ik ook , heel eng mens, maar ze is wel haar partner sinds jaren kwijt en dat is toch verdrietig voor haar (neem ik aan)quote:Op zondag 31 juli 2005 18:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die vrouw trouwens. Maargoed dat is offtopic hier.
Mensen die prijsstijgingen aan de Euro toewijzen en dan ook nog Duisenberg er van beschuldigen dat hij dat had moeten weten zijn nogal in de war of eigenlijk gewoon compleet gestoord. Beter opletten bij economie jongens.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Duisenberg zijn bijnaam is Mister Euro. Gek he, dat we het er dan hier over hebben.
Wat zou Nederland het fantastisch hebben gedaan, als enige land zijn eigen munt behoudend tussen alle 'euro-landen'.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen doen alle Europese landen die niet in de euro zitten het fantastisch.
Ga jij maar lekker door dan kleuter.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:46 schreef SunChaser het volgende:
Duisenberg zijn bijnaam is Mister Euro. Gek he, dat we het er dan hier over hebben.
Stop aub met die flames. We kunnen gewoon op een volwassen manier een discussie houden over de goede en slechte dingen van Duisenberg.quote:
De eurolanden zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat zou Nederland het fantastisch hebben gedaan, als enige land zijn eigen munt behoudend tussen alle 'euro-landen'.![]()
Misschien. -> Integreren of onderscheiden?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat zou Nederland het fantastisch hebben gedaan, als enige land zijn eigen munt behoudend tussen alle 'euro-landen'.![]()
Waarvan alleen Noorwegen en Zweden echt welvarend zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De eurolanden zijn: België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal en Spanje.
Zie genoeg landen in Europa die niet meedoen. [afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:44 schreef elcastel het volgende:
Gadverdamme jongens is dit nou echt hét topic om al dat gezeik in te gooien, open een zoveelste euro topic ofzo.
Die waren dat al voor de euro, net als Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarvan alleen Noorwegen en Zweden echt welvarend zijn.
Onzinnige redenatie, de eurolanden waren voor de euro ook al welvarend.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarvan alleen Noorwegen en Zweden echt welvarend zijn.
Vandaar dat wij met de voetbalclub ook een aktie organiseren deze week om de hongersnood in Zwitserland te kunnen voorkomenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Precies. Bijna elk welvarend Europees land is er in gestapt.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzinnige redenatie, de eurolanden waren voor de euro ook al welvarend.
Inderdaad, bijzonder kun je ook zo interpreteren.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik vind haar ook een bijzondere vrouw, in negatieve zin wel te verstaan. Ik zou dan ook snel doodgaan als ik net met pensioen ben en de hele dag dat mens naast me heb zitten.
Maar voor Wim alleen maar mijn condolences.
En ik verbaas me over het onbenul van veel mensen. Wat een prutsers zijn die Eurohuillies toch. Duisenberg heeft volstrekt gelijk, een munt veroorzaakt geen prijzen. Dat doet vraag en aanbod.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik verbaas me er over dat velen hier weigeren Duisenberg aan de Euro te koppelen. Dat ie dood is is zielig en misschien zag niemand het aankomen. Maar met 100.000 Bekende Nederlanders gaat er wel eens eentje dood. Waarom zou je dan niot over iemands werk mogen praten, de Euro was Duisenbergs stokpaardje.
Zoals Engeland, Zweden en Denemarken bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat had hij niet voorzien?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
En ik verbaas me over het onbenul van veel mensen. Wat een prutsers zijn die Eurohuillies toch. Duisenberg heeft volstrekt gelijk, een munt veroorzaakt geen prijzen. Dat doet vraag en aanbod.
Allebei d'r partners, zo vlak achter elkaar. Eerst Arafat, nu Wimquote:Op zondag 31 juli 2005 18:51 schreef milagro het volgende:
ik ook , heel eng mens, maar ze is wel haar partner sinds jaren kwijt en dat is toch verdrietig voor haar (neem ik aan)
Het is de consument die het allemaal maar accepteerd. Ondernemers bepalen het aanbod, en consumenten bepalen de prijzen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:12 schreef dolfg het volgende:
Het mislukken is eerder een gevolg van ondernemers met dollartekens in hun ogen dan van iemand als Duisenberg.
En een nieuw Truth topic is geboren.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Allebei d'r partners, zo vlak achter elkaar. Eerst Arafat, nu Wim.
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Allebei d'r partners, zo vlak achter elkaar. Eerst Arafat, nu Wim.
Nee logisch, dingen die niet het gevolg zijn van een muntsoort kun je ook niet voorzien als je de munt in omloop brengt.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef SunChaser het volgende:
En dat had hij niet voorzien?
het duurt vast niet lang meer, nee, voor de joden de schuld krijgenquote:
Onzin. Er is zeker 15 jaar gewerkt aan de euro voor de invoering. Lekkere econoom ben je dan als je de burger alleen maare positieve dingen voorschotelt.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee logisch, dingen die niet het gevolg zijn van een muntsoort kun je ook niet voorzien als je de munt in omloop brengt.
En die hebben het nu veel moeilijker dan de welvarende landen die er niet ingestapt zijn. Wat is je punt nu precies?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Precies. Bijna elk welvarend Europees land is er in gestapt.
2009 in de bios!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
het duurt vast niet lang meer, nee, voor de joden de schuld krijgen
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
2009 in de bios!
Duisenbergs List (om de euro in te voeren)
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef Meki het volgende:
Wim Duisenberg WAS een goede man
Een zoon die in Thailand in staat van beschuldiging is gesteld wegens drugshandel en drugsbezit. Hij is toen dat land ontvlucht om aan zijn vervolging te voorkomen. Volgens mij is dat een zoon uit een eerdere relatie.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry....
hadden ze eigenlijk kinderen samen? of alleen zij uit een eerdere relatie?
Oh ja, dat verhaal... klopt, die zoon had een Fransklinkende achternaam ...de naam die zij ook nog draagt om de een of andere duistere reden.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Een zoon die in Thailand in staat van beschuldiging is gesteld wegens drugshandel en drugsbezit. Hij is toen dat land ontvlucht om aan zijn vervolging te voorkomen. Volgens mij is dat een zoon uit een eerdere relatie.
En die heks overleeft hem natuurlijk nog ook, zou ze veel geld erven?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
het duurt vast niet lang meer, nee, voor de joden de schuld krijgen
Klopt. Die ontsnapping heeft er trouwens voor gezorgd dat Machiel Kuijt nog steeds vastzit.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Een zoon die in Thailand in staat van beschuldiging is gesteld wegens drugshandel en drugsbezit. Hij is toen dat land ontvlucht om aan zijn vervolging te voorkomen. Volgens mij is dat een zoon uit een eerdere relatie.
Nee hoor, dat heeft Machiel Kuijt aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt. Die ontsnapping heeft er trouwens voor gezorgd dat Machiel Kuijt nog steeds vastzit.
Peter Bédier de Prairiequote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
[..]
nee, hij is dood en dan praat je in verleden tijd.quote:
Iniedergeval een goed pensioen, en een villa in Frankrijkquote:Op zondag 31 juli 2005 19:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En die heks overleeft hem natuurlijk nog ook, zou ze veel geld erven?
ja d enaam van zijn vader en ik begreep dat Gretta die naam ook nog gebruikt, Gretta Duisenberg Bédier de Prairiequote:
Het verhaal gaat dat meneer de Prairie na thuiskomst Gretta en Hansje vastgebonden in de kelder ontdekte. De tortelduifjesquote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Gretta had eerder ook relaties met een bekende terrorist uit Koeweit en minister van Mierlo![]()
Raar dat je de naam van een ex ook aanhoudt. Waarom Van Mierlo er ook niet even achter dan? Gretta Duisenberg Van Mierlo Bédier de Prairiequote:
Greetje - Gretta heeft ze ook maar bedacht - is er snobby genoeg voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat je de naam van een exman ook aanhoudt.
meneer Bédier de Prairie bedoel je dus, neem ik aan.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat meneer na thuiskomst Gretta en Hansje vastgebonden in de kelder ontdekte. De tortelduifjeswaren betrapt door een inbreker die hen vervolgens had opgesloten. Hansje, toen minister van defensie, werd vermist op een conferentie van de Navo in Brussel, wat ook noch de nodige paniek veroorzaakte. Vervolgens was Gretta weer vrijgezel en wist Wim te strikken: RIP
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Darklight het volgende:
Mss is het wel zelfmoord
Haar meisjesnaam was te gewoontjes, denk ik en met van Mierlo was ze nooit getrouwd... lijkt Alexis Carrington Colby Dexter Carrington welquote:Op zondag 31 juli 2005 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat je de naam van een ex ook aanhoudt. Waarom Van Mierlo er ook niet even achter dan? Gretta Gretta Duisenberg Bédier de Prairie
Ja zou kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.
daar dacht ik ook aan... een hartaanval in het zwembad, waarom zou je dat niet gewoon zeggen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Darklight het volgende:
Mss is het wel zelfmoord
De wereld draait wel om geld en zo komen we toch weer uit bij Duisenberg. En nu ga ik wat Euro's uitgeven in de videotheek.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Darklight het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen reet, de wereld draait ook wel door zonder Wim
kijk eens naar de foto hierboven.. hij zag er vreselijk slecht uit, veel ouder dan de 70 jaar, vind ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verslaggever van RTL Nieuws sprak Duisenberg nog in april. Hij vond hem toen erg slecht en mager uit zien. Duisenberg was een kettingroker. Een ziekte ligt dus best voor de hand
Was ik even vergetenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
meneer Bédier de Prairie bedoel je dus, neem ik aan.
volgens mij was Duisenberg idd ziek zoals ik al vermoedde na het zien van die foto , tenminste ik hoor zoiets op het nieuws...
Contact ShaoliN....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
En die hebben het nu veel moeilijker dan de welvarende landen die er niet ingestapt zijn. Wat is je punt nu precies?
Ow, ja, nou kan ik een simpele reply gaan geven waar ik zou vragen om een bron, maar ik had verder geen zin meer in die discussie.quote:
nou, ik vind het veel te jong....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
70 geen slechte leeftijd om heen te gaan..
vanaf 75 vind ik het een redelijke leeftijd en vanaf 80 een mooie leeftijd...70 is iets te jongquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef milagro het volgende:
nou, ik vind het veel te jong....
Dan deed Klaas Bruinsma het beterquote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef speknek het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.
ik zal zo oud niet wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Onze briefjes!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:08 schreef Boosoog het volgende:
Dat zij allen mogen rusten in vrede.....!
[afbeelding][afbeelding]
"De Franse politie heeft bekendgemaakt dat hij dood is gevonden in z'n villa in het zuidwesten van Frankrijk." Ze kennen de doodsoorzaak dus nog niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik vraag mezelf toch ook wel af of er meer aan de hand is... Geen mededelingen doen over doodsoorzaak is meestal geen goed teken. Een hartaanval of 'gewone' ziekte hoef je toch niet te ontkennen??
Heb ik ook wel is nietquote:Op zondag 31 juli 2005 19:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ow, ja, nou kan ik een simpele reply gaan geven waar ik zou vragen om een bron, maar ik had verder geen zin meer in die discussie.![]()
Duisenberg bleef een druk bezet man heb ik het idee.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.
bronquote:Duisenberg had na zijn vertrek bij de ECB tal van commissariaten, onder meer bij de Rabobank en KLM-Air France. Onlangs kwam Duisenburg nog in het nieuws als bemiddelaar in de aandelenleasekwestie. Achter de schermen wist hij een oplossing te realiseren voor een omvangrijk financieel drama voor vele Nederlanders.
Cosma-Shiva zal straks wel online komenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef fembol het volgende:
zou het moord zijn? De politie heeft hem gevonden....
Smakeloos.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
arme Gretteslet.. na Arafat en nu dit, je zou haast zeggen dat ze nu een dubbele weduwe is geworden. niettemin veel sterkte.![]()
Hard, maar ook humorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
arme Gretteslet.. na Arafat en nu dit, je zou haast zeggen dat ze nu een dubbele weduwe is geworden. niettemin veel sterkte.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
Niks hard, gewoon dom.quote:
Zal wel meevallen. In Dit Was Het Nieuws is zo'n opmerking goud waard. Doe niet zo kleinzielig, Duisenberg is geen heilige.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niks hard, gewoon dom.
En lachen om je eigen domme 'humor' is zo mogelijk nóg dommer.
Doei!
zegt erg veel over het niveau van DWHN danquote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. In Dit Was Het Nieuws is zo'n opmerking goud waard. Doe niet zo kleinzielig, Duisenberg is geen heilige.
Ik vind dit soort opmerkingen gewoon ongepast (en ieder beschaafd mens zou dat vinden, maar goed...), en dat heeft niets met kleinzieligheid te maken.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Zal wel meevallen. In Dit Was Het Nieuws is zo'n opmerking goud waard. Doe niet zo kleinzielig, Duisenberg is geen heilige.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
harde humor kan erg leuk zijn, geniaal is het echter vaak nietquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Harde humor is gewoon geniaal. Jammer dat sommige mensen het te serieus nemen.
Dus jij vond al die fotofucks toen André Hazes overleed ook ongepast?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen gewoon ongepast (en ieder beschaafd mens zou dat vinden, maar goed...), en dat heeft niets met kleinzieligheid te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |