Omdat dit niet op alle users van FOK! slaat. Alleen op actieve leden van het "De Atmosfeer staat op ontploffen" topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft het voor nut een topic te openen als je niet vertelt waar het over gaat.
Klopt, dat heeft flugeltje veel beter gedaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft het voor nut een topic te openen als je niet vertelt waar het over gaat.
http://forum.fok.nl/topic/733523quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft flugeltje veel beter gedaan.
quote:Heden ten dage, den 28sten julij 2005 onstond er een rel in de welbekende topicreeks. De Atmosfeer Staat Op Ontploffen...
In deze topicreeks werd namelijk tijdens 'spannend' weer de code van een betaalradar geplaatst. Hier maakte iedereen gretig gebruik van. Tot vanavond, toen om 20.35 ene FA, genaamd Dagonet deze zin in onze openingspost toevoegde...
==========================
Het uitwisselen van betaalcodes via profiel, posts of op welke wijze via FOK! dan ook is niet toegestaan
==========================
Het gaat om dit topic.
Achteraf bleek dat de betreffende website (weeronline) een mail had gestuurd naar Fok om hen te wijzen op deze, volgens hen, illegale aktie. Dagonet reageerde goed en wees ons op het feit dat het niet tof was de code te plaatsen.
Einde rel zou je zo denken... Nou nee.
WANT, op vrijwel hetzelfde moment kreeg frequent user SpeedyGJ een mail van weeronline met daarin het dreigement dat zij zich zouden beraden hoe ze de geleden schade op HEM zouden kunnen verhalen.
Volgens ons kan dat dus gewoon niet... Zeker ook omdat weeronline niets in de policy had staan over het 'delen' van de radarcode.
Vervolgens kwamen een aantal andere users met vragen over het big-brother topic waarin streamcodes gedeeld werden... Waarom mocht dit destijds dan wél?
Deze discussie is hier te vinden.
Omdat Yvonne terecht opperde dat de discussie voor feedback off-topic ging open ik er nu een heel topic over.
Als in een policy niet vermeld staat dat het delen van bijvoorbeeld een betaalradar code of een streamcode niet mag is het dan ook illegaal om deze in een topic te posten? En belangrijker nog, kan de betreffende 'benadeelde' site gewoon een user eruit pikken en deze voor de gederfde inkomsten aansprakelijk stellen???
Voor de duidelijkheid, deze is niet actueel. Hij loopt ongeveer 15/30 min achter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
pfff... Ik had toch wel stille hoop dat alle Nederlanders gewoon gratis radar keken op wetteronline.de
Omdat de betaalde radar beter beeld geeft dan die gratis radar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
pfff... Ik had toch wel stille hoop dat alle Nederlanders gewoon gratis radar keken op wetteronline.de
Het is al goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al een half uurtje Speedy aan het kalmeren
Nou en?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:03 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, deze is niet actueel. Hij loopt ongeveer 15/30 min achter.
Tevens is het op de betaalde versie mogelijk om in te zoemen met plaatsnamen en wegen erbij.
Ik vind dat Speedy de eer verdiend.... Hij is tenslotte momenteel degene die de 'zwaarste storm'quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Flugeltje, kan je anders ff #106 openen? We gaan gewoon door over het weer in die reeks neem ik aanalleen zonder de codes van WOL, da's duidelijk
Idd, ze kunnen me officeel ook eigelijk niks maken omdat er niet in de regels staat dat het iligaal is om die code te verspreiden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Natuurlijk kan SpeedyGJ niet aansprakelijk gesteld worden. Immers wie is SpeedyGJ? Achter deze user gaat een IP-adres schuil, maar wie er achter de PC zat hoeft SpeedyGJ niet te zijn. Het is nog niet zo dat je op basis van IP-adressen en E-mail adressen mensen claims kan aandoen lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |