Oke, truste.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan wel een keer ja.. Maar ik ga nu naar bed. Ik lees het morgen wel.
Ben blij voor je.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:33 schreef rival het volgende:
ik ben op mijn 6oocc toch veel sneller want ik heb geen knipperlichten meer!![]()
Spoiler, radardetector, navigatiesysteem, ABS, airbags en elekktrisch monitorbare bandenspanning.quote:
Waar is de bijpassende neger?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:35 schreef SpanCo het volgende:
[..]
Spoiler, radardetector, navigatiesysteem, ABS, airbags en elekktrisch monitorbare bandenspanning.
Gister bijna dood geweest :{quote:
*Armen over elkaar legt en knikt*quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:38 schreef SpanCo het volgende:
Hey Poncho, dat niet alleen, ik heb ook een zijspan voor de bijbehorende Br3eZaH ChIcK
SoLanG wE Ma4R L4nGs H0ogVli3t K0m3nquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:41 schreef SpanCo het volgende:
Iemand zin in een ritje, mijn route lopot doorgaans door de Schilderwijk om zoveel mogelijk van mijn matties tegen te komen.
f3rg33t jIj d3 n3g3r m3t d3 gr0t3 pi3m3l ni3t?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:44 schreef SpanCo het volgende:
Dan rijden we wel even om, vergeet jij je fluetjes dan niet.
Wat een triest figuur is TS zeg. Voelt zich heel wat omdat hij toevallig meerderjarig is en op een motor rijdt. Als je daar je zelfrespect vandaan moet halen is het wel erg met je gesteld...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Van die gasten die eigenlijk nog minderjarig zijn en dan zonodig hun motorrijbewijs moeten halen. Daardoor moeten ze op een omhooggevallen 25kW brommer rondtuffen.
Ik heb een hekel aan die gasten. Een bloedhekel. Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Ik hoop dat ze de vangrail snel van dichtbij zullen zien. Zijn we daar weer mooi vanaf![]()
Vandaag had ik weer zo'n lijer naast me. Stond heel parmantig naar mijn motor te kijken en dacht mij er wel uit te trekken. Hahaha, sukkel. Hij was erg snel, erg klein geworden in mijn spiegel. Ik heb hem nooit weer gezien.....wie weet de vangrail wel![]()
Zo. Dat was het.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:04 schreef ericeric het volgende:
[..]
Wat een triest figuur is TS zeg. Voelt zich heel wat omdat hij toevallig meerderjarig is en op een motor rijdt. Als je daar je zelfrespect vandaan moet halen is het wel erg met je gesteld...
Bedoel je mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:15 schreef SpanCo het volgende:
Jij kent zeker alleen de Hell's Angels.
heb je ook van die sliertjes aan je stuur?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:26 schreef r_one het volgende:
Hells Angel op een R1, sure![]()
* r_one trekt spijkerjackie aan
inderdaad, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze niet zwaarder mogen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef Chanandler het volgende:
Yo. Als mensen graag op die dingen willen rijden, dat is dan toch mooi voor hun. Als ze dat graag willen moeten ze dat vooral doen. Laat ze lekker dromen, dat heb jij ook eens gedaan
Nee, nog niet, vloekt bij m'n neon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ook van die sliertjes aan je stuur?![]()
dit meent ie echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Leidenaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Volgens mij zijn het omlaaggevallen motorenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Van die gasten die eigenlijk nog minderjarig zijn en dan zonodig hun motorrijbewijs moeten halen. Daardoor moeten ze op een omhooggevallen 25kW brommer rondtuffen.
Ik heb een hekel aan die gasten. Een bloedhekel. Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Ik hoop dat ze de vangrail snel van dichtbij zullen zien. Zijn we daar weer mooi vanaf![]()
Vandaag had ik weer zo'n lijer naast me. Stond heel parmantig naar mijn motor te kijken en dacht mij er wel uit te trekken. Hahaha, sukkel. Hij was erg snel, erg klein geworden in mijn spiegel. Ik heb hem nooit weer gezien.....wie weet de vangrail wel![]()
Zo. Dat was het.
Boeken...quote:
of welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:16 schreef vetprob het volgende:
Verkapt Rietvaerder bash topic
of niet![]()
mwah maakt niets uitquote:
En u heeft?quote:
Da's niet verkeerd, keertje toeren met Krea en mij?quote:
Ik heb vroegah nog wel wat aanvaringen met hem gehad toen ik nog geen motor reed omdat ie overal over zijn motor / motoren in het algemeen begon.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |