De uitleg van een eerdere meeting: De Amsterdamse CD-plundermeet (2) 23 augustus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wasda? Uitlegje?
Of is het een besloten meeting?
Dank voor de snelle uitleg. Helaas, geen geld om mee te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
De uitleg van een eerdere meeting: De Amsterdamse CD-plundermeet (2) 23 augustus.. En nee, is zeker niet besloten. Meer zielen, meer vreugd
.
Nou!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ga ik niet redden, helaasch.
Een mens heeft nooit te veel CD's!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moest er gisteren nog aan denken toen ik bij de Concerto was. Ik ga niet mee trouwens. Ik koop al te veel cd's.
PaRoDiUzZ is dan ook nog eens een echte cd-plundermeeterquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef Summoner het volgende:
PaRoDiUzZ en Beathoven moeten er als MUZ-mods natuurlijk wel bij zijn. Ongeacht of ze geld hebben of niet.
Doe net als ik; verzet je vakantie!quote:
Je kunt ook gewoon meelopen daarna gezellig wat drinken in een kroeg. Doen we niet moeilijk over.quote:
Heb je al weer een reisje in de planning dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Bij deze alweer een aspirant op de ´misschien´ lijst, afhankelijk van tijd en potentieel-in-de-buurt zijn.
Je weet het niet. Maandagavond kreeg ik te horen dat ik de eerste vlucht dinsdag naar New York had. Je weet het hier niet. Maar dat kwalificeert eigenlijk niet als planning. Geen tijd gehad om in NYC cd´s te plunderen overigens. NYC ziet er heel raar uit vanuit een taxi en een windowless office.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je al weer een reisje in de planning dan?
Te veel afgezet tegen het beschikbare budget.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een mens heeft nooit te veel CD's!
Ok, Oprog heeft misschien te veel CD's, maar die heeft er dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel!
En Tokus, ik heb je verplaatst!
die niet-vegetarische huge burgers zijn anders ook wel ok , maarja das ook alleen maar voor carnivoren of omnivorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is waar ze die geweldige spare ribs hebben die jij als vegetarier niet eet!
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is waar ze die geweldige spare ribs hebben die jij als vegetarier niet eet!
Dat zal vast meer plunderaars trekken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Liejannuh het volgende:
een strak laag uitgesneden shirtje
Arrr. Booty and plunder is a pirates life, ayequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat zal vast meer plunderaars trekken.
Kan niet aan mij gelegen hebben... heb er meer gekocht dan ooit en dan ook nog via internet, dus eigenlijk dubbel op....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi! Ik las gister net dat de CD verkopen de eerste helft van dit jaar dramatisch laag waren, dus daar moeten we maar wat aan doen!
internet aankopen worden niet meegeteldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan niet aan mij gelegen hebben... heb er meer gekocht dan ooit en dan ook nog via internet, dus eigenlijk dubbel op....
het schijnt dat cd kopers in Nederland en Hongarije het oudste zijn en dat mensen in de UK de meeste albums kopen per jaar. Daar help ik aardig aan meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi! Ik las gister net dat de CD verkopen de eerste helft van dit jaar dramatisch laag waren, dus daar moeten we maar wat aan doen!
Ik kan de openingspost niet meer wijzigen, wil een mod dat doen?quote:
okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kan de openingspost niet meer wijzigen, wil een mod dat doen?
UK is ook één van de weinige landen waar singles nog als een tierelier verkopen. Wel gaaf is datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
het schijnt dat cd kopers in Nederland en Hongarije het oudste zijn en dat mensen in de UK de meeste albums kopen per jaar. Daar help ik aardig aan mee
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/4738181.stm
Ik heb ook een hekel aan de Fame maar was laatst gedwongen wel een keer geweest (tijdnood). Op de afdeling Klassiek en daar werd ik alleraardigst en buitengewoon goed geholpen, de meneer had veel verstand van zaken en gaf goede tips. Maar toch het blijft een nare winkel ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zet mij maar onder misschien
maar laten we maar in een grote boog om de Fame heenlopen
wat is nu eigenlijk de reden dat mensen er zo'n hekel aan hebben? Te groot, te onpersoonlijk, te eigendom-van-hans-breukhoven, te wat? Als ik daar die metalkelder in loop zie ik een behoorlijk ruim assortiment, niet eens voor absurde prijzen (ok, de japanse imports zijn prijzig, maar dat zijn ze overal).quote:
was eilk als knipoog bedoelt , de enige x dat ik meegegaan was , hebben we een half uur bij de fame staan wachten omdat men DVDs en games ook interessant vond. vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat is nu eigenlijk de reden dat mensen er zo'n hekel aan hebben? Te groot, te onpersoonlijk, te eigendom-van-hans-breukhoven, te wat? Als ik daar die metalkelder in loop zie ik een behoorlijk ruim assortiment, niet eens voor absurde prijzen (ok, de japanse imports zijn prijzig, maar dat zijn ze overal).
En dan achteraf te horen krijgen dat je een weekban krijgt voor elk item wat je uit de kille grijpgrage klauwtjes van de Fame hebt weten te reddenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
was eilk als knipoog bedoelt , de enige x dat ik meegegaan was , hebben we een half uur bij de fame staan wachten omdat men DVDs en games ook interessant vond. vandaar
Wat hij zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:05 schreef dwerg het volgende:
Jullie zien maar, de vorige keer heb ik bij Fame ook cd's gekocht, en dat doe ik nu gewoon weer.
Als ze iets leuks hebben natuurlijk.
Leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:44 schreef menjo het volgende:
Ah, een nieuwe plundertocht... als het een beetje uitkomt ben ik er ook.
Geld verdien je niet, geld leen je.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ja maar.... je werkt tocht?! Dan heb je toch geld?!
Tegen die tijd moet ik mijn eigen benzine betalen, dus kan ik niet meer ff op en neer naar het noorden van het landquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Kun je mij ook even ophalen?
Ik heb een kortingskaart voor de trein tegenwoordig, dus misschien is treinen wel zo handig!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LeukMochten er overigens weer mensen mee willen rijden naar A'dam Liejannuh, Dwerg en Menjo bijvoorbeeld
dan is dat geen probleem
maar dan niet eerst taart gaan kopen bij de Makro, Liejannuh
![]()
![]()
Gelukkig was het maar een grapje. Ik moet nog even bedenken of ik komend jaar nog ga studeren, anders zit ik ineens plotseling zonder OV jaarkaartquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet ik mijn eigen benzine betalen, dus kan ik niet meer ff op en neer naar het noorden van het landAnders had ik het graag gedaan
Ik zou net zeggen. Sinds wanneer reizen wij niet meer samen naar meets?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gelukkig was het maar een grapje.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:38 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen. Sinds wanneer reizen wij niet meer samen naar meets?
I don't give a shit. Tegen die tijd heb ik toch weer een OV kaart, dus dan kan ik overal weg komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:. Two to beam up directly to Amsterdam! Al moet jij waarschijnlijk vanuit it Fryske Lân komen
.
Daarom stel ik voor dat een volgende plundermeet in Nijmegen wordt gehouden, en dan kom ik WEL. Veel plezier, allenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:58 schreef Mark het volgende:
En in Nijmegen zijn gewoon goedkopere betere winkels
Ik bedoelde eigenlijk dat ik je dan pas in Zwolle tegenkomquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:36 schreef Summoner het volgende:
[..]
I don't give a shit. Tegen die tijd heb ik toch weer een OV kaart, dus dan kan ik overal weg komen.![]()
Yeah. I'll tell you all about it, onder het genot van een pintje. Binnenkort, als ik terug ben van vakantie. Goed idee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik je dan pas in Zwolle tegenkom. Maar ideaal dat je weer een OV hebt. Dus je gaat weer studeren.
.
Prima!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Summoner het volgende:
[..]
Yeah. I'll tell you all about it, onder het genot van een pintje. Binnenkort, als ik terug ben van vakantie. Goed idee?
Ja tuurlijk, ben je een weekje weg sta je meteen op de "ja" lijst... nou goed, mijn fok-meeting gehalte ligt dit jaar toch al boven gemiddeld en ik heb nog wel een lijstje cd's die ik wil hebben ook. Bovendien is de Concerto en de Boudisque altijd leuk.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een mens heeft nooit te veel CD's!
Ok, Oprog heeft misschien te veel CD's, maar die heeft er dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel!
En mij in de 'misschien-als-heel-erg-misschien-MuadDib-komt'-lijst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:57 schreef MuadDib het volgende:
Is er ook een "heel-erg-misschien"-lijst? Zet mij daar dan maar in.
Als je Amsterdam weet te vinden, ben je welkom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:07 schreef Graveland het volgende:
Hoi, mag ik mee?
Zal wel geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als je Amsterdam weet te vinden, ben je welkom.
Pffff, er worden steeds hogere eisen gesteld. Zeker weer een meeting alleen voor de incrowd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als je Amsterdam weet te vinden, ben je welkom.
Je broek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef Seborik het volgende:
Ik kan het niet meer aan!
en jij bent geen incrowd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Pffff, er worden steeds hogere eisen gesteld. Zeker weer een meeting alleen voor de incrowd!
Ja, ik dacht, er zijn meer mensen dan Billy op de wereld, laat ik ze maar op weg helpen. Bovendien, als je mij kent met mijn perfect gestroomlijnde lichaam, dan zou je de vraag niet stellen, maar ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Gaat Sebbo het nog uitleggen ook
Everything you want...master!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:40 schreef Seborik het volgende:
Yeah, lick my lovepump.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Everything you want...master!!!!
[afbeelding]
Homofoobquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef kokos het volgende:
IK KOM NIET!
Misschien kunnen zijn ouders hem brengen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:05 schreef Seborik het volgende:
Het kereltje is 12.
toch maar ff opnieuw vragen aangezien het al over anderhalve week is , wel handig om dan een aanvangstijd+verzamelpunt te hebben , lijkt mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
is er trouwens al een tijd geplanned
Gaan ze dan ook eindelijk iets doen met mijn bezwaar op mn WOZ aanslag???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:02 schreef Anton het volgende:
Ik moet me wel rothaasten, want uitgerekend die dag moet ik weer werken bij die gemeente van jouMaar hopelijk is het rond het middaguur af.
Ik wil niet weten hoe ze aan het vlees komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:04 schreef Tristessa het volgende:
een barbeque met de medewerkers van het dierenasiel
Daar heb ik zelf ook al over nagedacht. Maar goed, ik ben vegetariër dus ik ga geen vlees etenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe ze aan het vlees komen.
Sorry Tristessa.
En ik heb je net vanmiddag de treininformatie doorgemaild!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef dwerg het volgende:
Zet mij maar op het lijstje 'als ik zaterdag zin heb om te komen kom ik en anders niet.'
Webmail is stom! Ik ga alleen nog maar Googlemailen ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef dwerg het volgende:
'k Zie geen mail van jou.
Cunt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
edit: o fuck het is zaterdag al, dan zit ik op een boot helaasch.
dus ik kom toch maar niet.. Veel plezier.
12:48 Zwollequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:47 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Jij komt wel he?
Het is toch wel zeker dat PDOA en Graveland komen morgen, dat we morgen niet een uur staan te wachten op mensen die zeiden te komen, maar niet komen, en dat we daar staan te wachten, terwijl ze zich eigenlijk hadden afgemeld, maar dat vergeten waren door te geven en dat bovendien niemand er een telefoonnummer van heeft?quote:Komen:
Liejannuh
Seborik
Menjo
Anton
Summoner
Man in a shed
Graveland
Litpho
PDOA
Jij krijgt van mij nog geen plastic zakje om in te wonen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja dat ik ook niet kom dus
Of je wilt me graag een doos sponseren om in te slapen, dan wil ik er nog eens over nadenken.
Bij de FRS natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is toch wel zeker dat PDOA en Graveland komen morgen, dat we morgen niet een uur staan te wachten op mensen die zeiden te komen, maar niet komen, en dat we daar staan te wachten, terwijl ze zich eigenlijk hadden afgemeld, maar dat vergeten waren door te geven en dat bovendien niemand er een telefoonnummer van heeft?
Mijn planning is om er iets over 14:00 te zijn, samen met Lianne in ieder geval. Waar spreken we af?
Niet erg dat je op tijd weer terug gaat, vind ik wel een goed plan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:53 schreef Summoner het volgende:
[..]
12:48 Zwolle
13:26 Amersfoort
13:57 Amsterdam Centraal
Ik ga alleen wel redelijk op tijd weer richting het Noorden. Ik tref je morgen wel op station zwolle. Als je om een of andere reden verhinderd ben, laat me aub even weten dmv een smsje of iets dergelijks, anders zoek ik me de pleuris.
Hoe toevallig!quote:
Summoner en Man in a shed komen uit die richting. Zie eerder in dit topic voor treininformatie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:45 schreef Boeman het volgende:
ik ben vandaag net in amsterdam geweest, maar heb een zomertoer, dus zou in principe morgen wel weer even kunnen komen... hmm
lijkt me opzich wel wat. Wie komen er meer uit het noord'n?(leeuwarden/grunn)
hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:26 schreef Summoner het volgende:
Ik stap op de trein in demoncunting fuckhole Heerenveen.
ooh dat moet lukkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef Seborik het volgende:
De meest coole sideburns van boven de rivieren.
dat zag ik ook nog net Sebboquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:19 schreef Seborik het volgende:
Ik ben niet summo , he, ik roep maar wat.![]()
en jij bent ook van boven de rivieren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Seborik het volgende:
Jawel, maar minder cool dan de mijne, uiteraard.
heb ik gezien, maar niet echt duidelijk enzoquote:Maar, serieus, dit lijkt op summoner: Fotoboek van Summoner
Denk nou eens na! Potdimme!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
en jij bent ook van boven de rivieren?
Summo tijdens GTA: San Andreas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Boeman het volgende:
heb ik gezien, maar niet echt duidelijk enzo
Kort donker haar, enigszins wijde spijkerbroek, witte K-Swiss sneakers, inferieure sideburns en een opvallend wit Mr Bungle shirt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef Boeman het volgende:
hmm ik laat morgenvroeg weten of ik kom, als ik kom, hoe herken ik je dan in de trein summoner?
Mail even naar seborik@fok.nlquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:31 schreef Boeman het volgende:
ik kom, zou iemand mij een nummer kunnen mailen wil ik iedereen mislopen?
Noujazeg!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:11 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat jullie het deze keer zonder me moeten doen. Dit weekend is echt veel te druk.
quote:Op zondag 4 september 2005 10:55 schreef Seborik het volgende:
De woorden van Lianne over de vreseljike muziek bij De Boudisque die zij uitermate lelijk vond, en ik natuurlijk net had aangeschaft, waren prachtig getimed.
ja die barmanquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Man_in_a_Shed is ook eindelijk thuis. Hoop dat de barman na mijn aanvaring nog wel een beetje vriendelijk tegen jullie was. Wat mij betreft mag de volgende plundermeet toch echt eens in Groningen!
zeker weten?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben zo blij met mijn cd's!!!
Met als enorm aangename verrassing Placebo! Wat een geweldige muziek!!!
De rest is natuurlijk ook helemaal geweldig maar daarvan wist ik wat ik kon verwachten. Placebo heb ik helemaal blind gekocht en is super!!![]()
Ik ben echt blij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopenquote:
Ik kan dinsdag wel even ergens binnenlopen. Ben dan toch weer in Amsterdam!quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopen. Bossanova is toch net iets cooler...
![]()
Nou ja, eigenlijk moet je ze gewoon allebei hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Toch jammer dat Menjo je heeft omgepraat om Doolittle te kopen. Bossanova is toch net iets cooler...
![]()
Dat lijkt me in dit geval inderdaad de beste oplossingquote:Op zondag 4 september 2005 21:39 schreef menjo het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet je ze gewoon allebei hebben
Wat is er bijzonder aan?quote:Op maandag 5 september 2005 11:03 schreef Anton het volgende:
Kraftwerk - Minimum Maximum (de Duitse versie!)
Alle liedjes zijn in het Duits!quote:
Het kan soms zo makkelijk zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Alle liedjes zijn in het Duits!
Ja!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef Liejannuh het volgende:
<knip>
Volgende keer Nijmegen doen??
<knip>
heb ik niet zo'n probleem mee, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef Tokus het volgende:
Ant-wer-pen
ook omdat de meesten van jullie daar toch niet zovaak komen, dan zien jullie gelijk weer 's wat anders dan Nederland
Ik wist dat je zo ging reageren!quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Pffff, ach waarom ook niet. Vanuit Groningen is het maar een klein eindje naar Antwerpen.... Ik had toch liever iets gehad wat minder vlakbij was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |