abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 22:29:25 #51
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_30586971
Blergh kut hospiteren.

Maar ik zoek een kamer in Utrecht.

- Man
-18
- 1e jaars Natuurkunde
- type sociale student
- verantwoordelijk
pi_30589296
Kamer gezocht in Rotterdam centrum of blaak voor max. 400 Euro incl.
25 jaar, sociaal en rustig. Niet-roker
なんだっけ
pi_30601904
Gezocht voor de periode Februari 2006 - Juli 2006

Een kamer van min. 12m2 en tot 300 euro.

Regio Hilversum, Utrecht, Amersfoort, Zeist.

Ik ga namelijk in die periode stage lopen bij de TROS, dus heen en weer reizen tussen Groningen-Hilversum is geen optie.

Mocht je een kamer weten voor me, voor onbepaaldetijd. Ook geen probleem, graag zelfs. Want het plan is wel dat ik wil blijven daar in die buurt.

Het is een beetje vroeg, maar je weet maar nooit op deze manier
pi_30662757
Ik ga samen met een vriend een eensgezinwoning huren in Breda (wijk: Tuinzigt). We zouden dan nog 1 kamer van 6 m2 over hebben.
Dit lijkt erg weinig, maar we hebben wel een grote gedeelde woonkamer, een mooie badkamer, tuin en keuken.
De kale huurprijs is ¤240, daar komen nog gas water licht en in internetkosten bij. De totale huurprijs wordt hierdoor ongeveer ¤320,- per maand.
Alles is goed geregeld via Directwonen, en je naam komt gewoon in het contract te staan. Reageer wel snel a.u.b., Maandag moeten we beslissen.

Met vriendelijke groet,

Pim en Jannes
Mail ons: hbostudenten@gmail.com
pi_30665740
320 euro in Breda voor 6m²
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30665985
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:07:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30666629
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Sorry, overheen gelezen met m'n katertje
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_30666769
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:07:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:46:35 #59
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30777011
Hallo.

Ik, BrauN, knappe jongeman van 19 lentes jong, zoek een kamer in Tilburg.

Liefst gratis. Maar ik ben ook bereid om er voor te betalen.

Dus mensen... alsjeblieft, help me aan een kamer, ik heb het onderhand wel gezien hier thuis.
pi_30778388
tilburg is niet eens denderend....

maar dan toch he... Ikke (man18jaar) zoekt kamer in leiden...:)
пусть всегда будет солнце
pi_30991560
Gezocht: kamer in Alphen a/d Rijn of Zwolle

19-jarige MBO studente zoekt kamer, geen speciale eisen. Ik ben niet roker, netjes, het is leuk als de mede-bewoners sociaal zijn ingesteld, maar dit is geen pré.
Maximale huurprijs: 250 euro incl.

edit: e-mail adres:-verwijderd-

[ Bericht 5% gewijzigd door Breuls op 16-03-2011 16:46:25 (mailadres verwijderd) ]
pi_31031163
Goed, altijd de moeite om te proberen.

Ik zoek een kamer in Groningen!

Op het moment zit ik een nasty klein kamertje van IN, maar ik zoek dus nog wat leukers. Misschien een gezellig huis met een gezamelijke kamer?

Mn max is toch wel 300E, en op het moment zit ik 13m2, dus je snap dat dat het minimum is.

Mail adres is remcolont[AT]gmail[DOT]com
If you think my attitude stinks, you should check out my fingers!
pi_31180187
Er is bij ons in huis een kamer vrij gekomen in Den Haag (Laakkwartier)
10 vierkante meter voor 250 euro, exclusief internet.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:23:57 #64
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_31216329
Heeft er iemand nog een kamer in Rotterdam vrij?

Ik heb maar één eis en dat is: cheap!! En dan bedoel ik ook echt goedkoop. Iets in de richting van 220 euro. Maakt mij niet uit als het klein is. Ik ben eerstejaars student aan de Erasmus Universiteit.

met vriendelijke groet,

A.J.
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
pi_31260146
Gezocht: kamer in Amsterdam of omgeving...

Ben een meisje (goh ), 20 jaar, niet-rokend, sociaal ingesteld... Grootte maakt niet echt uit... Mailadres staat in m'n profiel...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:47:57 #66
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_31265633
Hai, in elke stad staan er superveel panden leeg en toch moet de student zonder kamer op kijkavond bij een of ander verlopen huis.

Nu is er dus ook het anti-kraak wonen. Bij Camelot beheer mag je zelf reageren op plaatsen maar bij Alvast en Ad Hoc moet je aangedragen worden door iemand die al verbonden is aan de instantie.

Nu is dus mijn vraag. Wie wil mij aandragen? Ik zoek een mooi plekje in Nijmegen
\

Renesite in mijn ogen kun je die vraag niet hier stellen. Waarom niet zult gij vragen? Omdat hier kamer aanbieders komen(af en toe). En mensen die een kamer hebben bij alvast of adhoc zijn geen kamer aanbieders.
Life is easy with your eyes closed
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:57:26 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31265924
quote:
Renesite in mijn ogen kun je die vraag niet hier stellen. Waarom niet zult gij vragen? Omdat hier kamer aanbieders komen(af en toe). En mensen die een kamer hebben bij alvast of adhoc zijn geen kamer aanbieders.
Je hebt een punt, maar de kernvraag gaat toch om een kamer zoeken. Hoe is de vraag, via Ad Hoc, Alvast of wat dan ook. Je zoekt gewoon een kamer en vraagt om hulp.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:12:52 #68
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_31266449
nee ik zoek iemand die al bij ad hoc woont en even zegt van eej zij is wel flex. Maar die komen hier niet. Ach het werkt toch niet
Life is easy with your eyes closed
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:16:43 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31266566
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef evil-me het volgende:
nee ik zoek iemand die al bij ad hoc woont en even zegt van eej zij is wel flex. Maar die komen hier niet. Ach het werkt toch niet
Laten we dit eventjes in de FB doen Dit vervuilt enorm
pi_31282995
Ik zoek ook een kamer, en wel in:

NIJMEGEN!

Weet jij een kamer voor mij, een vrolijke, rustige eerstejaars PABO-studente van 18? --> Laat het me weten!

Groetjes, Inge
pi_31306543
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen

Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een vrijstaand iest zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is een internetaansluiting een must!

Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com

Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31345714
Ik zoek een kamer in Venlo, maximaal 300 euro, niet al te klein als het kan. Dus als iemand weet, wil iemand het me ASJEBLIEFT laten weten, je kunt mailen naar loesvaken@hotmail.com

groetjes
pi_31363787
Gezocht: Kamer in Rotterdam

Ik ben de zoveelste eerstejaars student aan de EUR die een goedkope kamer zoekt in Rotterdam. Het liefst in de buurt van het Centraal Station.
Heb je nog een betaalbare kamer in de buurt of ken je iemand anders die het misschien weet? Laat het me alsjeblieft weten!
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_31378429
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Dan nog vind ik het echt belachelijk veel
pi_31413852
Zoek een kamer in Maastricht per 1 januari!
Ik ben 'n meisje van 18, studeer international business. Ben spontaan en [over het algemeen] vrolijk
nikkiej@gmail.com
if you are so smart, then why aren't you rich?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:34:21 #76
122866 Loeri
Loeri Sloeri!
pi_31441072
Ik zoek een kamer in Utrecht!

Meisje, 18 jaar, 2e jaars Cultureel Maatschappelijke Vorming, max 300 euro!

Danku

Edit: Email is misschien handig Laura_Hoeffnagel@hotmail.com
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:33:42 #77
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31652577

[ Bericht 100% gewijzigd door Sosa op 24-10-2005 23:39:43 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:38:19 #78
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31652624

[ Bericht 100% gewijzigd door Sosa op 24-10-2005 23:39:56 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_31718176
tvp, mocht er een kamer in rotterdamcentrum/noord/west of leiden over zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 27-10-2005 10:07:18 (tiepvout) ]
pi_31721205
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.

Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:24:38 #81
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31721476
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.

Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_31748896
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?
Signaleer ik hier een poging tot humor?
pi_31800354
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Blergh kut hospiteren.

Maar ik zoek een kamer in Utrecht.

- Man
-18
- 1e jaars Natuurkunde
- type sociale student
- verantwoordelijk
ken je niels pannevis?
pi_31805049
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:

Heey ik heb wel interesse waar staat het huis ergens?
ga naar: jasonmraz.nl dus jasonmraz.nl kijk nou maar gwoon dus waarheen : )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
pi_31805208
Ikke nu in eindexamenjaar En ga iets studeren in de exacte richting.

Als ik op kamers ga ben ik 17! (dus deze advertentie is voor volgend schooljaar! )

Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandel Inschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak

Ik heb een konijnenallergie

E-mail adres staat in m'n profiel.
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 12:21:32 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31805428
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:

Als ik op kamers ga ben ik 17! (dus deze advertentie is voor volgend schooljaar! )

Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandel Inschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak

Wel een bietje vroeg imho,
Wie niet waagt die niet wint
pi_31805939
Ik zoek een kamer in Tilburg.
Niet verder dan ringbaan-noord
min. 10 m2
max. 300 incl (niet in die combi )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
pi_31806100
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:

Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.
pi_31806279
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.
Ze hebben geen aanbod op dit moment Iets te onzeker voor m'n 13,60 inschrijfgeld
pi_31806540
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ze hebben geen aanbod op dit moment Iets te onzeker voor m'n 13,60 inschrijfgeld
Lichteraan wanneer je een kamer wilt. Het is maar 13,60 als je over een jaar pas een kamer wilt Zeker als je je nu inschrijft en vanaf juni/juli/augustus een kamer zoekt, krijg je in juni een hoop aanbiedingen. Veel komende eerstejaars (V6'ers nu dus) gaan pas in juli aan een kamer denken, heb je al een maand voorsprong

Je kan je nu ook inschrijven als je nu een kamer nodig hebt. Maandagochtend komen er vaak nieuwe aanbiedingen. Het helpt trouwens wel om ze veel te bellen en mailen, als je dringend een kamer nodig hebt.
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:52:46 #91
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_31852816
Muhaha in vijf weken een kamer in Utrecht gevonden 10 m2 voor 210 en met een vet grote woonkamer voor vier personen. Supermooi.
pi_31853158
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef JoVd_girl het volgende:
Ik zoek een kamer in Tilburg.
Niet verder dan ringbaan-noord
min. 10 m2
max. 300 incl (niet in die combi )
Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.

Huur is volgens mij zo rond de 190 euro... 10 of 11 m2.
pi_31864925
Ik heb pas vanaf mei/juni een kamer nodig, maar lurk toch lekker even mee

Dus slaag jij dit jaar en wil je je kamer in Utrecht kwijt? Mooi!

Ik ben nu 3e jaars UCU, in mei klaar, en als ik word aangenomen ga ik Graphic Design doen aan de HKU. Zo niet, dan ga ik een of andere zinloze master doen aan de UU. Ik zoek een leuke kamer, hoeft niet erg groot, hoeft ook niet erg duur, in Utrecht, liefst in Wittevrouwen maar ergens anders ben ik ook vast wel in geinteresseerd.

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31870221
Hey, ik heb wel interesse om een keertje te komen kijken dan.
Als het een stukje is dan maakt het me niet zoveel uit, heb nou eenmaal een hekel aan verfietsen
Is de huur incl of excl
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef Smaakpolitie het volgende:

[..]

Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.

Huur is volgens mij zo rond de 190 euro... 10 of 11 m2.
pi_31895831
Ik zoek een kamer in Delft
*meisje
*3ejaars voedingsmiddelentechnologie
*INHolland
*niet rokend
*geen huisdieren

Zo rond de 250 euro ongeveer

mailadres staat in mn profiel
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_31924467
Ik zoek een kamer in Rotterdam vanaf eind november / begin december.
- Jongen
- 4e jaarsmedia student die op stage gaat in Rotterdam
- Niet rokend
- Geen huisdieren
- +/- 300 euro

Edwindijkstra @ gmail. com
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:01:08 #97
134402 chikkie
live to ride
pi_32167305
Hey! ik zoek een kamer in Amsterdam.. Ik studeer nu aan de ALO in Osdorp. Ik woon nu in IJsselstein en ik moet elke dag 2 uur heen en 2 uur terug.. dus ik wil graag een kamertje hebben!
Ik ben 18 jaar en studeer sport, management en ondernemen. De grootte vind ik zelf niet zo belangrijk.. als er maar wel een fatsoenlijke toilet is enzo. (is niet erg als het gedeelt is).
De maximale prijs die ik wil betalen is 300 euro!

Weet je misschien iemand, of heb je zelf een kamertje... mail me dan even!
s_van_dommelen@hotmail.com
tnx alvast!
If you got guts, you can live without a reputation
pi_32207567
heeeeeeeeey
misschien ga ik volgend jaar naar utrecht.. ik ga dan zoeken naar een kamer niet te ver van de uithof..
enig idee hoe duur ze zijn? makkelijk te vinden?
wachttijd?
verlegen :)
pi_32207601
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef teletubbies het volgende:
heeeeeeeeey
misschien ga ik volgend jaar naar utrecht.. ik ga dan zoeken naar een kamer niet te ver van de uithof..
enig idee hoe duur ze zijn? makkelijk te vinden?
wachttijd?
ht hoeft niet perse in utrecht te zijn.. maar wel in de buurt van de Uithof;

thnx
verlegen :)
pi_32240381
Hey

Ik woon in Leiden op kamers, maar ben op zoek naar een nieuwe kamer.
Heb t hier verder wel naar mn zin, maar tis echt heeel smerig enzo hier, en niemand die er wat aan doet. Ik doe mijn deel maar verder doet niemand wat dus, bah.
Daarom als er misschien iemand iets weet?

-Ik ben 1ste jaar studenten rechten aan de Uni in Leiden
-19 jaar
-min 14 vierkante meter als t kan
-gedeeld douche, toilet en keuken maakt niet uit, als t maar een beetje schoon is dus. Geen beessies enzo:D
- ik vind het niet erg om schoon te maken en te koken enzo.

Dat was em, hoop dat iemand iets weet.
Groetjes, Miek
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')