* paast chippiesquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:53 schreef adfundum het volgende:
[..]
paas meook ff wat, me doekoe is op, kan zelf geen chips scoren.
laat ik dan maar eens een topic in sex gaan openenquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:54 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
die jeuk zou ook van iets anders kunnen komen
junkiesietze is gewoon een boekhouder die veel vrije tijd doorbrengt op zijn scooter met zijn mede boekhouders. beste peer als je het mij vraagt
*glaasje cola inschenkt en een plakje kaas pakt*quote:
de detailsquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef poncho het volgende:
laat ik dan maar eens een topic in sex gaan openen
vroeg me al af wat die rondspringende dingen waren.
* r_one popcorn paktquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:57 schreef poncho het volgende:
[..]
*glaasje cola inschenkt en een plakje kaas pakt*
dit topic is toch echt wel popcorn waard.
pingquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef spanco het volgende:
*gooit popcorn in de microwave*
wat is je wachtwoord?quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
de details![]()
![]()
open het wel onder een kloon anders is het zo genant
qluotezaque.quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:58 schreef spanco het volgende:
*gooit popcorn in de microwave*
popcorn?!quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:56 schreef poncho het volgende:
vroeg me al af wat die rondspringende dingen waren.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:59 schreef poncho het volgende:
wat is je wachtwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef mrx1982 het volgende:
[..]wat stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
ik probeer altijd stoer te zijn hier op fokquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:00 schreef poncho het volgende:
wat stoer.
*nieuw neonlichtje*quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef mrx1982 het volgende:
junkiesietze moet waarschijnlijk nog wat belangrijke debet en credit wijzigingen doorvoeren. anders krijgt hij morgen spanky spank van zijn baas.
zet hem op junkiesietze de boekhouder
hopelijk heeft de sint een goede boekhouderquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:02 schreef poncho het volgende:
*nieuw neonlichtje*
*opschrijft op verlanglijstje voor sinterklaas*
'zo, weer tien euro bespaard'
*stikt in sigaret*quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:03 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
hopelijk heeft de sint een goede boekhouder
wel mooi die vaktermen. ik ga weer ff boeken
dan heeft hij de scootahplisie aan de deur staan.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:07 schreef spanco het volgende:
wie weet krijgt js wel te maken met een boekhoudschandaal wanneer blijkt dat hij 15 euro uit moeders portemonnee ontvreemd heeft voor de aanschaf van een neonlamp.
zou de sint al zo diep gezonken zijn? maar aan de andere kant hij moet de jeugd wel snappen anders snapt hij al die verlanglijstjes nietquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:05 schreef poncho het volgende:
*stikt in sigaret*
zie je sinterklaas al straattaal praten?
'yo black nigga. haal ffkes wat doekoes zodat ik die badass neonlight kan boeken voor die pimper'
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=utf-8&rls=ggld,ggld:2005-11,ggld:nl&q=%22debiteuren+crediteuren%22quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef mrx1982 het volgende:
junkiesietze moet waarschijnlijk nog wat belangrijke debet en credit wijzigingen doorvoeren. anders krijgt hij morgen spanky spank van zijn baas.
zet hem op junkiesietze de boekhouder
www.rollerbank.nlquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:08 schreef poncho het volgende:
[..]
dan heeft hij de scootahplisie aan de deur staan.
heb je het topic doorgelezen, vind je het heel gek?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:09 schreef hyperviper het volgende:
alle users in dit topic willen junkiesietze's kop kraken, 't is toch wat
ik heb ze allemaal gelezen, en ik heb genotenquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef spanco het volgende:
[..]
heb je het topic doorgelezen, vind je het heel gek?
jiskefet als inspiratie bron voor alle boekende boekhouders die soms wegboeken voor negers.quote:
kan je die boetes niet wegboeken naar een niet bestaande rekening van je buren?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef junkiesietze het volgende:
www.rollerbank.nl
nooit meer last van kutpolitie
zwarte piet: yo ouw, heb vette giftpapier men 14.gif met dope scootahs erop. ik weet welke pimpah dit dit jaar om zijn gifts krijgt ouwe.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:11 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
zou de sint al zo diep gezonken zijn? maar aan de andere kant hij moet de jeugd wel snappen anders snapt hij al die verlanglijstjes niet
vroeger sprak de sint gewoon abn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef poncho het volgende:
zwarte piet: yo ouw, heb vette giftpapier men 14.gif met dope scootahs erop. ik weet welke pimpah dit dit jaar om zijn gifts krijgt ouwe.
sinterklaas: yo black homeb. vage shit men. scootahs. laten we gaan pimpen en 14 jarige breezah chicks keihard neuken terwijl ze aan mijn baard boeken. straks hebben we no time meer dookah. al dat giftwrappen.
de portemonnee van zijn pappie.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:15 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
kan je die boetes niet wegboeken naar een niet bestaande rekening van je buren?
dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:16 schreef mrx1982 het volgende:
[..]
vroeger sprak de sint gewoon abn.
ik begin echt oud te worden
hmm goede tip mss kunnen nog wat illusies worden ontmaskerd. morgen ff lezenquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef poncho het volgende:
dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16
ik ben erachter gekomen dat sinterklaas helemaal niet bestaat.
whehehehe een beukeringfee dat je boetes betaald. net als de tandenfee.
js valt onder dezelfde doelgroep als de desbetreffende neger. alleen is js blank.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom sloeg je die gast met zijn neger 'matties' niet gewoon neer? kan hij wel een bierflesje hebben maar daar beginnen ze niks mee. 1 slag tegen de bek en hand vastpakken en de rest kan zich botvieren op dergelijke gasten met grote bekken.
ow ik heb het hele topic niet doorgenomen. maar ja dan ruik ik ook een tijs bosma jaquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:20 schreef poncho het volgende:
js valt onder dezelfde doelgroep als de desbetreffende neger. alleen is js blank.
ik ruik een tijs bosma.
qluotezaque.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:23 schreef spanco het volgende:
ik ruik verbrand rubber, oh nee het is popcorn.
boek ze maar over pimpin'.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:25 schreef spanco het volgende:
ik kan wel wat popcorn richting u paaseieren.
i wouldn't want it any other way.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:29 schreef spanco het volgende:
via een lineaire hypotheek constructie?
hij is fijn.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef spanco het volgende:
staat genoteerd in de balans, per 3 augustus 2005 (2:33)
we hebben het druk met die balans.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:37 schreef spanco het volgende:
wannabee motorrijders
gezellig avondje
popcorn hoort op een kostenrekening en komt derhalve op de resultatenrekening, niet op de balans.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef spanco het volgende:
staat genoteerd in de balans, per 3 augustus 2005 (2:33)
kut je hebt gelijk.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef r_one het volgende:
[..]
popcorn hoort op een kostenrekening en komt derhalve op de resultatenrekening, niet op de balans.
![]()
maak effe een stornoboekingquote:op woensdag 3 augustus 2005 02:39 schreef poncho het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk.
nu moeten we overnieuw beginnen.
ik bel die neger van het magazijn wel.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:40 schreef spanco het volgende:
maar door het slopen van de microwave tijdens het bereiden van de popcorn moeten er ook enkele wijzigingen in de balans worden doorgevoerd betreffende het inventaris.
wat is dan de boekwaarde van de microwave per 3 augustus 2005 (2:43 uur)?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:40 schreef spanco het volgende:
maar door het slopen van de microwave tijdens het bereiden van de popcorn moeten er ook enkele wijzigingen in de balans worden doorgevoerd betreffende het inventaris.
nerd.quote:
ontsla hem,scheelt weer in de personele kosten.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef spanco het volgende:
over fraude gevoelig management gesproken, een neger in het magazijn neerzetten.
ik vroeg me al af waar al die nietjes bleven.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef spanco het volgende:
over fraude gevoelig management gesproken, een neger in het magazijn neerzetten.
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef r_one het volgende:
wat is dan de boekwaarde van de microwave per 3 augustus 2005 (2:43 uur)?
dankje.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:43 schreef poncho het volgende:
nerd.
zet het gewoon in het 'andere' boekje.
je weet wel, diegene waar niemand vanaf weet.
verdomme. die achterlijke triangeljosti van een scootahpimp moeten we ook eens ontslaan.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:46 schreef spanco het volgende:
[..]
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.
opgelost, slotje scootah.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:47 schreef spanco het volgende:
[..]
dankje.
en ja ik zal het in het geheime boekje schrijven.
ook de wir-staten?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:46 schreef spanco het volgende:
[..]
hij heeft alle prijzen opgetekend in fluetjes. ik begrijper niets van.
dat wordt dan nachtwerk voor ons.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef spanco het volgende:
ja alles, tot en met de baten en lasten aan toe.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef poncho het volgende:
lieverds ik ga mijn bedje opzoeken.
ik vond het zeer plezant met jullie en hoop mijn weg met jullie snel te kunnen vervolgen.
morgenochtend of zo![]()
slaap lekker.
good night. morgenochtend zie je heel waarschijnlijk. zit ik hier nog steeds, ben een beetje een nachtmens.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef poncho het volgende:
lieverds ik ga mijn bedje opzoeken.
ik vond het zeer plezant met jullie en hoop mijn weg met jullie snel te kunnen vervolgen.
morgenochtend of zo![]()
slaap lekker.
hee sietze, heb jij nog dat fluetje met die microwave erop?quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:54 schreef junkiesietze het volgende:
het gaat weer helemaal nergens over...
ik verwacht een deel 2.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:53 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
zal morgenvroeg wel volgepost zijn, we zijn er bijna.
wie opent 'm?quote:
modern talking doet 't ook altijd goed.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:57 schreef waxxer het volgende:
ik heb altijd nog een keer zin om met de auto bij een scootah-hangclubje te stoppen, héél quasi-nonchalant te kijken met heel hard hello goodbye uit de luidsprekers en dan kijken wat er gebeurt...
ja, ik zat ook al te denken aan casanova van luv, op de repeat. en dan gewoon zien hoe en wat.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:58 schreef r_one het volgende:
[..]
modern talking doet 't ook altijd goed.
als dit serieus bedoelt is :quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
stonden we zo te chillen met een hele scootergang, was wel vet..
stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. roept een vriend van me: hee [insert name]
die gast reageert niet, dus die vriend van me zo: pff kankermongool.
komt die gast even later terug met 3 van zijn negermatties
vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
dus wij zo ""
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
maar jezus trippen om zoiets lomps doe ff normaal dan
gaat je auto ook op en neer, met van die geblindeerde zijruitjes?quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:00 schreef waxxer het volgende:
[..]
ja, ik zat ook al te denken aan casanova van luv, op de repeat. en dan gewoon zien hoe en wat.
die zijn op, hij heeft er nog wel een met een 6-pits gasfornuis.quote:op woensdag 3 augustus 2005 02:55 schreef r_one het volgende:
hee sietze, heb jij nog dat fluetje met die microwave erop?
hahaha oooohhh ja!quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef r_one het volgende:
[..]
gaat je auto ook op en neer, met van die geblindeerde zijruitjes?
quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:05 schreef waxxer het volgende:
[..]
hahaha oooohhh ja!kwartje valt....
![]()
![]()
ik dacht serieus dat je deze bedoelde met je eerste post, als practical joke.quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:09 schreef waxxer het volgende:
[..]
haha ja zoiets!mijn haar zit alleen wat anders.
.
ja kan ik me voorstellenquote:op woensdag 3 augustus 2005 03:11 schreef r_one het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat je deze bedoelde met je eerste post, als practical joke.
boeken met neonquote:op woensdag 3 augustus 2005 03:13 schreef waxxer het volgende:
maar wel nieuwsgierig naar hun drijfveer.. vandaar.
is dat een nieuwe post-hbo opleiding?quote:op woensdag 3 augustus 2005 03:20 schreef spanco het volgende:
na uitgebreid onderzoek ben ick er eindelijk achter waarom het niveau de hele avond zeau hoogh is, dit staat in direkt verband met de opleiding van van ts: bluh.
*spanco is per direct officieel benoemd tot doctor in scooters-met-neonkundequote:op woensdag 3 augustus 2005 03:24 schreef r_one het volgende:
[..]
is dat een nieuwe post-hbo opleiding?
rofl wat ben jij dommmmmmmmquote:op woensdag 3 augustus 2005 01:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en je ondertitel? nieuwe breezertaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |