Ik ook niet. Dat jullie het weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik open de nieuwe niet.
Tja, eigenlijk is er niet he. Maar babette moest die vorige zonodig dicht gooien.quote:
Ja, mijn reactie kon niet meer in de vorige. Dan maar even zo dus. Maar ik open 'm nog steeds niet hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Sven juist een topic zag openen.
mja ik had totaal niet door dat we al zover warenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Svensational het volgende:
Tja, eigenlijk is er niet he. Maar babette moest die vorige zonodig dicht gooien..
Bedankt voor dit vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Bupatih het volgende:
Maar als jij zegt dat het niet zo is, kan ik niets anders dan je gewoon te geloven.
Fijn, kunnen we eindelijk verder.quote:
NIETUSquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je me miste.........![]()
wist ik wel.......quote:
Dan kind was er toch allang uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist ik wel.......
gaan we langzaamaan weer lief doen enzo?!?
nog 3 dagen en dan eindelijk zw.verlof....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wist ik wel.......
gaan we langzaamaan weer lief doen enzo?!?
nog 3 dagen en dan eindelijk zw.verlof....
Idem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef Airelle het volgende:
Heeeeello.
Ja,d at hoopte ik ook ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan kind was er toch allang uit.
hoe wist je dat???????????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
Maar ik ga weer druk aan het werk want Bet gaat ook pauzeren zo
Decadent?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
ga even lunchen, lekker decadent buiten de deur......
werk wel op kantoor, maar zijn hier geen kantoorlui....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef Airelle het volgende:
Kantoorloui hebben toch altijd om 10:00 stipt koffiepauze?
Leer me jou kennenquote:
Oh nou.. eet smakelijk dan enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
werk wel op kantoor, maar zijn hier geen kantoorlui....
allemaal ambulant, dus de helft van de tijd buiten de deur....
koffie drinken we hier trouwens 24/7![]()
en nu ga ik echt, men wordt ongeduldig
Mind-blowing he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef timbob het volgende:
leuk topic dit.
Nou he!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef timbob het volgende:
[..]
de genialiteit is hersenkortsluitend!
de kunst van het weglaten..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou he!
De compactheid..... oefff eenvoud siert de mens/het topic.
quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef timbob het volgende:
[..]
de kunst van het weglaten..
de volheid in zijn minimalisme...
het K.I.S.S. concept tot in de puntjes
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ga zo afscheid van jullie nemen denk ik.
T/m de 20e zullen jullie het zonder me moeten doen.
Misschien dat ik tussen Eng en Vlieland nog ff hallo kom zeggen.
Kei lang!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ga zo afscheid van jullie nemen denk ik.
T/m de 20e zullen jullie het zonder me moeten doen.
Misschien dat ik tussen Eng en Vlieland nog ff hallo kom zeggen.
Nog geeneens drie weken.quote:
Over 4 dagen ben ik pas oud.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:25 schreef timbob het volgende:
[..]
hou jij maar 's geeneens 3 weken je adem in! [afbeelding]
Zeg, is die baby nou intussen als een keer uitgepoept?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leer me jou kennen![]()
* komt langs en brengt allemaal lekkere en gezonde dingetjes voor mijn poppiewoppie
Als je dan terugleest, lees dan alles terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, is die baby nou intussen als een keer uitgepoept?
Ik lees nooit terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je dan terugleest, lees dan alles terug.
Dan kon je dat bericht van Dizer ook niet gelezen hebbenquote:
Ey zeg dan eerst eens dat je op vakanie gaat enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey wens mij eens fijne vakantie enzo![]()
Dat is hipquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ey zeg dan eerst eens dat je op vakanie gaat enzo
En sinds wanneer gebruik jij PI's?.
Ah, dat komt zeker door die PUBersquote:
Straks tussen 1 en 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
En wanneer ga je dan precies op vakantie?
Stiekem edittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komt trouwens goed uit gister net uit met me fokliefde![]()
Wie? Brechtje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komt trouwens goed uit gister net uit met me fokliefde![]()
Yupquote:
Voortaan dus eerst maar naar Bupa luisteren, voordat je je commentaar over iemand klaar hebt.quote:
Ik ben inmiddels trouwens weer terug gedraaitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voortaan dus eerst maar naar Bupa luisteren, voordat je je commentaar over iemand klaar hebt.![]()
ELM vond Brechtje niet geschikt als PUB-mod.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
Wat was er dan met Maikel en Brechtje en wat heeft Bupa daar over gezegd?
We hadden zeg maar leuke gesprekken op msn en een meet zat er aan te komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
Wat was er dan met Maikel en Brechtje en wat heeft Bupa daar over gezegd?
Vertel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels trouwens weer terug gedraait![]()
![]()
Haar moeder?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tot ik gister ergens achterkwam wat ik niet zo leuk vond![]()
Neequote:
Houd ze er meerdere vriendjes op na?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Laten we zo zeggen als ik als eerste word genoemt als er naar vriendjes word gevraagt is dat prima maar dan moet ik wel de enige zijn![]()
@ Christine
Wat is nou drie jaar![]()
Veertienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd ze er meerdere vriendjes op na?![]()
Hoe oud is ze?
13? 14?
11quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd ze er meerdere vriendjes op na?![]()
Hoe oud is ze?
13? 14?
Dat kan nietquote:
Ah, je had het al gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Daar hebben we de songteksten-generator ook weer hoor......
Kan het woord "irritante" daar nog ergens tussen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Daar hebben we de songteksten-generator ook weer hoor......
I want to break freequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan het woord "irritante" daar nog ergens tussen?
Ja, ho maar weerquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan word je boos op mij? Het is niet eerlijk![]()
Alle gesloten topics maakt ze onzichtbaar volgens mij, dat is wel irritant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ELM vond Brechtje niet geschikt als PUB-mod.
Bupa wel.
ELM zei later dat Bupa daarin gelijk had.
Ik post al de hele tijdquote:
Hoe lang duurt het normaal gezien voordat een kaartje vanuit Spanje hier aankomt?quote:
Het is toch zoquote:
Ik denk dat ik al op vakantie ben voordat je kaart aankomtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het normaal gezien voordat een kaartje vanuit Spanje hier aankomt?
Drie dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het normaal gezien voordat een kaartje vanuit Spanje hier aankomt?
Het kan zijn dat ze de topics gedelete heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle gesloten topics maakt ze onzichtbaar volgens mij, dat is wel irritant.
Of dat is een FOK!-bug
Wanneer ging je ook alweer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al op vakantie ben voordat je kaart aankomt
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Tania18 het volgende:
Hop, hop, hop! We zitten nu rechtop!
Nee, ze zijn er nog wel, maar niet meer te zien in de topiclijst(en) Ga maar eens kijken in PUB, alleen maar open topics. En het lijkt me ook niet dat je ruim 60 SC-topics "per ongeluk" delete.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de topics gedelete heeft.
Maar dat zal wel per ongeluk gebeurd zijn, aangezien de knopjes (topic sluiten / topic deleten) een tijdje geleden omgewisseld zijn.
Oh ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee de topics in pub die dicht zijn zijn niet zichtbaar omdat er in het begin zo veel werd gebaggerd.
Maandag dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:54 schreef Tania18 het volgende:
8 augustus
En Beev komt toch thuis vandaag??
Wel. Die lange songtekste plaatsen die toch niemand leest is ontzettend irritant.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Tania18 het volgende:
En nu moet ik weer verven
Leuk joh, als je ouders bedenken dat ze de week voordat je weggaat ineens het hele huis willen verbouwen
Ik haat jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel. Die lange songtekste plaatsen die toch niemand leest is ontzettend irritant.
+nquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel. Die lange songtekste plaatsen die toch niemand leest is ontzettend irritant.
Je bent bijna jarigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie de kaartjes en cadeautjes voor mij al op de post gedaan?
Nou, als je in dit tempo doorgaat ben je over 6 uur klaar.quote:
Ik moet alleen nog maar de conclusie en samenvattingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, als je in dit tempo doorgaat ben je over 6 uur klaar.
quote:
En trouwens, mijn eigen deadline is 15:00 vandaag, maar ik moet het document vrijdag uiterklijk inleverenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, als je in dit tempo doorgaat ben je over 6 uur klaar.
Zaterdag ja.quote:
quote:Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming
No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me
To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
Welcome to my life
Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me
To be hurt
To feel lost
Welcome to my life
No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like
To be hurt
To feel lost
No you don't know what it's like (what it's like)
To be hurt
To feel lost
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life
Wat loop je dan te miepen johquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
En trouwens, mijn eigen deadline is 15:00 vandaag, maar ik moet het document vrijdag uiterklijk inleveren
Heb je zelf wel door wat je hier nou zegt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Queen - Thank God Is Christmas![]()
Merciquote:
Oh ja, Bupatih is terug van vakantie dus ik moet weer op m'n spelling gaan letten.quote:
Ja zeg, even veranderen wat ik heb staan en dan lopen bitchen... Buup.. je bent triest bezigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door wat je hier nou zegt?.
Ik vind dat zwaar vervelend, overdrijven is een vak bij Bupa...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, Bupatih is terug van vakantie dus ik moet weer op m'n spelling gaan letten.
Nee gewoon helemaal geen songtekst. Desnoods doe je een link, net als Bupatih. Dan leest nog steeds niemand het, maar is het een stuk minder irritant.quote:
Het is wel aanstekelijk, ik ga nu ook weer mensen verbeteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat zwaar vervelend, overdrijven is een vak bij Bupa...
Hehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee gewoon helemaal geen songtekst. Desnoods doe je een link, net als Bupatih. Dan leest nog steeds niemand het, maar is het een stuk minder irritant.
Sommige mensen moeten zich nog realiseren dat ik soms wel eens gelijk kon hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee gewoon helemaal geen songtekst. Desnoods doe je een link, net als Bupatih. Dan leest nog steeds niemand het, maar is het een stuk minder irritant.
Doe es nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is wel aanstekelijk, ik ga nu ook weer mensen verbeteren..
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten zich nog realiseren dat ik soms wel eens irritant kan zijn.
Die heb ik ook niet gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe es nietAnders krijg je dus geen verjaardagskaartje van me
Ik help je alleen maar, Dizer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat zwaar vervelend, overdrijven is een vak bij Bupa...
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik help je alleen maar, Dizer.
Ik heb al veel mensen genezen van hun "als mij/dan ik"-ziekte. En er zijn nog veel meer fouten die ik kan en zal verbeteren.
Jij zult mij ooit nog dankbaar zijn.
Kijk, dat ik voor sommigen irritant blijk te zijn, komt juist door het feit dat ik door die mensen niet juist begrepen wordt.quote:
Bupa praat Nederlands hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:
teh ipv the
Dan is dat dus erg irritant... Snappie??
Het was ook niet écht serieus bedoeld van die "+n".quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat soort verbetering zijn wat mij betreft prima. Maar jij kan goed overdrijven en als iemand een tikfout maakt zoals:
teh ipv the
Dan is dat dus erg irritant... Snappie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe es nietAnders krijg je dus geen verjaardagskaartje van me
Ik had het niet over de +nquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was ook niet écht serieus bedoeld van die "+n".
Ik ken Sven, Sven kent mij.
Twee mierenneukers pur sang.
Wij willen alle zinnen juist zo goed en foutloos mogelijk typen.
En als dat een keer per ongeluk niet lukt, is het juist ""-erig om die andere daar op te wijzen.
Je moet niet alles zo serieus nemen, Dizer![]()
wie is er dood???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef Dizer het volgende:
Who wants to live forever
broodje zalmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
Wat heb je gegeten ??
Maar goed, wat jij hebt met Bupatih en zijn verbeteren, hebben wij met jouw songteksten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over de +n
Ik had het over het algemeen...
Stond gewoon in mijn Itunes Playlistquote:
Dan nog geldt hetzelfde verhaal als hierboven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het niet over de +n
Ik had het over het algemeen...
schrapt kado van lijst...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, wat jij hebt met Bupatih en zijn verbeteren, hebben wij met jouw songteksten..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan nog geldt hetzelfde verhaal als hierboven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, dat je Greatest Hits 1,2 én 3 van Queen aan het luisteren bent hoef ik echt niet te weten hoor
Dat het Queen was had ik al door jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar het is Queen...
Maar goed, dat was de laatste in mijn playlist
lees je ze niet eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit te scrollen door songteksten van mensen die eigenlijk moeten vergaderen of een hoofdstuk moeten doornemen
Trutquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:47 schreef babette21 het volgende:
oh ik sta weer op 0 dagen wat betreft hiet 'niet roken' betreft.....
Die is ook op een zaterdag jarigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef babette21 het volgende:
Sven is op dezelfde dag jarig als mijn meest vervelende ex-vriendje......
da's een slecht teken
Wat nou flauw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef babette21 het volgende:
nee.... flauw
zit ik daar al die verhalen voor te typen?!?!?
6 augustus... wordt ie 26 [ schijnt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Die is ook op een zaterdag jarig?
Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
schrapt kado van lijst...
ga vooral zo door.... wou je ook geen kaartje???
* mag ik? mag ik? mag ik? *quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?.
Jij stuurt toch geen cadeautjequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje Dizer, plaats nog eens een songtekst?.
ja we hebben het druk.... dan gaan we meestal sneller [ paradoxquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:10 schreef Zhenar het volgende:
Oh. We zijn alweer op 5.
Ja schat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
zeg Diz????
op wie ben je nou flieft??????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:14 schreef Dizer het volgende:
Ja schat?
't is al bijna avondquote:
Zeg ik niet totdat het officieel wordtquote:
hierrrrrrrrrrrrrrrrrr blijven!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
Zeg ik niet totdat het officieel wordt
En nu ga ik weg, ciaaaaaao
Oud? Wat is dat? Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is al bijna avondmaar dat geeft niks hoor......................
hé.... jij was toch OUD?? [ net als ik].... moet jij nooit werken ofzo??????????????
ohja........ ontkenningsfasequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
Oud? Wat is dat? Ik weet niet waar je het over hebt..
enzo....quote:Vakantie enzo..
da's de tekst van Joyce in ONM, in dec. 1999 zei zij: we weten allemaal dat Babette een Aagje isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Svensational het volgende:
Babette, wat ben jij een aagje vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Hee, ik ken m'n klassiekers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's de tekst van Joyce in ONM, in dec. 1999 zei zij: we weten allemaal dat Babette een Aagje is![]()
![]()
Snelheid is een relatief begrip.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Is dat Boudewijn de Groot, babette?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Svensational het volgende:
Snelheid is een relatief begrip.
Wat gaat het hier snel in vergelijking met vorige week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Snelheid is een relatief begrip.
Oh, je luistert geen radio meerquote:
Hoe ging het gisteren, dat kind dumpen in gehucht-der-gehuchten Gravendeel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
![]()
't is pas 3 uur................. [wél bijna 'n indicatie af!!]
jawel, maar andere zenderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Oh, je luistert geen radio meer?
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat gaat het hier snel in vergelijking met vorige week.![]()
Ik geloof, ik geloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel, maar andere zender
[we hadden hier twee zenders door elkaar, dus even op elkaar afgestemd]
wat zong ie???
moet je even teruglezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Hoe ging het gisteren, dat kind dumpen in gehucht-der-gehuchten Gravendeel?
Was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.
yep, da's "Avond" van Boudewijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof, ik geloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooof
Samenvatting?quote:
Ik zat te twijfelen. Als je 'm uitspreekt klink het best goed. Net zoals "een aantal koeien is" Daar is het ook enkelvoud.quote:
Ha, de toltunnel.quote:
Op een gegeven moment moet je (volgens mij net voorbij Rotterdam) de A29 richting Zierikzee volgen. Dan bij Oud-Beijerland eraf en de N217 richting Puttershoek pakken. Immer geradeaus en je komt vanzelf bij Gravendeel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
yep, heb routeplanner van anwb gevolgd....
een kennis had ook al gezegd dat we niet door die tunnen zouden komen... wel dus
hoe moesten we dan???????
datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Dus dan weet je dat de volgende keer dat je weer naar het bruisende Gravendeel wilt.
Het kan erger. Daar kan jij en ik het wel over eens is toch?quote:
Ligt eraan wat er mee bedoelt wordt. Afgaande op wat daarvoor stond lijkt me dat "als" daar beter op z'n plek is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's toch goed?? [of iig niet fout...]
of is 't "als"???
god waar hebben we het over?!?
quote:
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:29 schreef Svensational het volgende:
Waar is een Bupatih als je hem nodig hebt?.
quote:
Dat vond Sven niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Dus dan weet je dat de volgende keer dat je weer naar het bruisende Gravendeel wilt.
quote:
En dat vond LeBeau niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was zowel Bupatih als ik op vakantie.
Komt van die sigaret he.quote:
dat IS ook niet goed Sven.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
En dat vond LeBeau niet goed.
Ik ook. Wat leef ik toch weer met je mee heh?quote:
Ik bij nader inzien ook, maar is het ook echt fout-fout?quote:
ik vrees eerder het beeldscherm.....quote:
Het is wél goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
En dat vond LeBeau niet goed.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien ook, maar is het ook echt fout-fout?
je wordt vast een fantastische peetvaderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
Ik ook. Wat leef ik toch weer met je mee heh?
Ik wou het net ontkrachtigen met "Dan zou je zeker ook 'Volgende week is zowel Sven als Buup jarig' kunnen doen?" en dat klonk opeens wel goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is wél goed.
Gewoon enkelvoud doen.
Één van de twee ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, LeBeau is de Loekie van de dag [afbeelding]
bronquote:In zinnen met zowel ... als ... wordt bij voorkeur een enkelvoudige persoonsvorm gebruikt: 'Zowel mijn broer als mijn zus woont in Amsterdam.' De constructie komt ook wel met een meervoudige persoonsvorm voor ('Zowel mijn broer als mijn zus wonen in Amsterdam') — zeker in gesproken taal; maar in geschreven taal heeft het enkelvoud de voorkeur.
Het meervoud wordt wél gebruikt als de twee delen elk een verschillende persoonsvorm vragen: 'Zowel mijn broer als ik zijn (niet: is/ben) in Amsterdam geboren.' Verder treedt er een meervoudige persoonsvorm op als een van de delen meervoudig is ('Zowel mijn ouders als mijn zus wonen in Amsterdam') of als beide delen meervoudig zijn ('Zowel mijn ouders als mijn broers wonen in Amsterdam').
Wat bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, LeBeau is de Loekie van de dag
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
Dankuwel Bupatih, voor het bevestigen van mijn gelijk..
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga denk ik maar even liggen, volgens mij willen m'n hersenen via m'n oogkassen naar buiten komen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb de type- of spelfout gemist.
quote:
quote:
Zo blijf je bezig.quote:
ik snap je niet [snap dat dan!!]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:06 schreef Svensational het volgende:
Er valt toch niks aan te snappenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig.
Je snapt toch wel wat babette met die post bedoelde? Ze begrijpt jouw opmerking niet (zie haar PI).
Het geeft niet hoor, ik doe het met liefde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:17 schreef Svensational het volgende:
Kijk en daarom zou zo'n fotoboek handig zijn, babsie. Dan hoeft Christine je niet drie keer dezelfde vraag te stellen..
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnee hoor.quote:
Hoi, Tom.quote:
nee joh, ik moest toch werken.....?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:15 schreef Christine het volgende:
Was jij nou nog op Milan geweest eig?
Ook op zondag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, ik moest toch werken.....?!
als enige hier..... al die tijd al........ [/zelfmedelijden]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |