abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33602012
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nou, wie niet waagt die niet...
Je hebt vaak wel een hoger(e) kans als je al vroeg begint.
Daarom, ik ben nu een beetje aan het netwerken en zie wel wat er uit komt!
" niet geschoten is altijd mis", bovendien zit ik hier thuis bij mn ouders ook nog wel goed, maar wil gewoon ondertussen wat voor mezelf...

Anyway, gelukkig nieuwjaar allemaal
you can't shake hands with a clenched fist...
pi_33617220
Okee, volgens mij bestaan er dus gewoon geen tweepersoons-studentenwoningen in Utrecht. Wat een wereldstad weer.
Anyway, weet iemand misschien hoe ik dan kan komen aan 2 kamers in hetzelfde studentenhuis?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_33642732
En maar weerr.
Kamer gezocht: Leiden
Min. oppervlakte: 14 m2
Max. prijs: 300 e p/m
Aantal huisgenoten maakt niet uit, maar liefst zo min mogelijk.
Graag een beetje schoon.
Binnen de singels
Oh, en ik ben zelf een vrouw, 19 jaartjes, 1ste jaars rechten, netjes, rustig.

Groetjes, Miek
pi_33643369
Ik zoek, nog steeds, een kamer in Groningen!

Ik ben een leuke 19-jarige student die (erg) van sport houd, en ook graag uitgaat in de binnenstand (het feest e.d.). Ook hou ik ervan om af en toe een filmpje te kijken en hou gewoon van gezelligheid!

Ik woon nu in Roden, maar wordt het reizen zat (ruim een uur x2), want ik moet, in principe, elke dag in de stad wezen.

Ik zoek dus z.s.m. een kamer in Groningen, rond, natuurlijk het liefste binnen, de grachten of de rivierenbuurt. Kamer moet wel min. 15² zijn of een grote huiskamer hebben.

Als je iets weet, mail me (zie profiel)!
pi_33657710
Heeft iemand hier ervaring met een kamer in Amsterdam Osdorp meer en vaart en kan die me daar iets over vertellen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:59:47 #186
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33658354
Het is vrij vroeg, maar ik probeer het liever toch al vast:

Ik zoek vanaf eind juni/begin juli een kamer in Amsterdam.
Het liefst zou ik 'm vanaf juni of juli huren, maar als het enkel later kan (t/m eind augustus) vind ik dat ook best . De huurprijs moet echt max 250 euro (incl) zijn. Ik ben momenteel 18 en ga volgend jaar Geschiedenis studeren aan de UvA. Ik rook niet, heb geen huisdieren en ben erg rustig. En gezellig . Ook een vrouw, overigens.

Als er iemand is die iets heeft of weet, mail me alsjeblieft op zorahblaat[at]hotmail[punt]com .
pi_33663051
Hoi!

Ik zoek per 1 maart een kamer in Utrecht Lunetten , zelf ben ik een meisje van 17 jaar (9 maart 18) en ik doe een deeltijd opleiding op het volwassene onderwijs op het ROC in Lunetten.
Ik wil graag in lunetten wonen sinds het centrum echt te duur is en lombok of kanaleneiland is geen fijne buurt (heel misschien nieuwegein maar dan zit ik weer zo ver van school).
Het kan niet meer dan max 250,- incl kosten en een kamer niet kleiner dan 16m2.
Ik ben een nette en rustige jongedame en veelal in het weekend weg!

Als iemand iets weet kan je me e-mailen naar g_subelle@hotmail.com
Isabelle
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_33681564
Hallo! Wegens mijn slechte buurt en zo wil ik hier erg graag weg, zoek een kamer in een leuke buurt in rotterdam, voor max. 300 euro in de maand, minimaal 15 m2.

Lefst met meerdere mensen, mag tijdelijk zijn voor ongeveer 7 maanden. Ben een studente van 20 jaar en k doe niet moeilijk en ben best wel erg gezellig :-)

Bedankt enzo!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:30:50 #189
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33688290
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Schubbekut het volgende:Het kan niet meer dan max 250,- incl kosten en een kamer niet kleiner dan 16m2.
als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bij
pi_33702175
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

als ik je n advies mag geven, stel vooral je kamergrootte-eis bij
voor een kamer in luetten ?!
als mijn wachtlijst bij de sshu opschiet krijg ik een soortgelijke kamer

... als de wachtlijst opschiet ...
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_33702610
Kamer gevonden. Wel duur, maar een superplek..

Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...

edit: in Groningen dus
  Moderator woensdag 4 januari 2006 @ 18:58:19 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33703229
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:

Kom te wonen aan de grote markt, met een balkon. Kosten 340 euro per maand, alles incl. (dus ook internet & tv). 15²...

Top plek (e doh, grote markt enzo...)
Felicifröbels
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_33703703
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een kamer in Amsterdam Osdorp meer en vaart en kan die me daar iets over vertellen?
Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he .
pi_33704544
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:

[..]

Er schijnen goede en slechte gebouwen te zijn. Heb veel verhalen gehoord over gezinnen die er met zn 5en wonen in een hokje, mensen die dan slapen in de keuken enzo. Erg veel overlast en erg smerig. Maargoed, even gaan kijken kan altijd he .
Klinkt opbeurend.. Nouja morgen even om 10 uur ( ) gaan kijken dan.
pi_33705127
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef Nouk het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Vriendin van me woont er ook, en in haar gang woont een oude man met zijn zoon op 1 kamertje? En die zoon studeert dan in de keuken? Vond het maar vreemd..maar 't hangt maar net van je gang af natuurlijk.
pi_33718627
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:31 schreef Perruche het volgende:
Hallo! Wegens mijn slechte buurt en zo wil ik hier erg graag weg, zoek een kamer in een leuke buurt in rotterdam, voor max. 300 euro in de maand, minimaal 15 m2.

Lefst met meerdere mensen, mag tijdelijk zijn voor ongeveer 7 maanden. Ben een studente van 20 jaar en k doe niet moeilijk en ben best wel erg gezellig :-)

Bedankt enzo!
Dan wordt de buurt er ook direct beter op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33725643
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef heinl het volgende:

Allemachtig. Dat is een hele boel geld. Zelfs voor een plekje op de grote markt
pi_33728490
Nog mensen opzoek naar een kamer in Groningen?

Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
"Let's get decadent!"
Bubba Ho-Tep
pi_33764806
Als iemand in de zomer van plan is zijn kamer in Leiden te verlaten...Dan kunt u bij mij terecht. Het liefst in de binnenstad, max 250p/m inclusief.
pi_33765201
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:

Ik heb net een uitnodiging gekregen om bij een huis te kijken (veel kamers, nieuw huis) maar heb besloten toch in mijn oude kamer te blijven aangezien ik niet zo lang meer in Groningen woon. Ik heb niet veel informatie over het huis e.d. maar wel veel vrienden die een kamer bij hem huren en de prijs/ kwaliteits/kamer verhouding is goed. Als je interesse hebt zeg het dan even, dan mail ik wel over gegevens etc.. (het gaat via de huisbaas dus geen hospiteerborrel gebeuren en dergelijke)
* DevilsAndDust zoekt kamer in Groningen ja!

M'n msn/mail staat in m'n profiel, dus als je contact met me op zou willen nemen...?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:41:57 #201
61982 Pie.er
For your pleasure...
pi_33768156
In Eindhoven is er geen gebrek aan kamers. Bij ons in huis staat al een half jaar een kamer leeg, en ondanks advertenties komt er geen kip op af.

Zoek je tóch een kamer in Eindhoven, vermeld dat dan hier. Dan vind ik je wel. Het lijkt net of al die studentjes tegenwoordig thuis blijven wonen...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:52:39 #202
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_33774668
kamer/studio in Haarlem gevraagd. Minimaal 20m2. Maximaal ¤ 350,-
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:32:54 #203
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_33780175
Ik zoek een kamer in Rotterdam!

Voor een maand of vijf vanaf februari.. Tot eind januari zit ik nog in het buitenland dus het is voor mij een beetje lastig om naar kijkavonden te gaan.. Wie kan me helpen? Maximaal 300 e's
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_33835779
* Schum1 zoekt een kamer in Delft

max 250 inc, ik heb namelijk geen tijd/zin om te werken
3, 5, 8, the therms of life!
pi_33872917
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Smeerpoets het volgende:

*meldt zich
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year
pi_33912323
Ik zoek een kamer in Arnhem of Wageningen, min 15m², max ¤250. Ben studente MBO Gamedesign in Ede en 22 jaar.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:09:07 #207
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33912612
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:07:05 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33937563
Omdat Ede geen **** aan schijnt te zijn, nogal christelijk enzo. Hiernaast doe ik ook vrijwilligerswerk in Wageningen.
pi_33938456
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef boeiuh het volgende:
Ik zoek een kamer in Rotterdam!

Voor een maand of vijf vanaf februari.. Tot eind januari zit ik nog in het buitenland dus het is voor mij een beetje lastig om naar kijkavonden te gaan.. Wie kan me helpen? Maximaal 300 e's
Is Vlaardingen misschien een goed(koop) alternatief voor jou? Het is 25 min reizen naar rotterdam centraal met het ov. De kamer is 12m² groot en je hebt er een balkon bij. We delen een woonkamer van 30m². Ik vraag er 225 p/m voor.

Denk er even goed over na
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:32:09 #210
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_33950471
Mocht er iemand nog wat zoeken in Enschede dan kan ik je wel aan een adres helpen!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')