hmmm, een soort van rooms-katholicisme dus ....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:55 schreef Drugshond het volgende:
"Satan represents indulgence instead of abstinence", "Satan represents vengeance instead of turning the other cheek" and "Satan represents all of the so-called sins, as they all lead to physical, mental, or emotional gratification".
jah denk het welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo blij is met de MEKI-shop.
Maar het zijn toch slettenquote:Bron : Reiskrant
Nederlandse meisjes moe van Ali's
door Rob Hammink
AMSTERDAM - Handtastelijke Turken overschaduwen het vakantiegeluk van veel Nederlandse meisjes. Wat respectloos worden deze hitsige figuren door vrouwelijke toeristen Ali's genoemd. Ali staat soepeltjes vertaald voor aanraken, lastig, intimiderend.
Nederlandse meisjes moe van Ali's
Ara Ruiter (19) uit Velserbroek. "Het land is mooi, het eten perfect en het leven nog steeds goedkoper dan in Spanje. Maar de mannen zijn vreselijk, zeker als je geen vriend bij je hebt. Als kakkerlakken komen de Ali's uit alle hoeken en gaten. In straatjes, op het strand, overal. Ze zitten zomaar aan je." Verzuchtend: "Ik had gehoopt dat ik geen last zou hebben omdat ik brunette ben. Maar haarkleur blijkt niet uit te maken."
Laatste keer
Ook Joëlle de la Bije (18), studente pedagogiek, is niet gediend van de ongevraagde avances. "Je zou kunnen denken: het zijn temperamentvolle mensen. Toch gaat dit allemaal veel te ver. Ze zitten zelfs onder je rokje. Ik ben hier met drie vriendinnen vakantie aan het vieren, maar het is de laatste keer." " De beheerder van het hotel waarin wij zitten heeft bloemen op mijn balkon gegooid. Dat is op het randje, maar gisteren stopte een beveiligingsman van de discotheek Robin Hood zijn tong in mijn mond. Die man moet voor mijn veiligheid zorgen. Zo jammer voor Turkije. De overheid zou hier echt wat aan moeten doen."
Lotte Kloosterwijk (18) uit Spaarndam vult aan: " Er zijn natuurlijk ook veel goede Turken, maar velen kunnen in deze vakantieoorden niet omgaan met Nederlandse vrouwen. Ze denken dat wij zo makkelijk het bed in te krijgen zijn. Dat is het imago dat wij in het buitenland hebben opgebouwd. Misschien moeten we ook de verantwoordelijkheid bij onszelf zoeken."
Een van de Ali's zelf vindt de situatie heel normaal en begrijpt zichzelf wel. Yücel (29) loopt er bruingeblakerd bij. Hij verhuurt overdag jetski's. 's Avonds is hij in de super-de-luxe disco's van Alanya te vinden: op jacht. "Met onze eigen vrouwen is niets te beginnen. Te conservatief. Tijdens de zomer komt de verlossing. Vooral Russische en Nederlandse vrouwen zijn toppertjes. Zalig die korte rokjes. Ze willen aandacht en die geven wij. Wij gaan zeker niet te ver."
Hurreyet Doganttay van het Toeristenbureau in Alanya zegt dit probleem zelden tegen te komen. "Maar mocht het gebeuren nemen we het heel serieus. We zullen de slachtoffers doorverwijzen naar de politie."
ik geloof daar niks van de meisjes liegenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar het zijn toch sletten. Dan moeten ze maar met een hoofddoekje op het strand lopen.
Wie niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:15 schreef Tup het volgende:
Ik schijn een kloon van Ryan3 te zijn tegenwoordig...
40 graden is lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:18 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja Turkije is sws een vakantie bestemming voor paupers. Nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan Turkije.
Ze moeten naakt in een beaver houding op het stand liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, die meiden moeten zich maar eens leren aanpassen.
Vrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef pberends het volgende:
40 graden is lekker. Doe mij Scandinavië maar. Prima temperatuurtje in de zomer.
Waarom? Zit erg weinig verschil in met Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vrouwen
Daar denk ik altijd meteen aan als het woord Scandinavië valt
Neuh vooral veel blond inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Zit erg weinig verschil in met Nederlandse vrouwen.
Hmm volgens mij zijn ze mooier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:47 schreef pberends het volgende:
Waarom? Zit erg weinig verschil in met Nederlandse vrouwen.
Zonder pr0n geef ik ze geen schijn van kans.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:09 schreef du_ke het volgende:
Wat denken jullie gaat Talpa het redden=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |