daar dacht ik ook aan... een hartaanval in het zwembad, waarom zou je dat niet gewoon zeggen ?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:36 schreef Darklight het volgende:
Mss is het wel zelfmoord
De wereld draait wel om geld en zo komen we toch weer uit bij Duisenberg. En nu ga ik wat Euro's uitgeven in de videotheek.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Darklight het volgende:
Eigenlijk boeit het me geen reet, de wereld draait ook wel door zonder Wim
kijk eens naar de foto hierboven.. hij zag er vreselijk slecht uit, veel ouder dan de 70 jaar, vind ik.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verslaggever van RTL Nieuws sprak Duisenberg nog in april. Hij vond hem toen erg slecht en mager uit zien. Duisenberg was een kettingroker. Een ziekte ligt dus best voor de hand
Was ik even vergetenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
meneer Bédier de Prairie bedoel je dus, neem ik aan.
volgens mij was Duisenberg idd ziek zoals ik al vermoedde na het zien van die foto , tenminste ik hoor zoiets op het nieuws...
Contact ShaoliN....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
En die hebben het nu veel moeilijker dan de welvarende landen die er niet ingestapt zijn. Wat is je punt nu precies?
Ow, ja, nou kan ik een simpele reply gaan geven waar ik zou vragen om een bron, maar ik had verder geen zin meer in die discussie.quote:
nou, ik vind het veel te jong....quote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
70 geen slechte leeftijd om heen te gaan..
vanaf 75 vind ik het een redelijke leeftijd en vanaf 80 een mooie leeftijd...70 is iets te jongquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:49 schreef milagro het volgende:
nou, ik vind het veel te jong....
Dan deed Klaas Bruinsma het beterquote:Op zondag 31 juli 2005 19:56 schreef speknek het volgende:
Ja, net gestopt met werken, gigantisch pensioen opgebouwd, lijkt me ook niks om dan te verzuipen in je eigen zwembad. Toch, wel met stijl.
ik zal zo oud niet wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Onze briefjes!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:08 schreef Boosoog het volgende:
Dat zij allen mogen rusten in vrede.....!
[afbeelding][afbeelding]
"De Franse politie heeft bekendgemaakt dat hij dood is gevonden in z'n villa in het zuidwesten van Frankrijk." Ze kennen de doodsoorzaak dus nog niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik vraag mezelf toch ook wel af of er meer aan de hand is... Geen mededelingen doen over doodsoorzaak is meestal geen goed teken. Een hartaanval of 'gewone' ziekte hoef je toch niet te ontkennen??
Heb ik ook wel is nietquote:Op zondag 31 juli 2005 19:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ow, ja, nou kan ik een simpele reply gaan geven waar ik zou vragen om een bron, maar ik had verder geen zin meer in die discussie.![]()
Duisenberg bleef een druk bezet man heb ik het idee.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of een echtelijke ruzie. Je moet niet vergeten dat die man nu 24/7 thuiszat, dat botst vaak als iemand 24/7 aan t werk was.
bronquote:Duisenberg had na zijn vertrek bij de ECB tal van commissariaten, onder meer bij de Rabobank en KLM-Air France. Onlangs kwam Duisenburg nog in het nieuws als bemiddelaar in de aandelenleasekwestie. Achter de schermen wist hij een oplossing te realiseren voor een omvangrijk financieel drama voor vele Nederlanders.
Cosma-Shiva zal straks wel online komenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:20 schreef fembol het volgende:
zou het moord zijn? De politie heeft hem gevonden....
Smakeloos.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
arme Gretteslet.. na Arafat en nu dit, je zou haast zeggen dat ze nu een dubbele weduwe is geworden. niettemin veel sterkte.![]()
Hard, maar ook humorquote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
arme Gretteslet.. na Arafat en nu dit, je zou haast zeggen dat ze nu een dubbele weduwe is geworden. niettemin veel sterkte.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Mrln het volgende:
Niks hard, gewoon dom.quote:
Zal wel meevallen. In Dit Was Het Nieuws is zo'n opmerking goud waard. Doe niet zo kleinzielig, Duisenberg is geen heilige.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niks hard, gewoon dom.
En lachen om je eigen domme 'humor' is zo mogelijk nóg dommer.
Doei!
zegt erg veel over het niveau van DWHN danquote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. In Dit Was Het Nieuws is zo'n opmerking goud waard. Doe niet zo kleinzielig, Duisenberg is geen heilige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |