quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh, mensen die willen inloggen:
Username: taaaaaaaa
Password: taaaaaaaa
Ach, het is een knappe meid, jammer dat die zwanger is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef poepsie het volgende:
[..]
Voor de mensen die het willen weten.
R2cksson geilt op de rechtse..
Ze is wel knap, daar kun je niet omheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat een geiten.
Je kan veel zegge hoor maar die rechter die heeft er meer op dr 16de geneukt dan jij op je 21ste..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ach, het is een knappe meid, jammer dat die zwanger is.
Ik geil meer op de linker..
Welke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ze is wel knap, daar kun je niet omheen.
Meid, we hangen aan je lippenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef poepsie het volgende:
[..]
Voor de mensen die het willen weten.
R2cksson geilt op de rechtse..
Het was ook al bijna ondenkbaar dat jij het na het al die jaren eindelijk een keer gepresteerd hebt vrijwillige sex te hebbenquote:
Het lijkt me ook geen leuk gezelschap. Het spijt me zeer, maar ik vind het een beetje een 'breezerkutje'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef poepsie het volgende:
[..]
Je kan veel zegge hoor maar die rechter die heeft er meer op dr 16de geneukt dan jij op je 21ste..
Pfff die blijft me verbazen..
Mijn ex, draadezel.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef vetprob het volgende:
Ik zie Verbaan er wel een beetje in.
Dat moet je niet zeggen.. z'n teddybeer-met-gat krijgt er regelmatig van langs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het was ook al bijna ondenkbaar dat jij het na het al die jaren eindelijk een keer gepresteerd hebt vrijwillige sex te hebben
Teddy's kunnen niet protesteren, dat telt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen.. z'n teddybeer-met-gat krijgt er regelmatig van langs.
Lelijke mensen moet je ook hebben he..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Als jij maar genoten hebt, r1ck. Als jij maar genoten hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:23 schreef American_Nightmare het volgende:
R2cksson is toch echt wel de opperkneus van Fok IMHO. Echt een prototype van het brave pubertje wat zich vastgeroest achter zijn toetsenbordje een echte internethooligan waant.
Kom R2cksson, ga je nu weer iets over m'n moeder zeggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |