ten eerste: wij lopen niet weg.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef djaser het volgende:
[..]
verdomme stelletje mietjes! zijn jullie met zn veertienen en lopen jullie alsnog weg!!
nee, wij hadden zundaps en discussieerden of anneke grönloh een lekker wijf was, en je moest oppassen voor blauwen, de indo's, die we dan uitscholden voor vieze pinda... en dan kwamen zij dreigen ons te flessenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:28 schreef tonks het volgende:
[..]
is altijd al zo geweest mattie, altijd al.
goedzo jong, vergeet je niet de neon aan te doenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
aight yo, ik ga weer boeken... hopelijk kom ik die negers tegen dan oehhhh
of thrilledquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
als je met je leven berdreigd word dan vecht je er voor, als echte man.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ten eerste: wij lopen niet weg.
ten tweede: ik ga me niet verlagen tot hun niveau.
omgquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:56 schreef mrx1982 het volgende:
wtf betekent ik ga weer boeken.
klinkt als negerpraat
suc6 met lezen
je klinkt wel gevaarlijk hoor! die negers zullen vast bang voor jouw en je aanhang zijn met jullie neon scootertjes.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
ik zie jou dat nog niet doen,quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:54 schreef djaser het volgende:
[..]
als je met je leven berdreigd word dan vecht je er voor, als echte man.
ik ook, kwam net nog een fantastisch boek tegen over een tovenaartje. ene harry p.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef junkiesietze het volgende:
negerpiraten zijn stoer, scooters nietquote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:56 schreef mrx1982 het volgende:
wtf betekent ik ga weer boeken.
klinkt als negerpraat
suc6 met lezen
ja męn, hebben je lachspieren nog mazzel dat zed dr nie isquote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef jeroenjj het volgende:
ik lach me al de gehele avond helemaal kapot om dit soort topics![]()
denk dat ie nog steeds moeite heeft met ze vaatwasserquote:
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
ja męn, is z'n fiets ook nog gejat, alleen dat topique is verdwenenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef error32 het volgende:
[..]
denk dat ie nog steeds moeite heeft met ze vaatwasser![]()
ik zag een neger wegrennen...quote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef het_hupt het volgende:
[..]
ja męn, is z'n fiets ook nog gejat, alleen dat topique is verdwenen![]()
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef rm-rf het volgende:
[..]
(...)
en dan deden we de dynamo's tegen de banden en boekten met de hele troep weg ....
(...)
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:31 schreef braun het volgende:
dat neonlicht van jou moeten je vrienden maar eens je darmkanaal inschuiven, schavuit. het moet eens over zijn met die scootertopics van je.
quote:boeˇken (ov.ww.)
1 aantekenen in een boekhouding
2 (een plaats voor een reis of verblijf) bespreken
3 behalen, oogsten
hoogvliet?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
stonden we zo te chillen met een hele scootergang, was wel vet..
stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. roept een vriend van me: hee [insert name]
die gast reageert niet, dus die vriend van me zo: pff kankermongool.
komt die gast even later terug met 3 van zijn negermatties
vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
dus wij zo ""
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
maar jezus trippen om zoiets lomps doe ff normaal dan
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
hoogvliet?![]()
ken jij ramon soms?
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:23 schreef junkiesietze het volgende:
stonden we zo te chillen met een hele scootergang, was wel vet..
stonden we bij de hoogvliet, komt er zo'n gast langsrijden op de fiets. roept een vriend van me: hee [insert name]
die gast reageert niet, dus die vriend van me zo: pff kankermongool.
komt die gast even later terug met 3 van zijn negermatties
vraagt ie eerst zo: he wie heeft er lange flue... nou, iemand paast hem een fluetje.
begind die daarna zo te trippen van: wie noemde mij een kankermongool blaalb en toen kwam zo'n mattie dreigen met een bierflesje en die andere mattie zo roepen van "hij steekt je hij steekt je serieus swa!"
dus wij zo ""
verder hadden ze niks gedaan en zijn we maar weggegaan... ze konden toch niks doen... we stonden daar met 14man
toen met ze allen neon aangezet en weggeboekt.
maar jezus trippen om zoiets lomps doe ff normaal dan
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:47 schreef poncho het volgende:
jammer dat dat 'bijna' er zo nodig moet staan.
kmquote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:48 schreef kopieermachine het volgende:
[..]
poncho..... scherp... zeer.....scherp
![]()
en ook al was hij het wel, sinds sietze en z'n matties neon hebben, wil ie ze niet meer kennen. ook logisch toch...quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef voreg het volgende:
[..]
ja maar dat was hij niet dus zegt hij niets terug. eigenlijk wel logisch..
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:24 schreef pc-reactive het volgende:
maar ik weet nog steeds niet wat nou 'boeken' is? meneer van dale zegt het volgende:
quote:boeˇken (ov.ww.)
1 aantekenen in een boekhouding
2 (een plaats voor een reis of verblijf) bespreken
3 behalen, oogsten
4 (op een scooter met neon) de buurt onveilig maken, pimpen
neee... ik smeek je, doe ons dat niet aan!quote:
oosterheem?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
hoogvliet?![]()
ken jij ramon soms?
da's dubbel (pleonasme), net als "een witte schimmel".quote:op woensdag 3 augustus 2005 01:02 schreef error32 het volgende:
gatverdamme, tis hier geen boekende scooterhomo ontmoetingsplaats smeerkees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |