We onderscheiden ons dusquote:Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Herald het volgende:
aangezien Nederlanders altijd schreeuwen dat allochtonen beter moeten integreren lijkt het me behoorlijk hypocriet als Nederland zelf zich zou onderscheiden
Economischie integratie had ik het over he.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:56 schreef Herald het volgende:
aangezien Nederlanders altijd schreeuwen dat allochtonen beter moeten integreren lijkt het me behoorlijk hypocriet als Nederland zelf zich zou onderscheiden
De euro is de mark niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de gulden was al volledig geintegreerd met de Duitse mark, en dat bleek ook al economische voordelen te geven.
Devalueren is misschien leuk voor de export-positie, maar als inwoner van het land heeft 't een wat minder leuk effect op je koopkracht. Geeft het zelfde effect als nu, alleen kan je dan natuurlijk niet meer zeuren dat het aan die Euro ligt.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:54 schreef pberends het volgende:
Doet Nederland er beter aan om zich te integeren of te onderscheiden in internationaal opzicht? Bijvoorbeeld bij de euro. Je kan je integeren en het spel meespelen, of is het beter om je te onderscheiden door niet aan de euro mee te doen, zodat je je eigen munt dan devalueren ten opzichte van de euro zodat je er veel voordeel van kan genieten? Dus wat is handiger, integreren of onderscheiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |