Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Airelle het volgende:
Goed idee... maar ik heb totaal geen zin.
Ik ook pas zoietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.
quote:
Hoe vroeg en waarheen?quote:
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik iets daarvoor.. een kwartier ofzo![]()
Recitaties? Het is te laat voor moeilijke woorden Christinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.
Ik ging even sigaretten halen, en ik hoor overal recitaties en tarkan-muziek.
Aha...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:04 schreef Christine het volgende:
Ja. Dat ze de koran gaan voorlezen op een melodie die gecompneerd is door een stel apen die ze losgelaten hebben op een compositie-programma.
Ach, het is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha...
Vervelend om wakker mee te worden dus
Dat geloof ik ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders.
Ah, welkome afwisseling dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:14 schreef Christine het volgende:
Ja, anders is het altijd zo'n gillende geit die geslacht wordt...
Het was erg jaquote:
Wat doe jij in het singles topic?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Airelle het volgende:
Dit topic gaat beduidend minder snel dan het singles topic.
Goede morgen trouwens.
Ik vind 'm anders vrij snel gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:59 schreef Airelle het volgende:
Dit topic gaat beduidend minder snel dan het singles topic.
Goede morgen trouwens.
Heb je nou ook vrij??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |