Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Airelle het volgende:
Goed idee... maar ik heb totaal geen zin.
Ik ook pas zoietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.
quote:
Hoe vroeg en waarheen?quote:
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik iets daarvoor.. een kwartier ofzo![]()
Recitaties? Het is te laat voor moeilijke woorden Christinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.
Ik ging even sigaretten halen, en ik hoor overal recitaties en tarkan-muziek.
Aha...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:04 schreef Christine het volgende:
Ja. Dat ze de koran gaan voorlezen op een melodie die gecompneerd is door een stel apen die ze losgelaten hebben op een compositie-programma.
Ach, het is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha...
Vervelend om wakker mee te worden dus
Dat geloof ik ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders.
Ah, welkome afwisseling dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:14 schreef Christine het volgende:
Ja, anders is het altijd zo'n gillende geit die geslacht wordt...
Het was erg jaquote:
Wat doe jij in het singles topic?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Airelle het volgende:
Dit topic gaat beduidend minder snel dan het singles topic.
Goede morgen trouwens.
Ik vind 'm anders vrij snel gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Airelle het volgende:
Dit topic gaat beduidend minder snel dan het singles topic.
Goede morgen trouwens.
Heb je nou ook vrij??quote:
Aaaahquote:
Wat een heerlijke morgen, ik ben supervrolijk, ik ben bezig met mijn scriptie ennuhquote:morning
Ze heeft weer wijn gedronkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:24 schreef Svensational het volgende:
Babette, jij bent me veuls te vrolijk. Wat scheelt er aan?
nietsssssssss.... dat is het 'm juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:24 schreef Svensational het volgende:
Babette, jij bent me veuls te vrolijk. Wat scheelt er aan?
Ja, maar als jullie gister aan de wijn of de whiskey gegaan zijn, zouden jullie nu niet vrolijk moeten zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze heeft weer wijn gedronken
Ik ben gisteren aan de Whisky gegaan
Kan niks zeggen, ze zit niet op FOK, maar ze lurkt welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah come on......... dat zeg ik 't ook.............![]()
Whiskey is zoooo lekker gewoon...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar als jullie gister aan de wijn of de whiskey gegaan zijn, zouden jullie nu niet vrolijk moeten zijn eigenlijk..
precies jij snapt het..... heb dan ook niet aan de wijn gezetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:29 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar als jullie gister aan de wijn of de whiskey gegaan zijn, zouden jullie nu niet vrolijk moeten zijn eigenlijk..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah come on......... dat zeg ik 't ook.............![]()
En je krijgt er een kater van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whiskey is zoooo lekker gewoon...Te lekker eigenlijk en te duur
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
[al zeker 2 weken niet..... en al 4 weken niet gerookt!!]
Ik krijg nooit een kater van sterke alcohol..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je krijgt er een kater van.
Ik zit ook op een rosé-dieet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies jij snapt het..... heb dan ook niet aan de wijn gezeten
[al zeker 2 weken niet..... en al 4 weken niet gerookt!!]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit ook op een rosé-dieet..
Dat is niet om te lachen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |