Te laatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, ik neem die kaarten weer terug, dat wil ik zelf doen.!
Oh, dus je had al een kaartje voor ik er jou één gafquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te laatMaar ik heb een kaartje over, je mag wel mee
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Dizer het volgende:
Ok lieve lieve lieve mensjes.... ik ga weer aan het werk... ciaaaao
Wanneer gooi jij je fotoboek eens open?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
c'est moi
en met die tieten zit het ook wel goed hoor.....
ik zou zeggen: dumpen die hap!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:06 schreef Svensational het volgende:
Oh, dus je had al een kaartje voor ik er jou één gaf?
Voor deze keer ben ik het met babette is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Hij krijgt die tomaten die voor bsb bedoeld waren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: dumpen die hap!!!![]()
31 septemberquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
Wanneer gooi jij je fotoboek eens open?
Mooi, dan zorg ik er voor dat in 2005 september voor het eerst in haar historie 31 dagen krijgt.quote:
kut /me-tag.quote:
what's the benefiet?!??!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:10 schreef Svensational het volgende:
[Je kan 'm toch gewoon openzetten voor reacties, zonder foto's zoals zoveel SC'ers]
Dan kan ik je allemaal spannende berichtjes sturenquote:
brrrrrr dan doe ik het zéker nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef Svensational het volgende:
Dan kan ik je allemaal spannende berichtjes sturen [afbeelding]
WELquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
brrrrrr dan doe ik het zéker niet![]()
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:19 schreef Svensational het volgende:
Nieuw liedje van MB.
begrijp het dan: ik snáp niet zoveel van die fotoboeken...quote:
dat had ik niet eens gezienquote:Ik gebruikte zelfs vierkante haakjes voor jou.
Das toch niet zo raar, je droomde over de aanstaande Shok-crewmeetingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:40 schreef Zhenar het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik op bezoek was in een huis waar alleen maar Fok!ers woonden. Het was een soort studenthuis in extrema; alleen maar feesten en zuipen, heel gezellig! En ik kwam ZOWIEE en Christine en BVO tegen!
Eigenlijk vind ik het wel scary om over FOK! te dromen… Wat zou het betekenen???!!!
ik droomde vorig jaar 'n keer over Fokquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:40 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel scary om over FOK! te dromen… Wat zou het betekenen???!!!
En waar was ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:40 schreef Zhenar het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik op bezoek was in een huis waar alleen maar Fok!ers woonden. Het was een soort studenthuis in extrema; alleen maar feesten en zuipen, heel gezellig! En ik kwam ZOWIEE en Christine en BVO tegen!
Dat zal het zijn! Ik vond het (naderhand) wel apart dat juist die drie personen er in voorkwamen. Oh, er was ook nog een vriend van BVO die heel irritant was. Ik weet niet waar die verhaallijn precies over ging.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das toch niet zo raar, je droomde over de aanstaande Shok-crewmeeting
Het was geen soap tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet waar die verhaallijn precies over ging.![]()
Feesten en zuipen he? Wordt toch een keer tijd voor die meetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Ik vond het (naderhand) wel apart dat juist die drie personen er in voorkwamen. Oh, er was ook nog een vriend van BVO die heel irritant was. Ik weet niet waar die verhaallijn precies over ging.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:40 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ja, jij kent em al Buup.
Natuurlijk wel! Al mijn dromen zijn soaps!quote:
Dat vind ik toch minder freaky. (Ligt natuurlijk wel aan de artiest waar je fan van bent)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:25 schreef timbob het volgende:
[..]
gaat vanzelf over hoor
ik heb een keer gedroomd dat ik ging msnen met een artiest waar ik fan van ben
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
Ik heb vroegah wel 's gedroomd dat ik met David Charvet [Baywatch] ging zoenen
![]()
* ook is.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Svensational het volgende:
Oh nee, Dizer is weer in een songtekstenbui..
Dizer is in een Michael Jackson buiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Svensational het volgende:
Oh nee, Dizer is weer in een songtekstenbui..
Niet meer doen, timbob.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |