quote:
kunne schrijf je anders ook heel anders hoorquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb 1 goede nederlandse zin kunne ontdekken.
t was gewoon zoquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef descendent1 het volgende:
je doet het erom he? met je neonlichten...![]()
![]()
jij bofkont!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb 1 goede nederlandse zin kunne ontdekken.
ow, hij is het. met zijn scooter.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef descendent1 het volgende:
je doet het erom he? met je neonlichten...![]()
![]()
is altijd al zo geweest mattie, altijd al.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef frasier het volgende:
had een pistool gepakt en 'm kapot geschoten. dat zal die kanker straat-apen leren. tja het straat-leven van tegenwoordig is vrij hard.
en als je er te veel van gebruikt, dan ga je vanzelf ook "fluetje" schrijvenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:27 schreef skiczukie het volgende:
ik schrijf altijd 'vloeitje'.
braun, ben je er weer gozer.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
neger.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef zepleddelin het volgende:
ja gek :s:s:s teruingmonoglen daarom wil ik geen neger genoemdn wordren![]()
![]()
![]()
:r:r
in de jouwe staan niet eens foto's manquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef frasier het volgende:
[..]
laten we jouw fotoboek maar niet tevoorschijn toveren he.
in ieder geval meer waard dan die ouwe fiets van jequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
bling blingwhahahhaha
nee nu je het zegtquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
in de jouwe staan niet eens foto's man.
blow me.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef zepleddelin het volgende:
[..]
hou je bken man joh sukkel loser nerd![]()
:r r::(
![]()
en zit het verdommequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
gepikt zekerquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
in ieder geval meer waard dan die ouwe fiets van je.
neon hangt in de discotheek en boeken haal je bij de bieb, domme helmjostiequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
niet zeiken, je hebt zelfs je eige topic verdomme!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef zepleddelin het volgende:
[..]
hou je bken man joh sukkel loser nerd![]()
:r r::(
![]()
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegtquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef diertjuh het volgende:
je zegt toch ook niet zomaar kankermongool alleen omdatdie gast niks terug zei. moet iedereen altijd wat tegen jullie terug zeggen ofzo?![]()
nee, want dat moet hij toch helemaal zelf weten. misschien wil die jou niet eens kennen.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegt
verdomme stelletje mietjes! zijn jullie met zn veertienen en lopen jullie alsnog weg!!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
ja maar dat was hij niet dus zegt hij niets terug. eigenlijk wel logisch..quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegt
ten eerste: wij lopen niet weg.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef djaser het volgende:
[..]
verdomme stelletje mietjes! zijn jullie met zn veertienen en lopen jullie alsnog weg!!
nee, wij hadden zundaps en discussieerden of anneke grönloh een lekker wijf was, en je moest oppassen voor blauwen, de indo's, die we dan uitscholden voor vieze pinda... en dan kwamen zij dreigen ons te flessenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:28 schreef tonks het volgende:
[..]
is altijd al zo geweest mattie, altijd al.
goedzo jong, vergeet je niet de neon aan te doenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
aight yo, ik ga weer boeken... hopelijk kom ik die negers tegen dan oehhhh
of thrilledquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
als je met je leven berdreigd word dan vecht je er voor, als echte man.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ten eerste: wij lopen niet weg.
ten tweede: ik ga me niet verlagen tot hun niveau.
omgquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:56 schreef mrx1982 het volgende:
wtf betekent ik ga weer boeken.
klinkt als negerpraat
suc6 met lezen
je klinkt wel gevaarlijk hoor! die negers zullen vast bang voor jouw en je aanhang zijn met jullie neon scootertjes.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
ik zie jou dat nog niet doen,quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:54 schreef djaser het volgende:
[..]
als je met je leven berdreigd word dan vecht je er voor, als echte man.
ik ook, kwam net nog een fantastisch boek tegen over een tovenaartje. ene harry p.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
negerpiraten zijn stoer, scooters nietquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:56 schreef mrx1982 het volgende:
wtf betekent ik ga weer boeken.
klinkt als negerpraat
suc6 met lezen
ja mên, hebben je lachspieren nog mazzel dat zed dr nie isquote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef jeroenjj het volgende:
ik lach me al de gehele avond helemaal kapot om dit soort topics![]()
denk dat ie nog steeds moeite heeft met ze vaatwasserquote:
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
ja mên, is z'n fiets ook nog gejat, alleen dat topique is verdwenenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef error32 het volgende:
[..]
denk dat ie nog steeds moeite heeft met ze vaatwasser![]()
ik zag een neger wegrennen...quote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef het_hupt het volgende:
[..]
ja mên, is z'n fiets ook nog gejat, alleen dat topique is verdwenen![]()
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef rm-rf het volgende:
[..]
(...)
en dan deden we de dynamo's tegen de banden en boekten met de hele troep weg ....
(...)
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
quote:boe·ken (ov.ww.)
1 aantekenen in een boekhouding
2 (een plaats voor een reis of verblijf) bespreken
3 behalen, oogsten
hoogvliet?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
stonden we zo te chillen met een hele scootergang, was wel vet..
stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. roept een vriend van me: hee [insert name]
die gast reageert niet, dus die vriend van me zo: pff kankermongool.
komt die gast even later terug met 3 van zijn negermatties
vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
dus wij zo ""
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
maar jezus trippen om zoiets lomps doe ff normaal dan
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
hoogvliet?![]()
ken jij ramon soms?
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. roept een vriend van me: hee [insert name]
vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
dus wij zo ""
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef poncho het volgende:
jammer dat dat 'bijna' er zo nodig moet staan.
kmquote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef kopieermachine het volgende:
[..]
poncho..... scherp... zeer.....scherp
![]()
en ook al was hij het wel, sinds sietze en z'n matties neon hebben, wil ie ze niet meer kennen. ook logisch toch...quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef voreg het volgende:
[..]
ja maar dat was hij niet dus zegt hij niets terug. eigenlijk wel logisch..
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef pc-reactive het volgende:
maar ik weet nog steeds niet wat nou 'boeken' is? meneer van dale zegt het volgende:
3 behalen, oogsten
4 (op een scooter met neon) de buurt onveilig maken, pimpen
neee... ik smeek je, doe ons dat niet aan!quote:
oosterheem?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
hoogvliet?![]()
ken jij ramon soms?
da's dubbel (pleonasme), net als "een witte schimmel".quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef error32 het volgende:
gatverdamme, tis hier geen boekende scooterhomo ontmoetingsplaats smeerkees!
verander je post alsjeblieft, want ik wil het niet met je eens zijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef jajong het volgende:
is het een doodsverwensing als ik zeg dat ik t jammer vind dat ze jullie niet overhoop hebben geknald ? zo ja, laat dan maar.
nee, da's een algemene verwoording van de maatschappelijke opinie.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef jajong het volgende:
is het een doodsverwensing als ik zeg dat ik t jammer vind dat ze jullie niet overhoop hebben geknald ? zo ja, laat dan maar.
wat hij zegt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:25 schreef r_one het volgende:
[..]
nee, da's een algemene verwoording van de maatschappelijke opinie.
ik werk en betaal belasting kneusquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:26 schreef poncho het volgende:
[..]
wat hij zegt.
op den duur scheelt het toch weer een uitkeringstrekker.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik werk en betaal belasting kneus
dagobert duck is ook gearriveerd.quote:
ahjoh, cultheld.. zolang t niet over je kankerclub gaat..quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
verander je post alsjeblieft, want ik wil het niet met je eens zijn.
dan nog, ik doe het toch? hou je bek danquote:
effe serieus dan: wat voor werk doe je dan sietze?quote:
in ze scooter moet natuurlijk ook brandstof en daarop betaald ie wel accijns, maar toch het weegt niet op tegen de andere optiequote:
scooters testen voor de plaatselijke fietsenmaker.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
effe serieus dan: wat voor werk doe je dan sietze?
waarschijnlijk schandknaap bij een of andere buurtsuper ..quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
ok, mee eensquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef jajong het volgende:
[..]
ahjoh, cultheld.. zolang t niet over je kankerclub gaat..
greenery,quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
peuken zijn ook niet goedkoop gvdquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef error32 het volgende:
[..]
in ze scooter moet natuurlijk ook brandstof en daarop betaald ie wel accijns, maar toch het weegt niet op tegen de andere optie![]()
er bestaan geen domme vragen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef addie84 het volgende:
poncho.. waarschijnlijk een erg domme vraag.. maar wat stelt je icoon precies voor?
greenery barendrecht?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
greenery,
beetje groente inpakken enzo, maar das maar tijdelijk...
6euro per uur netto, das meer dan bij die andere vakantie baantjes.
der was ff niks anders te vinden.
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef poncho het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen.
het is een plaatje van een iemand die een voetstap in bloed heeft nagelaten waarna die opgelicht word met luminol. een machtig goedje om bloed toonbaar te maken voor een kort tijdsbestek.
ow ok.. was ff benieuwdquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef poncho het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen.
het is een plaatje van een iemand die een voetstap in bloed heeft nagelaten waarna die opgelicht word met luminol. een machtig goedje om bloed toonbaar te maken voor een kort tijdsbestek.
vakantiebaantje dus? en daarmee lever jij een structurele bijdrage aan de maatschappij?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
greenery,
beetje groente inpakken enzo, maar das maar tijdelijk...
6euro per uur netto, das meer dan bij die andere vakantie baantjes.
der was ff niks anders te vinden.
dat is een scheikundige formule.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?
nee wat denk je dat het straks kost als je een enge ziekte krijgt. straks betaal ik je chemokuur omdat jij een zwakkeling bent die p scooters kwijlt en bang bent vor 3 negers terwijl je met 13 man staat.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
peuken zijn ook niet goedkoop gvd
wie is dat lekkere wijf in jouw avatar?quote:
bij mijn laatste test zat ik zo rond de 120, maar ik wist het ook nietquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef poncho het volgende:
[..]
dat is een scheikundige formule.
iets wat je geweten zou hebben als je een iq boven de 70 gehad zou hebben.
ik neem aan dat je in ieder geval de middelbare school wel afgemaakt hebt. in tegenstelling tot onze scooterrijdende pooier.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
bij mijn laatste test zat ik zo rond de 120, maar ik wist het ook niet
dus jij bent zoiemand die als er een spanning bestaat tussen 2 groepen gelijk er op los begind te rammen?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
nee wat denk je dat het straks kost als je een enge ziekte krijgt. straks betaal ik je chemokuur omdat jij een zwakkeling bent die p scooters kwijlt en bang bent vor 3 negers terwijl je met 13 man staat.
mijn vriendinquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef poncho het volgende:
[..]
wie is dat lekkere wijf in jouw avatar?
and still studyingquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef poncho het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in ieder geval de middelbare school wel afgemaakt hebt. in tegenstelling tot onze scooterrijdende pooier.
jammer dat ze een telefoon in haar handen heeft en haar tieten niet laat zien.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
mijn vriendinalleen een erg oude foto
binnenkort maar eens een foto plaatsen die zo'n 2 jaar jonger is
"goed voor de maatschappij"quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dus jij bent zoiemand die als er een spanning bestaat tussen 2 groepen gelijk er op los begind te rammen?
goed voor de maatschappij man
serieus, goed bezig
zeeeeeeeddddddquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef nitrohoss het volgende:
ze blijven leuk........ ik mis zed alleen een beetje![]()
maar, zo iemand ben jij dusquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
"goed voor de maatschappij"
knul, ga alsjeblieft de snelweg op en rijd jezelf de vangrail in met die opgevoerde snorfiets![]()
jammer.quote:
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.quote:
*meld*quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.![]()
daar had ik het niet over.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.![]()
wat ben je toch een ongelooflijk achterlijk figuur. lees eens terug kneusjequote:
als jij dat wilt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent een vrouw?
ben je pot ofzo?
ik tel 3 negers en een boel hippe scooterboekersquote:
als jullie het zo willen spelen, mij bestquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef r_one het volgende:
verbeeld ik het nou, of is sietze nu al een paar post correct nederlands zonder gescheld aan het typen?
de wonderen zijn dan toch de wereld nog niet uit.
straks komen we er nog achter dat die jongen nog intelligentie bezig ook.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef r_one het volgende:
verbeeld ik het nou, of is sietze nu al een paar post correct nederlands zonder gescheld aan het typen?
de wonderen zijn dan toch de wereld nog niet uit.
ik laat me niet wegjagen. lezen is ook al moeilijk.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dus jij bent zoiemand die als er een spanning bestaat tussen 2 groepen gelijk er op los begind te rammen?
goed voor de maatschappij man
serieus, goed bezig
kijk nog eens?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:40 schreef poncho het volgende:
[..]
jammer.
maar wel een knap meisje als ik het zo goed zie.
als wij willen dat je dood gaat, doe je dat dan ook? sterf, junkiesietze, sterf!quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als jullie het zo willen spelen, mij best
doe een gapende open kut, is altijd leuk om te zienquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:46 schreef addie84 het volgende:
hmm.. wacht ff.. foto wordt niet moo zo
nopequote:op woensdag 3 augustus 2005 01:46 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
als wij willen dat je dood gaat, doe je dat dan ook? sterf, junkiesietze, sterf!
daar gaan we weer.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:41 schreef cultheld het volgende:
bijna dood omdat een kill je dreigt neer te steken.![]()
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:47 schreef mrx1982 het volgende:
hij mag pas sterven nadat hij heeft gezegd wat boeken betekent.
junkiesietze. ik wil antwoord en wel nu
3 behalen, oogsten
iedereen verdient een tweede kans. misschien heeft ie het licht gezien en z'n leven gebeterd.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:46 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
als wij willen dat je dood gaat, doe je dat dan ook? sterf, junkiesietze, sterf!
quote:
junkiesietze en zijn vrienden zijn dus gaan boekhouden. duidelijkquote:oen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef r_one het volgende:
[..]
iedereen verdient een tweede kans. misschien heeft ie het licht gezien en z'n leven gebeterd.
met het licht bedoel ik dus niet z'n neon
weet ze achternaam atm niet meerquote:
vergt dat niet heveel van je hersens?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:48 schreef speedfreakssj het volgende:
volgens mij is hij zelf gewoon een soort sser die infiltreerd in zijn neger ggetto en probeert nu met domme apenwoordjes zijn scootahbraddas tegen die niggas op te zetten zodat hij de held word.
die jongen moet zijn intelligentie ergens kwijt kunnen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:49 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
[..]
junkiesietze en zijn vrienden zijn dus gaan boekhouden. duidelijk
jezus, ga straattaal leren ofzoquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:47 schreef mrx1982 het volgende:
hij mag pas sterven nadat hij heeft gezegd wat boeken betekent.
junkiesietze. ik wil antwoord en wel nu
leer jij dan eerst nederlands?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jezus, ga straattaal leren ofzo
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:49 schreef adfundum het volgende:
ik krijg na het lezen van de op spontaan zin in een bakkie koffie van de.
nope ken niemand met een blauwe speedightquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:49 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
weet ze achternaam atm niet meer![]()
iig, hij is best lang en heeft een blauwe speedfight, altans wat er van over is.
nee ik hou niet van scooters![]()
puch![]()
dat probeer ik dus. waarom denk je dat ik het vraagquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef junkiesietze het volgende:
straattaal.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het is al laat hoor e die overgebleven 2 hersencellen hebben niet al teveel moeite om junkiesietse te verslaan met denkvermogen hoor.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef spanco het volgende:
[..]
vergt dat niet heveel van je hersens?
iedereen doet ander dingen in z'n vrije tijd, maar dit is sinds lange tijd toch wel de meest onnuttige die ik gehoord heb.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef junkiesietze het volgende:
mss op www.boekhoudersmeteenscooter.nlquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:50 schreef poncho het volgende:
die jongen moet zijn intelligentie ergens kwijt kunnen.
hier op fok kan hij dat blijkbaar niet.
hmm ja hij kan hem inmiddels weer gespoten hebben, maar hij heeft ook neon enzo.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nope ken niemand met een blauwe speedight
met grijs met zwart... zo een als ik heb maar dan met een gianelli uitlaat
pimpin' baby.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:52 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
mss op www.boekhoudersmeteenscooter.nl
slaap lekker.quote:
paas meook ff wat, me doekoe is op, kan zelf geen chips scoren.quote:
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:53 schreef poncho het volgende:
pimpin' baby.
ik krijg spontaan jeuk aan mijn kut als ik me voorstel hoe js die url claimt.
bukake baby.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef error32 het volgende:
en ik altijd maar denken dat straattaal iets was wat van die pijpsnollen onder elkaar spraken tussen de cumshots door
* paast chippiesquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:53 schreef adfundum het volgende:
[..]
paas meook ff wat, me doekoe is op, kan zelf geen chips scoren.
laat ik dan maar eens een topic in sex gaan openenquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
die jeuk zou ook van iets anders kunnen komen
junkiesietze is gewoon een boekhouder die veel vrije tijd doorbrengt op zijn scooter met zijn mede boekhouders. beste peer als je het mij vraagt
*glaasje cola inschenkt en een plakje kaas pakt*quote:
de detailsquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef poncho het volgende:
laat ik dan maar eens een topic in sex gaan openen
vroeg me al af wat die rondspringende dingen waren.
* r_one popcorn paktquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:57 schreef poncho het volgende:
[..]
*glaasje cola inschenkt en een plakje kaas pakt*
dit topic is toch echt wel popcorn waard.
pingquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef spanco het volgende:
*gooit popcorn in de microwave*
wat is je wachtwoord?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
de details![]()
![]()
open het wel onder een kloon anders is het zo genant
qluotezaque.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef spanco het volgende:
*gooit popcorn in de microwave*
popcorn?!quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef poncho het volgende:
vroeg me al af wat die rondspringende dingen waren.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:59 schreef poncho het volgende:
wat is je wachtwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef mrx1982 het volgende:
[..]wat stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
ik probeer altijd stoer te zijn hier op fokquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef poncho het volgende:
wat stoer.
*nieuw neonlichtje*quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef mrx1982 het volgende:
junkiesietze moet waarschijnlijk nog wat belangrijke debet en credit wijzigingen doorvoeren. anders krijgt hij morgen spanky spank van zijn baas.
zet hem op junkiesietze de boekhouder
hopelijk heeft de sint een goede boekhouderquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:02 schreef poncho het volgende:
*nieuw neonlichtje*
*opschrijft op verlanglijstje voor sinterklaas*
'zo, weer tien euro bespaard'
*stikt in sigaret*quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:03 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
hopelijk heeft de sint een goede boekhouder
wel mooi die vaktermen. ik ga weer ff boeken
dan heeft hij de scootahplisie aan de deur staan.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:07 schreef spanco het volgende:
wie weet krijgt js wel te maken met een boekhoudschandaal wanneer blijkt dat hij 15 euro uit moeders portemonnee ontvreemd heeft voor de aanschaf van een neonlamp.
zou de sint al zo diep gezonken zijn? maar aan de andere kant hij moet de jeugd wel snappen anders snapt hij al die verlanglijstjes nietquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:05 schreef poncho het volgende:
*stikt in sigaret*
zie je sinterklaas al straattaal praten?
'yo black nigga. haal ffkes wat doekoes zodat ik die badass neonlight kan boeken voor die pimper'
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=utf-8&rls=ggld,ggld:2005-11,ggld:nl&q=%22debiteuren+crediteuren%22quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef mrx1982 het volgende:
junkiesietze moet waarschijnlijk nog wat belangrijke debet en credit wijzigingen doorvoeren. anders krijgt hij morgen spanky spank van zijn baas.
zet hem op junkiesietze de boekhouder
www.rollerbank.nlquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef poncho het volgende:
[..]
dan heeft hij de scootahplisie aan de deur staan.
heb je het topic doorgelezen, vind je het heel gek?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:09 schreef hyperviper het volgende:
alle users in dit topic willen junkiesietze's kop kraken, 't is toch wat
ik heb ze allemaal gelezen, en ik heb genotenquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef spanco het volgende:
[..]
heb je het topic doorgelezen, vind je het heel gek?
jiskefet als inspiratie bron voor alle boekende boekhouders die soms wegboeken voor negers.quote:
kan je die boetes niet wegboeken naar een niet bestaande rekening van je buren?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef junkiesietze het volgende:
www.rollerbank.nl
nooit meer last van kutpolitie
zwarte piet: yo ouw, heb vette giftpapier men 14.gif met dope scootahs erop. ik weet welke pimpah dit dit jaar om zijn gifts krijgt ouwe.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
zou de sint al zo diep gezonken zijn? maar aan de andere kant hij moet de jeugd wel snappen anders snapt hij al die verlanglijstjes niet
vroeger sprak de sint gewoon abn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef poncho het volgende:
zwarte piet: yo ouw, heb vette giftpapier men 14.gif met dope scootahs erop. ik weet welke pimpah dit dit jaar om zijn gifts krijgt ouwe.
sinterklaas: yo black homeb. vage shit men. scootahs. laten we gaan pimpen en 14 jarige breezah chicks keihard neuken terwijl ze aan mijn baard boeken. straks hebben we no time meer dookah. al dat giftwrappen.
de portemonnee van zijn pappie.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
kan je die boetes niet wegboeken naar een niet bestaande rekening van je buren?
dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:16 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
vroeger sprak de sint gewoon abn.
ik begin echt oud te worden
hmm goede tip mss kunnen nog wat illusies worden ontmaskerd. morgen ff lezenquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef poncho het volgende:
dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16
ik ben erachter gekomen dat sinterklaas helemaal niet bestaat.
whehehehe een beukeringfee dat je boetes betaald. net als de tandenfee.
js valt onder dezelfde doelgroep als de desbetreffende neger. alleen is js blank.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom sloeg je die gast met zijn neger 'matties' niet gewoon neer? kan hij wel een bierflesje hebben maar daar beginnen ze niks mee. 1 slag tegen de bek en hand vastpakken en de rest kan zich botvieren op dergelijke gasten met grote bekken.
ow ik heb het hele topic niet doorgenomen. maar ja dan ruik ik ook een tijs bosma jaquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef poncho het volgende:
js valt onder dezelfde doelgroep als de desbetreffende neger. alleen is js blank.
ik ruik een tijs bosma.
qluotezaque.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:23 schreef spanco het volgende:
ik ruik verbrand rubber, oh nee het is popcorn.
boek ze maar over pimpin'.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef spanco het volgende:
ik kan wel wat popcorn richting u paaseieren.
i wouldn't want it any other way.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:29 schreef spanco het volgende:
via een lineaire hypotheek constructie?
hij is fijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef spanco het volgende:
staat genoteerd in de balans, per 3 augustus 2005 (2:33)
we hebben het druk met die balans.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:37 schreef spanco het volgende:
wannabee motorrijders
gezellig avondje
popcorn hoort op een kostenrekening en komt derhalve op de resultatenrekening, niet op de balans.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef spanco het volgende:
staat genoteerd in de balans, per 3 augustus 2005 (2:33)
kut je hebt gelijk.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef r_one het volgende:
[..]
popcorn hoort op een kostenrekening en komt derhalve op de resultatenrekening, niet op de balans.
![]()
maak effe een stornoboekingquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:39 schreef poncho het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk.
nu moeten we overnieuw beginnen.
ik bel die neger van het magazijn wel.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:40 schreef spanco het volgende:
maar door het slopen van de microwave tijdens het bereiden van de popcorn moeten er ook enkele wijzigingen in de balans worden doorgevoerd betreffende het inventaris.
wat is dan de boekwaarde van de microwave per 3 augustus 2005 (2:43 uur)?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:40 schreef spanco het volgende:
maar door het slopen van de microwave tijdens het bereiden van de popcorn moeten er ook enkele wijzigingen in de balans worden doorgevoerd betreffende het inventaris.
nerd.quote:
ontsla hem,scheelt weer in de personele kosten.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef spanco het volgende:
over fraude gevoelig management gesproken, een neger in het magazijn neerzetten.
ik vroeg me al af waar al die nietjes bleven.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef spanco het volgende:
over fraude gevoelig management gesproken, een neger in het magazijn neerzetten.
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef r_one het volgende:
wat is dan de boekwaarde van de microwave per 3 augustus 2005 (2:43 uur)?
dankje.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef poncho het volgende:
nerd.
zet het gewoon in het 'andere' boekje.
je weet wel, diegene waar niemand vanaf weet.
verdomme. die achterlijke triangeljosti van een scootahpimp moeten we ook eens ontslaan.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:46 schreef spanco het volgende:
[..]
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.
opgelost, slotje scootah.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:47 schreef spanco het volgende:
[..]
dankje.
en ja ik zal het in het geheime boekje schrijven.
ook de wir-staten?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:46 schreef spanco het volgende:
[..]
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.
dat wordt dan nachtwerk voor ons.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef spanco het volgende:
ja alles, tot en met de baten en lasten aan toe.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef poncho het volgende:
lieverds ik ga mijn bedje opzoeken.
ik vond het zeer plezant met jullie en hoop mijn weg met jullie snel te kunnen vervolgen.
morgenochtend of zo![]()
slaap lekker.
good night. morgenochtend zie je heel waarschijnlijk. zit ik hier nog steeds, ben een beetje een nachtmens.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef poncho het volgende:
lieverds ik ga mijn bedje opzoeken.
ik vond het zeer plezant met jullie en hoop mijn weg met jullie snel te kunnen vervolgen.
morgenochtend of zo![]()
slaap lekker.
hee sietze, heb jij nog dat fluetje met die microwave erop?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:54 schreef junkiesietze het volgende:
het gaat weer helemaal nergens over...
ik verwacht een deel 2.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:53 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
zal morgenvroeg wel volgepost zijn, we zijn er bijna.
wie opent 'm?quote:
modern talking doet 't ook altijd goed.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:57 schreef waxxer het volgende:
ik heb altijd nog een keer zin om met de auto bij een scootah-hangclubje te stoppen, héél quasi-nonchalant te kijken met heel hard hello goodbye uit de luidsprekers en dan kijken wat er gebeurt...
ja, ik zat ook al te denken aan casanova van luv, op de repeat. en dan gewoon zien hoe en wat.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:58 schreef r_one het volgende:
[..]
modern talking doet 't ook altijd goed.
als dit serieus bedoelt is :quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
dus wij zo ""
gaat je auto ook op en neer, met van die geblindeerde zijruitjes?quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:00 schreef waxxer het volgende:
[..]
ja, ik zat ook al te denken aan casanova van luv, op de repeat. en dan gewoon zien hoe en wat.
die zijn op, hij heeft er nog wel een met een 6-pits gasfornuis.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:55 schreef r_one het volgende:
hee sietze, heb jij nog dat fluetje met die microwave erop?
hahaha oooohhh ja!quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef r_one het volgende:
[..]
gaat je auto ook op en neer, met van die geblindeerde zijruitjes?
quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:05 schreef waxxer het volgende:
[..]
hahaha oooohhh ja!kwartje valt....
![]()
![]()
ik dacht serieus dat je deze bedoelde met je eerste post, als practical joke.quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:09 schreef waxxer het volgende:
[..]
haha ja zoiets!mijn haar zit alleen wat anders.
.
ja kan ik me voorstellenquote:op woensdag 3 augustus 2005 03:11 schreef r_one het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je deze bedoelde met je eerste post, als practical joke.
boeken met neonquote:op woensdag 3 augustus 2005 03:13 schreef waxxer het volgende:
maar wel nieuwsgierig naar hun drijfveer.. vandaar.
is dat een nieuwe post-hbo opleiding?quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:20 schreef spanco het volgende:
na uitgebreid onderzoek ben ick er eindelijk achter waarom het niveau de hele avond zeau hoogh is, dit staat in direkt verband met de opleiding van van ts: bluh.
*spanco is per direct officieel benoemd tot doctor in scooters-met-neonkundequote:op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef r_one het volgende:
[..]
is dat een nieuwe post-hbo opleiding?
rofl wat ben jij dommmmmmmmquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |