Nee, de Islam promote alleen maar de onderdrukking van vrouwen zo te zienquote:
"zo te zien". Wat valt er dan te zien?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, de Islam promote alleen maar de onderdrukking van vrouwen zo te zien.
Wel lief zo'n klein jongetje die gelooft in zn eigen geblaatquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Wel lief zo'n klein meisje die gelooft in de onschuld van haar geloof![]()
Ik ben niet kleinquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Wel lief zo'n klein jongetje die gelooft in zn eigen geblaat![]()
Gedraag je er dan ook naarquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet klein
Ik ben een echte vent
Ik ga beter mijn best doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Gedraag je er dan ook naar
Het moeten dragen van de hoofddoek. Dat doen ze toch uit naam van de islam. Ik kan er niets anders van maken, geiteneuker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"zo te zien". Wat valt er dan te zien?
Het "moeten" dragen van de hoofddoek moet misschien wel van haar ouders, apenlikker.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Het moeten dragen van de hoofddoek. Dat doen ze toch uit naam van de islam. Ik kan er niets anders van maken, geiteneuker.
Waarom ga je niet is naar een ander land, ipv elke keer net te doen alsof je nog een Marokkaan bent ipv Nederlander.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
Heb trouwens 2 boetes gekregen in Marokko dit jaar... een record..
Eentje voor het negeren van een stopbord, en een voor te hard rijden 149 km/h waar 120 toegestaan was.
In totaal 10 euro.
Ophanging was rechtvaardig geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
Eentje voor het negeren van een stopbord, en een voor te hard rijden 149 km/h waar 120 toegestaan was.
In totaal 10 euro.
Heb Belgie, Frankrijk en Spanje anders ook al tigmalen gezien hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom ga je niet is naar een ander land, ipv elke keer net te doen alsof je nog een Marokkaan bent ipv Nederlander.
Ik word zo doodziek van die mongolen die elke keer naar hun geboorteland afreizen alsof de wereld alleen uit Marokko of Turkije bestaat.
Dat heet nu, corrupte politie-agenten. Officieel zou ik eigenlijk 80 euro hebben moeten betalen. (in totaal)quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ophanging was rechtvaardig geweest.
Maar dat zijn betaalbare boetes. Wie zegt dat ze achterlijk zijn in Marokko. Het zijn gewoon autoliefhebbers![]()
Corruptie is vaak goed te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
Dat heet nu, corrupte politie-agenten. Officieel zou ik eigenlijk 80 euro hebben moeten betalen. (in totaal)
Joh, onderweg naar Marokko zeker. Lieg toch niet zo, barbaar!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb Belgie, Frankrijk en Spanje anders ook al tigmalen gezien hoor.
Jaja, dat de mensen daar dan de 'slappe westerse opvoeding' er weer de schuld geven dat zoveel van die rotgastjes hier blij rondrennen op tweewielige koffiemolens, en hun nadere kennis van mercedessen enkel opdoen als de surinaamse ex-bezitster van een handtasje hem tegen een boom achteruit inparkeert...quote:
Ik lieg niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, onderweg naar Marokko zeker. Lieg toch niet zo, barbaar!
Het Westen is in zekere zin vulgairquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:34 schreef RM-rf het volgende:
Jaja, dat de mensen daar dan de 'slappe westerse opvoeding' er weer de schuld geven dat zoveel van die rotgastjes hier blij rondrennen op tweewielige koffiemolens, en hun nadere kennis van mercedessen enkel opdoen als de surinaamse ex-bezitster van een handtasje hem tegen een boom achteruit inparkeert...
Ik denk dat Mutant de BF2 simulator gebruikt ... MED - team.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:32 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant01 gaat stiekem op trainingskamp in Marokko
Het wordt pas nieuws als de ETA een keer niet zijn dagelijkse aanslag pleegt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wat ik wel zeer vreemd vind is dat er niets bericht is (hier) over de aanslagen in Spanje door de ETA.
MEC, en hoe weet je dat? Ik speel inderdaad veel BF2.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat Mutant de BF2 simulator gebruikt ... MED - team.
pondje teveelquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/uk.html#Econ
Hoe komt de UK aan een external debt van 4,5 trillion (3x bnp)?
quote:
In voorgaande edities van het CIA World Fact Book stond bij External Debt altijd "NA" aangegeven. Zou het een schatting zijn, misschien volgens een wat andere methode dan bij andere landen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef pberends het volgende:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/uk.html#Econ
Hoe komt de UK aan een external debt van 4,5 trillion (3x bnp)?
Ja, in Marokko heb je nog handhavende politiequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
In totaal 10 euro.
*AIVD beltquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:23 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk dat Mutant de BF2 simulator gebruikt ... MED - team.
MED-team... de plesiters zul je nodig hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
MEC, en hoe weet je dat? Ik speel inderdaad veel BF2.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:15 schreef sizzler het volgende:
Hoessein heeft verklaard dat het niet zijn bedoeling was om iemand te doden. Met de aanslagen zouden hij en zijn medeplegers slechts paniek hebben willen zaaien
Die is inderdaad goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Lyrebird het volgende:
Heerlijk politiek incorrect:
[afbeelding]
Over een jaartje of 7 toch maar eens emigreren en iemand dumpen.quote:Vrouwen willen oudere bedpartner
Goed nieuws voor de wat oudere bezoekers: vrouwen zijn gek op jullie. Niks geen sixpack, sexgod en een mooie bos krullen, kaal mag evenals wat minder potent zijn. Ervaring, daar gaat het om! Zo blijkt althans uit een rondvraag onder Zweedse vrouwen. Uit de enquête van het blad Tara blijkt dat de helft van de Zweedse vrouwen seks verkiest met mannen tussen veertig en vijftig. Ze waarderen vooral de ervaring, kennis en het begrip van de oudere mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |