Dat is een hele boel geld. Zelfs voor een plekje op de grote marktquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:
Kamer gevonden. Wel duur, maar een superplek..
Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
edit: in Groningen dus
* DevilsAndDust zoekt kamer in Groningen ja!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?
Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
*meldt zichquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?
Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef boeiuh het volgende:
Ik zoek een kamer in Rotterdam!
Voor een maand of vijf vanaf februari.. Tot eind januari zit ik nog in het buitenland dus het is voor mij een beetje lastig om naar kijkavonden te gaan.. Wie kan me helpen? Maximaal 300 e's
tnx voor je aanbod maar Vlaardingen is voor mij geen goed alternatief..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef t0y het volgende:
[..]
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.
Denk er even goed over na
Ehm... het liefst niet eerder dan juli/augustus/septemberquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef anoukforza het volgende:
vanaf wanneer dan Kaartenhuiskoningin
Ohjaa... zie mailadres in profiel!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken wel wat adresjes, Khk.
Een kamer 'apart' houden tot de zomer is wel z.g.a.onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:15 schreef Kaartenhuiskoningin het volgende:
[..]
Ohjaa... zie mailadres in profiel!!
als je nu al weet dat iemand er rond de zomer uitgaat, moet dat geen probleem zijn toch? Dat je dan gewoon de kamer overneemt? Of is de eis dat de kamer nú al leeg moet staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een kamer 'apart' houden tot de zomer is wel z.g.a.onmogelijk.
Klopt, maar het is toch wel handig om ook in je oproepje te zetten wanneer je de kamer dan wel wilt hebben snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Kaartenhuiskoningin het volgende:
zoals vermeld in mijn tekst: ik begin vast met zoeken, zodat ik straks niet voor verrassingen kom te staan!!
Sja... en zo kan iedereen weleens een foutje maken!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:11 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch wel handig om ook in je oproepje te zetten wanneer je de kamer dan wel wilt hebben snappie![]()
Welke buurt? Woon namelijk in Groningenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik heb een kamer aangeboden gekregen... 260incl. 16m2, eigen keuken, gedeelde douche en wc.
de kamer bevindt zich 5minuten lopen van de binnenstad van groningen... alleen is (misschien) een tijdelijke kamer: de huurder weet nog niet of hij hem na 7maanden terug wil of niet...
ik moet vanavond beslissen... de kamer ziet er verder prima uit en er zit een balkon bij... wat zouden jullie doen? qua prijs, tijdelijk of niet etc.
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhavenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke buurt? Woon namelijk in Groningen![]()
Is best leuk daar jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven
nu jij antwoord op mijn vraag![]()
betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjesquote:Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven
nu jij antwoord op mijn vraag![]()
weg die je een tijdje moest bereiden als je richting MCdonalds hoendiep wou vanaf het centrum, daar bij hoendiep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?![]()
de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is best leuk daar ja
260 incl. en 16m²
Stelt die keuken een beetje iets voor? Of een bakje voor de was 2 kastjes onder, 2 boven en een los gasstel?
Als je ziet dat iemand:
[..]
betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjesZit die trouwens ín je kamer?
Tijdelijk wonen kan een voordeel hebben, weet niet waar je vandaan komt, maar 7 maanden is opzich een mooie tijd om eens wat rond te kiekn in die mooie stad (![]()
) om evt. iets te zoeken voor een wat langere tijd.
Buurtje is dus wel goed! Je bent overal snelen dat straatje is geloof ik van die hele kleine huisjes (schipperswoningen)
Ben benieuwd waar die 'kamer' dan is?
Blekerstraat is niet een directe weg aan de Awegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.
de kamer is tegenover cafe tante truus, misschien zegt je dat iets?
wacht ik teken![]()
kamer
| |
| | Integra |
-------------------------- ---------------------------------------------------
A-WEG
------------------------------------------------------------------------------------------
MacDonalds
![]()
woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blekerstraat is niet een directe weg aan de AwegAch, ken de buurt wel
Keukentje kan je dus gebruiken voor knakworsten opbergen, koelkast voor bier en de wasbak voor te wassen evt. en afzuigkap is als je wilt roken makkelijk
Simpel iets, wel een ruime kamer dus, goede ligging, tijdelijk welMaar verder okay natulk
Lijkt me wel een leuke deal, en anders zoek je als je er zit toch ondertussen wat op andere kamers? Of woon je al in de stad?
Prijs is wel fijn jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn idd
alleen jammer dat je, als je misschien net lekker genesteld voelt![]()
je weer weg moet
qua prijs ook ok?
kijk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
ja de staat is ok, heb hem maar genomen
welkom in groningenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
ja de staat is ok, heb hem maar genomen
Ben jij diegene die ik denk dat je bent?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef pyter het volgende:
Mensen help mij. Ik ben een Fries die van plan is in de 'grote' stad Rotterdam te gaan studeren. Maar aangezien de afstand Heerenveen-Rotterdam voor mij net wat te ver is elke dag, moet ik dus aan een kamer zien te komen daar. Ben snel tevreden, zolang het maar schoon is en niet meer dan ¤325p.m. kost. Heeft iemand tips voor mij? Of heb je toevallig zelf een kamer vrij binnenkort? Let me know:
heerenveenkampioenen@hotmail.com
(tsjah, je bent Heerenveen fan, of je bent het niet)
Alvast bedankt!
ff offtopic:quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ben jij diegene die ik denk dat je bent?
Anyway, schrijf je gewoon in bij studentenhuisvesting daar, vriendin van me kwam binnen no time aan een kamer.
Makkelijker is een aantal gewenste dingen te noemenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach kan hier wel eens wat posten kan geen kwaad en beter te vroeg dan te laatVanaf augustus/september kamer gezocht in Utrecht als iemand iets weet (adresjes waar rond die tijd iemand weggaat ofzo) mail maar.
ik weet iets!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoortwhatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht
Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
Vertel!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef lienelien het volgende:
ik weet iets!
ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet wordenquote:
Inschrijven is 3 maanden geleden al gebeurdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Makkelijker is een aantal gewenste dingen te noemenen natuurlijk inschrijven
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef Iblardi het volgende:
doet een topopleiding in Utrecht.
Utrecht weet ik er nog wel eentje als t goed isquote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoortwhatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht
Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
Waar heb je dit vandaan? Dat zou erg geschikt zijn voor onze vriendin?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht weet ik er nog wel eentje als t goed is
"Er komt een kamer vrij in een huis met leuke grotendeels afgestudeerde
mensen (leeftijd 22-28). Totaal aantal bewoners is vijf, en we delen twee
WC's en een wasmachine. Winkels, huisarts, park, bushalte e.d. allemaal
dichtbij en CS is op 10 minuten fietsen. Als je wilt komen kijken, stuur dan
even een mailtje met wat informatie over jezelf zodat we je kunnen
uitnodigen."
kamer is 12 of 14 (weet ik niet precies)
prijs is geloof ik 260
das bij mij in huisquote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Dat zou erg geschikt zijn voor onze vriendin?
Oh, erg graag!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
das bij mij in huis
op de bovenverdieping
ik weet alleen de prijs niet precies op dit moment
en moet even navragen of hij idd nog altijd vrij is (iets als misschien heeft de huisbaas al wat gevonden)
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, erg graag!
Je hebt een goede aan haar, hoor. Ze betaalt op tijd en doet braaf de afwas.
we zijn bijna allemaal werkendquote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Iblardi het volgende:
Oh, tof!
Wat is meedraaien in het leven?
Ze heeft niet het levensritme van een eerstejaars, nee.
Ah, dat is uitstekend!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
we zijn bijna allemaal werkend
en hebben dus niet graag dat er feesten gegeven worden iedere week
tuurlijk komen mensen wel eens laat of in de nacht thuis
maar er word wel rekening mee gehouden dat mensen de dag erna vroeg opmoeten enzo
Binnen 2 maanden al? Betekent dat dat ik de kamer dan (mogelijkerwijsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet worden![]()
Nope, heb je net een mailtje gestuurd... sorry!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden al? Betekent dat dat ik de kamer dan (mogelijkerwijs.) voor eind maart al zou moeten huren?
Hmm, ik begrijp de situatie niet helemaal, maar in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet worden![]()
studentenkamers.nl is nog een optiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef Schubbekut het volgende:
Nog eens:
Gezocht : Kamer in Utrecht-Lunetten
max huurprijs = 275 incl
minimale opp 16m2
Vanaf 1 april.
Opzoek naar een rustig (maar gezellig) huis met internet verbinding ect.
Ik ben een rustig en net meisje die werkt en naar school gaat (in lunetten dus)
Weet iemand daarnaast overgens bij welke site (als kamernet.nl ect) je de beste kans hebt om ook echt een kamer te vinden ?
In lunetten zijn er kamers van 18m2 voor 250 , dus 16m2 voor 275 is nog ruim.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
studentenkamers.nl is nog een optie
maar ik denk niet dat je ergens in Utrecht ook maar een kamer zult vinden die 16m2 is en rond de 275 ligt
West!? Dat was me nog niet eens opgevallen. Westquote:Op maandag 30 januari 2006 22:37 schreef anoukforza het volgende:
En dat in West..hoeveel betaalt de rest wel niet?
wat betaalt de rest dan? Ik neem aan dat 1 van jullie de totale huur van het appartement betaald, maar dat is toch niet boven de 1600 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Lempicka het volgende:
Heb het trouwens nog even nagemeten, hij is 16m2 en je krijgt natuurlijk wel alles inclusief, gas water licht belastingen parkeergarage wasmachine (en wasmiddel) balkon, fietsenberging, groot balkon en drie te gekke huisgenoten oh, en het is maar tien minuten fietsen naar het Leidseplein.
wat dan wel, want ik ben echt al geruime tijd hard op zoek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Lempicka het volgende:
nee, maar de kamer kost ook geen 400 euro...
nee, 385 danquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Lempicka het volgende:
nee, maar de kamer kost ook geen 400 euro...
nog altijd beschikbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
Kamer: Utrecht, Zuilen
Wij zijn op zoek naar jou!
Een gezellige medebewoner voor de leegstaande kamer bij ons in huis.
De kamer die wij in de aanbieding hebben is een zolderkamer van
ongeveer 13m2 in een huis waar voornamelijk afgestudeerden wonen. De
gemiddelde leeftijd is rond de 24 (de jongste medebewoner 22, de
oudste 27). De kamer heeft een uitzicht op de tuin en de
achterliggende huizen wat vooral overdag een gezellig beeld geeft.
Doordat je aan de achterkant van het huis zit, heb je geen last van
straatgeluiden.
De keuken, badkamer en toilet worden gedeeld met de medebewoners. Deze
worden dan ook gezamelijk schoongemaakt.
De kamer is voorzien van vloerbedekking en gordijnen, meubels moet je
zelf voor zorgen. Op de gang in op de zolder is een groot dakraam,
waar je door naar boven het dak op kunt, mocht je daar interesse in
hebben.
De kosten van de kamer liggen op ¤340,- maar hiermee zijn de kosten
voor het gas, water en licht en een goede internetverbinding (bekabeld
maar ook wireless) gedekt. Tevens is er een wasmachine met ingebouwde
droger in huis aanwezig.
Heb je interesse om de kamer te komen bekijken, en ons te ontmoeten?
Stuur dan even een emailtje naar het adres in mijn profiel
Groetjes Ynske
dat klopt, maar daar kan ik niets aan doen, onderhandelen met huisbaas is altijd een optiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef Syytön het volgende:
De prijs liegt er dan ook niet om.
Er zijn nog 2 kamers vrij! (10 m2 en 11 m2)quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef San3ne het volgende:
Voor wie een kamer in Alkmaar zoekt:
In een nieuwe studentenhuis, naast winkelcentrum de Mare hebben wij diverse kamers te huur. Het huis is voorzien van een nieuwe keuken (vaatwasser), en laminaatvloer en rolgordijn, ADSL (draadloos, 3 mb/s - 512 kb/s) en tv-aansluiting op elke kamer! De woonkamer is al compleet ingericht met tv, bank, eettafel etc.
Er zijn nog 4 kamers te huur variërend van 9 m2 - 14,5 m2. Prijs ligt tussen de 275 ¤ en 375 ¤ (incl. alles)
We zoeken een studerend of werkend jongen/meisje (20-25 jr)!
Vind je het wat? Mail dan ff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |