In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hoewel iedereen volgens mij wel iets 'stoerder' post hier dan hij/zij irl is.. ik iig wel
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Er stond wat anders onder je CTRL-V inmiddels.
Oef wat uhh... filosofischquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
http://quizilla.com/users/GeminiMoon42/quizzes
Verdeuri!
Ruzie met m'n Ctrl-c en Ctrl-v knop nu hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht.
Ga 'm meteen doen...
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
Nee toch?!quote:
Ja, sterker absoluut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijd
Sterker geworden enzo
Maar je bent nog even lief als toen ik je leerde kennen hoor
Uhuhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede ontwikkeling!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent wel een Diva/Dramaqueen inderdaad.
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!quote:
Het was ook zo toevallig enzo dat het zo gelopen is. Zonder al teveel als Ann te gaan klinken: je hebt heel veel voor me betekend hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, sterker absoluut.
Jij bent ook nog altijd even lief hoor.
Vind het nog altijd grappig... januari dit jaar had ik nooit gedacht zo goed bevriend te worden met wie-dan-ook van fok... het kan verkeren
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!.
Dat bedoel ik! Die test deugt voor geen meterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was ook zo toevallig enzo dat het zo gelopen is. Zonder al teveel als Ann te gaan klinken: je hebt heel veel voor me betekend hoor![]()
Genoeg sentimentaliteit nu
Uhuh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was ook zo toevallig enzo dat het zo gelopen is. Zonder al teveel als Ann te gaan klinken: je hebt heel veel voor me betekend hoor![]()
Genoeg sentimentaliteit nu
Daar gokte ik ook op... maar ik ben ook een Cassiequote:
Jullie zijn allemaal een Cassie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gokte ik ook op... maar ik ben ook een Cassie.
Niet allemaal!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal een Cassie..
Ja dat zag ik alquote:
En ik nietquote:
"I want you to be at my wedding!"quote:
Nee jij was de Eva en ik de Ann.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"I want you to be at my wedding!".
Owja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij was de Eva en ik de Ann.
Dat is dus mijn tekst.
*kras*quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Owja..
Al die drama ook. Zooo verwarrend.
quote:
Nee, Cassie is meer van het uithongeren.quote:
En van hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Cassie is meer van het uithongeren.
Vergeet ook het kotsen nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Cassie is meer van het uithongeren.
Whahahaquote:
Zelfde minuut jaquote:
Hmmmm een betwetertje.. die moeten we hier toch wel hebben?quote:
Ik zou niet weten wie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmmm een betwetertje.. die moeten we hier toch wel hebben?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik post ook in andere topics.. sue me..quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik post ook in andere topics.. sue me..
Ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik post ook in andere topics.. sue me..
Uhuh.. 2 slowchat-topics onderhouden is best veel werk hoor!quote:
BVO is de Yayaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoewel we in die andere nog maar met zn 2-en zijn nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh.. 2 slowchat-topics onderhouden is best veel werk hoor!
En jij bent nog wel illegaal in die andere.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh.. 2 slowchat-topics onderhouden is best veel werk hoor!
Uhuhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij bent nog wel illegaal in die andere.
Ze is raar en engquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van wat ik van haar heb gezien klopt het welQua humor klopt het redelijk
Ja gezellig. En nu zit Airelle ook in Singles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
En nu heb ik nog in de GPD gepost ook
Ik zag hem in de AT enzo.
Amanda is leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze is raar en eng
Maar ze heeft wel humor ja
Ik kan verder niet meepraten in de GPDquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja gezellig. En nu zit Airelle ook in Singles.
ZE is raar en eng stond er.. ik zei niks over jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus ik ben raar en eng![]()
[..]
En zelfspot
Wat is GPD?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan verder niet meepraten in de GPD
Negerzoenen en red bull
En ik weou eik een uur geleden al gaan slapen
De GPD [Deel CCCLXXXIX] - HUFs moeten rollen !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is GPD?
Ik ook al... een uur of drie geleden..
Vaker gehoordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef MissBliss het volgende:
En ik weou eik een uur geleden al gaan slapen
Dat is wat ik zou kunnen zeggen, ze zei "ik ben een ui met oren"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZE is raar en eng stond er.. ik zei niks over jou
Zelfspot ja, 'ik ben een pinda met oren'
Oh ja, ik wist het niet meer preciesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vaker gehoord
[..]
Dat is wat ik zou kunnen zeggen, ze zei "ik ben een ui met oren"
Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Airelle het volgende:
Goed idee... maar ik heb totaal geen zin.
Ik ook pas zoietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben nog maar 14 uur wakker.
quote:
Hoe vroeg en waarheen?quote:
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik iets daarvoor.. een kwartier ofzo![]()
Recitaties? Het is te laat voor moeilijke woorden Christinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze waren hier vandaag de jihaad aan het voorbereiden geloof ik.
Ik ging even sigaretten halen, en ik hoor overal recitaties en tarkan-muziek.
Aha...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:04 schreef Christine het volgende:
Ja. Dat ze de koran gaan voorlezen op een melodie die gecompneerd is door een stel apen die ze losgelaten hebben op een compositie-programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |