Die met neon?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Zou ie mij dan bedoelen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Die heeft een scootahhhhh. Dat zal hem niet zijn denk ik
Zo hé die is lelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
ik trek je er wel uit als ik me yasuni R heb jonge
Nee. Ik zal een hint geven: het begint met Rietvaerde.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Zou ie mij dan bedoelen ?![]()
Yamaha R1
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen.quote:
Zijn die planten ook de koop? Die zijn zeker meer waar dan die ouwe fietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Haha, hij heeft 't topic ook gevonden. Je kon er op wachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik wel oke, wat heb je tegen 'm?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef Romulan het volgende:
[..]
Nee. Ik zal een hint geven: het begint met Rietvaerde.......![]()
Maar ik noem geen namen
Ik denk dat ik het weet.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef Romulan het volgende:
[..]
Nee. Ik zal een hint geven: het begint met Rietvaerde.......![]()
Maar ik noem geen namen
Mooie vlaggetjes ook, zou Sietze jarig zijn geweest?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:12 schreef Poncho het volgende:
Het huis had ik trouwens in een andere kleur geverft.
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Haha, hij heeft 't topic ook gevonden. Je kon er op wachten.
Uitgeboekt, Sietze?![]()
* r_one wacht nog op Zed
wtf ik dacht dat die down wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef Joeriii het volgende:
Hey JunkieSietze,
mooite site, www.junkiesietze.tk. Vooral die " chicks" section. Zeker lopen pimpen met je nep-skootah?
Dat is gewoon een kloon van je he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef junkiesietze het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf ik dacht dat die down was
ff fixen
Eigenlijk zou er gewoon een Ferrari met 220km/h door jou heen moeten scheuren. Kutkneus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
kloonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kloon van je he?
Om het imago van scooterrijders te verbeteren
Ik hoop dat die 'vriend' van je niet in het echte leven zo is zoals hij hier zich op het forum profileert.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kloonnee... is gewoon een vriend van me
Waar is het bloed van die negers die je bijna met de dood bedreigde waar je zo hard voor wegboekte?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
we gingen weer ff kijken maar ze waren er nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:25 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Waar is het bloed van die negers die je bijna met de dood bedreigde waar je zo hard voor wegboekte?
Leuke vriendquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:23 schreef junkiesietze het volgende:
Maar niet een ongeknepen motorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:29 schreef yup het volgende:
Het aller aller grappigste is dat die 25 kw dingen vrijwel 95% van het verkeer eruit rijden bij het stoplicht![]()
ik heb een neger gevonden in het 'kanker' topic, maarja die boek jij er natuurlijk dik uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:27 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
we gingen weer ff kijken maar ze waren er niet
Ja en als ik op m'n Fireblade naar de 3 schakel, zitten die brommers op de top.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:29 schreef yup het volgende:
Het aller aller grappigste is dat die 25 kw dingen vrijwel 95% van het verkeer eruit rijden bij het stoplicht![]()
Tegen een Fireblade, en ook een R1, kan ik niet echt op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en als ik op m'n Fireblade naar de 3 schakel, zitten die brommers op de top.
He Krea, keertje zin om te boeken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en als ik op m'n Fireblade naar de 3 schakel, zitten die brommers op de top.
Gummenquote:
frustraties omdat een scooter je in haalde?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Van die gasten die eigenlijk nog minderjarig zijn en dan zonodig hun motorrijbewijs moeten halen. Daardoor moeten ze op een omhooggevallen 25kW brommer rondtuffen.
Ik heb een hekel aan die gasten. Een bloedhekel. Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Ik hoop dat ze de vangrail snel van dichtbij zullen zien. Zijn we daar weer mooi vanaf![]()
Vandaag had ik weer zo'n lijer naast me. Stond heel parmantig naar mijn motor te kijken en dacht mij er wel uit te trekken. Hahaha, sukkel. Hij was erg snel, erg klein geworden in mijn spiegel. Ik heb hem nooit weer gezien.....wie weet de vangrail wel![]()
Zo. Dat was het.
Met alle respect. Maar eh... 25kw is 25kw. Dan kun je wel lullen dat je koppel hebt, maar een geknepen 650cc blijft kut. Dat merk je pas goed als je op een ongeknepen 155pk sterke 950cc rijdt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:12 schreef blackbully het volgende:
BROMMER verhaal
Same here hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik rij voor m'n plezier. Niet om stoer te doen. Ik wil nog lang leven.
Ik ben een chickenshit op de motor, dus ik denk niet dat ik een leuke reisgenoot ben. Boven de 180 heb ik geen plezier meer, ik kan geen wheelies/stoppies en na 10x doorknetteren tot 12k toeren heb ik dat ook wel weer gezien...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Same here hoor.
Sorry, liet me even meeslepen
Heb jij je Blade dan ook overwegend voor de look?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben een chickenshit op de motor, dus ik denk niet dat ik een leuke reisgenoot ben. Boven de 180 heb ik geen plezier meer, ik kan geen wheelies/stoppies en na 10x doorknetteren tot 12k toeren heb ik dat ook wel weer gezien....
Nu ja. Vermogen voel je wel. En dat is lekker. Dat je het niet elke keer volledig gebruikt zegt natuurlijk niets over het feit dat je het hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb jij je Blade dan ook overwegend voor de look?
Zoiets heb ik met m'n R1: design belangrijker dan speed.
Kan wel een keer ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:31 schreef r_one het volgende:
Krea: keertje toeren dan (zie m'n edit)?
Met neon?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:30 schreef SpanCo het volgende:
Ik ben nog veel sneller dan jullie allemaal, want ik heb een echte Gazelle uit 1972 met 0,1 PK.
Oke, truste.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan wel een keer ja.. Maar ik ga nu naar bed. Ik lees het morgen wel.
Ben blij voor je.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef rival het volgende:
ik ben op mijn 6oocc toch veel sneller want ik heb geen knipperlichten meer!![]()
Spoiler, radardetector, navigatiesysteem, ABS, airbags en elekktrisch monitorbare bandenspanning.quote:
Waar is de bijpassende neger?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:35 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Spoiler, radardetector, navigatiesysteem, ABS, airbags en elekktrisch monitorbare bandenspanning.
Gister bijna dood geweest :{quote:
*Armen over elkaar legt en knikt*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef SpanCo het volgende:
Hey Poncho, dat niet alleen, ik heb ook een zijspan voor de bijbehorende Br3eZaH ChIcK
SoLanG wE Ma4R L4nGs H0ogVli3t K0m3nquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:41 schreef SpanCo het volgende:
Iemand zin in een ritje, mijn route lopot doorgaans door de Schilderwijk om zoveel mogelijk van mijn matties tegen te komen.
f3rg33t jIj d3 n3g3r m3t d3 gr0t3 pi3m3l ni3t?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:44 schreef SpanCo het volgende:
Dan rijden we wel even om, vergeet jij je fluetjes dan niet.
Wat een triest figuur is TS zeg. Voelt zich heel wat omdat hij toevallig meerderjarig is en op een motor rijdt. Als je daar je zelfrespect vandaan moet halen is het wel erg met je gesteld...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Van die gasten die eigenlijk nog minderjarig zijn en dan zonodig hun motorrijbewijs moeten halen. Daardoor moeten ze op een omhooggevallen 25kW brommer rondtuffen.
Ik heb een hekel aan die gasten. Een bloedhekel. Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Ik hoop dat ze de vangrail snel van dichtbij zullen zien. Zijn we daar weer mooi vanaf![]()
Vandaag had ik weer zo'n lijer naast me. Stond heel parmantig naar mijn motor te kijken en dacht mij er wel uit te trekken. Hahaha, sukkel. Hij was erg snel, erg klein geworden in mijn spiegel. Ik heb hem nooit weer gezien.....wie weet de vangrail wel![]()
Zo. Dat was het.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:04 schreef ericeric het volgende:
[..]
Wat een triest figuur is TS zeg. Voelt zich heel wat omdat hij toevallig meerderjarig is en op een motor rijdt. Als je daar je zelfrespect vandaan moet halen is het wel erg met je gesteld...
Bedoel je mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:15 schreef SpanCo het volgende:
Jij kent zeker alleen de Hell's Angels.
heb je ook van die sliertjes aan je stuur?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:26 schreef r_one het volgende:
Hells Angel op een R1, sure![]()
* r_one trekt spijkerjackie aan
inderdaad, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze niet zwaarder mogen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef Chanandler het volgende:
Yo. Als mensen graag op die dingen willen rijden, dat is dan toch mooi voor hun. Als ze dat graag willen moeten ze dat vooral doen. Laat ze lekker dromen, dat heb jij ook eens gedaan
Nee, nog niet, vloekt bij m'n neon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ook van die sliertjes aan je stuur?![]()
dit meent ie echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Leidenaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Volgens mij zijn het omlaaggevallen motorenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Zo. Dat was het.
Boeken...quote:
of welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:16 schreef vetprob het volgende:
Verkapt Rietvaerder bash topic
of niet![]()
mwah maakt niets uitquote:
En u heeft?quote:
Da's niet verkeerd, keertje toeren met Krea en mij?quote:
Ik heb vroegah nog wel wat aanvaringen met hem gehad toen ik nog geen motor reed omdat ie overal over zijn motor / motoren in het algemeen begon.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |