En bedanktquote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
Kut, ik kan niet mijn avatar er bij zettenIk moet ook alles verneuken
![]()
J zal weer boos zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
Kut, ik kan niet mijn avatar er bij zettenIk moet ook alles verneuken
![]()
Ik denk niet dat iedereen dat zo'n leuke foto vindquote:pak dan die ene foto als avatar![]()
kan je niet in je OP nog een leuke regel zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen dat zo'n leuke foto vind
Ik zal trouwens OP en Wiki aanpassen
hahah boeiende informatiequote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik heb zonet de armband van mijn zus stuk geslagen
Wat was je dan aan het doen met de armband van je zusquote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
kijk dit soort dingen willen we horen...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zeg toch geslagenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wat was je dan aan het doen met de armband van je zus![]()
Sorry, ik was ff die tyfuszooi van je aan het edittenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
Waar is ons aller -Mo-?
regeltje toegevoegd waar we ons aan moeten houden?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff die tyfuszooi van je aan het editten
Maar het is me nu dan eindelijk gelukt![]()
Umh.. ik zal es wat toevoegenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:02 schreef spenky het volgende:
[..]
regeltje toegevoegd waar we ons aan moeten houden?
Als je ofwel hier heelveel post, of zoals Maryse zegt, heelveel bij haar slijmtquote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef fokME2 het volgende:
Wanneer mag je pic er eigenlijk bij?
als de oerposters dat bepalenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef fokME2 het volgende:
Dan moet je heel lief zijn tegen MaRySequote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef fokME2 het volgende:
Waarom bij maryse?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Als je ofwel hier heelveel post, of zoals Maryse zegt, heelveel bij haar slijmt
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:05 schreef brainster het volgende:
[..]
Als je ofwel hier heelveel post, of zoals Maryse zegt, heelveel bij haar slijmt
Ahhh mag ik?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Omdat ik het avatar kliekje op heb gericht
Zeg... je heb nog 4 andere nieuwe kleersels als ik het goed heb onthouden.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou m'n kleersels nog showen
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst moet je het liev aan mij vragenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:04 schreef fokME2 het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Eerst moet je het liev aan mij vragen
Dan mag je er in.
En als je hier blijft posten
Dan mag je er in blijven!
Middag Jquote:Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag, reeds 1 uur 15 minuten wakker. Net op tijd voor de F1
Precies.quote:
Zij doet onaardig tegen mij ik niet tegen haarquote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies.
Als je zeker wilt weten dat je er in mag blijven zou ik ook maar liev doen tegen Imberr
Smoesjesquote:Op zondag 31 juli 2005 15:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zij doet onaardig tegen mij ik niet tegen haar![]()
Sappie?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:20 schreef Gabry het volgende:
Op mijn middelbare school was et knapste meisje de baas
Sappie![]()
En wie is dat hier volgens jouquote:Op zondag 31 juli 2005 15:20 schreef Gabry het volgende:
Op mijn middelbare school was et knapste meisje de baas
Sappie![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies.
Als je zeker wilt weten dat je er in mag blijven zou ik ook maar liev doen tegen Imberr
-edit- lamaquote:
Niet slechtquote:Op zondag 31 juli 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
Shirtje met stukje open bij de rug en touw in nek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laterquote:Op zondag 31 juli 2005 15:32 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook, zit al weer veel te lang mijn leven te verpesten![]()
Okay, dank jequote:Op zondag 31 juli 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
oke, voor jou doe ik dat wel![]()
aanschouw:
Moet ook gebeuren... Dagquote:Op zondag 31 juli 2005 15:43 schreef Gabry het volgende:
Mijnverveeld zich.. Ik ga denk ik ff graze enzow
![]()
*Kraakquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het ijs is gebroken ladies and gentlemen... posten maar![]()
![]()
om de sc weer levend te krijgenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef spenky het volgende:
waat voorn pogingen?
ikke! ikke! ikke!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:06 schreef spenky het volgende:
wie heeft hier een hond?
ik zie jou niet zo snel originele namen verzinnenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef brainster het volgende:
[..]
En wat voor een...
en dan die naam
sorry
Hoe heet dat beest dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zie jou niet zo snel originele namen verzinnen![]()
en ze is een mengeling van weet ik veel wat..
Oftewel, alles wat ik niet benquote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
en mijn hond is cool, mooi, liev, geweldig, enz..enz..![]()
zo heet die van een vriendin van me ook..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo heet die van een vriendin van me ook..
das een klein, wit keffertje(die hond dus, niet die vriendin
)
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef brainster het volgende:
Maar die is opgegeten door een rotweiler uit de buurt![]()
hoe heet je paard?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef -Mo- het volgende:
Wie weet er nog goede gespreksonderwerpen voor met een meisje op msn?![]()
Ik ben er weerquote:
Laat haar winnen met die msn spelletjes en je bent binnenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef -Mo- het volgende:
Wie weet er nog goede gespreksonderwerpen voor met een meisje op msn?![]()
daar win ik sowieso welquote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat haar winnen met die msn spelletjes en je bent binnen![]()
nou je bent al een stap verder..quote:Op zondag 31 juli 2005 16:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt... ik weet nu dat ze geen paard heeft
Vraag gewoon wat voor ondergoed ze aan heeft en welke antwoord ze ook geeft altijd zeggen dat je der niet gelooftquote:Op zondag 31 juli 2005 16:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt... ik weet nu dat ze geen paard heeft
Bedankt... dat kutspel doet het niet op haar comp, dus wordt dat het maarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vraag gewoon wat voor ondergoed ze aan heeft en welke antwoord ze ook geeft altijd zeggen dat je der niet gelooft![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt... dat kutspel doet het niet op haar comp, dus wordt dat het maar
Jammer genoeg heeft ze geen cam op de comp waar ze nu op zit
Zeg dan dat je het wel zelf komt checkenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt... dat kutspel doet het niet op haar comp, dus wordt dat het maar
Jammer genoeg heeft ze geen cam op de comp waar ze nu op zit
Tis nét iets te ver voor me om een string te bewonderenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef brainster het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het wel zelf komt checken [afbeelding]
Ja, er was bezoek ofzoquote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
dan moet ze benenden de cam gaan halen....
Ja, zoiets zal ze ongetwijfeld zeggenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:33 schreef spenky het volgende:
[..]
die ligt ook benenden dus kan ze niet halen....
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:39 schreef Gabry het volgende:
Zoals het oud Utrechtse gezegde luid:
"Wie niet wil cammen, moet naaktzwemmen"![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was ff bezig, ik word nu al voorgesteld aan haar vriendinnen
Nee, volgens mij zei Einstein dat een keerquote:Op zondag 31 juli 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?
Als ze Bob helemaal vergeten isquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus, wanneer reis je af naar geleen?
Ja, het schijnt dat die man erg fan is geweest van naaktzwemmenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:45 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei Einstein dat een keer![]()
net 1 vriendinquote:Op zondag 31 juli 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was ff bezig, ik word nu al voorgesteld aan haar vriendinnen
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
net 1 vriendinen dat alleen omdat ze zich verveelt
Je hebt echt een geweldige indruk gemaakt hoor Mo'tjequote:
Ja, daar ben ik nou eenmaal goed inquote:Op zondag 31 juli 2005 16:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige indruk gemaakt hoor Mo'tje![]()
Nicequote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
En deze nog soort van tube topje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dis je gaafste shirt imoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de foto's van Maryse heb je iig weer wat te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met de foto's van Maryse heb je iig weer wat te doenNee, kga etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Waarom heb je hem dan toch gekocht?quote:
Ey als je nieuw ondergoed koopt ook effe laten zien hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die was al hoger dan hoogquote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Chanandler het volgende:
MaRySe dr ego stijgt ook met de seconde
Ik geloof het ook jaquote:
Het was gewoon goedkoopquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef MaRySe het volgende:
Het model was heeeel erg leuk, het plaatje gewoon leuk
tadaaaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey als je nieuw ondergoed koopt ook effe laten zien he![]()
Als je het aan hebt bimboquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tadaaa
[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p983.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik heb ze dubbel
Je kan haar er toch wel in fantaseren?quote:
Ik heb liever een fotoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan haar er toch wel in fantaseren?
Misschien, maar ik wil gewoon weten hoe het werkelijk is, mijn fantasie verzint er allemaal dingen bijquote:
Aaah een gluurder!!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:43 schreef Operc het volgende:
ikke ook
Gesloten topics verdwijnen op mysterieuze wijzequote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat PUB SC #60 | Gelieve berichten mette eindigen
niet in MyAT, terwijl ik daar toch echt in gepost heb
Omdat deel 60 alweer gesloten is en gesloten topics in PUB worden niet vertoont in je MyAT. Je kan deel 60 wel terugvinden in de magere OP van dit topic.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat PUB SC #60 | Gelieve berichten met :') te eindigen :') niet in MyAT, terwijl ik daar toch echt in gepost heb
En jij dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ligt het nou aan mij of zie ik nou allemaal puberjongetjes met bouwjaar 88, 89, 90 en 91 gaan geilen op Maryse?
Ik ben van bouwjaar 84.quote:
Ik heb bouwjaar 85 en ik geil op Maryse ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ligt het nou aan mij of zie ik nou allemaal puberjongetjes met bouwjaar 88, 89, 90 en 91 gaan geilen op Maryse?
Is daar ook een reden voor, dat gesloten topics onzichtbaar worden gemaakt???quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat deel 60 alweer gesloten is en gesloten topics in PUB worden niet vertoont in je MyAT. Je kan deel 60 wel terugvinden in de magere OP van dit topic.
Nee daar is geen reden voor. Dit zou door een PUB mod nog worden uitgezocht, helaas hebben we hier nog geen resultaat van gekregen.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is daar ook een reden voor, dat gesloten topics onzichtbaar worden gemaakt???
Ik geil niet op Maryse. Ik vind haar knap en leuk als ze haar nieuwe aanwinsten op kledinggebied post. Op iemand geilen klinkt zo ordinair.quote:
Ik ben er wel blij mee dat die ouwe topics verdwijnenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee daar is geen reden voor. Dit zou door een PUB mod nog worden uitgezocht, helaas hebben we hier nog geen resultaat van gekregen.![]()
Dit knopje ooit gezien:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Operc het volgende:
en dus?
What's in a name...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik geil niet op Maryse. Ik vind haar knap en leuk als ze haar nieuwe aanwinsten op kledinggebied post. Op iemand geilen klinkt zo ordinair.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Zo en er dan 30 kilo bijdenken!
Ik ga daar dus echt geen 30 kilo bijdenkenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
ja tuurlijk heb ik dat mooie knopje gezien, met dat rood en dat geweldige pijltje, alleen ik wil dat knopje niet overbelasten, snap je? vast ni...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit knopje ooit gezien: [afbeelding]?????
Ik zou ook zo denken als ze Anne zou heten hoor.quote:
Victoria's Secret....quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Huh?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Operc het volgende:
[..]
De edit knop ooit gezien???
sorry, moest ff
Hoe ziet je favoriete model er uit dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
Zijn echt leuke meidjes @ Victoria's Secret
Kan alleen mijn favoriete model niet vinden
Wij nemen wel genoegen met jouquote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef MaRySe het volgende:
Zijn echt leuke meidjes @ Victoria's Secret
Kan alleen mijn favoriete model niet vinden
Dat is net Eva Mendes!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:52 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
En die is echt knap!quote:
Dat mochten we bij die vorige ook wel...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:04 schreef MaRySe het volgende:
Zou best kunnen...
[afbeelding]
Deze mogen ze wel even bij voederen
Lang en dun ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
Die is gewoon lang, valt nog wel mee.
Serieus? Waarom is ie dan gebanned? / tot wanneer ?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef BObNL het volgende:
Stomme ban, geloof dat jajong nu gebanned is he ?
Ben er nog nooit geweest maar er woont wel een neef van me moederquote:Op zondag 31 juli 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier die wel es in Nieuw-Zeeland is geweest?
Waar in N-Z?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest maar er woont wel een neef van me moeder
Je doe het zelf toy's?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee..
shirtjes,trui, vest, broeken, rokjes, jurkje, ondergoed+bh's, bikini's
sieraden, schoenen, slippers,
leerboeken, puzzelboekje
camera (2x), ipod, telefoon, opladers
iets vergeten?
Leerboeken?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga op vakantie en neem mee..
shirtjes,trui, vest, broeken, rokjes, jurkje, ondergoed+bh's, bikini's
sieraden, schoenen, slippers,
leerboeken, puzzelboekje
camera (2x), ipod, telefoon, opladers
iets vergeten?
Waar ga je nou heen dan? Dat het er warm is had je al gezegd...quote:
niks van make-up ofzo?quote:
Ik was 3 weken in italië en kheb me geen 1 x ingesmeerd met zonnebrand cremequote:Op zondag 31 juli 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen ga..
Ja ik heb deo, doe niet aan make-up..
Ojaa.. Zonnebrand crème
www.meenemen.nl al gechecked?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik weet nog niet waar ik heen ga..
Ja ik heb deo, doe niet aan make-up..
Ojaa.. Zonnebrand crème
Niet iedereen is een verkapte negerquote:Op zondag 31 juli 2005 19:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik was 3 weken in italië en kheb me geen 1 x ingesmeerd met zonnebrand creme![]()
NIet verveld, en toch de hele dage zitten zonne
M'n huidskleur verschilt nogal.. van echt wit tot poepie bruin als ik heb zitten zonnequote:
Die man was 70 wat wil je ookquote:
De doodsoorzaak is nog onbekend.quote:
Ik mocht em niet zoquote:
Jij bent raarquote:
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ey Ayaxola, topgozer
En Imberr is eventjes naar de buren, om wat weg te brengen
vraag ik me ook af jaquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?![]()
Omdat ik haar gedag zeg en ze er niet isquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom breng je ons hier steeds op de hoogte van de activiteiten van Imberr?![]()
Ik weet niet of ik alle activiteiten van Imberr wil wetenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat Imberr dat dan ook wel zelf kan doen als ze daar belang bij heeft. Als iemand het hier niet zou zeggen, zou je dan helemaal beginnen te flippen als iemand even niet reageert?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omdat ik haar gedag zeg en ze er niet isDan is het wel vriendelijk vind ik.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik alle activiteiten van Imberr wil weten![]()
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat Imberr dat dan ook wel zelf kan doen als ze daar belang bij heeft. Als iemand het hier niet zou zeggen, zou je dan helemaal beginnen te flippen als iemand even niet reageert?![]()
Hopeloos geval zeg.quote:
Naja Limburg familie .. enzoquote:
die heeft t druk op msnquote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou iedereen het vinden als iemand anders dan Bob of Imberr een heel verslag hier neer ging zetten hoe de date tussen die twee was? Zit je als Bob of Imberr zijnde toch niet bepaald op te wachten dunkt me. Maar Mo is kennelijk alweer klaar met vertellen.
Ik zou dan toch wel willen dat Bob of Inge dat deed, maar misschien ook niet, alleen als zij het willen vertellenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zou iedereen het vinden als iemand anders dan Bob of Imberr een heel verslag hier neer ging zetten hoe de date tussen die twee was? Zit je als Bob of Imberr zijnde toch niet bepaald op te wachten dunkt me. Maar Mo is kennelijk alweer klaar met vertellen.
Het was saai want ze waren alle twee verlegen en er is niet gezoent of geneukt.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hopeloos geval zeg.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet niet eens wie Bob is, dus lekker boeiend
hij bedoelde dus dat niet iemand anders een verslag hier niet moest zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was saai want ze waren alle twee verlegen en er is niet gezoent of geneukt.
Bedoel je zo iets?![]()
Als je dat wil weten dan moet je dat vragen aan een van hen op msn ofzo. Ik heb het hele verslag van Bob al gehoord maar ben dan niet zo'n stakker dat ik gelijk dat hele msn gesprek ga koppiepeesten hiero in tegenstelling tot Mo die kennelijk van minuut tot minuut bijhoudt wat Inge (half fok kent haar inmiddels toch wel en Inge is makkelijker dan Imberr) doet.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch wel willen dat Bob of Inge dat deed, maar misschien ook niet, alleen als zij het willen vertellen
Of geef ik nu juist antwoord op je verhaal, terwijl ik eigenlijk alleen een verslag wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |