Ik heb er eentje voor je vrij in Appelscha.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef hiske het volgende:
Ik ben 55 jaar, toch nog een meisjes achtige vrouw. veel gereisd, dus nergens ingeschreven, wil nu weer rust voorlopig.
zoek een etage, met veel kasten (heb veel kleding) en ruimte voor bed en iets om te koken. en graag heel graag een badkamer MET bad....ik ben echt een bad mens.
kan niet meer betalen dan 350 per maand. dus dat Bad is belangrijk en kast ruimte. rest vind ik minder belangrijk, als ik maar een bed kan neerzetten en mijn PC en TV/stereo.
schrijven kan naar:
chiara635@hotmail.com
groetjes, en doe je best voor mij??????????????
Euh, als je echt woonruimte zoekt kan ik je beter doorverwijzen naarquote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef hiske het volgende:
Ik ben 55 jaar, toch nog een meisjes achtige vrouw. veel gereisd, dus nergens ingeschreven, wil nu weer rust voorlopig.
zoek een etage, met veel kasten (heb veel kleding) en ruimte voor bed en iets om te koken. en graag heel graag een badkamer MET bad....ik ben echt een bad mens.
kan niet meer betalen dan 350 per maand. dus dat Bad is belangrijk en kast ruimte. rest vind ik minder belangrijk, als ik maar een bed kan neerzetten en mijn PC en TV/stereo.
schrijven kan naar:
chiara635@hotmail.com
groetjes, en doe je best voor mij??????????????
augustus is niet echt een fijne tijd om een nieuwe kamer te zoeken! allemaal eerstejaars die dan ook een kamer nodig hebben ....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef Syytön het volgende:
Ik heb ondertussen een kamer in Zwolle, tijdelijk, tot Augustus![]()
Op kamernet.nl staan wel wat kamers in Kranenburg en Wyler.quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Greetings het volgende:
Het zal wel nutteloos zijn om het hier te melden, maar ik zoek een kamer in:
Kranenburg, Wyler of Zyfflich (in Duitsland allemaal, net over grens bij Nijmegen)
-20 jaar
-ruimte maakt niet veel uit
-prijs maakt niet veel uit
-internetaansluiting zou fijn zijn
Heeft iemand wat ik zoek (denk het niet) of kan iemand me wellicht wegwijs maken naar waar ik beter een oproep kan doen?
Ja, die site hou ik ook goed in de gaten. Er stond er 1 uit Kranenburg op, daar ben ik op kijkavond geweest, maar ben ik niet uitgekozen. En die in Wyler is behoorlijk duur (ook wel groot), ik heb er op gereageerd, maar geen antwoord.quote:Op maandag 5 december 2005 11:25 schreef Sann het volgende:
[..]
Op kamernet.nl staan wel wat kamers in Kranenburg en Wyler.
Ik woon zelf in Wyler![]()
Ik ben Nederlands verzekerd, omdat het het makkelijst was om dat gewoon door te laten lopen. Het is namelijk zo dat als je een inkomen hebt in Nederland dat je gewoon Nederlands verzekerd kunt blijven.quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, die site hou ik ook goed in de gaten. Er stond er 1 uit Kranenburg op, daar ben ik op kijkavond geweest, maar ben ik niet uitgekozen. En die in Wyler is behoorlijk duur (ook wel groot), ik heb er op gereageerd, maar geen antwoord.
Weet jij toevallig nog wat vrijstaande kamers?
En nog een vraagje: hoe ben jij verzekerd? Duits of Nederlands en waarom?
Dat is wat ingewikkeld uit te leggen. Heb je MSN, dan zet ik hier zometeen voor een paar minuten m'n emailadres neer...quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef Sann het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands verzekerd, omdat het het makkelijst was om dat gewoon door te laten lopen. Het is namelijk zo dat als je een inkomen hebt in Nederland dat je gewoon Nederlands verzekerd kunt blijven.
Ik geloof dat mijn overbuurvrouw nog wel eens een kamer verhuurd..ik zal het haar eens vragen.
Mag ik vragen waarom je een kamer in Duitsland wilt?
quote:Hoi! Ik ben Yvette, een 19-jarige studente uit Groningen en ik zoek een tijdelijke woonruimte in Amsterdam in verband met mijn stage. Het gaat om de periode van februari tot en met juni 2006. Ben of ken je iemand die zijn of haar kamer tijdelijk wil verhuren (inschrijving gemeente moet wel kunnen), mail of bel me dan!
Yvette Wittenberg
06-xxxxxxxx
yvettewittenberg@hotmail.com
Yvette heeft mail!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef anoukforza het volgende:
Voor een vriendin van mn middelbare school:
[..]
ja das waarschijnlijk via studentenwoningweb...dan kan het wel..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
nou is niet helemaal waar, kennisje van me zit voor 230 eurootjes aan de prinsengracht! (maar weet niet hoe groot hoor haha) Anyway, heb niet zo'n haast dus merk het wel!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja das waarschijnlijk via studentenwoningweb...dan kan het wel..
maar dan moet je eerst een jaar of 2 á 3 ingeschreven staan![]()
Wat bieden zequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef Smaakpolitie het volgende:
In Lelystad-Centrum zijn kapot veel kamers vrij.
In het huis waar ik woon is nog een kamer vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik zoek voor ongeveer een jaar een kamer in Tilburg met eigen douche, toilet, keuken en voordeur. De huurprijs mag maximaal 350 euro zijn.
Ik ben rustig, maak geen herrie en verhaar niet.
Groetjes,
Croupouque.
Én geen enge huisgenoten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
In het huis waar ik woon is nog een kamer vrij.![]()
Maar ik zie dat je zo'n muts bent die een eigen voordeur en dat soort fratsen wil.
Niet zo mieten gast, gewoon delen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik zoek voor ongeveer een jaar een kamer in Tilburg met eigen douche, toilet, keuken en voordeur. De huurprijs mag maximaal 350 euro zijn.
Ik ben rustig, maak geen herrie en verhaar niet.
Groetjes,
Croupouque.
Ik heb geen zin in andermans troep in de keuken, remsporen in het toilet en haar in het doucheputje. Laat staan dat de douche vrij is wanneer ik dat wil, en zo kan ik nog tig redenen opnoemen. Dat noem ik niet 'mieten', ik vind dat vrij redelijk. Zeker met het oog op de toekomst, ik moet nog minder dan een jaar studeren en wil daarna niet in een studentenhuis blijven zitten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Niet zo mieten gast, gewoon delen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
Hoi!!
Ik, 'meisje' van 20, zoek per volgend collegejaar (dus 1-9-2006) een kamer in Amsterdam.
- min. 15 m2
- max E250 incl
- liefst in Jordaan, Oud-Zuid, Centrum
- inschrijven mogelijk
- internet aansluiting mogelijk/aanwezig
Een studiegenootje zoekt ook een kamer, we zouden graag samen op kamers willen. We studeren allebei Nederlands Recht, zijn nu 2e jaars, roken niet, zijn rustig en netjes!!![]()
Ben of ken jij iemand die voor mij/ons een leuke kamer heeft? Mail naar: eefje@bvdekwakel.nl!!
merry christmas!!
Dan moet je gewoon iets regelen via een woningbouwvereniging.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in andermans troep in de keuken, remsporen in het toilet en haar in het doucheputje. Laat staan dat de douche vrij is wanneer ik dat wil, en zo kan ik nog tig redenen opnoemen. Dat noemen ik niet 'mieten', ik vind dat vrij redelijk. Zeker met het oog op de toekomst, ik moet nog minder dan een jaar studeren en wil daarna niet in een studentenhuis blijven zitten.
Vandaar dat ik ook aangaf iets voor ongeveer een jaar te zoeken, dan weet ik zeker dat ik daarna iets via de woningbouwvereniging kan huren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iets regelen via een woningbouwvereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |