abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29373116
Is dat niet het verschil tussen Engels en Nederlands?
pi_29374842
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:52 schreef pberends het volgende:
Breaking news... vliegtuigje in brand .
Yup... gelijk 3 topics Vliegtuig neergestort in Toronto
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:00:04 #254
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29374977
Hadden ze maar niet boven het maaiveld moeten uitsteken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:18:40 #255
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29375790
Ik heb overigens een weddenschap met mijzelf afgesloten. Als op de 60-jarige verjaardag (a.s. 6 augustus) van Hiroshima Israël een paar bommon gooit op het Iraanse nucleare project, trakteer ik mijzelf op een milkshake.
pi_29376124
Vliegtuig is vanaf schiphol vertrokken.
pi_29376660
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Yup... gelijk 3 topics Vliegtuig neergestort in Toronto
Wat een breaking news zeg .

Nog even en het is de 2e Natalie Holloway-achtige zaak die teveel aandacht van de pers krijgt.
pi_29377247
Hebben ze dat redneck lijk al terug gevonden? En zit die jongen nog vast?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:54:36 #259
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29378439
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb overigens een weddenschap met mijzelf afgesloten. Als op de 60-jarige verjaardag (a.s. 6 augustus) van Hiroshima Israël een paar bommon gooit op het Iraanse nucleare project, trakteer ik mijzelf op een milkshake.
Latente terrorist..
pi_29378858
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En als het niet gebeurt?

Bombardeer je het dan zelf?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:19:25 #262
93744 Finder_elf_towns
pi_29379883
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En als het niet gebeurt?

Bombardeer je het dan zelf?
Nee, dan trakteer ik mijzelf op een kop koffie.
pi_29380200
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, dan trakteer ik mijzelf op een kop koffie.
Jammer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 01:57:03 #264
93744 Finder_elf_towns
pi_29380651
STOP DE ILLEGALE BEZETTING VAN BYZANTIUM DOOR DE KWAADAARDIGE TURKEN!!!1!11

pi_29380694
Kruistocht
  woensdag 3 augustus 2005 @ 06:44:18 #266
89730 Drugshond
pi_29382763
quote:
Opnieuw xenofobe uitlatingen van Blokker
Bron : LBR

Blokker beledigt concurrenten, eigen personeel en klantenkring

Blokker-topman Jaap Blokker gebruikt opnieuw het jaarverslag van zijn concern om stigmatiserende en beledigende uitspraken te doen over allochtonen. Het voorwoord van Blokker in het jaarverslag van 2004 geeft de indruk dat hij al het ‘buitenlandse’ als gevaarlijk beschouwt voor zijn eigen Nederlandse bedrijf. Blokker beledigt niet alleen zijn eigen allochtone werknemers en zijn allochtone klantenkring, maar ook buitenlandse topmensen van concurrerende ondernemingen.

Zonder veel moeite te doen om zijn uitspraken te onderbouwen, beweert Blokker dat de criminaliteit toeneemt en de samenleving gevaarlijker wordt als gevolg van de “toenemende heterogeniteit”, “steeds poreuzere buitengrenzen” van Europa en “massale stormlopen op onze polder vanuit Oost-Europa en Noord-Afrika”.

Ook aan de top van de Nederlandse ondernemingen is sprake van “oprukkende allochtonen”, aldus Blokker. In het jaarverslag wordt geklaagd over het feit dat “oer-Nederlandse” bedrijven worden “verkwanseld” aan buitenlandse investeerders. Blokker schetst deze ontwikkeling als een probleem, maar maakt niet duidelijk waarom. Wellicht omdat zijn klaagzang moeilijk is te rijmen met zijn eigen rol: Blokker bezit zo’n 1.100 zaken in het buitenland, onder meer in Belgie en Frankrijk.

Tenslotte beschuldigt Blokker de Nederlandse overheid van discriminatie: buitenlandse ondernemingen als Ikea en Mediamarkt krijgen volgens hem voorrang bij vestiging, Nederlandse bedrijven als Blokker worden achtergesteld.

Ook in 2002 en 2003 deed Jaap Blokker stigmatiserende en beledigende uitspraken jegens allochtonen. In 2003 en 2004 heeft het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR) een vriendelijk contact gehad met Jaap Blokker, en hem gewezen op het stigmatiserende karakter van zijn uitlatingen. Dit contact blijkt tot niets geleid te hebben, tot grote teleurstelling van het LBR. Met zijn xenofobe uitlatingen zet Blokker zich af tegen nationale en internationale collega-ondernemers, en schoffeert hij opnieuw een belangrijk deel van zijn personeel en klantenkring.
Ik denk dat hij niet zo blij is met de MEKI-shop.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 07:23:56 #267
93744 Finder_elf_towns
pi_29382832
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 06:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

woensdag 3 augustus 2005 @ 08:27:51 #268
89730 Drugshond
pi_29383151
quote:
bron : Geen Stijl
Christenorganisatie herbergt pedo's

De Christelijke hulporganisatie Caritas is in opspraak geraakt nadat medewerkers betrapt werden op het plegen van pedofiele handelingen met minderjarige gehandicapte kinderen uit een Kroatisch weeshuis. De directrice van de locale Kroatische afdeling is door een priester de laan uitgestuurd omdat ze wist van het seksueel misbruik, maar dit met de mantel der liefde bedekte. Pas nadat lokale journalisten afgelopen juni op onderzoek uit gingen kwam de waarheid aan het licht. Twee personeelsleden van Caritas werden sinsdien aangehouden op betichting van pedofilie. Verder onderzoek moet aantonen of vijf opvoedsters van het weeshuis, waaronder drie religieuzen, ook kinderen mishandeld hebben.
Wat is atheist zijn toch een mooi geloof.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 08:55:04 #269
89730 Drugshond
pi_29383373
quote:
Bron : BBC (oud nieuws wel grappig)
Navy approves first ever Satanist

The British Armed Forces has officially recognised its first registered Satanist, a newspaper reports.

Naval technician Chris Cranmer, 24, has been allowed to register by the captain of HMS Cumberland, based at Devonport Naval Base in Plymouth.

The move will mean that he will now be allowed to perform Satanic rituals on board the vessel.

According to the Sunday Telegraph, Mr Cranmer realised he was a Satanist nine years ago.

Religious values

Mr Cranmer said that was when he stumbled across a copy of the Satanic Bible, written by Church of Satan founder Anton Szandor LaVey.

He said: "I then read more and more and came to realise I'd always been a Satanist, just simply never knew."

Mr Cranmer, who is from Edinburgh, is now lobbying the Ministry of Defence to make Satanism a registered religion in the armed forces.

Former Tory minister Ann Widdecombe said she was "utterly shocked" by the Royal Navy's decision.

"Satanism is wrong. Obviously the private beliefs of individuals anywhere, including the armed forces, are their own affair but I hope it doesn't spread."

She added: "The Navy should not permit Satanist practices on board its ships.

"God himself gives free will, but I would like to think that if somebody applied to the Navy and said they were a Satanist today it would raise its eyebrows somewhat."

A spokesman for the Royal Navy said: "We are an equal opportunities employer and we don't stop anybody from having their own religious values."

The path to Satan

The Church of Satan was established in San Francisco in 1966.

Mr LaVey was its high priest until his death in 1997.

Followers live by the Nine Satanic Statements, which include "Satan represents indulgence instead of abstinence", "Satan represents vengeance instead of turning the other cheek" and "Satan represents all of the so-called sins, as they all lead to physical, mental, or emotional gratification".

Doug Harris, director of the Reachout Trust, an evangelical Christian ministry that "builds a bridge of reason" to those involved in cults and the occult, says the statements are "selfish".

"Following such tenets and working them out practically in your life seems to produce a selfish person not a member of a team," he said.
DrW iets voor jou ?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 09:45:29 #270
93744 Finder_elf_towns
pi_29384000
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

DrW iets voor jou ?
Wat denk je zelf?
pi_29384901
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 01:59 schreef MrX1982 het volgende:
Kruistocht
Ja, als iets de Byzantijnen geholpen heeft...
pi_29384909
Moa!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:56:24 #273
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29385406
goedemorgen!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29385464
lol @ blokker, ik ga blokker blokkeren en boycotten!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:01:15 #275
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29385514
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ blokker, ik ga blokker blokkeren en boycotten!
Wat een KUT winkel is dat zeg Van die dikke autochtone wijven
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29385675
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 08:55 schreef Drugshond het volgende:

"Satan represents indulgence instead of abstinence", "Satan represents vengeance instead of turning the other cheek" and "Satan represents all of the so-called sins, as they all lead to physical, mental, or emotional gratification".
hmmm, een soort van rooms-katholicisme dus ....

Is dat nog steeds zo'n issue bij de engelanders, zijn ze nog altijd bang voor een armada van roomse spanjaarden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29385719
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 06:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

jah denk het wel

Maar ik hoop dat de personeel gaat staken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_29385739
ik haat Blokker

en ik haat kruidvat en ik haat Lidl en Aldi en dirk etc. en ik haat Hans Anders
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:18:29 #279
89730 Drugshond
pi_29385916
quote:
Bron : Reiskrant

Nederlandse meisjes moe van Ali's
door Rob Hammink

AMSTERDAM - Handtastelijke Turken overschaduwen het vakantiegeluk van veel Nederlandse meisjes. Wat respectloos worden deze hitsige figuren door vrouwelijke toeristen Ali's genoemd. Ali staat soepeltjes vertaald voor aanraken, lastig, intimiderend.

Nederlandse meisjes moe van Ali's
Ara Ruiter (19) uit Velserbroek. "Het land is mooi, het eten perfect en het leven nog steeds goedkoper dan in Spanje. Maar de mannen zijn vreselijk, zeker als je geen vriend bij je hebt. Als kakkerlakken komen de Ali's uit alle hoeken en gaten. In straatjes, op het strand, overal. Ze zitten zomaar aan je." Verzuchtend: "Ik had gehoopt dat ik geen last zou hebben omdat ik brunette ben. Maar haarkleur blijkt niet uit te maken."

Laatste keer
Ook Joëlle de la Bije (18), studente pedagogiek, is niet gediend van de ongevraagde avances. "Je zou kunnen denken: het zijn temperamentvolle mensen. Toch gaat dit allemaal veel te ver. Ze zitten zelfs onder je rokje. Ik ben hier met drie vriendinnen vakantie aan het vieren, maar het is de laatste keer." " De beheerder van het hotel waarin wij zitten heeft bloemen op mijn balkon gegooid. Dat is op het randje, maar gisteren stopte een beveiligingsman van de discotheek Robin Hood zijn tong in mijn mond. Die man moet voor mijn veiligheid zorgen. Zo jammer voor Turkije. De overheid zou hier echt wat aan moeten doen."

Lotte Kloosterwijk (18) uit Spaarndam vult aan: " Er zijn natuurlijk ook veel goede Turken, maar velen kunnen in deze vakantieoorden niet omgaan met Nederlandse vrouwen. Ze denken dat wij zo makkelijk het bed in te krijgen zijn. Dat is het imago dat wij in het buitenland hebben opgebouwd. Misschien moeten we ook de verantwoordelijkheid bij onszelf zoeken."

Een van de Ali's zelf vindt de situatie heel normaal en begrijpt zichzelf wel. Yücel (29) loopt er bruingeblakerd bij. Hij verhuurt overdag jetski's. 's Avonds is hij in de super-de-luxe disco's van Alanya te vinden: op jacht. "Met onze eigen vrouwen is niets te beginnen. Te conservatief. Tijdens de zomer komt de verlossing. Vooral Russische en Nederlandse vrouwen zijn toppertjes. Zalig die korte rokjes. Ze willen aandacht en die geven wij. Wij gaan zeker niet te ver."

Hurreyet Doganttay van het Toeristenbureau in Alanya zegt dit probleem zelden tegen te komen. "Maar mocht het gebeuren nemen we het heel serieus. We zullen de slachtoffers doorverwijzen naar de politie."
Maar het zijn toch sletten . Dan moeten ze maar met een hoofddoekje op het strand lopen.
pi_29385978
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar het zijn toch sletten . Dan moeten ze maar met een hoofddoekje op het strand lopen.
ik geloof daar niks van de meisjes liegen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:15:36 #281
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29387560
Ik schijn een kloon van Ryan3 te zijn tegenwoordig...
Wasserwunderland
pi_29387629
Tsja Turkije is sws een vakantie bestemming voor paupers. Nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan Turkije.
pi_29387802
Hetzelfde wat er leuk is aan Spanje, Tunesië en Griekenland, lijkt mij.
pi_29387846
Mee eens

Massatoerisme
pi_29388057
Tja, die meiden moeten zich maar eens leren aanpassen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29388135
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:15 schreef Tup het volgende:
Ik schijn een kloon van Ryan3 te zijn tegenwoordig...
Wie niet?
pi_29388178
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:18 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja Turkije is sws een vakantie bestemming voor paupers. Nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan Turkije.
40 graden is lekker . Doe mij Scandinavië maar. Prima temperatuurtje in de zomer.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:40:53 #288
89730 Drugshond
pi_29388230
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, die meiden moeten zich maar eens leren aanpassen.
Ze moeten naakt in een beaver houding op het stand liggen
pi_29388326
Vraag me af wat het verschil is met de Nederlandse stranden. Ik dacht te vermenen dat vorig jaar tig Marokkanen de boel terroriseerden (vooral dat van paviljoens) en mensen lastig valden.
pi_29388363
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef pberends het volgende:
40 graden is lekker . Doe mij Scandinavië maar. Prima temperatuurtje in de zomer.
Vrouwen

Daar denk ik altijd meteen aan als het woord Scandinavië valt
pi_29388405
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vrouwen

Daar denk ik altijd meteen aan als het woord Scandinavië valt
Waarom? Zit erg weinig verschil in met Nederlandse vrouwen.
pi_29388464
Op de voorpagina van Metro vandaag zo'n vage Talpa actie:

http://www.talpa.tv/web/show/id=51192

oftewel een fotofuck van het logo .
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:54:12 #293
89730 Drugshond
pi_29388714
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Neuh vooral veel blond inderdaad.

Maar het is daar wel zeer mooi alleen de drankprijzen .
pi_29388849
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
Hmm volgens mij zijn ze mooier.
pi_29388886
Die site van Talpa lijkt wel erg veel op Geenstijl. Wat een losers bij Talpa
pi_29389136
Wat denken jullie gaat Talpa het redden=
pi_29389235
Ik mag hopen van niet. Ik heb nu al een hekel aan Talpa. Net zoals aan vrijwel alle zenders.

Maar sjonnie de mol heeft een berg geld dus echt snel zullen we niet van hem verlost zijn.
pi_29389288
Ik heb niets tegen Talpa, laat ze maar lekker leuke films en programma's uitzenden.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:12:24 #300
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')