ja d enaam van zijn vader en ik begreep dat Gretta die naam ook nog gebruikt, Gretta Duisenberg Bédier de Prairiequote:
Het verhaal gaat dat meneer de Prairie na thuiskomst Gretta en Hansje vastgebonden in de kelder ontdekte. De tortelduifjesquote:Op zondag 31 juli 2005 19:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Gretta had eerder ook relaties met een bekende terrorist uit Koeweit en minister van Mierlo![]()
Raar dat je de naam van een ex ook aanhoudt. Waarom Van Mierlo er ook niet even achter dan? Gretta Duisenberg Van Mierlo Bédier de Prairiequote:
Greetje - Gretta heeft ze ook maar bedacht - is er snobby genoeg voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat je de naam van een exman ook aanhoudt.
meneer Bédier de Prairie bedoel je dus, neem ik aan.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat meneer na thuiskomst Gretta en Hansje vastgebonden in de kelder ontdekte. De tortelduifjeswaren betrapt door een inbreker die hen vervolgens had opgesloten. Hansje, toen minister van defensie, werd vermist op een conferentie van de Navo in Brussel, wat ook noch de nodige paniek veroorzaakte. Vervolgens was Gretta weer vrijgezel en wist Wim te strikken: RIP
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Darklight het volgende:
Mss is het wel zelfmoord
Haar meisjesnaam was te gewoontjes, denk ik en met van Mierlo was ze nooit getrouwd... lijkt Alexis Carrington Colby Dexter Carrington welquote:Op zondag 31 juli 2005 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Raar dat je de naam van een ex ook aanhoudt. Waarom Van Mierlo er ook niet even achter dan? Gretta Gretta Duisenberg Bédier de Prairie
Ja zou kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.
daar dacht ik ook aan... een hartaanval in het zwembad, waarom zou je dat niet gewoon zeggen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Darklight het volgende:
Mss is het wel zelfmoord
De wereld draait wel om geld en zo komen we toch weer uit bij Duisenberg. En nu ga ik wat Euro's uitgeven in de videotheek.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Darklight het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen reet, de wereld draait ook wel door zonder Wim
kijk eens naar de foto hierboven.. hij zag er vreselijk slecht uit, veel ouder dan de 70 jaar, vind ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verslaggever van RTL Nieuws sprak Duisenberg nog in april. Hij vond hem toen erg slecht en mager uit zien. Duisenberg was een kettingroker. Een ziekte ligt dus best voor de hand
Was ik even vergetenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
meneer Bédier de Prairie bedoel je dus, neem ik aan.
volgens mij was Duisenberg idd ziek zoals ik al vermoedde na het zien van die foto , tenminste ik hoor zoiets op het nieuws...
Contact ShaoliN....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
En die hebben het nu veel moeilijker dan de welvarende landen die er niet ingestapt zijn. Wat is je punt nu precies?
Ow, ja, nou kan ik een simpele reply gaan geven waar ik zou vragen om een bron, maar ik had verder geen zin meer in die discussie.quote:
nou, ik vind het veel te jong....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
70 geen slechte leeftijd om heen te gaan..
vanaf 75 vind ik het een redelijke leeftijd en vanaf 80 een mooie leeftijd...70 is iets te jongquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef milagro het volgende:
nou, ik vind het veel te jong....
Dan deed Klaas Bruinsma het beterquote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef speknek het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.
ik zal zo oud niet wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |