Ook al zo'n miepje.quote:
Wat ben je nou ook voor een sukkel.. je moet wel eerst iedereen gedag zeggenquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je nou ook voor een sukkel.. je moet wel eerst iedereen gedag zeggen
Hoi allemaal
Was eerlijk, ik heb wel een paar alternative-achtige dingen in mn kast. Ik had ook meisjesachtig ingevuld trouwensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij bent zeker geen Toccara, jeetje wat een schreeuwlelijk is dat zeg.
Nicole is zeker stoer...
Je moet wel eerlijk invullen he
Was wel 4 euro per glasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lekker.
Ohnee Whiskey vind ik niet zo lekker... doe maar Baileys enzo.
Hoi trouwens.
Ann is trouwens ook veranderd.. vind je niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was eerlijk, ik heb wel een paar alternative-achtige dingen in mn kast. Ik had ook meisjesachtig ingevuld trouwens
Grote bek op fok, klein hartje IRL.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook al zo'n miepje.
Ik vind jou geen Cassie. Maar misschien is mijn beeld van jou wel verkeerd..
Hahah... jij zegt het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Grote bek op fok, klein hartje IRL.
Ze wordt wel leuker ja.. ze heeft alleen zo'n chagrijnoge kop altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ann is trouwens ook veranderd.. vind je niet?
In het begin was ze zooo afhankelijk en zeurpieterig.. terwijl ze nu wel stoer is.
Ik heb ook een hele coole fietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens nu je een auto hebt kan je bob-en
Er zijn inderdaad wel wat overeenkomsten, jaquote:Vond jij het nou ook niet dat Willy Wonka op Jacko leek?
Weer ruzie? (wanneer nog meer dan?).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze wordt wel leuker ja.. ze heeft alleen zo'n chagrijnoge kop altijd
OMG dat heb ik ook irl
Maar ja, ze is idd wel stoer nu ja, volgende week krijgt ze weer ruzie met Eva
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Copycat het volgende:
Zwaar coole fansite, trouwens:
http://www.websitemaker.kennisnet.nl/johnnyhandsome/606140.htm
quote:deze siyte gaat over jJOHNNY DEPP omdat hij de mooist knapste lekkerste liefste l;eukste persoon is die op deze aarkloot rond loop.
Waar kan ik enter'en?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Copycat het volgende:
Zwaar coole fansite, trouwens:
http://www.websitemaker.kennisnet.nl/johnnyhandsome/606140.htm
Ik zag in het voorstukje dat ze weer ruzie gaat maken omdat Eva had gezegd dat ze hoopte dat iemand met slechte foto's het zou verpestenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weer ruzie? (wanneer nog meer dan?).
In het begin wilde ze nog op Eva's bruiloft komen.
Christine is lief irlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Grote bek op fok, klein hartje IRL.
Ik vind van wel ja!quote:
Op pagina 1.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:42 schreef Copycat het volgende:
Die ANTM test staat in het vorige topic, I presume?
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar ben ik hier zo anders dan IRL dan?
Er stond wat anders onder je CTRL-V inmiddels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef Airelle het volgende:
Kijk Diz, Jonny vind het ook vies!
[afbeelding]
Copycat.. hij staat in dit topic.
Maar ach ik ben de beroerste niet.
http://www.johnnydeppfan.com/portraits/p47.gif Voila!
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Hoewel iedereen volgens mij wel iets 'stoerder' post hier dan hij/zij irl is.. ik iig wel
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Er stond wat anders onder je CTRL-V inmiddels.
Oef wat uhh... filosofischquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
http://quizilla.com/users/GeminiMoon42/quizzes
Verdeuri!
Ruzie met m'n Ctrl-c en Ctrl-v knop nu hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht.
Ga 'm meteen doen...
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik zo dat ik in korte tijd veel veranderd ben, en nog niet zo heel erg goed op de hoogte ben van hoe ik irl ben. Ofzo.
Nee toch?!quote:
Ja, sterker absoluut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, we zijn allebei wel veel veranderd de laatste tijd
Sterker geworden enzo
Maar je bent nog even lief als toen ik je leerde kennen hoor
Uhuhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede ontwikkeling!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent wel een Diva/Dramaqueen inderdaad.
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!quote:
Het was ook zo toevallig enzo dat het zo gelopen is. Zonder al teveel als Ann te gaan klinken: je hebt heel veel voor me betekend hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, sterker absoluut.
Jij bent ook nog altijd even lief hoor.
Vind het nog altijd grappig... januari dit jaar had ik nooit gedacht zo goed bevriend te worden met wie-dan-ook van fok... het kan verkeren
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die test klopt haske niet! Dat kan niet anders!.
Dat bedoel ik! Die test deugt voor geen meterquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.. ik ben toch ook geen Cassie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |