ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet wordenquote:
Inschrijven is 3 maanden geleden al gebeurdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Makkelijker is een aantal gewenste dingen te noemenen natuurlijk inschrijven
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef Iblardi het volgende:
doet een topopleiding in Utrecht.
Utrecht weet ik er nog wel eentje als t goed isquote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Hilversum, Duivendrecht, Utrecht, Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem of Zandvoortwhatever, als het maar meer in de buurt van Amsterdam ligt dan Dordrecht
Als je iets weet ben je heel welkom om het me te melden!
Waar heb je dit vandaan? Dat zou erg geschikt zijn voor onze vriendin?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht weet ik er nog wel eentje als t goed is
"Er komt een kamer vrij in een huis met leuke grotendeels afgestudeerde
mensen (leeftijd 22-28). Totaal aantal bewoners is vijf, en we delen twee
WC's en een wasmachine. Winkels, huisarts, park, bushalte e.d. allemaal
dichtbij en CS is op 10 minuten fietsen. Als je wilt komen kijken, stuur dan
even een mailtje met wat informatie over jezelf zodat we je kunnen
uitnodigen."
kamer is 12 of 14 (weet ik niet precies)
prijs is geloof ik 260
das bij mij in huisquote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan? Dat zou erg geschikt zijn voor onze vriendin?
Oh, erg graag!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
das bij mij in huis
op de bovenverdieping
ik weet alleen de prijs niet precies op dit moment
en moet even navragen of hij idd nog altijd vrij is (iets als misschien heeft de huisbaas al wat gevonden)
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, erg graag!
Je hebt een goede aan haar, hoor. Ze betaalt op tijd en doet braaf de afwas.
we zijn bijna allemaal werkendquote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Iblardi het volgende:
Oh, tof!
Wat is meedraaien in het leven?
Ze heeft niet het levensritme van een eerstejaars, nee.
Ah, dat is uitstekend!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
we zijn bijna allemaal werkend
en hebben dus niet graag dat er feesten gegeven worden iedere week
tuurlijk komen mensen wel eens laat of in de nacht thuis
maar er word wel rekening mee gehouden dat mensen de dag erna vroeg opmoeten enzo
Binnen 2 maanden al? Betekent dat dat ik de kamer dan (mogelijkerwijsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet worden![]()
Nope, heb je net een mailtje gestuurd... sorry!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden al? Betekent dat dat ik de kamer dan (mogelijkerwijs.) voor eind maart al zou moeten huren?
Hmm, ik begrijp de situatie niet helemaal, maar in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
ik moet zelf binnen 2 maanden uit m'n kamer heb ik net gehoord, dus sorry, gaat niet worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |