Daarom, ik ben nu een beetje aan het netwerken en zie wel wat er uit komt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, wie niet waagt die niet...
Je hebt vaak wel een hoger(e) kans als je al vroeg begint.
als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Schubbekut het volgende:Het kan niet meer dan max 250,- incl kosten en een kamer niet kleiner dan 16m2.
voor een kamer in luetten ?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bij
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:
Kamer gevonden. Wel duur, maar een superplek..
Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
edit: in Groningen dus
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een kamer in Amsterdam Osdorp meer en vaart en kan die me daar iets over vertellen?
Klinkt opbeurend.. Nouja morgen even om 10 uur (quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he.
Klinkt bekend. Vriendin van me woont er ook, en in haar gang woont een oude man met zijn zoon op 1 kamertje? En die zoon studeert dan in de keuken? Vond het maar vreemd..maar 't hangt maar net van je gang af natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he.
Dan wordt de buurt er ook direct beter op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:31 schreef Perruche het volgende:
Hallo! Wegens mijn slechte buurt en zo wil ik hier erg graag weg, zoek een kamer in een leuke buurt in rotterdam, voor max. 300 euro in de maand, minimaal 15 m2.
Lefst met meerdere mensen, mag tijdelijk zijn voor ongeveer 7 maanden. Ben een studente van 20 jaar en k doe niet moeilijk en ben best wel erg gezellig :-)
Bedankt enzo!
Allemachtig. Dat is een hele boel geld. Zelfs voor een plekje op de grote marktquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:
Kamer gevonden. Wel duur, maar een superplek..
Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...
edit: in Groningen dus
* DevilsAndDust zoekt kamer in Groningen ja!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?
Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
*meldt zichquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?
Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef boeiuh het volgende:
Ik zoek een kamer in Rotterdam!
Voor een maand of vijf vanaf februari.. Tot eind januari zit ik nog in het buitenland dus het is voor mij een beetje lastig om naar kijkavonden te gaan.. Wie kan me helpen? Maximaal 300 e's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |