*meldt zichquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?
Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef boeiuh het volgende:
Ik zoek een kamer in Rotterdam!
Voor een maand of vijf vanaf februari.. Tot eind januari zit ik nog in het buitenland dus het is voor mij een beetje lastig om naar kijkavonden te gaan.. Wie kan me helpen? Maximaal 300 e's
tnx voor je aanbod maar Vlaardingen is voor mij geen goed alternatief..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef t0y het volgende:
[..]
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.
Denk er even goed over na
Ehm... het liefst niet eerder dan juli/augustus/septemberquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef anoukforza het volgende:
vanaf wanneer dan Kaartenhuiskoningin
Ohjaa... zie mailadres in profiel!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef Tobbes het volgende:
Ik ken wel wat adresjes, Khk.
Een kamer 'apart' houden tot de zomer is wel z.g.a.onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:15 schreef Kaartenhuiskoningin het volgende:
[..]
Ohjaa... zie mailadres in profiel!!
als je nu al weet dat iemand er rond de zomer uitgaat, moet dat geen probleem zijn toch? Dat je dan gewoon de kamer overneemt? Of is de eis dat de kamer nú al leeg moet staan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een kamer 'apart' houden tot de zomer is wel z.g.a.onmogelijk.
Klopt, maar het is toch wel handig om ook in je oproepje te zetten wanneer je de kamer dan wel wilt hebben snappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef Kaartenhuiskoningin het volgende:
zoals vermeld in mijn tekst: ik begin vast met zoeken, zodat ik straks niet voor verrassingen kom te staan!!
Sja... en zo kan iedereen weleens een foutje maken!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:11 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch wel handig om ook in je oproepje te zetten wanneer je de kamer dan wel wilt hebben snappie![]()
Welke buurt? Woon namelijk in Groningenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik heb een kamer aangeboden gekregen... 260incl. 16m2, eigen keuken, gedeelde douche en wc.
de kamer bevindt zich 5minuten lopen van de binnenstad van groningen... alleen is (misschien) een tijdelijke kamer: de huurder weet nog niet of hij hem na 7maanden terug wil of niet...
ik moet vanavond beslissen... de kamer ziet er verder prima uit en er zit een balkon bij... wat zouden jullie doen? qua prijs, tijdelijk of niet etc.
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhavenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke buurt? Woon namelijk in Groningen![]()
Is best leuk daar jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven
nu jij antwoord op mijn vraag![]()
betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjesquote:Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
nieuwe blekerstraat, das bij de integravideotheek aan de westerhaven
nu jij antwoord op mijn vraag![]()
weg die je een tijdje moest bereiden als je richting MCdonalds hoendiep wou vanaf het centrum, daar bij hoendiep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
is dat ook bij de westerkade? en dat winkelcentrum?![]()
de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is best leuk daar ja
260 incl. en 16m²
Stelt die keuken een beetje iets voor? Of een bakje voor de was 2 kastjes onder, 2 boven en een los gasstel?
Als je ziet dat iemand:
[..]
betaald dan is het goed te doen, vooral een eigen keukentje is netjesZit die trouwens ín je kamer?
Tijdelijk wonen kan een voordeel hebben, weet niet waar je vandaan komt, maar 7 maanden is opzich een mooie tijd om eens wat rond te kiekn in die mooie stad (![]()
) om evt. iets te zoeken voor een wat langere tijd.
Buurtje is dus wel goed! Je bent overal snelen dat straatje is geloof ik van die hele kleine huisjes (schipperswoningen)
Ben benieuwd waar die 'kamer' dan is?
Blekerstraat is niet een directe weg aan de Awegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
de keuken stelt in feite niks voor, het is gewoon een aanrechtje met daarnaast een koelkastje, los gasstelletje en een afzuigkap... en zit in de kamer zelf.
de kamer is tegenover cafe tante truus, misschien zegt je dat iets?
wacht ik teken![]()
kamer
| |
| | Integra |
-------------------------- ---------------------------------------------------
A-WEG
------------------------------------------------------------------------------------------
MacDonalds
![]()
woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blekerstraat is niet een directe weg aan de AwegAch, ken de buurt wel
Keukentje kan je dus gebruiken voor knakworsten opbergen, koelkast voor bier en de wasbak voor te wassen evt. en afzuigkap is als je wilt roken makkelijk
Simpel iets, wel een ruime kamer dus, goede ligging, tijdelijk welMaar verder okay natulk
Lijkt me wel een leuke deal, en anders zoek je als je er zit toch ondertussen wat op andere kamers? Of woon je al in de stad?
Prijs is wel fijn jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
woon nog niet in de stad... ondertussen zoeken is wel fijn idd
alleen jammer dat je, als je misschien net lekker genesteld voelt![]()
je weer weg moet
qua prijs ook ok?
kijk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
ja de staat is ok, heb hem maar genomen
welkom in groningenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
ja de staat is ok, heb hem maar genomen
Ben jij diegene die ik denk dat je bent?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef pyter het volgende:
Mensen help mij. Ik ben een Fries die van plan is in de 'grote' stad Rotterdam te gaan studeren. Maar aangezien de afstand Heerenveen-Rotterdam voor mij net wat te ver is elke dag, moet ik dus aan een kamer zien te komen daar. Ben snel tevreden, zolang het maar schoon is en niet meer dan ¤325p.m. kost. Heeft iemand tips voor mij? Of heb je toevallig zelf een kamer vrij binnenkort? Let me know:
heerenveenkampioenen@hotmail.com
(tsjah, je bent Heerenveen fan, of je bent het niet)
Alvast bedankt!
ff offtopic:quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ben jij diegene die ik denk dat je bent?
Anyway, schrijf je gewoon in bij studentenhuisvesting daar, vriendin van me kwam binnen no time aan een kamer.
Makkelijker is een aantal gewenste dingen te noemenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef OoAstridoO het volgende:
Ach kan hier wel eens wat posten kan geen kwaad en beter te vroeg dan te laatVanaf augustus/september kamer gezocht in Utrecht als iemand iets weet (adresjes waar rond die tijd iemand weggaat ofzo) mail maar.
ik weet iets!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoortwhatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht
Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
Vertel!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef lienelien het volgende:
ik weet iets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |