quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen hoor
Je komt elkaar na jaren weer eens tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:31 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn, dan zeg jij straks: "Ik ben verliefd op Henk, van de hoek" En dan zijn wij allemaal vet blij dat we dat weten.
Daar gaat niet veel van terechtkomen vandaag, denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:24 schreef Dizer het volgende:
ik ben bezig met mijn scriptie
Oh, het is die Henk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je komt elkaar na jaren weer eens tegen
Oude liefde kruipt als slechte wijn omhoog
Hoe gaat het? Beter? En de liefde?
Ja, vandaag houden we het droog
Moeten we doen, ja, kom maar eten
Zegt ze: 'leuk, dan zie je Henk'
En jij denkt: Henk? Wie mag dat wezen?
En je loopt langzaam naar de toog
tuurlijk wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Daar gaat niet veel van terechtkomen vandaag, denk ik.
Ik ben druk bezig... lekker multitasken.. maar ik ga zo offline. Bedankt dat je me erop weesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar gaat niet veel van terechtkomen vandaag, denk ik.
Nee, ik maakte een grapje. Je hebt nog tijd genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:41 schreef Dizer het volgende:
maar ik ga zo offline. Bedankt dat je me erop wees
that's right, 't is pas 9.44 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik maakte een grapje. Je hebt nog tijd genoeg.
Ja, ene Thomas heeft me er wel eens over verteld.quote:
Het moet om 3 uur af.. en ik moet nog 3 hoofdstukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een grapje. Je hebt nog tijd genoeg.
Nou, een kwartier per hoofdstuk. Kun je om kwart over twee beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het moet om 3 uur af.. en ik moet nog 3 hoofdstukken
Oh nee, je was al klaar met je stage.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Svensational het volgende:
Ontbijt je pas op je stage??
Ja, ik kan ook niet alles onthouden hoor.quote:
Daar luister ik ook naar.quote:
mja die's niet zo enthousiast over Henk.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, ene Thomas heeft me er wel eens over verteld.
alles wat ik zeggen kan: ik hoooooouuuuuuuu van joooooouuuuuuuquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:55 schreef Svensational het volgende:
Blijf bij mijijijij
Wat ben je nou voor een spidersationalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet alles onthouden hoor.
Boek op sunweb.nl voor last-minutes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles wat ik zeggen kan: ik hoooooouuuuuuuu van joooooouuuuuuu
mja ik moet morgen dus apk-en; hoe voorkom ik nou ik godsnaam dat 't ding afgekeurd wordt?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:56 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, laten we ontopic gaan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een spidersational
ontopic bedoel ik: Lowlands.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik moet morgen dus apk-en; hoe voorkom ik nou ik godsnaam dat 't ding afgekeurd wordt?!
Draag een leuk topje, een beetje bloot laten zien, een goede inkijk en me je haar wapperenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik moet morgen dus apk-en; hoe voorkom ik nou ik godsnaam dat 't ding afgekeurd wordt?!
hij staat hier heel zacht, dus krijg alleen de uithalen meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:56 schreef Svensational het volgende:
Boek op sunweb.nl voor last-minutes..
da's mijn reguliere look.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef Dizer het volgende:
Draag een leuk topje, een beetje bloot laten zien, een goede inkijk en me je haar wapperen [/url]]
Geen BH, geen slipje en ze dat ook "per ongeluk" laten zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Draag een leuk topje, een beetje bloot laten zien, een goede inkijk en me je haar wapperen [afbeelding]
oh oke: daar doe ik niet aan [Lowlands dus], ik ben m'n alternatieve fase ontgroeitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
ontopic bedoel ik: Lowlands.
De backstreet boys komen ook hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke: daar doe ik niet aan [Lowlands dus], ik ben m'n alternatieve fase ontgroeit
Als ze echt zouden komen, mocht jij m'n kaarten hebben.quote:
Haha!! Dat denk jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef babette21 het volgende:
overigens wordt m'n auto gekeurd.... niet ikzelf
Mooi, kon ik meedoen met ze met tomaten bekogelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze echt zouden komen, mocht jij m'n kaarten hebben..
tell mequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:02 schreef Dizer het volgende:
Haha!! Dat denk jijJe moet nog zoveel leren over mannen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef babette21 het volgende:
edit: als dit het geval was, was er uiteraard geen probleem geweest
Okee, ik neem die kaarten weer terug, dat wil ik zelf doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi, kon ik meedoen met ze met tomaten bekogelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |