abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 18:47:39 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34168879
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:

[..]

nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven

nu jij antwoord op mijn vraag
Is best leuk daar ja
260 incl. en 16m²
Stelt die keuken een beetje iets voor? Of een bakje voor de was 2 kastjes onder, 2 boven en een los gasstel?
Als je ziet dat iemand:
quote:
Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjes Zit die trouwens ín je kamer?
Tijdelijk wonen kan een voordeel hebben, weet niet waar je vandaan komt, maar 7 maanden is opzich een mooie tijd om eens wat rond te kiekn in die mooie stad ( ) om evt. iets te zoeken voor een wat langere tijd.

Buurtje is dus wel goed! Je bent overal snel en dat straatje is geloof ik van die hele kleine huisjes (schipperswoningen)
Ben benieuwd waar die 'kamer' dan is?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:47:40 #227
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_34168881
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:

[..]

nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven

nu jij antwoord op mijn vraag
is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 18:48:38 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34168923
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?
weg die je een tijdje moest bereiden als je richting MCdonalds hoendiep wou vanaf het centrum, daar bij hoendiep.
Tussen friesestraatweg en Aweg infeite.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:04:41 #229
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_34169641
---DUBBELPOST--
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:05:21 #230
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_34169672
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is best leuk daar ja
260 incl. en 16m²
Stelt die keuken een beetje iets voor? Of een bakje voor de was 2 kastjes onder, 2 boven en een los gasstel?
Als je ziet dat iemand:
[..]

betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjes Zit die trouwens ín je kamer?
Tijdelijk wonen kan een voordeel hebben, weet niet waar je vandaan komt, maar 7 maanden is opzich een mooie tijd om eens wat rond te kiekn in die mooie stad ( ) om evt. iets te zoeken voor een wat langere tijd.

Buurtje is dus wel goed! Je bent overal snel en dat straatje is geloof ik van die hele kleine huisjes (schipperswoningen)
Ben benieuwd waar die 'kamer' dan is?
de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.

de kamer is tegenover cafe tante truus, misschien zegt je dat iets?

ik moet over een uurtje eigenlijk beslissen
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 19:07:34 #231
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34169778
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef Hanzel_lane het volgende:

[..]

de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.

de kamer is tegenover cafe tante truus, misschien zegt je dat iets?

wacht ik teken

kamer
| |
| | Integra |
-------------------------- ---------------------------------------------------

A-WEG
------------------------------------------------------------------------------------------
MacDonalds

Blekerstraat is niet een directe weg aan de Aweg Ach, ken de buurt wel

Keukentje kan je dus gebruiken voor knakworsten opbergen, koelkast voor bier en de wasbak voor te wassen evt. en afzuigkap is als je wilt roken makkelijk
Simpel iets, wel een ruime kamer dus, goede ligging, tijdelijk wel Maar verder okay natulk

Lijkt me wel een leuke deal, en anders zoek je als je er zit toch ondertussen wat op andere kamers? Of woon je al in de stad?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:12:20 #232
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_34170009
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Blekerstraat is niet een directe weg aan de Aweg Ach, ken de buurt wel

Keukentje kan je dus gebruiken voor knakworsten opbergen, koelkast voor bier en de wasbak voor te wassen evt. en afzuigkap is als je wilt roken makkelijk
Simpel iets, wel een ruime kamer dus, goede ligging, tijdelijk wel Maar verder okay natulk

Lijkt me wel een leuke deal, en anders zoek je als je er zit toch ondertussen wat op andere kamers? Of woon je al in de stad?
woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn idd

alleen jammer dat je, als je misschien net lekker genesteld voelt je weer weg moet

qua prijs ook ok?

kijk

er komt trouwens ook 1x per week een schoonmaakster langs, voor de douche en bad enzo en wc

en incl internet en tv natuurlijk
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 19:14:40 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34170129
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Hanzel_lane het volgende:

[..]

woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn idd

alleen jammer dat je, als je misschien net lekker genesteld voelt je weer weg moet

qua prijs ook ok?

kijk
Prijs is wel fijn ja Moet je dit topic maar eens doorkomen, gemiddeld genomen gezien de specs is het opzich wel oke.

Dus zolang de staat oke is, is het wel oke
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:29:38 #234
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_34212262
ja de staat is ok, heb hem maar genomen
  Moderator woensdag 18 januari 2006 @ 21:09:47 #235
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34216808
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
Tof
pi_34223055
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
welkom in groningen
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year
pi_34228937
Ik wil nog steeds graag een kamer in Utrecht, eventueel eentje voor tijdelijk deze zomer.. centrum, wittevrouwen, die richting ergens.. Alsjeblieft?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34228946
Ik ben vanaf de zomer opzoek naar een kamer omstreeks Arnhem, waar ik een kat mag hebben.
Echt ontzettend kut om te vinden tegenwoordig
pi_34239110
@Donnie.Darko
Mee eensch, ik heb na lang zoeken eindelijk een kamer in (legale) onderhuur gevonden waar ik een kat mag houden, ook wel iets boven mijn budget, maar alles voor de kat he
Wat je wel zou kunnen doen is gewoon reageren en meteen vragen of een kat een bezwaar is... meestal willen ze geen honden, dus vandaar.
pi_34240444
Ik heb een kamer gevonden in Hilversum dus mijn oproepje is ongeldig, mag weg, foetsie

Voor meer details zie hier.
pi_34346282
Mensen help mij. Ik ben een Fries die van plan is in de 'grote' stad Rotterdam te gaan studeren. Maar aangezien de afstand Heerenveen-Rotterdam voor mij net wat te ver is elke dag, moet ik dus aan een kamer zien te komen daar. Ben snel tevreden, zolang het maar schoon is en niet meer dan ¤325p.m. kost. Heeft iemand tips voor mij? Of heb je toevallig zelf een kamer vrij binnenkort? Let me know:
heerenveenkampioenen@hotmail.com
(tsjah, je bent Heerenveen fan, of je bent het niet )
Alvast bedankt !
pi_34346416
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef pyter het volgende:
Mensen help mij. Ik ben een Fries die van plan is in de 'grote' stad Rotterdam te gaan studeren. Maar aangezien de afstand Heerenveen-Rotterdam voor mij net wat te ver is elke dag, moet ik dus aan een kamer zien te komen daar. Ben snel tevreden, zolang het maar schoon is en niet meer dan ¤325p.m. kost. Heeft iemand tips voor mij? Of heb je toevallig zelf een kamer vrij binnenkort? Let me know:
heerenveenkampioenen@hotmail.com
(tsjah, je bent Heerenveen fan, of je bent het niet )
Alvast bedankt !
Ben jij diegene die ik denk dat je bent?
Anyway, schrijf je gewoon in bij studentenhuisvesting daar, vriendin van me kwam binnen no time aan een kamer.
pi_34346504
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Ben jij diegene die ik denk dat je bent?
Anyway, schrijf je gewoon in bij studentenhuisvesting daar, vriendin van me kwam binnen no time aan een kamer.
ff offtopic:
Hahahah ja, dat weet ik wel zeker. Waar je elkaar soms ook niet tegenkomt he? Ergg toevallig zeg..
pi_34347608
Ach kan hier wel eens wat posten kan geen kwaad en beter te vroeg dan te laat Vanaf augustus/september kamer gezocht in Utrecht als iemand iets weet (adresjes waar rond die tijd iemand weggaat ofzo) mail maar.
  Moderator zondag 22 januari 2006 @ 17:30:15 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34348992
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach kan hier wel eens wat posten kan geen kwaad en beter te vroeg dan te laat Vanaf augustus/september kamer gezocht in Utrecht als iemand iets weet (adresjes waar rond die tijd iemand weggaat ofzo) mail maar.
Makkelijker is een aantal gewenste dingen te noemen en natuurlijk inschrijven
pi_34350152
Paar vrienden van mij zoeken nog kamers in Groningen. Dus als iemand nog wat leuks heeft staan... laat maar horen
pi_34350973
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoort whatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
Delivered without an information leaflet
pi_34351494
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoort whatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
ik weet iets!
pi_34352040
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef lienelien het volgende:
ik weet iets!
Vertel!
Delivered without an information leaflet
  Moderator zondag 22 januari 2006 @ 19:45:53 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34353510
quote: