Het gaat nu nog om 2 dagen, volgens wol een bedrag van iets meer dan 100 euri. Het verspreiden van de code gebeurd echter al zo'n anderhalf jaar en ze zijn nog aan het bekijken hoe ze de rest van het geld kunnen verhalen.quote:
Dat is dus precies mijn punt. Weeronline stelt echter dat het strafbaar is. En ook dat kan ik nergens terugvinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:22 schreef RSM het volgende:
Voor zover ik nu kan zien heb je bij de dagkaart niet akkoord hoeven gaan met welke voorwaarden dan ook. De leveringsvoorwaarden die op de homepage staan melden niets over het al dan niet overdraagbaar zijn van de dienst. M.i. heeft Weeronline geen poot om op te staan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:22 schreef RSM het volgende:
Voor zover ik nu kan zien heb je bij de dagkaart niet akkoord hoeven gaan met welke voorwaarden dan ook. De leveringsvoorwaarden die op de homepage staan melden niets over het al dan niet overdraagbaar zijn van de dienst. M.i. heeft Weeronline geen poot om op te staan.
En in die anderhalf jaar heben ze nooit iets gemerkt en niets aan beveiliging gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat nu nog om 2 dagen, volgens wol een bedrag van iets meer dan 100 euri. Het verspreiden van de code gebeurd echter al zo'n anderhalf jaar en ze zijn nog aan het bekijken hoe ze de rest van het geld kunnen verhalen.
Zonder bewijzen komen ze niet ver.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:22 schreef kree het volgende:
maar stel nou, speedy reageerd helemaal niet meer op berichten van weeronline.
Wat zou dan hun volgende stap zijn?
het lijkt me niet dat ze aangifte gaan doen zonder bewijzen.
En wat zijn de 'extra' gevolgen t.o.v. nu als er aangifte gedaan is?
Juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:22 schreef RSM het volgende:
Dat laatste kunnen ze ook niet aantonen, daarom leggen ze volledige claim bij Speedy neer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
En in die anderhalf jaar heben ze nooit iets gemerkt en niets aan beveiliging gedaan
Wat kost zo'n code trouwens?
Volgens mij waren er maar maximaal een stuk of 10 mensen in dat topic die de code daadwerkelijk gebruikten en dan nog, hoe kunnen ze aantonen welke persoon bij welk IP-adres hoort?
Nope niks aan de beveiliging gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
En in die anderhalf jaar heben ze nooit iets gemerkt en niets aan beveiliging gedaan
Wat kost zo'n code trouwens?
Volgens mij waren er maar maximaal een stuk of 10 mensen in dat topic die de code daadwerkelijk gebruikten en dan nog, hoe kunnen ze aantonen welke persoon bij welk IP-adres hoort?
Ik heb idd al gereageerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:26 schreef hellmondunited het volgende:
ze hebben geen poot om op te staan, echt niet.. Ik weet niet of speedy ondertussen heeft gereageerd, maar dat moet hij gewoon doen..
je kunt het zo ver laten gaan tot weeronline er een zaak van maakt want die verliezen ze gewoon kei hard omdat ze nooit hebben gezegd dat die code maar door 1 persoon mag worden gebruikt
en daarom ga jij ook niks betalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope niks aan de beveiliging gedaan.
Daarnaast kunnen ze ook niet nagaan wie de code's op het forum hebben gezet, kortom wat doen ze dan??
Juist ze pakken mij eruit omdat ik de beheerder ben van de OP en website.
Lekker makkelijk voor hun dus zonder enkele bewijzen te laten zien.
Is het in dit geval niet: wie eist, die bewijst? Want in dat geval is het dus heel belangrijk dat SpeedyGJ NIETS betaalt, omdat hij daarmee impliciet toegeeft dat hij fout zit, wat een verdere claim op zijn minst aannemelijker zou kunnen maken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies mijn punt. Weeronline stelt echter dat het strafbaar is. En ook dat kan ik nergens terugvinden.
Het verspreiden van pincodes...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is het in dit geval niet: wie eist, die bewijst? Want in dat geval is het dus heel belangrijk dat SpeedyGJ NIETS betaalt, omdat hij daarmee impliciet toegeeft dat hij fout zit, wat een verdere claim op zijn minst aannemelijker zou kunnen maken...
Aangezien er op de site van Weeronline klaarblijkelijk geen enkele voorwaarde staat waar je mee accoord moet gaan om van de dienst gebruik te mogen maken, hebben ze zoals anderen ook al gezegd hebben geen poot om op te staan.
Wat precies is volgens Weeronline eigenlijk strafbaar?
De voorwaarden staan alleen vermeld bij de maandabonnementen, niet bij de dagabo's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef -erwin- het volgende:
als er geen voorwaarden zijn genoemd kunnen ze zich uiteraard ook nergens op beroepen. weet je dat echt heel zeker?
is niet strafbaar want ze hebben nooit gezegd dat ze het niet willen, toen ze uiteindelijk wel vroegen om te stoppen, hebben we dat ook onmiddelijk gedaan.quote:
En wie ziet die pagina voorbij komen alssie een dagkaart aanvraagt? Niemand toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De voorwaarden staan alleen vermeld bij de maandabonnementen, niet bij de dagabo's.
Volgens mij maakt dat allemaal NIETS uit. Het punt is dat er NERGENS vermeld is dat de code strict persoonlijk is, en dus kon NIEMAND weten dat de code niet overdraagbaar was. Volgens mij draait het daar allemaal om, wat Weeronline (wat een stelletje uitzuigers, trouwens, bah! Misschien iets om aan te geven de pers op te zoeken met dit verhaal? Dit soort bedrijven zijn vaak zeer benauwd voor negatieve publiciteit...) verder ook allemaal beweert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen ze ook niet aantonen, daarom leggen ze volledige claim bij Speedy neer...
Ze hebben idd nooit iets aan beveiliging gedaan. En wie zegt dat alle unieke IP's allemaal via Speedy gekomen zijn? Misschien heb ik de code wel opgevraagd en deze via MSN aan weervriendjes gegeven. Of misschien heb ik code wel op het werk én thuis gebruikt.
Heeft iemand trouwens al een screen van die site gemaakt? Je zult altijd zien dat de policy er morgen ineens wel staat...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:30 schreef kree het volgende:
btw, dit is de pagina waar je de code aan kan vragen:
http://www.weeronlinebv.nl/radar/default.asp?L=login.asp&cookiecheck=yes&pass=1
zo als je ziet, geen voorwaarden.
Jep dat kunnen ze, auteursrecht / intellectueel eigendom enzo. Maar op inloggegevens zit geen auteursrecht, dus dat mag openbaar gemaakt worden. Overigens ben ik op zoek naar de wetgeving waar ze op zouden doelen, maar ik denk niet dat ze daar wat aan hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb volgend voorbeeld al eens eerder aangehaald in deze discussie.
Stel:
Ik koop zo'n crazy frogfilmpje bij jamba via internet en ik speel het daarna met bluetooth door aan mobieltje van willekeurig iemand. Kunnen ze me dan ook een claim aan de broek doen in verband met inkomstenderving?
Ik ben al op zoek geweest naar jurisprudentie, maar kon ook niets vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:32 schreef RSM het volgende:
[..]
Jep dat kunnen ze, auteursrecht / intellectueel eigendom enzo. Maar op inloggegevens zit geen auteursrecht, dus dat mag openbaar gemaakt worden. Overigens ben ik op zoek naar de wetgeving waar ze op zouden doelen, maar ik denk niet dat ze daar wat aan hebben.
net gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:32 schreef RSM het volgende:
[..]
Jep dat kunnen ze, auteursrecht / intellectueel eigendom enzo. Maar op inloggegevens zit geen auteursrecht, dus dat mag openbaar gemaakt worden. Overigens ben ik op zoek naar de wetgeving waar ze op zouden doelen, maar ik denk niet dat ze daar wat aan hebben.
Als het strafrechterlijk strafbaar zou zijn, zouden ze aangifte moeten doen bij het OM en er een strafzaak van moeten maken. Echter, dan wordt de bewijsvoering nog VEEL belangrijker en gaan ze volgens mij helemaal nat, want keihard bewijs is er niet.quote:
staat er bij de veel gestelde vragen nog iets, mischien slim om daar ook ff een screenshotje van te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
net gemaakt
http://home.hetnet.nl/~spcs/wol.jpg
pdf van gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
staat er bij de veel gestelde vragen nog iets, mischien slim om daar ook ff een screenshotje van te maken.
En dus staan ze met lege handen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef RSM het volgende:
Omdat het volgens de letter der wet toegangscodes zijn. Weeronline had echter wel moeten vermelden dat het persoonlijke codes zijn en dat hebben ze nagelaten
In ieder geval moet Speedy op GEEN enkele manier ook maar laten blijken dat hij denkt dat hij fout zit. Geen excuses, niets. Want gezien de handelwijze van het bedrijf tot nu toe lijkt het mij niet onmogelijk dat ze daar dan misbruik van zouden maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Speedy: heb je al iets van een aangifte vernomen? Ik denk dat je voorlopig maar geen contact meer moet hebben met WO totdat er een aangifte op de mat ligt. Ik acht die kans namelijk erg klein, maar ben geen expert.
Het verspreiden van de code is direct na de reactie van wol gestaakt!! Zeker ook de eerste twee dagen NIET betalen, dat is gewoon een schuldbekentenis en dan komen ze zeker met vervolgclaim. Vraag is nu dus, op claim reageren of laten gaan....?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:42 schreef Jalu het volgende:
[..]
In ieder geval moet Speedy op GEEN enkele manier ook maar laten blijken dat hij denkt dat hij fout zit. Geen excuses, niets. Want gezien de handelwijze van het bedrijf tot nu toe lijkt het mij niet onmogelijk dat ze daar dan misbruik van zouden maken.
Ik denk dat ik niet zou reageren. Laat ze maar met bewijs komen. En graag met een wettelijke onderbouwde reden waarom er betaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het verspreiden van de code is direct na de reactie van wol gestaakt!! Zeker ook de eerste twee dagen NIET betalen, dat is gewoon een schuldbekentenis en dan komen ze zeker met vervolgclaim. Vraag is nu dus, op claim reageren of laten gaan....?
De laatste dag had ik in de ochtend een code gehaald, en een andere user ook nog 1. Deze verschilden van elkaar. (Buiten het feit dat deze wel of niet op Fok! stonden vermeld trouwens)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef Jalu het volgende:
Heeft iemand eigenlijk wel gecheckt of er op een dag uberhaupt wel meer dan een code bestond, of dat iedereen die belde dezelfde code kreeg? In het laatste geval heeft Weeronline helemaal geen zaak...
Dat wel, maar dat komt voort uit de onzekerheid van de claim van weerOFFline.nl. Als straks bekend is dat ze geen poot hebben om op te staan/hun fictieve voorwaarden er niet vermeld staan .... wie weet verschijnen ze wel weer ergens ... whehe..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het verspreiden van de code is direct na de reactie van wol gestaakt!!
Ik vermoed zelfs dat dat precies is waar Weeronline op uit is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het verspreiden van de code is direct na de reactie van wol gestaakt!! Zeker ook de eerste twee dagen NIET betalen, dat is gewoon een schuldbekentenis en dan komen ze zeker met vervolgclaim.
Lijkt me sterk, want zeker 1 van die codes was niet van Speedy, omdat hij dan met mijn nummer gebeld moet hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zijn ze er de laatste dag pas achtergekomen. De codes waar ze nu vergoeding voor vragen zijn namelijk de 2 codes die op betreffende dag zijn aangevraagd.
Dan wens ik ze succes. Niet ieder 6-cijferig nummer dat we genoemd hebben als 'inlogcode' hoeft er daadwerkelijk 1 te zijn natuurlijk.quote:Volgens mij is er nu een uitzendkracht bezig met het doorlopen van alle DASOO topics om de overige codes te pakken te krijgen...
Ik denk dat het nu ook daarom is dat de voorwaarden op hun site nog niet vermeld/aangepast zijn. Daarmee zou Weeronline laten blijken door te hebben dat ze zelf fout hebben gezeten, en dat willen ze nu juist voorkomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt voort uit de onzekerheid van de claim van weerOFFline.nl. Als straks bekend is dat ze geen poot hebben om op te staan/hun fictieve voorwaarden er niet vermeld staan .... wie weet verschijnen ze wel weer ergens ... whehe..![]()
Het schijnt ze niet te deren of Speedy die betreffende code wel/niet zelf gekocht heeft. Hij wordt aangesproken voor de verspreiding ervan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want zeker 1 van die codes was niet van Speedy, omdat hij dan met mijn nummer gebeld moet hebben.
[..]
Dan wens ik ze succes. Niet ieder 6-cijferig nummer dat we genoemd hebben als 'inlogcode' hoeft er daadwerkelijk 1 te zijn natuurlijk.
"973512 is de weeronline.nl code voor vandaag"
(toch maar ff gechecked dat ik een niet-werkende code typ)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij zijn ze er de laatste dag pas achtergekomen. De codes waar ze nu vergoeding voor vragen zijn namelijk de 2 codes die op betreffende dag zijn aangevraagd.
Volgens mij is er nu een uitzendkracht bezig met het doorlopen van alle DASOO topics om de overige codes te pakken te krijgen...
Zelfs dat zou niet correct zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het schijnt ze niet te deren of Speedy die betreffende code wel/niet zelf gekocht heeft. Hij wordt aangesproken voor de verspreiding ervan...
inderdaad, bovendien, hier is de code niet eens verder verspreid door de betreffende gebruiker, hooguit is hij 'onzorgvuldig' met zijn logincode omgegaan, waarna anderen er verder misbruik van gemaakt hebben ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:34 schreef Jalu het volgende:
Trouwens, waar staat in de wet dat je een zescijferig nummer niet mag verspreiden? Zou het wel lastig voor mij maken om mijn telefoonnummer aan anderen mede te delen.
Dan is het nog maar de vraag of ze een historie bijhouden van de telefoonnummers van de bellers (als ze dat al kunnen, sommigen zetten uitgaande nummerweergave uit, terecht dus in dit soort gevallen...) en in die historie terug kunnen zien vanaf welk telefoonnummer welke code is aangevraagd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is er nu een uitzendkracht bezig met het doorlopen van alle DASOO topics om de overige codes te pakken te krijgen...
Wel een leuk uitzendbaantje, drie jaar Dassoo-topics doorlopen en een beetje de geschiedenis van het weer in NL aan je voorbij laten gaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]JA dat zou zomaar eens kunnen
![]()
![]()
Want logfiles....? Bluf.
En zo geen bluf, dan allicht rechts-ongeldig. Dan kan ik met een kwartiertje notepad ook wel de gekste onzin bewijzen
Tevens is mijn nummer niet geregistreerd, is een pre-paid. Tenzij ze gaan checken bij de CC-maatschappij omdat ik daarmee opwaardeer. Ik denk dat ze bij MasterCard hartelijk zullen lachen om het verhaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of ze een historie bijhouden van de telefoonnummers van de bellers (als ze dat al kunnen, sommigen zetten uitgaande nummerweergave uit, terecht dus in dit soort gevallen...) en in die historie terug kunnen zien vanaf welk telefoonnummer welke code is aangevraagd.
Echter is bovenstaande, nogmaals, volkomen hypothetisch volgens mij, simpelweg omdat Weeronline nergens expliciet vermeld heeft dat die codes persoonlijk zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wel een leuk uitzendbaantje, drie jaar Dassoo-topics doorlopen en een beetje de geschiedenis van het weer in NL aan je voorbij laten gaan...![]()
Kun je een boek over schrijven. Ik denk dat ze dat gewoon aan het doen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wel een leuk uitzendbaantje, drie jaar Dassoo-topics doorlopen en een beetje de geschiedenis van het weer in NL aan je voorbij laten gaan...![]()
Hij heeft er in ieder geval dus 1 niet gekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het schijnt ze niet te deren of Speedy die betreffende code wel/niet zelf gekocht heeft. Hij wordt aangesproken voor de verspreiding ervan...
Dat maakt niks uit. Ik kan jou ook een brief met een acceptgiro sturen en BETALUH BETALUH erin. Aangetekend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, feit is dat Speedy de brief heeft aangenomen (aangetekende brief). Hij zal hier toch wel op moeten reageren lijkt me....
Staat die brief trouwens hier al ergens? Ik zou hem wel eens willen bekijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, feit is dat Speedy de brief heeft aangenomen (aangetekende brief). Hij zal hier toch wel op moeten reageren lijkt me....
-knip-quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval dus 1 niet gekocht.
Hoe kunnen ze hem nou verantwoordelijk houden voor die andere code, omdat hij topicstarter is
en dat is juridisch al helemaaaaaaaal niet haalbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook dat is in veel gevallen niet waar. Dus ik zie het eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval dus 1 niet gekocht.
Hoe kunnen ze hem nou verantwoordelijk houden voor die andere code, omdat hij topicstarter is
Dat was toch de inlogcode voor zijn eigen websitequote:
Trouwens, een zescijferige code is sowieso maar een erg zwakke vorm van beveiliging... Er zijn slechts een miljoen mogelijke combinaties; dus een redelijke kans dat je goed gokt als je een willekeurig nummer invoert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad, bovendien, hier is de code niet eens verder verspreid door de betreffende gebruiker, hooguit is hij 'onzorgvuldig' met zijn logincode omgegaan, waarna anderen er verder misbruik van gemaakt hebben ...
Weeronline zou specifiek moeten aantonen dat hun inlogcode persoonsgeboden is, en dat het niet toegestaan is dat meerdere personen erop inloggen, en dat de oorspronkelijk ontvanger van de inlogcode ook persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden voor vervolgschade bij een verlies van de code .... een specifiek geval van aansprakelijk die zeker niet voortvloeit uit normaal gebruik ..
In dit geval is het essentieel dat de eerste claim niet betaald wordt, het betalen zelf behoud namelijk het erkennen van de schuld in, en zou het later moeilijk maken andere aansprakelijkheidsclaims te ontkennen...
Mocht weeronline schadeloos gesteld worden moeten ze eerst aantonen dat de gebruiker ook aansprakelijk gesteld kan worden voor het verlies van zijn code ...
verder is het sterk de vraag waarom de internetsite zijn logins niet gewoon technisch beperkt tot één uniek persoon, door het bv aan een specifiek IP te koppelen, of heiraan een duidelijke beperking te maken ...
het abbonement is feitelijk een onbeperkte inlog, die, als deze vrij is ook gewoon gedeeld zou kunnen worden, dat is bijna het uitnodigen van misbruik... dat kun je doen, maar dan kun je niet zomaar de ontstane schade gaan verhalen op één persoon ...
Overigens, het kan zijn dat de site aanvullende voorwaarden ergens anders heeft staan of vermeld bij het telefoonnummer, ik zou zeker kijken of die niet ergens anders op de site staan, maar al staan die er , mag duidelijk zijn dat deze niet erg duidelijk vermeld zijn en dus er weinig claims op te baseren zijn ...
quote:
Nu gaan we dan ook allemaal mijn reactie wegknippen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had weleens, en allang niet meer, een getal in zijn avatar staan
Dat is het dus nú nog.... Dit gaat over 2 codes. Ze zijn zich aan het beraden op de rest van de periode. In totaal zo'n anderhalf jaar gok ik.. Tel uit je winstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:03 schreef Drugshond het volgende:
100 euro.... laat ze maar een case maken.
WOL doen nu nog heel gewichtig met een nette brief en dergelijke, maar een jurist zullen ze nooit erbij halen. Geen enkele advokaat die voor zo'n zaak wil procederen. Na een half uurtje onderzoek zijn de kosten nog erger dan de winst. Gewoon monddood wegzetten, en wachten op de reakties.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:03 schreef Drugshond het volgende:
WOL doen nu nog heel gewichtig met een nette brief en dergelijke, maar een jurist zullen ze nooit erbij halen. Geen enkele advokaat die voor zo'n zaak wil procederen. Na een half uurtje onderzoek zijn de kosten nog erger dan de winst. Gewoon monddood wegzetten, en wachten op de reakties.
Een willekeurig, zescijferig getal. Ga ik ook doen in mijn avatar, een willekeurige getal onder de 1 miljoen, vind ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij had weleens, en allang niet meer, een getal in zijn avatar staan
weeronline.nl heeft een domme zet gedaan door hoog van de toren te blazen. Als ze een brief aan mij hadden verstuurd met het verzoek niet meer te doen zou ik dat hier door hebben gegeven en zou ik ermee gestopt zijn, omdat ik geen zin heb ik gezeik en geen zin heb om juridisch uit te zoeken of het wel of niet mag. Nu blèren ze alles bij elkaar om 108 hele euro's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:03 schreef Drugshond het volgende:
Crimineelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een willekeurig, zescijferig getal. Ga ik ook doen in mijn avatar, een willekeurige getal onder de 1 miljoen, vind ik ook wel leuk.
Die zul je niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wel op dat nog geen enkele mod of FA gereageerd heeft... Wat is hun standpunt in deze?
Afzijdig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wel op dat nog geen enkele mod of FA gereageerd heeft... Wat is hun standpunt in deze?
De vierde is de mijne al, dus die was het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
shit, welke was nu mijn gecodeerde pincode ook alweer![]()
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zul je niet zienDit is een geschil tussen WOL en individuele users, fok kijkt wel uit dat ze zich daar in mengen
En gelijk hebben ze
oowh..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vierde is de mijne al, dus die was het niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
Dat is het dus nú nog.... Dit gaat over 2 codes. Ze zijn zich aan het beraden op de rest van de periode. In totaal zo'n anderhalf jaar gok ik.. Tel uit je winst![]()
Daat komt vast wel een dijk van een onomstotelijk .TXT bestandje tegenaan te staan, jij ongelovige zondaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Ik geloof er ook geen ruk van dat 120 mensen die code gebruikt hebben.![]()
Ze hebben echter wél een mai/reactie van wol ontvangen. Als Speedy niet thuis geeft zou het zomaar kunnen dat ons aller Danny de claim krijgt omdat hij een klimaat schiep waarin de code verspreid kón worden zonder in te grijpen. Daar zie ik ze gezien de recente ontwikkelingen ook nog wel toe in staat...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zul je niet zienDit is een geschil tussen WOL en individuele users, fok kijkt wel uit dat ze zich daar in mengen
En gelijk hebben ze
Is dat zo ja? Volgens Dago had een FA het gezien en is daarop het topic opgeschoond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stoptequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.
En dan lacht Danny Weeronline vierkant uit. Niemand kon weten dat het verspreiden van die willekeurige zescijferige getallen niet mocht. Want Weeronline heeft dat aan NIEMAND medegedeeld, via geen enkele weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben echter wél een brief van wol ontvangen. Als Speedy niet thuis geeft zou het zomaar kunnen dat ons aller Danny de claim krijgt omdat hij een klimaat schiep waarin dat willekeurig zescijferig getal verspreid kón worden zonder in te grijpen. Daar zie ik ze gezien de recente ontwikkelingen ook nog wel toe in staat...
Ik dacht ook dat dat alles was. Nou ja, als Danny een brief krijgt laat ie het misschien hier wel ffies wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stopte
En nu?
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stopte
En nu?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....
Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen![]()
6-cijferige combinaties genoeg hiero... maar codes? neuh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef kree het volgende:
Ik sta haast op het punt om hier een code plaatsen en dan zoveel mogelijk mensen er op in te laten loggen.
Gewoon om te bewijzen wat een klojoos het zijn
Ze zullen het nú toch inmiddels wel dichtgetimmerd hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef kree het volgende:
Ik sta haast op het punt om hier een code plaatsen en dan zoveel mogelijk mensen er op in te laten loggen.
Gewoon om te bewijzen wat een klojoos het zijn
ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het nú toch inmiddels wel dichtgetimmerd hebben?
Er is nooit een code geplaats, alleen een reeks willekeurige zescijferige getallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
tjah... ik weet niets van codes hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....
Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen![]()
Stuur dat incassobureau maar door naar Eindhoven, want die mensen hebben net zo veel recht als jij. NIETS. En dan kunnen ze nog zo groot zijn en ik zo klein, daar ben ik niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer.
Juridisch gezien heeft wol geen poot om op te staan.
Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Uit eigen ervaring (helaas) weet ik dat een incassobureau wel de pogingen opgeeft om te incasseren als het duidelijk is dat de wet niet aan de kant van de eiser staat. (in mijn geval een verzekeringsmaatschappij die mij een jaar lang premie wilde laten betalen omdat ze de opzegging van de (auto)verzekering niet hadden ontvangen. Een kopietje van het vrijwaringsbewijs faxen aan het incassobureau was genoeg...)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Denk je niet dat ze hier ook meelezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
ik zou zeggen stuur ze ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Drugshond het volgende:
ff gekeken.. maar geen disclaimer dus ze geen geen poot om op te staan.
Laat de leeuw maar lekker brullen tot hij schor is. We hebben de screendumps al.. met een datum van posting in dit topic.
Speedy ik zou dit topic maar bookmarken. You might need it.
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf met dit optreden een dienst bewijzen
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is. Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Maar dat geeft toch op zich niets? Zolang ze het op de website niet uitdrukkelijk vermelden kunnen ze roepen wat ze willen. Als verspreiden van die zescijferige getallen niet gewenst is, dan moeten ze dat maar duidelijk vermelden op de site en bij het aanvragen van zo'n cijferreeks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.quote:Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Jalu het volgende:
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.
Alle 120quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijt![]()
Dan hoop ik dat ze het inmiddels beveiligd hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Vergeet vkmag.com en geenstijl.nl nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
vetrouwen
Dan krijgen ze pas écht veel radarkijkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Nightwulf het volgende:
Stijlloze actie van Weeronline
Vind dit wel iets voor Geen Stijl
[edit] iets te laat zie ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
internet flora's
Een weernerd met bier op die een brief gaat schrijven is geen goed idee.quote:
Nou Speedy, zoals ik reactie lees kan ook ík een claim verwachten... Aangezien ze aangifte willen gaan doen bij OM...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik kap met internet, ik kan nu toch alles gaan dokken hou maar op.
Alles komt op mij neer, en dat lezen jullie nu.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
<verhaal>
godverdommese kanker tering klote fuck kut mensen ze willen ook niks weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt.
Dat kunnen ze helemaal niet bewijzen, want zoals ze zelf al aangeven is het heel makkelijk om digitale informatie te bewerken. Wel houden deze correspondentie. Vindt een rechter vast leuk als zij daar direct in het 1e contact al mee komen aanzetten.quote:Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen.
quote:Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef -erwin- het volgende:
[..]![]()
mijn god wat een prutsers
[..]
[..]
Dat kunnen ze helemaal niet bewijzen, want zoals ze zelf al aangeven is het heel makkelijk om digitale informatie te bewerken. Wel houden deze correspondentie. Vindt een rechter vast leuk als zij daar direct in het 1e contact al mee komen aanzetten.
[..]ja natuurlijk
Speedy?? Heb je hen een reactie gestuurd?????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??
Ze kunnen mij godverdomme de pot op.
advocaten liegen voor hun beroep. deze persoon heeft het liegen kennelijk ook al goed geleerd. maar een rechter zal wel oordelen over de waarschijnlijkheid van jouw en hun leugens. in ieder geval is het wel opmerkelijk dat ze onmiddelijk al de suggestie wekken dat jij een oplichter bent. komt niet erg sympathiek over in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??
Ze kunnen mij godverdomme de pot op.
NIET betalen??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Hmmz, ik snap niet waarom 'onze' screendumps 'schijnbare plaatjes' zijn die met behulp van een tekenprogramma te maken zijn en hun screendumps ineens wél gelden als bewijsmateriaal...
Nog steeds bangmakerij van wol, ik ga daar niet in mee. Als de claim komt dan komt ie. Ik wens ze veel succes....
Ik merk aan de reactie van wol overigens dat ze meelezen in dit topic...
Hé jongens en meisjes bij Wol![]()
Edit: O ja Speedy.... Ik zeg het nog één keer. NIET betalen, dat staat namelijk gelijk aan een schuldbekentenis en zullen ze altijd tegen je gebruiken. Ze hebben vanavond gemerkt welke kant dit topic opging en hebben besloten je nog ff extra bang te maken in de hoop dat je tóch betaald.
En mensen bij wol, als je bij mij komt met een claim verwacht ik een volledige specificatie van alle ip's en logfiles. En doe er dan meteen ff het stukje van de policy bij waarin staat dat de dagcodes niet overdraagbaar zijn....
Via het OM... lol... dat lukt ze nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt. Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
SPEEDY.... GVD zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
NIET betalen??
Door die klote spanningen enzo heb ik het dus wel betaald dus dan ga je al.
Zoals ik al eerder zei: Ik wordt overspoelt met deze klote zooi, ik krijg alleen op de kop ik moet alles regelen enzo en de rest krijgt maar niks niks niks.
Oja Weeronline medewerkers, ik wil ook compleet alles zien.
Die betaling had je nooit moeten doen. Maar nu kun je de zaak ook afwentelen alsog het een minnelijke schikking betreft. En daarmee is de kous af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
NIET betalen??
Zoals ik al eerder zei: Ik wordt overspoelt met deze klote zooi, ik krijg alleen op de kop ik moet alles regelen enzo en de rest krijgt maar niks niks niks.
Dat meen je toch niet? Je hebt serieus betaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
NIET betalen??
zoals al eerder gezegd, er komt géén rechtzaak. Ze hebben geen poot om op te staan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat maar mensen ik hou het niet meer vol.
Ik zie jullie wel in de rechtzaak...
Als je nu eerst eens rechtshulp in had geschakeld ofzo... Dit was bangmakerij en het is ze nog gelukt ook. Meteen je bank bellen en storneren zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee dat valt niet terug te halen, iig niet via bankieren lijkt mij......
Ach ik heb al een paar rechtzaken achter mijn naam staan. Een rechtzaak is niks meer of minder dan het regelen van een overeenkomst. Mits deze grondwettelijk onderbouwd is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat maar mensen ik hou het niet meer vol.
Ik zie jullie wel in de rechtzaak...
Yeah right... en daarmee zijn je eigen screendumps ook onbetrouwbaar verklaardquote:Geachte .......
.. geblaat van WO ..
Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen.
.. nog meer geblaat van WO ..
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Speedy, zeg eens eerlijk... Heb je hen een reactie gestuurd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speedy?? Heb je hen een reactie gestuurd?????
Probleem is dat Speedy al betaald heeft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef T1andonly het volgende:
Wat ze nu doen is pure intimidatie, ze onderbouwen helemaal niets. Ze slaan alleen dreigende taal uit.
Ik denk dat de mensen van Fok dit gerust samen kunnen oplossen.
Mja, hoe aantrekkelijk het ook is om te denken dat het dan ophoudt... dat was verminderd handig lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dat Speedy al betaald heeft....
veel mensen helaas welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Is dit een goede rel of zo
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.
En ja, Speedy heeft betaald o.b.v. die brief incl nota.
Stond meen ik op zijn site, oidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef misterDre het volgende:
Hij heeft betaaldje had voor dat geld een jaar rechtsbijstand kunnen hebben
![]()
Als er maar een grote muil achter die brief staat misschien welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Zijn website geloof ik...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Komt idd nogal onsympatiek over... die loser van weeronline.nl heeft vast nieteens vrienden (internet included).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
En dan dat denigrerende toontje....
U en uw forumvrienden![]()
Daar wordt ik nu laaiend van... Arrogantie is mijn trigger zeg maar.
Je vergat deze eronder te zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen disclaimer
Geen logfiles
Geen bewijs
Wegwezen.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
Nog beter, mijn man ís de rechtsbijstandverzekeringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
ok. want er is namelijk no way dat ze 'via het OM' achter je adresgegevens kunnen komen. het enige wat ze kunnen doen is je provider aanklagen om dat adres te geven. en zelfs brein verliest dat soort zaken.quote:
O ja sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je vergat deze eronder te zetten...
![]()
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
De aangetekende brief die Speedy kreeg had ook al een dergelijke lading... Ik denk dat de mail van wol vanavond geschreven is door iemand die dit topic aan het volgen is en het niet kon waarderen dat alle argumenten zo van tafel werden geveegd. Mail zit vol met spelfouten en is dus waarschijnlijk in een emotionele toestand geschreven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Vandaag, datum staat op gisteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschreven)
Flugel ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Same over here.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
ja ik begrijp ook wel dat veel mensen hierop als een soort paniekreactie maar snel doen wat de tegenpartij wil, maar dat is een irrationeel besluit. voor een paar dagen ff rustig nadenken is namelijk tijd zat. zolang er nog geen dagvaarding in de bus ligt kun je altijd nog betalen als je dat zou willen. daarom maan ik ook tot kalmtequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.
Het kan natuurlijk veel dreigender (er word geeneens iets onderbouwt dus echt veel dreiging is er niet, alleen beetje ongefundeert taalgebruik).
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
kun je hem hier ff posten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.
Ja dit is echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
de benaming is volkomen irrelevant. zonder voorwaarden kan niet redelijkerwijs worden aangenomen dat er beperkende voorwaarden zijn, en welke strekking die hebben. (logisch ook eigenlijk toch?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.quote:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zoquote:
PINquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.
Betreft een aangetekende brief waarin Speedy verzocht wordt bijgeleverde nota te betalen en verteld wordt dat ze mogelijkheden onderzoeken om ook het misbruik uit het verleden ook op hem te verhalen.
Doe eens een whois op speedygj.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
voor zover ik weet is er geen wetgeving die het verbiedt om brieven openbaar te maken met toestemming van de ontvangerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Gelezen... ow als ik het toch niet zo druk had, dan had ik wel zin om even een robbertje met wol te gaan stoeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezen
gewoon van z'n site dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Tom-my het volgende:
Wat ik nou aan het hele verhaal niet snap, hoe komen ze aan het ip adres van Speedy's thuis verbinding? En wat ik al helemaal niet snap is de koppeling tussen zijn ip + zijn adres. Providers geven deze "dienstverlening" niet (zie rechtzaken richting brein). Tenzij hij zijn hosting thuis doet, en zijn whois gegevens daaraan gekoppeld zitten kan dat dus simpel weg -niet-.
*Agreesquote:Verder zoals eerder geopperd misschien een goed idee om een brief achter je betaling aan te sturen dat je die 108 euro ziet als afbetaling van je zogenaamde schuld en dat hier mee de kous af is, dat alle stappen die ze hierna doen als afgehandel en dus overbodig zijn?
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Ik ben ook in afwachting...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezien
Anyway, weerradar-lulletjes, ik heb ook wel eens in die topics gepost.
Waar blijft mijn aangetekende brief?
Adres via de bekende manier te vinden.
right back at ya...quote:
Verveelvuldiging van andermans werk (auteurswet)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef -erwin- het volgende:
[..]
voor zover ik weet is er geen wetgeving die het verbiedt om brieven openbaar te maken met toestemming van de ontvanger
hahahahaha.. maak er maar 2 maanden van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Nou Speedy, als je nog eens een brief krijgt, ga dan eerst ff een dag of twee op je handen zitten.
OMG, ik voel mee met Speedy nu. Maar inderdaad mensen, let er wel op, dit kan inderdaad als een vorm van oplichting worden uitgelegd, vergelijkbaar met een spookfactuur, er is namelijk a. geen enkel bewijs en b. niets fout gedaan volgens de voorwaarden van Weeronline zelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef T1andonly het volgende:
Ik begrijp heel goed dat hij uit een angst-reactie betaald heeft, dat is zelfs heel begrijpelijk als je zo in de hoek gedrukt word door zo'n brief.
Maar het kan zelfs een soort van oplichting zijn van dat bedrijf, doordat ze mensen angst aan jagen voor dingen waarvoor ze niet hoeven te betalen.
[..]
Stond meen ik op zijn site, oid
zit wat in ja. maar is dit verveelvuldigen in de zin die in de auteurswet tracht te beschermen? immers, als jij een kopie naar je advocaat stuurt is dat ook al een verveelvuldiging.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:30 schreef frederik het volgende:
[..]
Verveelvuldiging van andermans werk (auteurswet)
De reacties van wol waren vrij dreigend...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:
Speedy, sorry hoor, maar wat ben jij een aap. Je gaat toch niet 108 euro betalen!![]()
Ik begin trouwens flink pissig te worden.quote:
Ach joh de bewijslast stelt sowieso geen flikker voor. Weten ze donders goed. Eerst zwaar dreigen met stapels bewijslast in de vorm van screendumps, en als wij over screendumps beginnen, dat maar ongeldig verklaren vanwege tekenprogramma bla bla geneuzel. Denken ze nou serieus dat we een stelletje achterlijke mongolen zijn die te dom zijn om te kakken of WAT???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Tom-my het volgende:
Maar waar op speedys website staat zijn ip? Onder zijn posts (paar bekeken) niet en in zn profiel niet? Buiten dat is een ip adres alleen geen bewijs. Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
Ik heb drie IP adressen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Tom-my het volgende:
Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
Nou ja precies, dat zeg ik, hoop geblaat, geen wolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin trouwens flink pissig te worden.
Ik ken Speedy verder niet, maar het lijkt mij niet goed voor zijn gemoedstoestand, deze volkomen uit de lucht gegrepen claim.
No fucking way dat 90 mensen via die kutcodes meekeken.![]()
Ze hebben geen poot om op te staan omdat ze geen IP-gegevens hebben.![]()
Bovendien werd nergens aangegeven dat de dagcodes niet gedeeld mochten worden.![]()
Site beveiligen?![]()
Ze hebben gewoon een jonge weer-enthousiast, die waarschijnlijk door zijn topics voor veel verkeer naar die kutbetaalsite zorgde, aangepakt.
Flikker toch op.
Ehm... brief...dreigement.... geld ---> WOLquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Denken ze nou serieus dat we een stelletje achterlijke mongolen zijn die te dom zijn om te kakken of WAT???
Ik ben ook pissed.... Speedy reageert, begrijpelijk, emotioneel... Maar ik ben inmiddels laaiend. Vooral de denigrerende manier waarop wol reageerde naar Speedy...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin trouwens flink pissig te worden.
Ik ken Speedy verder niet, maar het lijkt mij niet goed voor zijn gemoedstoestand, deze volkomen uit de lucht gegrepen claim.
No fucking way dat 90 mensen via die kutcodes meekeken.![]()
Ze hebben geen poot om op te staan omdat ze geen IP-gegevens hebben.![]()
Bovendien werd nergens aangegeven dat de dagcodes niet gedeeld mochten worden.![]()
Site beveiligen?![]()
Ze hebben gewoon een jonge weer-enthousiast, die waarschijnlijk door zijn topics voor veel verkeer naar die kutbetaalsite zorgde, aangepakt.
Flikker toch op.
eensch, als het beestje bloed, doorbijtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Uit het andere topic:
Ze hebben geen poot om op te staan, maar als die prutser begint te panieken en lukraak ongefundeerde rekeningen gaat overmaken...
Je bent 't trouwens kwijt ook, want geld wat je zelf overmaakt kun je niet laten storneren.
Had dan in ieder geval zwart op wit gehad dat je na betaling van die 108 euro van ze af was. Nu gaan ze door voor de koelkast!
Wat trouwens een lachwekkend onprofessioneel mailbericht zeg! Wel schermen met logfiles maar door andere (let op! getuigen! Ik wil zonder meer voor een rechter getuigen dat de screenshots die hier op Fok staan echt zijn!) getuigen aangevoerd bewijsmateriaal als gemanipuleerde onzin af te doen... Wat een sukkels daar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt. Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.
Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook pissed.... Speedy reageert, begrijpelijk, emotioneel... Maar ik ben inmiddels laaiend. Vooral de denigrerende manier waarop wol reageerde naar Speedy...
U en uw forumvriendjes![]()
Ik ben een volwassen vrouw en hou er niet van aangeduid te worden als 'forumvriendje' (alleen als het lief bedoeld is mag het)
Ja ja goed, het was verminderd handig. Maar om nou meteen zo te gaan schreeuwen... ga anders lekker die naaiballen helpen, ze zullen nog hulp genoeg nodig hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Roellio het volgende:
Speedy, sorry hoor, maar wat ben jij een aap. Je gaat toch niet 108 euro betalen!![]()
quote:
Een koelkast op hun harses zul je bedoelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Uit het andere topic:
Ze hebben geen poot om op te staan, maar als die prutser begint te panieken en lukraak ongefundeerde rekeningen gaat overmaken...
Je bent 't trouwens kwijt ook, want geld wat je zelf overmaakt kun je niet laten storneren.
Had dan in ieder geval zwart op wit gehad dat je na betaling van die 108 euro van ze af was. Nu gaan ze door voor de koelkast!
Same here, en wat mij betreft genoeg reden om de publiciteit op te zoeken...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook pissed.... Speedy reageert, begrijpelijk, emotioneel... Maar ik ben inmiddels laaiend. Vooral de denigrerende manier waarop wol reageerde naar Speedy...
Again, same here, al ben ik geen vrouw, en over volwassen zijn de meningen verdeeld...quote:U en uw forumvriendjes![]()
Ik ben een volwassen vrouw en hou er niet van aangeduid te worden als 'forumvriendje' (alleen als het lief bedoeld is mag het)
Tip is al diverse malen voorbij gekomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zou 't hele gebeuren naar GS mailen!![]()
Gewoon doen, en dan wol een rekening sturen wegens reclame/adverteer inkomstenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tip is al diverse malen voorbij gekomen...
Daar wordt het wel eens tijd voor inmiddels ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Same here, en wat mij betreft genoeg reden om de publiciteit op te zoeken...
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:32 schreef Tom-my het volgende:
Maar waar op speedys website staat zijn ip? Onder zijn posts (paar bekeken) niet en in zn profiel niet? Buiten dat is een ip adres alleen geen bewijs. Ip adressen zijn immers niet gekoppelt aan pc's, je kan gehacked zijn, mss wel spyware/virus wat op je pc staat dat naar wol linkt.. whateffa
dude dat lijkt me meer zn hoster?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje laat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BMW_Master het volgende:
speedy, sufkop.
nu jij betaald heb, geef jij indirect toe dat jij het gepleegd hebt. Nu kunnen ze nog meer claimen op jouw naam.
als jij niet betaalde, met mededeling dat je speedyGJ niet bent, kunnen ze je niks wijsmaken (feit!)
Drugshond, gebruik die Firefox tabs eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet op hij de site host op zijn eigen PC (Apache of iets dergelijks) of inderdaad via een host-site. Aan een host ip-adres hebben ze ook niet zoveel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:46 schreef Tom-my het volgende:
dude dat lijkt me meer zn hoster?
Volgens mij maakt dat niets uit. Het is al vaker gezegd, maar Weeronline heeft nergens laten weten dat de gegeven code persoonlijk is en heeft dus geen poot om op te staan met welke claim dan ook. Het aan Speedy gestuurde mailbericht geeft mij de indruk ook dat er iemand bij Worldonline flink zit te zweten, om de simpele reden dat er NIEMAND iets willens en wetens fout heeft gedaan omdat WOL niet aangeeft dat de code persoonlijk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BMW_Master het volgende:
speedy, sufkop.
nu jij betaald heb, geef jij indirect toe dat jij het gepleegd hebt. Nu kunnen ze nog meer claimen op jouw naam.
als jij niet betaalde, met mededeling dat je speedyGJ niet bent, kunnen ze je niks wijsmaken (feit!)
Hij is onder druk gezet... en dat is niet netjes van zo'n organisatie. Zo kun je iedereen wel geld afhandig maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BMW_Master het volgende:
speedy, sufkop.
hosting: http://www.vevida.nl/quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik weet niet op hij de site host op zijn eigen PC (Apache of iets dergelijks) of inderdaad via een host-site. Aan een host ip-adres hebben ze ook niet zoveel.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef Jalu het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niets uit. Het is al vaker gezegd, maar Weeronline heeft nergens laten weten dat de gegeven code persoonlijk is en heeft dus geen poot om op te staan met geen enkele claim. Het aan Speedy gestuurde mailbericht geeft mij de indruk ook dat er iemand bij Worldonline flink zit te zweten, om de simpele reden dat er NIEMAND iets willens en wetens fout heeft gedaan omdat WOL niet aangeeft dat de code persoonlijk is.
Het gaat hier dus om een spookfactuur, en als SpeedyGJ het hard wil spelen heeft hij volgens mij alle reden in handen om aangifte te doen van oplichting bij de politie tegen de verzenders van deze spookfactuur. Als ik Speedy was, stond ik morgenochtend 9 uur bij het politiebureau.
Laat speedy een claim wegens afpersing opsturen jegens wol ..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hij is onder druk gezet... en dat is niet netjes van zo'n organisatie. Zo kun je iedereen wel geld afhandig maken.
Staat het eigenlijk al op de FP?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef Jalu het volgende:
Volgens mij maakt dat niets uit. Het is al vaker gezegd, maar Weeronline heeft nergens laten weten dat de gegeven code persoonlijk is en heeft dus geen poot om op te staan met welke claim dan ook. Het aan Speedy gestuurde mailbericht geeft mij de indruk ook dat er iemand bij Worldonline flink zit te zweten, om de simpele reden dat er NIEMAND iets willens en wetens fout heeft gedaan omdat WOL niet aangeeft dat de code persoonlijk is.
Het gaat hier dus om een spookfactuur, en als SpeedyGJ het hard wil spelen heeft hij volgens mij alle reden in handen om aangifte te doen van oplichting bij de politie tegen de verzenders van deze spookfactuur. Als ik Speedy was, stond ik morgenochtend 9 uur bij het politiebureau. En ik geloof dat ik die losers van Weeronline nu nog een mailtje zou sturen met een mededeling dat ik van oplichting aangifte ging doen ook.
Als dat zou kunnen, ik heb vakantie... 30 graden graag, lekker weer overdag en 's avonds elke avond spectaculair onweer, dan ben ik tevreden...quote:
Wedden dat die blaaskaken dat zelf nog niet bedacht hadden?? Bedankt BMWquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:45 schreef BMW_Master het volgende:
speedy, sufkop.
Yup... hij heeft zijn werk-PC en zijn web-site gescheiden (dat hoeft niet altijd zo te zijn).quote:
En dan vooral elkaars codes online zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Ja en dat zij dan iedereen gaan natrekkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt.
Oh, dat is wel lullig. Bewaar de screendumps maar goed, die zijn wel handigquote:Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
OOOOH waarom zeg je dat nouquote:
Succes, ben benieuwd naar jullie briefquote:
Zeker als ze dan ook op Fok gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Waar blijven die logfiles nou, meelezende lafbekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:58 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef diehgk het volgende:
Ik kom donderdag in Nijmegen ik ga dan wel even langs Hekkelman Terheggen en Rieter.
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef Tom-my het volgende:
elisab, is dat niet aanzetten tot klaarblijkelijk 'illegale' acties?
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hè.... tsssquote:
Ik bedoelde natuurlijk ook een wollige rekeningquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Tom-my het volgende:
[..]
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingen)
Discriminatie aanklachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hè.... tsss![]()
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegen
http://www.vindadviseurs.nl/adviseurs/36482-3777111
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...
En daar draait de hele discussie om. Ze hebben 0,0 voorwaarden gesteld aan het verstrekken van die code en doen nu net alsof de gebruikers dat wel zelf kunnen bedenken. Ze staan juridisch verschrikkelijk zwak en proberen dat nu te verbloemen door intimiderend gedrag. Smeerlapperij ten top.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan is
Die rechtzaak verliezen ze... troostprijs: een Darwin awardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
Je moet toch echt eens wat vrouwelijker gaan posten hoor flugelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hè.... tsss![]()
Hij wordt zoooo hard geflest!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Tja, brief heb ik dus wél gezien, maar de mail niet... Over de headers kan alleen Speedy uitsluitsel geven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...
Het zou een heel goede grap van Xebro kunnen zijn
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop ze nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en dat zij dan iedereen gaan natrekkenschiet toch op met die ongein zeg
pssst, regel eens een inval, waarbij de claim van wol dan ineens, oeps, verdwijntquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoek![]()
Hee... zeg es ff dat ze moete stoppe...!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoek![]()
Geen woord aan toe te voegen. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop zo nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...
Als ik directeur was van die toko, dan zou ik me rotschamen dat ik uberhaupt de mogelijkheid open laat dat meerdere mensen met een code kunnen inloggen. Het schaamrood zou me echt op de kaken staan. En dan een faktuur stiren van ¤ 108? Het is werkelijk te kneuterig voor woorden. Kinderachtig en schaamteloos.
Pfffquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
pssst, regel eens een inval, waarbij de claim van wol dan ineens, oeps, verdwijnt
Met die laatste mail hebben ze zichzelf ook behoorlijk laten kennen. Ik denk dus écht dat daar een enkel weernurdje met bril zichzelf enorm op zit te winden over ons. Zo iemand die zichzelf verveeld en dan tijdens het surfen op fok is gestuit... Bij gebrek aan een leven vult hij zijn avonden met het intimideren van Speedy... Misschien kan ie beter in het singles topic kijken of hij een vriendinnetje kan vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop zo nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...
Als ik directeur was van die toko, dan zou ik me rotschamen dat ik uberhaupt de mogelijkheid open laat dat meerdere mensen met een code kunnen inloggen. Het schaamrood zou me echt op de kaken staan. En dan een faktuur stiren van ¤ 108? Het is werkelijk te kneuterig voor woorden. Kinderachtig en schaamteloos.
Kom ik al mongool genoeg over? Nee he? Ze denken dat we NOG dommer zijn he? ALLEMAAL en zo? Dat kan nog knap lastig wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
hee kan je daar vriendinnetjes vinden?
*doei dan
Ik heb geen flauw idee hoe ze over ons denken, maar ik geloof dat ze ons niet al te hoog hebben zitten... Komt goed uit, want ik hen ook niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom ik al mongool genoeg over? Nee he? Ze denken dat we NOG dommer zijn he? ALLEMAAL en zo? Dat kan nog knap lastig worden
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen. Zeker als er een rechtzaak verloren wordt, waardoor Weeronline.nl behoorlijk wat negatieve publiciteit te verwerken krijgt... fora en weblogs brengen dit nieuws net zo hard naar buiten als de media. Wat dat betreft mogen ze wel oppassen en een 2e keer nadenken over wat voor acties ze ondernemen. De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zorg voor de eieren, ga jij bij de groenteboer langs voor tomaten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen. Zeker als er een rechtzaak verloren wordt, waardoor Weeronline.nl behoorlijk wat negatieve publiciteit te verwerken krijgt... fora en weblogs kunnen brengen dit nieuws net zo hard naar buiten als de media. Wat dat betreft mogen ze wel oppassen en een 2e keer nadenken over wat voor acties ze ondernemen. De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.
Ik struin liever wat vuilnisbakken af naar wat rottend materiaal... goedkoper kan niet en duurder verdienen ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zorg voor de eieren, ga jij bij de groenteboer langs voor tomaten?
De brief was afkomstig van de directeurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen.
Okay... dan is het de ene hersenhelft tegen de andere hersenhelft in zijn kop. Als hij hersens heeft teminste...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De brief was afkomstig van de directeur
En bij 'topmannen' stel ik me toch iets anders voor
Alsof een directeur zich met zulk geneuzel om honderd knikkers bezig houdtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak er maar een tupperware directeur van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Goed zo Speedy, rustig aan maar....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die mail komt vreemd geneog van:
Met vriendelijke groet,
Drs. ing. Erik Brink
Directeur Marketing & Sales
WeerOnline B.V.
Nudepark 97C
6702 DZ Wageningen
Tel.: 0317-460355
Fax: 0317-460243
Daarnaast zit ik me nu behoorlijk te denken (jaja ben weer afgekoeltmijn moeder is thuis geweest + der vriend) over die ip's van die 2 code's.
Waren dit nou de helft hetzelfde ip's geweest, of verschillende ip's.
Mocht de helft van die ip's het zelfde zijn dan zou ik geen 108 euro moeten betalen, maar juist 60 euro.
Kortom dan zou ik dit als oplichting kunnen zien.
En nee ik stuur geen mails meer, alles wordt nu genegeert, wel hou ik ze
Daarnaast zijn mijn moeder haar vriend dat een rechtzaak wel heel klein is
Kortom, ik voel me nu weer een stukken beter.
En sorry van zonetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goed zo Speedy, rustig aan maar....
Wol verklaart de oorlog, nou die kunnen ze krijgen hoorquote:
Ik heb de uittreksels KvK van WOL en hun eigenaren even uitgedraaid. Boeiende materiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die mail komt vreemd geneog van:
Met vriendelijke groet,
Drs. ing. Erik Brink
Directeur Marketing & Sales
WeerOnline B.V.
Nudepark 97C
6702 DZ Wageningen
Tel.: 0317-460355
Fax: 0317-460243
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |