Sorry, overheen gelezen met m'n katertjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Je hebt een punt, maar de kernvraag gaat toch om een kamer zoeken. Hoe is de vraag, via Ad Hoc, Alvast of wat dan ook.quote:Renesite in mijn ogen kun je die vraag niet hier stellen. Waarom niet zult gij vragen? Omdat hier kamer aanbieders komen(af en toe). En mensen die een kamer hebben bij alvast of adhoc zijn geen kamer aanbieders.
Laten we dit eventjes in de FB doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef evil-me het volgende:
nee ik zoek iemand die al bij ad hoc woont en even zegt van eej zij is wel flex. Maar die komen hier niet. Ach het werkt toch niet
Dan nog vind ik het echt belachelijk veelquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was nog niet in je opgekomen dat de huurprijs van de héle hut 320 euro is, en dat ze dat dus moeten delen?
Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.
Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
Signaleer ik hier een poging tot humor?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem dan wel aan dat de keuken altijd netjes schoon is?
ken je niels pannevis?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Blergh kut hospiteren.
Maar ik zoek een kamer in Utrecht.
- Man
-18
- 1e jaars Natuurkunde
- type sociale student
- verantwoordelijk
Heey ik heb wel interessequote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een kamer in Tilburg, 14m2, voor de prijs van 225 incl.
Daar krijg je gratis bij: 3 toffe huisgenoten (2m, 1v). Kom op mensen, we willen deze kiet vol hebben, reageer dus maar snel.
Wel een bietje vroeg imho,quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:
Ikke nu in eindexamenjaarEn ga iets studeren in de exacte richting.
Als ik op kamers ga ben ik 17!(dus deze advertentie is voor volgend schooljaar!
)
Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandelInschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak
Ik heb een konijnenallergie
E-mail adres staat in m'n profiel.
Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Koewam het volgende:
Ikke nu in eindexamenjaarEn ga iets studeren in de exacte richting.
Als ik op kamers ga ben ik 17!(dus deze advertentie is voor volgend schooljaar!
)
Het liefst iets in Rotterdam, <¤300... Huisgenoten en dergelijke vind ik niet erg (leuk zelfs); humor staat bij mij hoog in het vaandelInschrijven bij de gemeente is wel bittere noodzaak
Ik heb een konijnenallergie
E-mail adres staat in m'n profiel.
Ze hebben geen aanbod op dit momentquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schrijf je NU in bij Stadswonen. Je bouwt dan driekwartjaar wachttijd op, komt redelijk hoog op de wachtlijst. Dan heb je zeker een kamer in juli/augustus.
Lichteraan wanneer je een kamer wilt. Het is maar 13,60 als je over een jaar pas een kamer wiltquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze hebben geen aanbod op dit momentIets te onzeker voor m'n 13,60 inschrijfgeld
Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:42 schreef JoVd_girl het volgende:
Ik zoek een kamer in Tilburg.
Niet verder dan ringbaan-noord![]()
min. 10 m2
max. 300 incl (niet in die combi)
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:03 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Het is een stukkie boven de ringbaan-noord.
Huur is volgens mij zo rond de 190 euro... 10 of 11 m2.
ht hoeft niet perse in utrecht te zijn.. maar wel in de buurt van de Uithof;quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef teletubbies het volgende:
heeeeeeeeey
misschien ga ik volgend jaar naar utrecht.. ik ga dan zoeken naar een kamer niet te ver van de uithof..
enig idee hoe duur ze zijn? makkelijk te vinden?
wachttijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |