quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Furious het volgende:
Doe je goed! Nu zit je vast aan die FatimaInso he!
quote:
Korstmos ken ik wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Flyga het volgende:
condomos
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
en zwanger kunnen worden, bijzonder hoor.!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat gaat de techniek toch met sprongen vooruit.![]()
Opblaaspoppen die nu ook al kunnen praten.![]()
Ach joh, over 18 jaar gaan ze het huis weer uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef R2cksson het volgende:
Zonet hoor ik van iemand dat ze zwanger is van mij.
Moet ik dit serieus nemen?
In principe is het mogelijk... dusss...
Op zich niet zo'n probleem, het is een leuk ding, die meid, maar kinderen in mijn situatie en leeftijd...
Ik moet het even laten doordringen denk ik...
yeah rightquote:
Nee, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
yeah right
je mag bij dr komen wonen om dr nek te masseren tijdens de zwangerschap, en zodra je het kind erkend hebt als zijnde jouw biologische nakomeling, wordt je op straat gezet en kun je de volgende 18 jaar dikke vette alimentatie en kinderbijdrage oplepelen, en in de weekenden moet je dan op dat kreng passen, omdat mevrouw dan lekker wil gaan stappen met d'r vriendinnen of dr nieuwe loverboy ...
You're in deep shit!
Ik ben nog nooit in Polen geweest.quote:
quote:
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Polen geweest.
Hoeft ook niet, alle Polen zitten in NLquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Polen geweest.
Je bedoeld Polentiele vrouw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.
Het was toch ergens anders? Maar met een Albanese?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:19 schreef Sheva het volgende:
toevallig ook in albanie geweest?
Had ik dat maar niet gedaan denk ik nu...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef _Liquid het volgende:
Je lult
Ze is zwanger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je potentiele vrouw.
Doe je best. Ik geef je weinig kans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik neem haar wel van je over.
Die slet. Niet het kind.
Behalve als ze in jouw voordeel uitvallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Poncho het volgende:
Feitelijk ben je gewoon de lul.
DNA testjes zijn niet tof.
Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef R2cksson het volgende:
Doe je best. Ik geef je weinig kans..
Nou nou nou nou...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Poncho het volgende:
Feitelijk ben je gewoon de lul.
DNA testjes zijn niet tof.
ach, iemand is verliefdquote:
IK WIST HET!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef poepsie het volgende:
Ricky![]()
Je leven is voorbij!!!! en weten de aankomende opa en oma het al![]()
Ik dacht dat jij slimmer was.![]()
Wennen ja. Maar als het zeker van jou is: Gefeliciteerd, je word pappa.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nou nou nou nou...
We weten zeker dat het van mij is. En ook al komt het niet zo goed uit, het is toch aan de ene kant best tof? Even wennen, dat wel...
Neh, ik moest alleen even checken of mijn ex mijn posts nog altijd na zat te lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |