Bikkel.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Aansteller.
Sorry, je mag hier alleen posten als je niet verdrietig ben over het overlijden van Wim Duisenberg, daar óók nog eens trots op ben, dat óók nog eens heel stoer gaat posten in een topic waar gemeld werd dat ie overleden is, en dan óók nog eens gaan zeiken dat de invoering van de Euro zijn schuld was, en dat ie een pure huichelaar was, en niet minder erg dan Hitler.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef Bullpit het volgende:
Behalve dat het inderdaad slecht is voor de economie en dat alles verrekte veer duurder is geworden ben ik eigenlijk best tevreden met de Euro![]()
Hitler? ook hij? Gretta zou waarschijnlijk ook Hitler wel zijn handje hebben vastgehouden, net als bij Arafat.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry, je mag hier alleen posten als je niet verdrietig ben over het overlijden van Wim Duisenberg, daar óók nog eens trots op ben, dat óók nog eens heel stoer gaat posten in een topic waar gemeld werd dat ie overleden is, en dan óók nog eens gaan zeiken dat de invoering van de Euro zijn schuld was, en dat ie een pure huichelaar was, en niet minder erg dan Hitler.
Dat laatste is optioneel.
Maar als je de eerdergenoemde dingen niet gedaan heb, dan mag je nog niet posten, helaas
Zo denk ik er ook over, hoe durf je het te zeggen, dat als iemand nog geen dag is overleden, hem al te beschuldigen van die hoge prijs van dat biertje wat je moest betalen de afgelopen avond.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:14 schreef ChrisJX het volgende:
Wim zou zich omdraaien in zijn graf
Dwz, zodra hij begraven is
Toe dan!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Zo, alstublieft, voor een paar users die het leuk vinden om even terug te kijken, hoe slecht het wel niet is dat de euro is ingevoerd, en dat de euro en de euro alleen totaal verantwoordelijk was voor de hedendaagse o-zo-slechte economie.
Leef je uit
Heldquote:Op zondag 31 juli 2005 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Aansteller.
Ja dat is inderdaad ook een juiste benaming voor jullie users ja.quote:
Ik heb blauwe knopen op m'n jasquote:Op zondag 31 juli 2005 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Zo denk ik er ook over, hoe durf je het te zeggen, dat als iemand nog geen dag is overleden, hem al te beschuldigen van die hoge prijs van dat biertje wat je moest betalen de afgelopen avond.
zal ik hier een cheerleadersmile bij plaatsen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Voor de mensen uit dat topic ja:
Wim Duisenberg overleden
Doe eensquote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zal ik hier een cheerleadersmile bij plaatsen ?
quote:
Janksmoel. Zolang het MIJN geld is dat IK uitgeef dan maak ik zelf wel uit of ik klaag over de euro en diegenen die m mij in de strot hebben geduwd.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook een juiste benaming voor jullie users ja.
quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Janksmoel. Zolang het MIJN geld is dat IK uitgeef dan maak ik zelf wel uit of ik klaag over de euro en diegenen die m mij in de strot hebben geduwd.
Wie zegt dat het van jou is, misschien is het wel wat belastingteruggave, geld wat ik ooit een keer afgedragen hebquote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Janksmoel. Zolang het MIJN geld is dat IK uitgeef dan maak ik zelf wel uit of ik klaag over de euro en diegenen die m mij in de strot hebben geduwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |