De uitleg van een eerdere meeting: De Amsterdamse CD-plundermeet (2) 23 augustus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:14 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wasda? Uitlegje?
Of is het een besloten meeting?
Dank voor de snelle uitleg. Helaas, geen geld om mee te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
De uitleg van een eerdere meeting: De Amsterdamse CD-plundermeet (2) 23 augustus.. En nee, is zeker niet besloten. Meer zielen, meer vreugd
.
Nou!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ga ik niet redden, helaasch.
Een mens heeft nooit te veel CD's!quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moest er gisteren nog aan denken toen ik bij de Concerto was. Ik ga niet mee trouwens. Ik koop al te veel cd's.
PaRoDiUzZ is dan ook nog eens een echte cd-plundermeeterquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef Summoner het volgende:
PaRoDiUzZ en Beathoven moeten er als MUZ-mods natuurlijk wel bij zijn. Ongeacht of ze geld hebben of niet.
Doe net als ik; verzet je vakantie!quote:
Je kunt ook gewoon meelopen daarna gezellig wat drinken in een kroeg. Doen we niet moeilijk over.quote:
Heb je al weer een reisje in de planning dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Bij deze alweer een aspirant op de ´misschien´ lijst, afhankelijk van tijd en potentieel-in-de-buurt zijn.
Je weet het niet. Maandagavond kreeg ik te horen dat ik de eerste vlucht dinsdag naar New York had. Je weet het hier niet. Maar dat kwalificeert eigenlijk niet als planning. Geen tijd gehad om in NYC cd´s te plunderen overigens. NYC ziet er heel raar uit vanuit een taxi en een windowless office.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je al weer een reisje in de planning dan?
Te veel afgezet tegen het beschikbare budget.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een mens heeft nooit te veel CD's!
Ok, Oprog heeft misschien te veel CD's, maar die heeft er dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel!
En Tokus, ik heb je verplaatst!
die niet-vegetarische huge burgers zijn anders ook wel ok , maarja das ook alleen maar voor carnivoren of omnivorenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is waar ze die geweldige spare ribs hebben die jij als vegetarier niet eet!
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:16 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is waar ze die geweldige spare ribs hebben die jij als vegetarier niet eet!
Dat zal vast meer plunderaars trekken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:29 schreef Liejannuh het volgende:
een strak laag uitgesneden shirtje
Arrr. Booty and plunder is a pirates life, ayequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat zal vast meer plunderaars trekken.
Kan niet aan mij gelegen hebben... heb er meer gekocht dan ooit en dan ook nog via internet, dus eigenlijk dubbel op....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi! Ik las gister net dat de CD verkopen de eerste helft van dit jaar dramatisch laag waren, dus daar moeten we maar wat aan doen!
internet aankopen worden niet meegeteldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan niet aan mij gelegen hebben... heb er meer gekocht dan ooit en dan ook nog via internet, dus eigenlijk dubbel op....
het schijnt dat cd kopers in Nederland en Hongarije het oudste zijn en dat mensen in de UK de meeste albums kopen per jaar. Daar help ik aardig aan meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi! Ik las gister net dat de CD verkopen de eerste helft van dit jaar dramatisch laag waren, dus daar moeten we maar wat aan doen!
Ik kan de openingspost niet meer wijzigen, wil een mod dat doen?quote:
okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kan de openingspost niet meer wijzigen, wil een mod dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |