Waarom heb je nou steeds het gevoel dat ik je afzeik?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef poepsie het volgende:
[..]
Lelijke mensen moet je ook hebben he..
Nouja, vooral tof en puik, eigenlijk.quote:Jij bent zeker super lekker he![]()
O, maar dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
R2cksson is toch echt wel de opperkneus van Fok IMHO. Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Kom R2cksson, ga je nu weer iets over m'n moeder zeggen?![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Zeverzak het volgende:
*is eens met meer foto's post*
Maarreuh.. 2e foto, de linkse....seht aber sehr gut aus jah!
Die eerstequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef poepsie het volgende:
Waar zien jullie verbaan in? in die eerste foto op in mij?
quote:
Ik dacht dat jij meer van de vaders was.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef poepsie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie er wel beetje anders uit heb normaal krullen van me eigen.
Je komt dan ook 2 pagina's te laat aankakken!quote:
Ehm, hij heeft mooi wel een lekker wijf geneukt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Doe eens niet ofzo.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm, hij heeft mooi wel een lekker wijf geneukt.
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Doe eens niet ofzo.
Straks collapsed het hele universum.
Als ik werkelijkheid en fictie niet uit elkaar kon houden had ik ook al de halve wereld geneukt inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef poepsie het volgende:
[..]
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komen![]()
Hij heeft jou niet geneukt, natuurlijk merk je het dan niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef poepsie het volgende:
[..]
R2cksson neukt zoveel mensen maar ik heb nooit iets gemerkt hoor dus snap niet hoe jullie daarbij komen![]()
ik huil mee... oke....quote:
En als hij haar wél geneukt zou hebben, en ze heeft er niets van gemerkt is er iets anders aan de hand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft jou niet geneukt, natuurlijk merk je het dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |