quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Furious het volgende:
Doe je goed! Nu zit je vast aan die FatimaInso he!
quote:
Korstmos ken ik wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Flyga het volgende:
condomos
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
en zwanger kunnen worden, bijzonder hoor.!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.![]()
Opblaaspoppen die nu ook al kunnen praten.![]()
Ach joh, over 18 jaar gaan ze het huis weer uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
yeah rightquote:
Nee, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
yeah right
je mag bij dr komen wonen om dr nek te masseren tijdens de zwangerschap, en zodra je het kind erkend hebt als zijnde jouw biologische nakomeling, wordt je op straat gezet en kun je de volgende 18 jaar dikke vette alimentatie en kinderbijdrage oplepelen, en in de weekenden moet je dan op dat kreng passen, omdat mevrouw dan lekker wil gaan stappen met d'r vriendinnen of dr nieuwe loverboy ...
You're in deep shit!
Ik ben nog nooit in Polen geweest.quote:
quote:
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Polen geweest.
Hoeft ook niet, alle Polen zitten in NLquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Polen geweest.
Je bedoeld Polentiele vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.
Het was toch ergens anders? Maar met een Albanese?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:19 schreef Sheva het volgende:
toevallig ook in albanie geweest?
Had ik dat maar niet gedaan denk ik nu...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef _Liquid het volgende:
Je lult
Ze is zwanger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.
Doe je best. Ik geef je weinig kans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik neem haar wel van je over.
Die slet. Niet het kind.
Behalve als ze in jouw voordeel uitvallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Poncho het volgende:
Feitelijk ben je gewoon de lul.
DNA testjes zijn niet tof.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef R2cksson het volgende:
Doe je best. Ik geef je weinig kans..
Nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Poncho het volgende:
Feitelijk ben je gewoon de lul.
DNA testjes zijn niet tof.
ach, iemand is verliefdquote:
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef poepsie het volgende:
Ricky![]()
Je leven is voorbij!!!! en weten de aankomende opa en oma het al![]()
Ik dacht dat jij slimmer was.![]()
Wennen ja. Maar als het zeker van jou is: Gefeliciteerd, je word pappa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nou nou nou nou...
We weten zeker dat het van mij is. En ook al komt het niet zo goed uit, het is toch aan de ene kant best tof? Even wennen, dat wel...
Neh, ik moest alleen even checken of mijn ex mijn posts nog altijd na zat te lezen.quote:
Wie is Anouk S ook alweer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef poepsie het volgende:
Ik kwam er gister achter dat anouk s ook hier op fok zit;)
dus succes ermee!
Is de vrouw in kwestie zo leuk dat je zelfs een kind welkom is?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Neh, ik moest alleen even checken of mijn ex mijn posts nog altijd na zat te lezen.
Ik kijk wel uit met mijn ijzersterke sperma.
Eventjes teruglezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:46 schreef addie84 het volgende:
maar ff voor de zekerheid: je bent heel serieus?
Oh die!quote:
Ja wat heb ik daar nu aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Neh, ik moest alleen even checken of mijn ex mijn posts nog altijd na zat te lezen.
LOLquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik lul niet, ik was alleen benieuwd of jij altijd maar lulde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:47 schreef poepsie het volgende:
Lul maar niet!!
En ja ik lees nog steeds alles op fok elke dag van iedereen..
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:49 schreef hemmes het volgende:
ehm, dus je hele verhaal is bullshit?!?
Daar gaat het laatste beetje spanning van vandaag.quote:
Ze heeft de haren nu ook zwart.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:48 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik lul niet, ik was alleen benieuwd of jij altijd maar lulde..
Ja lieve juffrouw Dikbil, betrapt.
Anti-climax mên.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef R2cksson het volgende:
Ik had het eigenlijk langer moeten volhouden tot het nieuws mijn vader bereikt zou hebben. Dat zou nog hilarischer zijn geweest.
Misschien een andere keer.
Wie?quote:
Hallo hallo! Zo dik was ik nu ook weer niet en ik ben nu behoorlijk mager geworden.quote:Liever een dikke kont dan een dikke pens met een baby erin.
Kom kom, zo makkelijk gaat dat allemaal niet.quote:Aangezien jij het onveilig met vrouwen/meisjes doet geloof ik het best wel.
Nee hoor, ik wilde je even uit je tent lokken. Ook omdat je zei dat ik nog maar wat meer rotzooi moest gebruiken had ik mijn vermoedens.quote:Wij hebben al zolang geen kontakt misschien voel je je betrapt??
Nee, daar zou ik geld voor kunnen vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hey r1ck, heb je foto's van "poepsie"? Zo ja, post ze even.
Ik heb wel $$ krilla. Een beetje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:56 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik geld voor kunnen vragen.
Serieus nemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Nou, zoveel als ze waard zijn heb je niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb wel $$ krilla. Een beetje.
Mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef poepsie het volgende:
o ik post wel even een foto! E
en moment a.u.b!
Die past wel in het rijtje "Famous last words"quote:
Krijg maar de tering, ze post ze zelf al, blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nou, zoveel als ze waard zijn heb je niet.
Ik ben benieuwd. Het zal er wel een zijn waar ik ook met mn rotkop opsta...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Krijg maar de tering, ze post ze zelf al, blijkbaar.
Doe dat nou in stilte. Schrik haar niet af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het zal er wel een zijn waar ik ook met mn rotkop opsta...
Dan post ik toch haar blotereetfoto.
Yes please....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
yvonne, eerst even inlezen schat.quote:
Ze weet toch dat ik dat nooit zou doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Doe dat nou in stilte. Schrik haar niet af.
Ah. Geruststellend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ze weet toch dat ik dat nooit zou doen.
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten. Hoezo een van jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Toe dan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef poepsie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten.
R1ck! Nou moet je het ook doen ook!quote:post me blotereetfoto maar denk je dat t mij iets kan boeien?
Ik heb toch een mooie kont![]()
Hoor je dat poepsiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Tuurlijk is het BS. Het moet wel een enorm ranzig kampwijf zijn om zich door iemand als R2cksson te laten doppen.
Dat doe je maar op je CU2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef poepsie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten.
Dat is humor.quote:Hoezo een van jou?
Eens.quote:Hebben wij dan foto's samen? post me blotereetfoto maar denk je dat t mij iets kan boeien?
Ik heb toch een mooie kont![]()
Heb ik me door r2cksson laten doppen????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Tuurlijk is het BS. Het moet wel een enorm ranzig kampwijf zijn om zich door iemand als R2cksson te laten doppen.
Wat ben ik?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef American_Nightmare het volgende:
En toen las ik verderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Aanmelden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef poepsie het volgende:
www.zoepcrew.nl even je aanmelden en dan zie je een foto van twee meiden.
De linkse ben ik.
Minder dan Kreator.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef R2cksson het volgende:
Hoeveel views heb ik al getrokken met mijn topic?
Jezus, dan heb ik wel heel veel gezopen toendertijd.quote:
Alleen deze mist de Jopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef vetprob het volgende:
Ik zie Verbaan er wel een beetje in.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh, mensen die willen inloggen:
Username: taaaaaaaa
Password: taaaaaaaa
Ach, het is een knappe meid, jammer dat die zwanger is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef poepsie het volgende:
[..]
Voor de mensen die het willen weten.
R2cksson geilt op de rechtse..
Ze is wel knap, daar kun je niet omheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat een geiten.
Je kan veel zegge hoor maar die rechter die heeft er meer op dr 16de geneukt dan jij op je 21ste..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ach, het is een knappe meid, jammer dat die zwanger is.
Ik geil meer op de linker..
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ze is wel knap, daar kun je niet omheen.
Meid, we hangen aan je lippenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef poepsie het volgende:
[..]
Voor de mensen die het willen weten.
R2cksson geilt op de rechtse..
Het was ook al bijna ondenkbaar dat jij het na het al die jaren eindelijk een keer gepresteerd hebt vrijwillige sex te hebbenquote:
Het lijkt me ook geen leuk gezelschap. Het spijt me zeer, maar ik vind het een beetje een 'breezerkutje'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef poepsie het volgende:
[..]
Je kan veel zegge hoor maar die rechter die heeft er meer op dr 16de geneukt dan jij op je 21ste..
Pfff die blijft me verbazen..
Mijn ex, draadezel.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef vetprob het volgende:
Ik zie Verbaan er wel een beetje in.
Dat moet je niet zeggen.. z'n teddybeer-met-gat krijgt er regelmatig van langs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het was ook al bijna ondenkbaar dat jij het na het al die jaren eindelijk een keer gepresteerd hebt vrijwillige sex te hebben
Teddy's kunnen niet protesteren, dat telt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen.. z'n teddybeer-met-gat krijgt er regelmatig van langs.
Lelijke mensen moet je ook hebben he..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Als jij maar genoten hebt, r1ck. Als jij maar genoten hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
R2cksson is toch echt wel de opperkneus van Fok IMHO. Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Kom R2cksson, ga je nu weer iets over m'n moeder zeggen?![]()
Waarom heb je nou steeds het gevoel dat ik je afzeik?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef poepsie het volgende:
[..]
Lelijke mensen moet je ook hebben he..
Nouja, vooral tof en puik, eigenlijk.quote:Jij bent zeker super lekker he![]()
O, maar dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
R2cksson is toch echt wel de opperkneus van Fok IMHO. Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Kom R2cksson, ga je nu weer iets over m'n moeder zeggen?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Zeverzak het volgende:
*is eens met meer foto's post*
Maarreuh.. 2e foto, de linkse....seht aber sehr gut aus jah!
Die eerstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef poepsie het volgende:
Waar zien jullie verbaan in? in die eerste foto op in mij?
quote:
Ik dacht dat jij meer van de vaders was.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef poepsie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie er wel beetje anders uit heb normaal krullen van me eigen.
Je komt dan ook 2 pagina's te laat aankakken!quote:
Ehm, hij heeft mooi wel een lekker wijf geneukt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Doe eens niet ofzo.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm, hij heeft mooi wel een lekker wijf geneukt.
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Doe eens niet ofzo.
Straks collapsed het hele universum.
Als ik werkelijkheid en fictie niet uit elkaar kon houden had ik ook al de halve wereld geneukt inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef poepsie het volgende:
[..]
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komen![]()
Hij heeft jou niet geneukt, natuurlijk merk je het dan niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef poepsie het volgende:
[..]
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komen![]()
ik huil mee... oke....quote:
En als hij haar wél geneukt zou hebben, en ze heeft er niets van gemerkt is er iets anders aan de hand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft jou niet geneukt, natuurlijk merk je het dan niet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef R2cksson het volgende:
Opgelost, slotje.
Pfff wat anders ik word niet ongesteld!!!! Wat een zeik!!!quote:
doe maar wat, reken ik het zelf wel om...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
In mensen- of in beverjaren?
Ziet er uit als iemand die zeer binnenkort met grote sprongen zal uitdijen. Wat trekt je?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
beverjaren?
Ik weet het niet... ze ziet er zo liev uit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ziet er uit als iemand die zeer binnenkort met grote sprongen zal uitdijen. Wat trekt je?
je hebt geen smaakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ze ziet er zo liev uit...![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef poepsie het volgende:
hahahahahaha zij en lief....
Het is een 16jarig beest![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef poepsie het volgende:
hahahahahaha zij en lief....
Het is een 16jarig beest![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Owh...ßreezah foto topic!
nog meer ßreezah-sletjes
[afbeelding]
[afbeelding]
jij gaat ook naar de speeltuin en de kinderboerderij om neukvoer te scoren?quote:
verkapt kijk mij eens serieus ergens op in gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef error32 het volgende:
[..]
jij gaat ook naar de speeltuin en de kinderboerderij om neukvoer te scoren?
ik ben dierenverzorger op een speel/dieren-tuinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef error32 het volgende:
[..]
jij gaat ook naar de speeltuin en de kinderboerderij om neukvoer te scoren?
wil je er eentje met krullen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:29 schreef Skimmer het volgende:
komen er nog wat fotos bij, of moeten we het hier mee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |