quote:
kunne schrijf je anders ook heel anders hoorquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb 1 goede nederlandse zin kunne ontdekken.
t was gewoon zoquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef descendent1 het volgende:
je doet het erom he? met je neonlichten...![]()
![]()
jij bofkont!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb 1 goede nederlandse zin kunne ontdekken.
ow, hij is het. met zijn scooter.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef descendent1 het volgende:
je doet het erom he? met je neonlichten...![]()
![]()
is altijd al zo geweest mattie, altijd al.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef frasier het volgende:
had een pistool gepakt en 'm kapot geschoten. dat zal die kanker straat-apen leren. tja het straat-leven van tegenwoordig is vrij hard.
en als je er te veel van gebruikt, dan ga je vanzelf ook "fluetje" schrijvenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:27 schreef skiczukie het volgende:
ik schrijf altijd 'vloeitje'.
braun, ben je er weer gozer.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
neger.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef zepleddelin het volgende:
ja gek :s:s:s teruingmonoglen daarom wil ik geen neger genoemdn wordren![]()
![]()
![]()
:r:r
in de jouwe staan niet eens foto's manquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:30 schreef frasier het volgende:
[..]
laten we jouw fotoboek maar niet tevoorschijn toveren he.
in ieder geval meer waard dan die ouwe fiets van jequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
bling blingwhahahhaha
nee nu je het zegtquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
in de jouwe staan niet eens foto's man.
blow me.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef zepleddelin het volgende:
[..]
hou je bken man joh sukkel loser nerd![]()
:r r::(
![]()
en zit het verdommequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
gepikt zekerquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
in ieder geval meer waard dan die ouwe fiets van je.
neon hangt in de discotheek en boeken haal je bij de bieb, domme helmjostiequote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
niet zeiken, je hebt zelfs je eige topic verdomme!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:37 schreef zepleddelin het volgende:
[..]
hou je bken man joh sukkel loser nerd![]()
:r r::(
![]()
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegtquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef diertjuh het volgende:
je zegt toch ook niet zomaar kankermongool alleen omdatdie gast niks terug zei. moet iedereen altijd wat tegen jullie terug zeggen ofzo?![]()
nee, want dat moet hij toch helemaal zelf weten. misschien wil die jou niet eens kennen.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegt
verdomme stelletje mietjes! zijn jullie met zn veertienen en lopen jullie alsnog weg!!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
ja maar dat was hij niet dus zegt hij niets terug. eigenlijk wel logisch..quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als het die gast nou wel was wie die dacht dat het was... dan is het toch een mongool als die niks terug zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |