inderdaad, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze niet zwaarder mogen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef Chanandler het volgende:
Yo. Als mensen graag op die dingen willen rijden, dat is dan toch mooi voor hun. Als ze dat graag willen moeten ze dat vooral doen. Laat ze lekker dromen, dat heb jij ook eens gedaan
Nee, nog niet, vloekt bij m'n neon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ook van die sliertjes aan je stuur?![]()
dit meent ie echtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Leidenaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:10 schreef junkiesietze het volgende:
dan kom ik met een wheelie langs je
Volgens mij zijn het omlaaggevallen motorenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Romulan het volgende:
Van die gasten die eigenlijk nog minderjarig zijn en dan zonodig hun motorrijbewijs moeten halen. Daardoor moeten ze op een omhooggevallen 25kW brommer rondtuffen.
Ik heb een hekel aan die gasten. Een bloedhekel. Hier op Fok wandelt ook zo'n puberig pisbakje rond die in zowat iedere topic probeert te patsen met zijn overgewaardeerde brommer.![]()
Ik hoop dat ze de vangrail snel van dichtbij zullen zien. Zijn we daar weer mooi vanaf![]()
Vandaag had ik weer zo'n lijer naast me. Stond heel parmantig naar mijn motor te kijken en dacht mij er wel uit te trekken. Hahaha, sukkel. Hij was erg snel, erg klein geworden in mijn spiegel. Ik heb hem nooit weer gezien.....wie weet de vangrail wel![]()
Zo. Dat was het.
Boeken...quote:
of welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:16 schreef vetprob het volgende:
Verkapt Rietvaerder bash topic
of niet![]()
mwah maakt niets uitquote:
En u heeft?quote:
Da's niet verkeerd, keertje toeren met Krea en mij?quote:
Ik heb vroegah nog wel wat aanvaringen met hem gehad toen ik nog geen motor reed omdat ie overal over zijn motor / motoren in het algemeen begon.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |