Stumperdquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dus STFU gemiddelde normale domme mensjes
dat was nou juist het leuke...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Threepio het volgende:
ik vind het wel makkelijk (als ik op vakantie ben)
en tja, er is veel duurder geworden, maar of dat ook daadwerkelijk met de euro te maken heeft?
welneeeeee natuurlijk nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Threepio het volgende:
ik vind het wel makkelijk (als ik op vakantie ben)
en tja, er is veel duurder geworden, maar of dat ook daadwerkelijk met de euro te maken heeft?
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef 2dope het volgende:
Verkapt "Ik-vind-mezelf-slimmer-dan-de-meeste-mensen" topic.
De gemiddelde mens is een dom?![]()
Ik niet. Ik ben ook niet super intelligentquote:
mja, en je denkt werkelijk dat de prijzen niet omhoog gegaan waren met de gulden?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welneeeeee natuurlijk niet
een bloemkool koste toen ook al bijna 8 gulden per stuk
en die komkommers waren toen ook zeker wel 3 gulden hoor!
En schoenen kocht je toch altijd voor 140 gulden per paar?
En een trui koste toen altijd 90 gulden en ga zo maar door etceteraaaaaa etceteraaaaaaaa
Schoenen waren toen echt wel 140 gulden per paar hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En een trui koste toen altijd 90 gulden en ga zo maar door etceteraaaaaa etceteraaaaaaaa
idd een pilsje hiero van f2,25 naar ¤1,60quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
patatje met > 1gulden 25 cent
patatje met > 2 euro 50 eurocent
hoezo duurder?
lul toch niet man , halve balkenende
mensen die de euro zo wauw vinden hebben de oogkleppen op.
Die schoenen en trui kun je niets van zeggen. Hoe moeten wij nu ruiken wat voor soort jij daarvan koopt. Ik kocht toen al schoenen van 350 gulden. Echter je kunt het mooi vergelijken met appels, frietje met, krop sla, batterijen etc.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
godverdomme wat een trieste klootzak ben jijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die maar blijven zeuren over de euro. Ja het is duurder geworden sinds de invoering van de euro, maar deze werd ook ingevoerd toen de magere jaren alweer voor de deur stonden.
Daarnaast is het gezeur over de euro korte termijn denken. Op de langere termijn hebben we er waarschijnlijk allemaal wel profijt van. Misschien ook niet, maar tot die tijd gewoon je bek houden.
Alsof de gemiddelde mens ook maar iets van economie afweet. De gemiddelde mens is dom en heeft oogkleppen op. Kijk maar naar het referendum rond de europese grondwet. Gaat de politiek de normale man vragen te oordelen over iets wat zijn pet te boven gaat![]()
Eens!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik word een beetje moe van die mensen die maar blijven zeuren over de euro. Ja het is duurder geworden sinds de invoering van de euro, maar deze werd ook ingevoerd toen de magere jaren alweer voor de deur stonden.
Daarnaast is het gezeur over de euro korte termijn denken. Op de langere termijn hebben we er waarschijnlijk allemaal wel profijt van. Misschien ook niet, maar tot die tijd gewoon je bek houden.
Alsof de gemiddelde mens ook maar iets van economie afweet. De gemiddelde mens is dom en heeft oogkleppen op. Kijk maar naar het referendum rond de europese grondwet. Gaat de politiek de normale man vragen te oordelen over iets wat zijn pet te boven gaat![]()
Waar haal jij je patat? P.C. Hoofdstraat ofzo? Hier kost patat met 1,20quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
patatje met > 1gulden 25 cent
patatje met > 2 euro 50 eurocent
hoezo duurder?
lul toch niet man , halve balkenende
mensen die de euro zo wauw vinden hebben de oogkleppen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |