verander je post alsjeblieft, want ik wil het niet met je eens zijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef jajong het volgende:
is het een doodsverwensing als ik zeg dat ik t jammer vind dat ze jullie niet overhoop hebben geknald ? zo ja, laat dan maar.
nee, da's een algemene verwoording van de maatschappelijke opinie.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef jajong het volgende:
is het een doodsverwensing als ik zeg dat ik t jammer vind dat ze jullie niet overhoop hebben geknald ? zo ja, laat dan maar.
wat hij zegt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:25 schreef r_one het volgende:
[..]
nee, da's een algemene verwoording van de maatschappelijke opinie.
ik werk en betaal belasting kneusquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:26 schreef poncho het volgende:
[..]
wat hij zegt.
op den duur scheelt het toch weer een uitkeringstrekker.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik werk en betaal belasting kneus
dagobert duck is ook gearriveerd.quote:
ahjoh, cultheld.. zolang t niet over je kankerclub gaat..quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
verander je post alsjeblieft, want ik wil het niet met je eens zijn.
dan nog, ik doe het toch? hou je bek danquote:
effe serieus dan: wat voor werk doe je dan sietze?quote:
in ze scooter moet natuurlijk ook brandstof en daarop betaald ie wel accijns, maar toch het weegt niet op tegen de andere optiequote:
scooters testen voor de plaatselijke fietsenmaker.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
effe serieus dan: wat voor werk doe je dan sietze?
waarschijnlijk schandknaap bij een of andere buurtsuper ..quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
ok, mee eensquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:30 schreef jajong het volgende:
[..]
ahjoh, cultheld.. zolang t niet over je kankerclub gaat..
greenery,quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef r_one het volgende:
[..]
peuken zijn ook niet goedkoop gvdquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:31 schreef error32 het volgende:
[..]
in ze scooter moet natuurlijk ook brandstof en daarop betaald ie wel accijns, maar toch het weegt niet op tegen de andere optie![]()
er bestaan geen domme vragen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef addie84 het volgende:
poncho.. waarschijnlijk een erg domme vraag.. maar wat stelt je icoon precies voor?
greenery barendrecht?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
greenery,
beetje groente inpakken enzo, maar das maar tijdelijk...
6euro per uur netto, das meer dan bij die andere vakantie baantjes.
der was ff niks anders te vinden.
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef poncho het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen.
het is een plaatje van een iemand die een voetstap in bloed heeft nagelaten waarna die opgelicht word met luminol. een machtig goedje om bloed toonbaar te maken voor een kort tijdsbestek.
ow ok.. was ff benieuwdquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef poncho het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen.
het is een plaatje van een iemand die een voetstap in bloed heeft nagelaten waarna die opgelicht word met luminol. een machtig goedje om bloed toonbaar te maken voor een kort tijdsbestek.
vakantiebaantje dus? en daarmee lever jij een structurele bijdrage aan de maatschappij?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
greenery,
beetje groente inpakken enzo, maar das maar tijdelijk...
6euro per uur netto, das meer dan bij die andere vakantie baantjes.
der was ff niks anders te vinden.
dat is een scheikundige formule.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?
nee wat denk je dat het straks kost als je een enge ziekte krijgt. straks betaal ik je chemokuur omdat jij een zwakkeling bent die p scooters kwijlt en bang bent vor 3 negers terwijl je met 13 man staat.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
peuken zijn ook niet goedkoop gvd
wie is dat lekkere wijf in jouw avatar?quote:
bij mijn laatste test zat ik zo rond de 120, maar ik wist het ook nietquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef poncho het volgende:
[..]
dat is een scheikundige formule.
iets wat je geweten zou hebben als je een iq boven de 70 gehad zou hebben.
ik neem aan dat je in ieder geval de middelbare school wel afgemaakt hebt. in tegenstelling tot onze scooterrijdende pooier.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
bij mijn laatste test zat ik zo rond de 120, maar ik wist het ook niet
dus jij bent zoiemand die als er een spanning bestaat tussen 2 groepen gelijk er op los begind te rammen?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
nee wat denk je dat het straks kost als je een enge ziekte krijgt. straks betaal ik je chemokuur omdat jij een zwakkeling bent die p scooters kwijlt en bang bent vor 3 negers terwijl je met 13 man staat.
mijn vriendinquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef poncho het volgende:
[..]
wie is dat lekkere wijf in jouw avatar?
and still studyingquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef poncho het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in ieder geval de middelbare school wel afgemaakt hebt. in tegenstelling tot onze scooterrijdende pooier.
jammer dat ze een telefoon in haar handen heeft en haar tieten niet laat zien.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
mijn vriendinalleen een erg oude foto
binnenkort maar eens een foto plaatsen die zo'n 2 jaar jonger is
"goed voor de maatschappij"quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dus jij bent zoiemand die als er een spanning bestaat tussen 2 groepen gelijk er op los begind te rammen?
goed voor de maatschappij man
serieus, goed bezig
zeeeeeeeddddddquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef nitrohoss het volgende:
ze blijven leuk........ ik mis zed alleen een beetje![]()
maar, zo iemand ben jij dusquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:39 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
"goed voor de maatschappij"
knul, ga alsjeblieft de snelweg op en rijd jezelf de vangrail in met die opgevoerde snorfiets![]()
jammer.quote:
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.quote:
*meld*quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.![]()
daar had ik het niet over.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:41 schreef kaazkop_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik de enige ben die jou graag ziet sterven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |