Yup... hij heeft zijn werk-PC en zijn web-site gescheiden (dat hoeft niet altijd zo te zijn).quote:
En dan vooral elkaars codes online zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Ja en dat zij dan iedereen gaan natrekkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt.
Oh, dat is wel lullig. Bewaar de screendumps maar goed, die zijn wel handigquote:Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
OOOOH waarom zeg je dat nouquote:
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Succes, ben benieuwd naar jullie briefquote:
Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
Zeker als ze dan ook op Fok gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Waar blijven die logfiles nou, meelezende lafbekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:58 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef diehgk het volgende:
Ik kom donderdag in Nijmegen ik ga dan wel even langs Hekkelman Terheggen en Rieter.
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef Tom-my het volgende:
elisab, is dat niet aanzetten tot klaarblijkelijk 'illegale' acties?
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsssquote:
Ik bedoelde natuurlijk ook een wollige rekeningquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Tom-my het volgende:
[..]
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingen)
Discriminatie aanklachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsss![]()
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegen
http://www.vindadviseurs.nl/adviseurs/36482-3777111
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...
En daar draait de hele discussie om. Ze hebben 0,0 voorwaarden gesteld aan het verstrekken van die code en doen nu net alsof de gebruikers dat wel zelf kunnen bedenken. Ze staan juridisch verschrikkelijk zwak en proberen dat nu te verbloemen door intimiderend gedrag. Smeerlapperij ten top.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan is
Die rechtzaak verliezen ze... troostprijs: een Darwin awardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
Je moet toch echt eens wat vrouwelijker gaan posten hoor flugelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsss![]()
Hij wordt zoooo hard geflest!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Tja, brief heb ik dus wél gezien, maar de mail niet... Over de headers kan alleen Speedy uitsluitsel geven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...
Het zou een heel goede grap van Xebro kunnen zijn
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop ze nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en dat zij dan iedereen gaan natrekkenschiet toch op met die ongein zeg
pssst, regel eens een inval, waarbij de claim van wol dan ineens, oeps, verdwijntquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoek![]()
Hee... zeg es ff dat ze moete stoppe...!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoek![]()
Geen woord aan toe te voegen. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop zo nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...
Als ik directeur was van die toko, dan zou ik me rotschamen dat ik uberhaupt de mogelijkheid open laat dat meerdere mensen met een code kunnen inloggen. Het schaamrood zou me echt op de kaken staan. En dan een faktuur stiren van ¤ 108? Het is werkelijk te kneuterig voor woorden. Kinderachtig en schaamteloos.
Pfffquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
pssst, regel eens een inval, waarbij de claim van wol dan ineens, oeps, verdwijnt
Met die laatste mail hebben ze zichzelf ook behoorlijk laten kennen. Ik denk dus écht dat daar een enkel weernurdje met bril zichzelf enorm op zit te winden over ons. Zo iemand die zichzelf verveeld en dan tijdens het surfen op fok is gestuit... Bij gebrek aan een leven vult hij zijn avonden met het intimideren van Speedy... Misschien kan ie beter in het singles topic kijken of hij een vriendinnetje kan vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ze met heel veel enthousiasme tegemoet. Weet je, op zich zullen ze wel gelijk hebben dat het niet helemaal de bedoeling is de code online te zetten (hoewel ze imho geen poot hebben om op te staan), maar ik walg van de manier waarop zo nu Speedy om de oren slaan. Degene die de brief geschreven heeft, zou zich moeten schamen voor de knulligheid. Werkelijk...
Als ik directeur was van die toko, dan zou ik me rotschamen dat ik uberhaupt de mogelijkheid open laat dat meerdere mensen met een code kunnen inloggen. Het schaamrood zou me echt op de kaken staan. En dan een faktuur stiren van ¤ 108? Het is werkelijk te kneuterig voor woorden. Kinderachtig en schaamteloos.
Kom ik al mongool genoeg over? Nee he? Ze denken dat we NOG dommer zijn he? ALLEMAAL en zo? Dat kan nog knap lastig wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
hee kan je daar vriendinnetjes vinden?
*doei dan
Ik heb geen flauw idee hoe ze over ons denken, maar ik geloof dat ze ons niet al te hoog hebben zitten... Komt goed uit, want ik hen ook niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom ik al mongool genoeg over? Nee he? Ze denken dat we NOG dommer zijn he? ALLEMAAL en zo? Dat kan nog knap lastig worden
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen. Zeker als er een rechtzaak verloren wordt, waardoor Weeronline.nl behoorlijk wat negatieve publiciteit te verwerken krijgt... fora en weblogs brengen dit nieuws net zo hard naar buiten als de media. Wat dat betreft mogen ze wel oppassen en een 2e keer nadenken over wat voor acties ze ondernemen. De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zorg voor de eieren, ga jij bij de groenteboer langs voor tomaten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen. Zeker als er een rechtzaak verloren wordt, waardoor Weeronline.nl behoorlijk wat negatieve publiciteit te verwerken krijgt... fora en weblogs kunnen brengen dit nieuws net zo hard naar buiten als de media. Wat dat betreft mogen ze wel oppassen en een 2e keer nadenken over wat voor acties ze ondernemen. De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
De schandpaal is niet ver weg en de nagels liggen al klaar.
Ik struin liever wat vuilnisbakken af naar wat rottend materiaal... goedkoper kan niet en duurder verdienen ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zorg voor de eieren, ga jij bij de groenteboer langs voor tomaten?
De brief was afkomstig van de directeurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:20 schreef DemonRage het volgende:
Als de topmannen/directeuren bij Weeronline.nl inzien wat voor nutteloze rel er door hun medewerkers opgestart is, dan zullen er wel ontslagen vallen.
Okay... dan is het de ene hersenhelft tegen de andere hersenhelft in zijn kop. Als hij hersens heeft teminste...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De brief was afkomstig van de directeur
En bij 'topmannen' stel ik me toch iets anders voor
Alsof een directeur zich met zulk geneuzel om honderd knikkers bezig houdtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak er maar een tupperware directeur van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
Goed zo Speedy, rustig aan maar....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die mail komt vreemd geneog van:
Met vriendelijke groet,
Drs. ing. Erik Brink
Directeur Marketing & Sales
WeerOnline B.V.
Nudepark 97C
6702 DZ Wageningen
Tel.: 0317-460355
Fax: 0317-460243
Daarnaast zit ik me nu behoorlijk te denken (jaja ben weer afgekoeltmijn moeder is thuis geweest + der vriend) over die ip's van die 2 code's.
Waren dit nou de helft hetzelfde ip's geweest, of verschillende ip's.
Mocht de helft van die ip's het zelfde zijn dan zou ik geen 108 euro moeten betalen, maar juist 60 euro.
Kortom dan zou ik dit als oplichting kunnen zien.
En nee ik stuur geen mails meer, alles wordt nu genegeert, wel hou ik ze
Daarnaast zijn mijn moeder haar vriend dat een rechtzaak wel heel klein is
Kortom, ik voel me nu weer een stukken beter.
En sorry van zonetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goed zo Speedy, rustig aan maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |