Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar ben ik hier zo anders dan IRL dan?
Er stond wat anders onder je CTRL-V inmiddels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef Airelle het volgende:
Kijk Diz, Jonny vind het ook vies!
[afbeelding]
Copycat.. hij staat in dit topic.
Maar ach ik ben de beroerste niet.
http://www.johnnydeppfan.com/portraits/p47.gif Voila!
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hoewel iedereen volgens mij wel iets 'stoerder' post hier dan hij/zij irl is.. ik iig wel
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Er stond wat anders onder je CTRL-V inmiddels.
Oef wat uhh... filosofischquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
http://quizilla.com/users/GeminiMoon42/quizzes
Verdeuri!
Ruzie met m'n Ctrl-c en Ctrl-v knop nu hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht.
Ga 'm meteen doen...
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
Nee toch?!quote:
Ja, sterker absoluut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijd
Sterker geworden enzo
Maar je bent nog even lief als toen ik je leerde kennen hoor
Uhuhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede ontwikkeling!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent wel een Diva/Dramaqueen inderdaad.
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!quote:
Het was ook zo toevallig enzo dat het zo gelopen is. Zonder al teveel als Ann te gaan klinken: je hebt heel veel voor me betekend hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, sterker absoluut.
Jij bent ook nog altijd even lief hoor.
Vind het nog altijd grappig... januari dit jaar had ik nooit gedacht zo goed bevriend te worden met wie-dan-ook van fok... het kan verkeren
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!.
Dat bedoel ik! Die test deugt voor geen meterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |