abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29300354
Doet Nederland er beter aan om zich te integeren of te onderscheiden in internationaal opzicht? Bijvoorbeeld bij de euro. Je kan je integeren en het spel meespelen, of is het beter om je te onderscheiden door niet aan de euro mee te doen, zodat je je eigen munt dan devalueren ten opzichte van de euro zodat je er veel voordeel van kan genieten? Dus wat is handiger, integreren of onderscheiden?
  zondag 31 juli 2005 @ 18:56:27 #2
3767 Herald
Come get some
pi_29300390
aangezien Nederlanders altijd schreeuwen dat allochtonen beter moeten integreren lijkt het me behoorlijk hypocriet als Nederland zelf zich zou onderscheiden
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zondag 31 juli 2005 @ 18:57:08 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_29300407
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Herald het volgende:
aangezien Nederlanders altijd schreeuwen dat allochtonen beter moeten integreren lijkt het me behoorlijk hypocriet als Nederland zelf zich zou onderscheiden
We onderscheiden ons dus

we blijven hollanders he
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_29300472
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Herald het volgende:
Economischie integratie had ik het over he.
  zondag 31 juli 2005 @ 19:10:20 #5
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29300726
Ach, de gulden was al volledig geintegreerd met de Duitse mark, en dat bleek ook al economische voordelen te geven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29300777
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de gulden was al volledig geintegreerd met de Duitse mark, en dat bleek ook al economische voordelen te geven.
De euro is de mark niet.
pi_29300834
Beter eerst de problemen hier oplossen, ipv je te bemoeien met allerlei buitenlandse shit.
Ain't no bitch shit nowhere here dog!
Parkour
Hell no to J.Lo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 16:02:44 #8
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_29424953
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:54 schreef pberends het volgende:
Doet Nederland er beter aan om zich te integeren of te onderscheiden in internationaal opzicht? Bijvoorbeeld bij de euro. Je kan je integeren en het spel meespelen, of is het beter om je te onderscheiden door niet aan de euro mee te doen, zodat je je eigen munt dan devalueren ten opzichte van de euro zodat je er veel voordeel van kan genieten? Dus wat is handiger, integreren of onderscheiden?
Devalueren is misschien leuk voor de export-positie, maar als inwoner van het land heeft 't een wat minder leuk effect op je koopkracht. Geeft het zelfde effect als nu, alleen kan je dan natuurlijk niet meer zeuren dat het aan die Euro ligt.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_29425690
Je moet je onderscheiden op zaken waarop dat zinnig is. Bijvoorbeeld een slim belastingstelsel voor multinationals in combinatie met onze mainport functie.

En je moet integreren op punten waarop je je niet wilt onderscheiden. Bijvoorbeeld op milieu belasting moeten we gelijklopen met de rest van de EU. Maar ook de euro is een goede zaak net als de open grenzen tussen de schengen landen.
pi_29428020
Nederland is afhankelijk van het buitenland, en daarom moet het altijd meewaaien met het buitenland vanwege de belangen.
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')