Serieus nemen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
Nou, zoveel als ze waard zijn heb je niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb wel $$ krilla. Een beetje.
Mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:58 schreef poepsie het volgende:
o ik post wel even een foto! E
en moment a.u.b!
Die past wel in het rijtje "Famous last words"quote:
Krijg maar de tering, ze post ze zelf al, blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nou, zoveel als ze waard zijn heb je niet.
Ik ben benieuwd. Het zal er wel een zijn waar ik ook met mn rotkop opsta...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:59 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Krijg maar de tering, ze post ze zelf al, blijkbaar.
Doe dat nou in stilte. Schrik haar niet af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het zal er wel een zijn waar ik ook met mn rotkop opsta...
Dan post ik toch haar blotereetfoto.
Yes please....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
yvonne, eerst even inlezen schat.quote:
Ze weet toch dat ik dat nooit zou doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Doe dat nou in stilte. Schrik haar niet af.
Ah. Geruststellend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ze weet toch dat ik dat nooit zou doen.
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten. Hoezo een van jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Toe dan!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef poepsie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten.
R1ck! Nou moet je het ook doen ook!quote:post me blotereetfoto maar denk je dat t mij iets kan boeien?
Ik heb toch een mooie kont![]()
Hoor je dat poepsiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Tuurlijk is het BS. Het moet wel een enorm ranzig kampwijf zijn om zich door iemand als R2cksson te laten doppen.
Dat doe je maar op je CU2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef poepsie het volgende:
[..]
Rustig maar hoor wilde een van mezelf posten.
Dat is humor.quote:Hoezo een van jou?
Eens.quote:Hebben wij dan foto's samen? post me blotereetfoto maar denk je dat t mij iets kan boeien?
Ik heb toch een mooie kont![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |